Maare... WAT gaan we daar nou precies doen dan ??
Hebben we een missie?
Zijn er al andere mensen geweest die daar "iets" gedaan hebben ?
Ik ga zo-ie-zo nix vernielen ofzo..
GWD?? WTF gaan we daar doen.. Alleen een knetter roken en een biertje drinken ?
Mzzl
en dan maar zoeken hè
Mwhuahahahahaha...
Hallo mijnheer spook, kunt u een tippie voor ons draaien, we zijn zelf tè v/d kaart..
Jajajaja, dan mag je ook een lurk van de jonko... maar daarna wel opzouten dan hè..
Vraag me af of spoken droge humor hebben... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Millstone op 13-09-2003 13:30]
Je genuin geinteresseerd bent ![]()
Spanning en sensatie
quote:Vraag ze eens hoe hoog de hond van Hitler kon springen?
Op zaterdag 13 september 2003 13:30 schreef Millstone het volgende:
Vraag me af of spoken droge humor hebben...
quote:omdat ik niet geloof in spoken en omdat ik ze wel eens wil zien als ze bestaan. en natuurlijk de spanning
Op zaterdag 13 september 2003 13:30 schreef yvonne het volgende:
En dit gaan jullie doen omdatJe genuin geinteresseerd bent
Spanning en sensatie
quote:JA, en als ons IETS overkomt, dan klagen we de gemeente aan omdat er niet genoeg te doen was in onze gemeente!!! :p
Op zaterdag 13 september 2003 13:30 schreef yvonne het volgende:
En dit gaan jullie doen omdatJe genuin geinteresseerd bent
Spanning en sensatie
En anders kun je eventueel 112 ook nog mee laten genieten met het spektakel!
quote:Mooi zo, dit even vasthouden.
Op zaterdag 13 september 2003 13:19 schreef Millstone het volgende:
Ik geloof in eerste instantie NIET in spoken of geesten, maar IETS in me zegt dat je niet moet fucken met getraumatiseerde doden...Ik geloof dat er daar mensen gestorven zijn, met ZOVEEL emotie en trauma, dat er krachten kunnen hangen die kwaadaardig zijn...
En dat dat -voor ons- een uitwerkingen kan hebben die we niet in kunnen schatten... m.a.w. een gevaarlijke uitdaging.
what's next?
Treblinka? Zul je ook vast wat voelen.
quote:Zou ik sowieso NIET beginnen met Kamp Vught.....
Op zaterdag 13 september 2003 13:31 schreef GWD het volgende:[..]
omdat ik niet geloof in spoken en omdat ik ze wel eens wil zien als ze bestaan. en natuurlijk de spanning
quote:Ik heb nog nooit wat gehoord over kamp vught, heeft iemand misschien een linkje ben wel benieuwd
Op zaterdag 13 september 2003 13:10 schreef GWD het volgende:
Ik heb dus net met een maat van mij afgesproken om rond middernacht met een camera met nightvision naar kamp vught te gaan om nou eens te kijken wat er echt waar is van al die verhalen.
quote:Kom je uit Vught
Op zaterdag 13 september 2003 13:31 schreef Millstone het volgende:[..]
JA, en als ons IETS overkomt, dan klagen we de gemeente aan omdat er niet genoeg te doen was in onze gemeente!!! :p
Daar in Kamp Vught hebben toch jaren Molukkers gewoond?
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 13-09-2003 13:40]
quote:En waarom niet dan.
Op zaterdag 13 september 2003 13:34 schreef yvonne het volgende:
Zou ik sowieso NIET beginnen met Kamp Vught.....
quote:Als je niet voldoende op de hoogte bent van de materie, neem dan iets dat wat meer "bekend"is, en ga met mensen die er iets vanaf weten.
Op zaterdag 13 september 2003 13:36 schreef Oosthoek het volgende:[..]
En waarom niet dan.
Een collega heeft er naast gewoond, in die barakken, en ze was ECHT jaren superschijt.. en je kan ook niets beginnen tegen spoken.. Je kan ze niet neerschieten ofzo..
Eigenlijk ben ik best bang dat het fout kan gaan.. we weten niet waar we aan beginnen.. ![]()
en ZEKER als GWD meegaat, die gaat alles daar een beetje lopen ontheiligen enzo.. Pfff.. heb er al zin in (not)
quote:Zoals al gezegt geloof ik niet in spoken, ik geloof niet in de ziel van een mens, ik geloof niet in goden en duivels, ik ben gewoon een nuchtere hollander die het allemaal wel ziet.
Op zaterdag 13 september 2003 13:33 schreef yvonne het volgende:[..]
Mooi zo, dit even vasthouden.
En je anders eens zeer goed verdiepen in dit soort zaken.
Ik persoonlijk vind dit nogal ziek, Kamp Vughtwhat's next?
Treblinka? Zul je ook vast wat voelen.
Ik zie dus geen enkel gevaar in het binnenlopen van kamp vught om middernacht eigenlijk.
Als er spoken zijn, ik hoop dat ik ze zie, en als ik ze zie zal ik een dansje maken van vreugde dan weet ik namelijk dat er nog iets is na de dood.
En als ik ze niet zie op kamp vught .. de plaats in nederland waar de meeste lijdende zielen moeten zitten dan weet ik ook genoeg ... geen spoken.
Deze tocht zal voor mij ernstig veel opheldering brengen in wat de mens eigenlijk is.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:39 schreef Millstone het volgende:
Yvonne heeft wel gelijk volgens mij... je moet het ECHT niet onderschatten.Een collega heeft er naast gewoond, in die barakken, en ze was ECHT jaren superschijt.. en je kan ook niets beginnen tegen spoken.. Je kan ze niet neerschieten ofzo..
Eigenlijk ben ik best bang dat het fout kan gaan.. we weten niet waar we aan beginnen..
en ZEKER als GWD meegaat, die gaat alles daar een beetje lopen ontheiligen enzo.. Pfff.. heb er al zin in (not)
quote:hoezo ga ik nou weer alles lopen ontheiligen .. ik wist niet dat kamp vught zo'n heilige plaats was
Op zaterdag 13 september 2003 13:39 schreef Millstone het volgende:
Yvonne heeft wel gelijk volgens mij... je moet het ECHT niet onderschatten.Een collega heeft er naast gewoond, in die barakken, en ze was ECHT jaren superschijt.. en je kan ook niets beginnen tegen spoken.. Je kan ze niet neerschieten ofzo..
Eigenlijk ben ik best bang dat het fout kan gaan.. we weten niet waar we aan beginnen..
quote:Dit zegt toch werkelijk wel genoeg.....
Op zaterdag 13 september 2003 13:45 schreef GWD het volgende:[..]
hoezo ga ik nou weer alles lopen ontheiligen .. ik wist niet dat kamp vught zo'n heilige plaats was
quote:Wij zitten niet te fucken, wij gaan naar kamp vught en laten jullie morgen de video zien.
Op zaterdag 13 september 2003 13:44 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Jullie zitten de boel weer te fucken. Foei!
quote:Heb je nou helemaal geen respect ???
Op zaterdag 13 september 2003 13:45 schreef GWD het volgende:[..]
hoezo ga ik nou weer alles lopen ontheiligen .. ik wist niet dat kamp vught zo'n heilige plaats was
quote:explain...
Op zaterdag 13 september 2003 13:45 schreef yvonne het volgende:[..]
Dit zegt toch werkelijk wel genoeg.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |