Hehe dat lugt op
Nederlands efltal = Niet cool.
Logisch verhaal toch. Er moeten gewoon meer talenten in het NL elftal, het enige nadeel is... die zijn er niet in Nederland (op Robben, vd Vaart en Sneijder na). Dus wat mij betreft toch maar doorspelen. Want we staan nog wel steeds 4e op de FIFA wereldranglijst
quote:Je haalt me de woorden uit mijn mond!
Op vrijdag 12 september 2003 22:24 schreef Sandyman het volgende:
Voetbal = Cool.Nederlands efltal = Niet cool.
Logisch verhaal toch. Er moeten gewoon meer talenten in het NL elftal, het enige nadeel is... die zijn er niet in Nederland (op Robben, vd Vaart en Sneijder na). Dus wat mij betreft toch maar doorspelen. Want we staan nog wel steeds 4e op de FIFA wereldranglijst
Amen
quote:Goed punt. Omdat ik me verveelde ben ik sociaal gaan doen en voetbal gaan kijken. Maar echt boeiend en spannend vond ik het niet
Op zaterdag 15 november 2003 16:57 schreef ook_gek het volgende:
ik haat voetbal dus mij maakt het niks uit
Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
Ik heb voetbal nooit egt leuk gevonden.... alleen die tijden met (bergman ofzo schaamt ~ weet naam niet meer
)
Al die hype erom heen en vervolgens
quote:Is volgend jaar het EK Hockey alweer dan?
Op zaterdag 15 november 2003 17:01 schreef tong80 het volgende:
Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
quote:I'm with ^^^
Op vrijdag 12 september 2003 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Voetbal is bij voorbaat kut, alles wat er mee te maken heeft idem.
quote:Niks aan toe te voegen
Op vrijdag 12 september 2003 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Voetbal is bij voorbaat kut, alles wat er mee te maken heeft idem.
quote:
De critici komen weer onder hun tegels vandaan gekropen.Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
quote:Jah, maar dat hockey dat kunnen we nog
De critici komen weer onder hun tegels vandaan gekropen.Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
quote:Iemand die dit kan vertalen in het Nederlands
Op vrijdag 12 september 2003 22:18 schreef Bazziehoofd het volgende:
Schop die dick advocaat en al die dik betaalde kut sogenaamdede voetballers uit het Nederlandse Elftal en ga met voetballers voetballen die niet bang zijn om moe te worden![]()
![]()
Hehe dat lugt op![]()
quote:Hockey winnen we (haast) elke toernooi wel, EK, WK, etc.
Op zaterdag 15 november 2003 17:49 schreef Floor-is het volgende:[..]
Jah, maar dat hockey dat kunnen we nog
quote:Bergman
Op zaterdag 15 november 2003 17:09 schreef koffiegast het volgende:
1-0 voor schotland, ach nederlands elftal is niet meer wat het geweest wasIk heb voetbal nooit egt leuk gevonden.... alleen die tijden met (bergman ofzo
schaamt ~ weet naam niet meer
)
![]()
Ik denk dat je Dennis "ik heb last van vliegangst" Bergkamp bedoelt
quote:De essentie is mijns inziens toch heel erg simpel; als je verliest heb je slecht gespeeld, als je wint heb je goed gespeeld.
Op zaterdag 15 november 2003 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Inderdaad, een enorm slechte wedstrijd... maar de heren zelf vonden het nog aardig gaanSeedorf mogen ze er van mij direct weer uithalen, en eigenlijk geldt voor Kluivert het zelfde. Stam was de enige die niet bang was om moe te worden
Op mij komen ze in het geheel niet fanatiek over; je moet er de pest in hebben als je verliest of dreigt te verliezen.
Je zou bijna hopen dat ze het verknallen, dan kunnen we die volgevreten sukkels eindelijk afdanken en bouwen aan een wel gretig en fanatiek elftal.
quote:Van de Sar vind ik anders nog steeds 1 van de beste keepers van Nederland/ wereld hoor
Op zaterdag 15 november 2003 19:03 schreef rickyB het volgende:
Tijd dat Kluivert, Seedorf, Davids, Cocu, v/d Sar, Overmars en de Boer eens optieften
Die hebben te veel verdient en zijn verwend.![]()
![]()
![]()
Lopen niet es voor een balletje.
Tijd voor wat meer enthousiastere spelers!!!!!
Die reddingen zie ik geeneen andere Nederlandse keeper maken.
En tja, Kluivert. Ik heb die drol geen ene bal zien AFSPELEN zelfs
Ik snap niet dat ze die gast er nog inzetten.
Wie ik nog meer op v/d Sar na goed vindt, is die Andy v/d Meyde . Die brengt teminste leven in de brouwerij.
quote:ja maar waarom is hij dan altijd zo verrekte scheel..
Op zondag 16 november 2003 18:18 schreef Glacius het volgende:
Ik vind het zo sneu voor Ruud van Nistelrooy. Dat is één van de weinigen waarbij de honger naar succes zo groot is. Hij heeft ook nog geen enkel groot toernooi meegemaakt en dankzij die volgevreten heertjes zit er een dikke kans in dat dat komend jaar wéér niet zal gebeuren.
quote:Ja, nee, ja, je begrijpt het verkeerd. Op zich heb je gelijk, maar als je wat recht is krom lult en wat krom is recht lult, en daar even over nadenkt, dan hebben ze echt wel goed gespeeld hoor (aldus Frank de Boer)
Op zondag 16 november 2003 18:01 schreef drexciya het volgende:[..]
De essentie is mijns inziens toch heel erg simpel; als je verliest heb je slecht gespeeld, als je wint heb je goed gespeeld.
quote:Hoezo, woensdag is er toch weer een dag. Neem je tijd, relax, ne#k nog een keertje... ach, je kent dat wel, chill (aldus de heren van het Nederlands elftal.
Op mij komen ze in het geheel niet fanatiek over; je moet er de pest in hebben als je verliest of dreigt te verliezen.
quote:Inderdaad, als je ziet wat Hiddink met Korea voor elkaar heeft gekregen, moet het in een land als Nederland met een ere- en eerstedivisie toch mogelijk zijn een aantal goede, niet over het paard getilde gastjes te krijgen? Ik hoop inderdaad dat ze het hele zooitje, inclusief trainer, ontslaan!
Je zou bijna hopen dat ze het verknallen, dan kunnen we die volgevreten sukkels eindelijk afdanken en bouwen aan een wel gretig en fanatiek elftal.
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 12 september 2003 22:18 schreef Bazziehoofd het volgende:
Schop die dick advocaat en al die dik betaalde kut sogenaamdede voetballers uit het Nederlandse Elftal en ga met voetballers voetballen die niet bang zijn om moe te worden![]()
![]()
Die vinden het tenminste nog een eer om voor het NL elftal te spelen en die willen ook winnen!
Maar ik ben het er mee eens dat er dus zeker 9 van de 11 aan spelbederf meedoen vanwege hun egoisme. En waarom stellen ze Kluifkop nou op, bij Barcelona zat 'ie ook de hele tijd op de bank (niet fit dus)...!
Dick Advocaat OPROTTUH!!!
quote:Mensen zoals jij moesten ze verbieden om in dergelijke topics te kunnen reageren. Bergman ......
Op zaterdag 15 november 2003 17:09 schreef koffiegast het volgende:
1-0 voor schotland, ach nederlands elftal is niet meer wat het geweest wasIk heb voetbal nooit egt leuk gevonden.... alleen die tijden met (bergman ofzo
schaamt ~ weet naam niet meer
)
![]()
We rollen die Schotten met gemak op, wat denken die postbodes wel niet.. eitje dus overmorgen
quote:Niet dan? Of heb jij zaterdag een ander team zien spelen?
Op dinsdag 18 november 2003 04:10 schreef Cid het volgende:
quote:nederland heeft talent zat...alleen zijn die grote clubs zo dom om al die buitenlanders in de selectie te zetten...
Op vrijdag 12 september 2003 22:24 schreef Sandyman het volgende:
Voetbal = Cool.Nederlands efltal = Niet cool.
quote:en daar gaat het om...
Op dinsdag 18 november 2003 13:58 schreef PDOA het volgende:
Kansen genoeg, maar benutten ho maar. Iets wat de Schotten wel deden.
quote:Heel optimistisch... maar een kans is geen doelpunt! Als ik een staatslot koop, heb ik ook kans op een hoofdprijs. Dat betekent nog niet dat ie binnen is!
Op dinsdag 18 november 2003 13:43 schreef J_CDA het volgende:
Altijd dat negatieve gezeik van iedereen over het Nederlands Elftal.
We hebben zaterdag genoeg kansen gecreerd. De Schotten hadden maar liefst 2 kansen.
Woensdag rollen we ze op met makaay en Van der Vaart in de basis
quote:Willen vrouwen zich AL HELEMAAL NIET MET VOETBAL GAAN BEMOEIEN?
Op dinsdag 18 november 2003 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Heel optimistisch... maar een kans is geen doelpunt! Als ik een staatslot koop, heb ik ook kans op een hoofdprijs. Dat betekent nog niet dat ie binnen is!
quote:Doe eens even niet zo ACHTERLIJK
Op dinsdag 18 november 2003 17:25 schreef Le__Tigre het volgende:[..]
Willen vrouwen zich AL HELEMAAL NIET MET VOETBAL GAAN BEMOEIEN?
quote:De voornaamste kritiek die ik heb na de wedstrijd is waarom men niet eerder de "jonkies" heeft ingezet. Zij kunnen het blijkbaar wel brengen.
Op donderdag 20 november 2003 00:31 schreef J_CDA het volgende:
WAAR Blijven jullie nou met je eeuwige gezeik????
Verder vind ik de opstelling van de spelers achteraf ERG onprofessioneel. Het zal niet aan alle spelers gelegen hebben heb ik de indruk, maar om zo kinderachtig te gaan doen. Ze hebben zelf de kritiek uitgelokt. Ook de opstelling van Dick Advocaat vond ik erg treurig.
quote:Voetbal = goed
Op donderdag 20 november 2003 00:31 schreef J_CDA het volgende:
WAAR Blijven jullie nou met je eeuwige gezeik????
Een paar ventjes die achter een balletje lopen en daar miljoenen voor krijgen. Kom niet aan met "maar ze trainen dag en nacht" argumenten ... want daar kiezen ze zelf voor. Die gasten moeten een normaal betaalde baan nemen en dit vrijwillig doen.
De klere clubs zitten constand in geldnood, wat ook logisch is .. kijk maar naar die lonen van die gasten. Wat doet nederland? De gemeente moet het betalen en zo de club van een ondergang redden. Ik zeg laat die gasten in hun eigen sop gaarkoken en besteed dat geld aan iets nuttigs, zoals de verzorging of onderwijs.
quote:dus jij zou natuurlijk zo'n job afslaan, een directeur van een grote fabriek moet ook niet veel meer doen en verdient ook miljoenen, dat moeten ze ook maar afschaffen...
Op donderdag 20 november 2003 22:56 schreef caradoc het volgende:[..]
Voetbal = goed
Betaald voetbal = klote.Een paar ventjes die achter een balletje lopen en daar miljoenen voor krijgen. Kom niet aan met "maar ze trainen dag en nacht" argumenten ... want daar kiezen ze zelf voor. Die gasten moeten een normaal betaalde baan nemen en dit vrijwillig doen.
De klere clubs zitten constand in geldnood, wat ook logisch is .. kijk maar naar die lonen van die gasten. Wat doet nederland? De gemeente moet het betalen en zo de club van een ondergang redden. Ik zeg laat die gasten in hun eigen sop gaarkoken en besteed dat geld aan iets nuttigs, zoals de verzorging of onderwijs.
Het zijn de clubs zelf die hun geldnood hebben veroorzaakt
Kijk maar in Italië, daar hebben ze vele bankzitters die miljoenen verdienen
Als ze nu niet waren begonnen met zo'n grote lonen was het nooit zo erg geweest
en wie zegt dat de gemeent geld moet bijleggen, dat is de keuze van de gemeente zelf, het is niet dat de voetbalclub ze dwingt ofzo
quote:Oh nee? Er staat een grote druk van alle fans op de gemeente. Als ze de club zonder aan te kijken laten wegrotten ( wat ze eigenlijk zouden moeten doen ) komen al die fans ( *lees, mongolen die willen vechten en om die reden maar fan worden * ) achter hun aan. Er zijn genoeg goede fans die zich gewoon normaal gedragen hoor, maar die zijn aan het uitsterven. Je bent bijna verplicht om geld te geven aan die clubs, anders kots de "maatschappij" je uit tegenwoordig.
Op donderdag 20 november 2003 23:07 schreef ASSpirine het volgende:[..]
dus jij zou natuurlijk zo'n job afslaan, een directeur van een grote fabriek moet ook niet veel meer doen en verdient ook miljoenen, dat moeten ze ook maar afschaffen...
Het zijn de clubs zelf die hun geldnood hebben veroorzaakt
Kijk maar in Italië, daar hebben ze vele bankzitters die miljoenen verdienen
Als ze nu niet waren begonnen met zo'n grote lonen was het nooit zo erg geweesten wie zegt dat de gemeent geld moet bijleggen, dat is de keuze van de gemeente zelf, het is niet dat de voetbalclub ze dwingt ofzo
Ik ben inderdaad ook van mening dat de grote "top" managers ook een normaal salaris moeten krijgen. Die gasten verneuken het hele bedrijf, en als dank krijgen ze een schop van 10 miljoen na. Zelfde geld voor die zogenaamde sterren die voor 5 miljoen voor een rolletje hun bed niet eens uit komen.
quote:er zijn tal van clubs die zich "gezond" weten te houden
Op donderdag 20 november 2003 23:14 schreef caradoc het volgende:[..]
Oh nee? Er staat een grote druk van alle fans op de gemeente. Als ze de club zonder aan te kijken laten wegrotten ( wat ze eigenlijk zouden moeten doen ) komen al die fans ( *lees, mongolen die willen vechten en om die reden maar fan worden * ) Er zijn genoeg goede fans die zich gewoon normaal gedragen hoor, maar die zijn aan het uitsterven.
Ik ben inderdaad ook van mening dat de grote "top" managers ook een normaal salaris moeten krijgen. Die gasten verneuken het hele bedrijf, en als dank krijgen ze een schop van 10 miljoen na. Zelfde geld voor die zogenaamde sterren die voor 5 miljoen voor een rol niet eens hun bed uit komen.
Dat de gemeenteraad dan zwikt voor de vele mensen, dan is het hun schuld, geen enkele gemeente is verplicht om dat te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |