Mijn vraag: is er iemand die weet waar ik ergens dát fragment kan vinden, de afsluiting van GameQuest dus (misschien heb ik het mis en sprak de "presentatorstem" die woorden, maar ik zoek dus de afsluiting van GameQuest).
Alvast bedankt!
quote:lol waarschijnlijk....
Op vrijdag 12 september 2003 21:54 schreef Extremini het volgende:
Heb je daarom hiervoor geregisteerd voor zoiets bijna kansloos.
quote:hoezo kansloos ? hij vraagt toch gewoon iets ?
Op vrijdag 12 september 2003 21:54 schreef Extremini het volgende:
Heb je daarom hiervoor geregisteerd voor zoiets bijna kansloos.
quote:Dat weet ik ook wel.
Op vrijdag 12 september 2003 22:05 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
hoezo kansloos ? hij vraagt toch gewoon iets ?
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 22:13 schreef hornage het volgende:
Hij wil denk ik nieuw rukvoer hebben ofzo
quote:Eh, nou daar heb ik ander "rukvoer" voor
Op vrijdag 12 september 2003 22:13 schreef hornage het volgende:
Hij wil denk ik nieuw rukvoer hebben ofzo
Ik wou eigenlijk een "geanimeerde GameQuest avatar met geluid" maken van dat stukje waarin Cindy zegt: "Dit was GameQuest, tot een volgende Quest!" (als ZIJ het is die dat zegt tenminste, dacht het wel tenminste....).
Met VirtualDub kan ik de resolutie wel verlagen tot 100x76 waarschijnlijk (Cindy blijft waarschijnlijk toch wel herkenbaar dankzij haar felle kleurtjes ), en dat stukje kan nooit meer dan 3 à 4 seconden zijn en dan met een goed codec.... Waarschijnlijk blijft de bestandsgrootte dan wel binnen de perken....
Dan met een ander programmaatje de AVI omzetten in SWF, en dan misschien nog wat met SWiSH "klooien".... Komt wel goed hoop ik.
Erg ingewikkeld inderdaad voor zoiets stoms (zullen jullie waarschijnlijk vinden....), maar het wordt nog ingewikkelder als blijkt dat niemand me aan dat fragmentje van GameQuest kan helpen.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |