quote:* Lord_Of_Darkness voelt zich heel fijn bij Charmaine en kijkt dromerig naar Charmaine en vergeet de sterren.
Op vrijdag 12 september 2003 22:15 schreef Charmaine het volgende:[..]
* Charmaine voelt een aangename rilling door haar lichaam gaan en dromerig kijkt ze naar de sterren.
quote:Einz!...Zwei!.....Drei!....Saufen!!!
Op vrijdag 12 september 2003 22:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vangen .. en zuip ze SiteThief
quote:Op uw gezondheid, ja dat is toch wel een keertje gezellig om elkaar op een feestje tegen te komen.
Op vrijdag 12 september 2003 22:19 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Weet u dat we eindelijk kunnen toosten
![]()
Op uw gezondheid .
quote:Simon, my hero!!!!!!
Op vrijdag 12 september 2003 22:09 schreef RoboTech het volgende:
* Simon komt achter de bar gekropen met een bord SatéAlstublieft mevr. Faat.
Ik heb het zo druk gehad vandaag dat ik vergeten ben te eten en me staande
heb gehouden op een zak M&M's, dussuh vergeef me maar ik val even aan
quote:eeeeeeeeeeeeeeeeej Faat hoe vind je het geworden?
Op vrijdag 12 september 2003 22:25 schreef Faat het volgende:[..]
Simon, my hero!!!!!!
Ik heb het zo druk gehad vandaag dat ik vergeten ben te eten en me staande
heb gehouden op een zak M&M's, dussuh vergeef me maar ik val even aan
quote:Dat lijkt me erg gezellig, maar ik geloof dat we die afspraak al een beetje hadden gemaakt aangezien ik heel graag in uw bibliotheek zou willen rondsnuffelen.
Op vrijdag 12 september 2003 22:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zeker weten .. volgende keer moet u echt eens langskomen op mijn kasteel. Daar heb ik nog wel wat oude wijnen , en een sfeervolle bibliotheek met een openhaard
quote:Mevrouw Faat , u weet toch dat simon goed weet wat goed voor u is .. Pittge saté saus en goed vlees
Op vrijdag 12 september 2003 22:25 schreef Faat het volgende:
Simon, my hero!!!!!!
Maar ik mag vast niet te lang blijven , in m'n vodden zie ik er niet uit. En ik kwam hier puur omdat het gratis is vandaag ![]()
als Dak en Thuisloze is het beter voor je gezondheid om niet te lang op één plaats te blijven.
quote:Klopt mijn vrouwe , maar ik wilde het gaag bevestigen. Mijn bibliotheek staat geheel tot uwer beschikking.
Op vrijdag 12 september 2003 22:27 schreef Atalanta het volgende:[..]
Dat lijkt me erg gezellig, maar ik geloof dat we die afspraak al een beetje hadden gemaakt aangezien ik heel graag in uw bibliotheek zou willen rondsnuffelen.
quote:/Magneet hoort de woorden van Simon
Op vrijdag 12 september 2003 22:28 schreef RoboTech het volgende:[..]
Mevrouw Faat , u weet toch dat simon goed weet wat goed voor u is .. Pittge saté saus en goed vlees
Maar ik mag vast niet te lang blijven , in m'n vodden zie ik er niet uit. En ik kwam hier puur omdat het gratis is vandaag
als Dak en Thuisloze is het beter voor je gezondheid om niet te lang op één plaats te blijven.
kerel als je wilt mag je van mij hier komen wonen, als je dan ook nog af en toe je nuttig maakt kost het je niks ook niet en ik koop je wat nieuwe kleren.
quote:kerel zie jij die rij prethaken daar? zit ook op zeker witbier tussen heb ik zelf voor gezorgd
Op vrijdag 12 september 2003 22:35 schreef Sitethief het volgende:
Is er ook Witbier aanwezig ? Sal dan maar vast een kraan in het vaatje want als de champagne alle is dan stap ik over op bier, en daarna op wodka

Proost, Liselotte
quote:Het ziet er geweldig uit Magneet
Op vrijdag 12 september 2003 22:26 schreef Magneet het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeej Faat hoe vind je het geworden?
Ik heb een mooie grote plant voor je meegenomen die ergens dáár staat, tis een
zeldzame oekunstriefantasiaplant hoeft slechts 1 x per maand beetje water, superhandig ![]()
Faat ziet dat Simon en Magneet alweer druk in gesprek zijn en begint zelf heel langzaam
weg te zakken met haar hoofd in de pittige pindasaus die Simon zo lekker heeft klaargemaakt.....
Bieeeeerrrr!
Maar eh, waar zijn de dwergenvrouwen? Die bakkebaardloze dingen die hier rondhuppelen zijn niets
Mevr. Faat Smaakt het lekker ??
quote:Ik kan niks anders zeggen dat ik er naar uit kijk.
Op vrijdag 12 september 2003 22:30 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Klopt mijn vrouwe , maar ik wilde het gaag bevestigen. Mijn bibliotheek staat geheel tot uwer beschikking.
quote:goed u bent aangenomen dat we maar een prettige samenwerking mogen hebben en als minister van de defensie ( S.E. Rules!) bent u hierbij ook in dienst van de defensiemacht van Fok!Eiland zodat u een vast soldij krijgt.
Op vrijdag 12 september 2003 22:43 schreef Simon_Carnagy het volgende:
Heer Magneet, Mag ik u hartelijk danken voor u grandieuze aanbod. Ik neem het aan en wil graag ook het VTC bewaken als ik hire toch ben .Mevr. Faat Smaakt het lekker ??
quote:* Charmaine voelt de blik van Lord_Of_Darkness en kijkt hem met haar glinsterende ogen bedachtzaam aan, ze voelt alsof ze zich in zijn ogen kan verliezen
Op vrijdag 12 september 2003 22:20 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
* Lord_Of_Darkness voelt zich heel fijn bij Charmaine en kijkt dromerig naar Charmaine en vergeet de sterren.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 22:44 schreef Atalanta het volgende:[..]
Ik kan niks anders zeggen dat ik er naar uit kijk.
Daar drinken we er nog eentje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |