quote:* Charmaine is even onder de indruk van deze vreemdeling en van de woorden die tegen haar gesproken word, nog nooit eerder is er zo lief tegen haar gesproken en verleidelijk knippert ze met haar wimpers
Op vrijdag 12 september 2003 20:50 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
*kijkt Charmaine liev aan*
Ik heb zeker veel gemist, toen ik hier voor het eerst kwam was er nog heel weinig, jammer dat ik niet eerder boven ben gekomen en u heb ontmoet..
eej Guusie waar was de aan-knop???
3
2
1
GOGOGO!!!!!
quote:1,5 jaar ongeveer.
Op vrijdag 12 september 2003 20:52 schreef Charmaine het volgende:[..]
* Charmaine is even onder de indruk van deze vreemdeling en van de woorden die tegen haar gesproken word, nog nooit eerder is er zo lief tegen haar gesproken en verleidelijk knippert ze met haar wimpers
Bent u dan al lang op dit eiland?
[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 12-09-2003 20:57]
WHAHAHAAA hang je lekker LD??
kom guusie trampo halen
* Preliator loopt ff weg
quote:Wow, dat is best al een tijdje en zo lang ondergedoken gezeten? Wat zonde voor deze wereld, maar ik ben blij dat u nu de keuze heeft gemaakt om u te laten zien, heel blij.
Op vrijdag 12 september 2003 20:56 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
1,5 jaar ongeveer.
quote:OK prely!
Op vrijdag 12 september 2003 20:57 schreef Preliator het volgende:
* Preliator ziet hoe LD met zijn harnas de lucht in vliegt en aan de magneet vast kleeftWHAHAHAAA hang je lekker LD??
kom guusie trampo halen
* Preliator loopt ff weg
Mag dat ding uit ajb?
quote:* Lord_Of_Darkness bloost
Op vrijdag 12 september 2003 20:57 schreef Charmaine het volgende:[..]
Wow, dat is best al een tijdje en zo lang ondergedoken gezeten? Wat zonde voor deze wereld, maar ik ben blij dat u nu de keuze heeft gemaakt om u te laten zien, heel blij.
[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Of_Darkness op 12-09-2003 21:00]
OH shit, sorry Magneet...
* Preliator en guusie plaatsen de trampoline
klaar voor de val LD?
wowieeeeeeeee...
* Hij kijkt zo pefect op de welgevormde boezem van de dame die de stripshow verzorgt

Whooowwwwww goed uitzicht man ...
quote:Nou u mag gezien worden. Zullen we wat te drinken pakken? Zie dat u ook bijna droog staat.
Op vrijdag 12 september 2003 20:59 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
* Lord_Of_Darkness bloost
gelukkigik probeer nog niet veel boven te komen, maar ik zal proberen om me af en toe te laten zien
[Dit bericht is gewijzigd door Charmaine op 12-09-2003 21:03]
quote:1
Op vrijdag 12 september 2003 21:00 schreef Preliator het volgende:
* Preliator komt samen met Guusie aanlopen met een grote trampolineOH shit, sorry Magneet...
* Preliator en guusie plaatsen de trampoline
klaar voor de val LD?
2
3
GOGOGOGOGOGOGGOGO
DRUK NU OP HET KNOPPIE!
quote:* Lord_Of_Darkness loopt voorzichtig met Charmaine mee, en kijkt af en toe naar Charmaine
Op vrijdag 12 september 2003 21:01 schreef Charmaine het volgende:[..]
Nou u mag gezien worden. Zullen we wat te drinken pakken? Zie dat u ook bijna droog staat.
Have Fun LD!!
WHAHAHA
okee guusie what's next
quote:* Charmaine loopt heupwiegend voor LoD uit en draait zich even om
Op vrijdag 12 september 2003 21:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
* Lord_Of_Darkness loopt voorzichtig met Charmaine mee, en kijkt af en toe naar Charmaine
Wat wilt u eigenlijk drinken, ik geloof dat de meeste hier bier drinken, maar er zal vast ook wel wat anders te krijgen zijn, als u dat liever heeft.
Let think.. misschien moeten we de draak halen voor je huis hij kan elk moment wakker worden!!!!
quote:Liever een wijntje.. wat wilt u eigenlijk drinken?
Op vrijdag 12 september 2003 21:05 schreef Charmaine het volgende:[..]
* Charmaine loopt heupwiegend voor LoD uit en draait zich even om
Wat wilt u eigenlijk drinken, ik geloof dat de meeste hier bier drinken, maar er zal vast ook wel wat anders te krijgen zijn, als u dat liever heeft.
Oehhhh Wat zijn ze groootttttt habahabaaaaaa
Joeppieee, We mogen mee naar Huis !!! S.E. Poweerrrrrrrrrr
Ik ben zo terug mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |