Heb alsnog met het vierde meegedaan, maar dat was ook de laatste keer zeg... Een clubscheids en een clubgrens, dat werkt niet...
Moest op het matje komen bij de beste man, en hij vond me onbeschoft en blablabla... Pffff... Ik maak een overtreding bijna op de middellijn tijdens een counter... Het eerste wat ie vroeg is "Ik zie van verre dat je die overtreding gaat maken, waarom doe je dat?"... Dus ik zeg "Meneer, als ik dat niet doe staan ze met 5 tegen 3..."
Begint ie helemaal te bleren over tactische overtredingen en dat ik dat maar aan de mensen op televisie moest overlaten en bla bla bla..
Grrrrrrrr, loopt Jweetje hier nog rond, het was bij ZSC'62...
Doe mij extra bier...
Met name de grensrechter van GJS en Wieldrecht vergeet ik nooit meer...
Het was 2 x in de B2. Thuis tegen GJS scoorde ik 5 doelpunten, waarvan 2 ten onrechte afgekeurd omdat hij steeds stond te vlaggen.
En in Wieldrecht kreeg ik geel, nadat ik in de eerste helft 3 x scoorde in 5 minuten en wij met 1-3 voorkwamen. Er liep een grensrechter die bij elke bal ging vlaggen, vanaf dat moment, en de scheidsrechter was een knul van net 20 (wij waren zo'n 16). Elke bal in mijn richting werd afgevlagd en gefloten, zelfs toen ik op eigen helft stond en er nog 2 verdedigers op 30 m van het eigen doel stonden. Halverwege de tweede helft was ik het zo zat, dat ik naar die grensrechter toeliep om hem uit te leggen wat buitenspel was. Toen kreeg ik geel van de scheidsrechter....
quote:Irri is dat he... Godver, zulk soort types moeten ze afschaffen.
Op zaterdag 13 september 2003 19:50 schreef methodmich het volgende:
Clubscheidsrechters en grensrechters zijn irritant...Met name de grensrechter van GJS en Wieldrecht vergeet ik nooit meer...
Het was 2 x in de B2. Thuis tegen GJS scoorde ik 5 doelpunten, waarvan 2 ten onrechte afgekeurd omdat hij steeds stond te vlaggen.
En in Wieldrecht kreeg ik geel, nadat ik in de eerste helft 3 x scoorde in 5 minuten en wij met 1-3 voorkwamen. Er liep een grensrechter die bij elke bal ging vlaggen, vanaf dat moment, en de scheidsrechter was een knul van net 20 (wij waren zo'n 16). Elke bal in mijn richting werd afgevlagd en gefloten, zelfs toen ik op eigen helft stond en er nog 2 verdedigers op 30 m van het eigen doel stonden. Halverwege de tweede helft was ik het zo zat, dat ik naar die grensrechter toeliep om hem uit te leggen wat buitenspel was. Toen kreeg ik geel van de scheidsrechter....
Ik ben van het soort dat dan meteen zen bek open trekt (overigens is dat alleen binnen het veld, heel vreemd), wat me vaak kaarten kost...
quote:013 is wel OK, vinnik...
Op zaterdag 13 september 2003 16:16 schreef SCH het volgende:[..]
Uit zo'n lelijk rood flesje?
p.s. ik had me vergist, het wordt de 013 in Tilburg vanavond. Jaren 80-feest, voor oudere kleuters dus
quote:Ik kan het me voorstellen... Zeker in de jeugd komt dat vaak voor. Ook scheidsrechters meegemaakt die 10 minuten lieten doorspelen en bij de gelijkmaker affloten. Dat soort dingen...
Op zaterdag 13 september 2003 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Irri is dat he... Godver, zulk soort types moeten ze afschaffen.
Ik ben van het soort dat dan meteen zen bek open trekt (overigens is dat alleen binnen het veld, heel vreemd), wat me vaak kaarten kost...
Maar ja, dat hoort erbij als je niet in de hoogste regionen speelt.. Ik speelde voor de lol en dus altijd in de C2, B2, A2 enzovoort... Als je goede scheidsrechters wilt moet je in de B1 of de A1 zien te spelen, tenminste bij ASWH.
Maar dat neemt niet weg dat het een bron van ergernis blijft.
quote:Van je lekker-strak-strak-in-je-trainings-pak muziek. Vroeger was -als ik het goed heb- die Darkraver samen met Gizmo 'the cream of the crop' van de gabberhouse DJs...
Op zaterdag 13 september 2003 19:13 schreef SCH het volgende:
*generatiekloof voelt*Wat Darkravers B-day, of zoiets?
quote:Maar ik ben er nog wel hoor
Op zaterdag 13 september 2003 19:57 schreef Fulton het volgende:
Hey jonges. Weer eens een weekend(je) met internet.
Ik zie dat het hier aardig vertrut is.
AC Fok united.. fok adopteert een club
quote:wie ben jij?
Op zaterdag 13 september 2003 19:57 schreef Fulton het volgende:
Hey jonges. Weer eens een weekend(je) met internet.
Ik zie dat het hier aardig vertrut is.
AC Fok united.. fok adopteert een club
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:58 schreef DutchGooner het volgende:[..]
wie ben jij?
kut-newbie![]()
quote:Wat te denken van een grove tackle op zo'n scheids
Op zaterdag 13 september 2003 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Irri is dat he... Godver, zulk soort types moeten ze afschaffen.
quote:In m'n zaalvoetbalteam hadden we ook zo'n gast. Werd iedere wedstrijd wel er weer minstens een keer uitgestuurd. Standaard. Van te voren beloofde hij ons altijd dat-ie zich in zou houden, maar het lukte 'm nooit...
Op zaterdag 13 september 2003 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:Ik ben van het soort dat dan meteen zen bek open trekt (overigens is dat alleen binnen het veld, heel vreemd), wat me vaak kaarten kost...
quote:Nee, harder, strakker. Lijkt meer alsof je in een fabriekshal staat. Er is wel een aardige reclame waarin twee gasten een motorblok bedienen terwijl een gast helemaal loos gaat op het geluid van die motor. Dat soort muziek.
Op zaterdag 13 september 2003 19:57 schreef methodmich het volgende:
Wat ze op de kermis draaien?
quote:Mwah, heb nog maar 1 keer in men 'carriere' een gele kaart gehad, en dat dan wel voor lullen... Ik heb altijd aanmerkingen op de man in het zwart, maar breng het altijd wel netjes. Zal hem nooit hardop uitschelden, dat is gewoon dom. Maar zeggen "meneer, ik denk toch zeker dat u eens beter op uw grensrechter moet letten" kan imo geen kwaad...
Op zaterdag 13 september 2003 20:00 schreef Doc het volgende:[..]
Wat te denken van een grove tackle op zo'n scheids
[..]In m'n zaalvoetbalteam hadden we ook zo'n gast. Werd iedere wedstrijd wel er weer minstens een keer uitgestuurd. Standaard. Van te voren beloofde hij ons altijd dat-ie zich in zou houden, maar het lukte 'm nooit...
quote:Lijkt wel de spits van ASWH 1, van Kleef. Goeie spits, maar om de 3 wedstrijden geschorst ofzo... Praten, slaan, vechten, alles....
Op zaterdag 13 september 2003 20:00 schreef Doc het volgende:[..]
Wat te denken van een grove tackle op zo'n scheids
[..]In m'n zaalvoetbalteam hadden we ook zo'n gast. Werd iedere wedstrijd wel er weer minstens een keer uitgestuurd. Standaard. Van te voren beloofde hij ons altijd dat-ie zich in zou houden, maar het lukte 'm nooit...
Lekker Rellllluh
quote:Hangt van de scheidsrechter af... Toen ASWH vorig jaar in Huizen weer enigszins werd benadeeld, wat ze een jaar eerder de algehele amateurtitel zaterdag kostte, zei de aanvoerder "je gaat al dezelfde kant op als je collega vorig jaar", wat hem geel opleverde.
Op zaterdag 13 september 2003 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Mwah, heb nog maar 1 keer in men 'carriere' een gele kaart gehad, en dat dan wel voor lullen... Ik heb altijd aanmerkingen op de man in het zwart, maar breng het altijd wel netjes. Zal hem nooit hardop uitschelden, dat is gewoon dom. Maar zeggen "meneer, ik denk toch zeker dat u eens beter op uw grensrechter moet letten" kan imo geen kwaad...
quote:Snap ik dus niet. Als scheids moet je vooral van een aanvoerder wat kunnen hebben...
Op zaterdag 13 september 2003 20:06 schreef methodmich het volgende:[..]
Hangt van de scheidsrechter af... Toen ASWH vorig jaar in Huizen weer enigszins werd benadeeld, wat ze een jaar eerder de algehele amateurtitel zaterdag kostte, zei de aanvoerder "je gaat al dezelfde kant op als je collega vorig jaar", wat hem geel opleverde.
Maar inderdaad, sommige scheidsrechters pikken niks, anderen weer heel veel.
quote:1tje pas?
Mwah, heb nog maar 1 keer in men 'carriere' een gele kaart gehad, en dat dan wel voor lullen...
Heb 11 jaar gevoetbalt maar ik kwam uiteindelijk 8 gele en 2 rode uit,allemaal in 2 seizoenen verzamelt.
Al ik geel kreeg was het idd meestal voor commentaar want ik zag het toch altijd beter
quote:Da's heel keurig toch. Franklin had meer een 'anger management problem. Eerst vroeg hij het altijd netjes, maar als de scheids niet naar hem luisterde, dan bleef hij doorgaan. Kon wellicht ook met het drugsgebruik te maken. Meer dan de helft van het team had trouwens het idee dat als ze niet zo konden voetballen als Maradona konden, er natuurlijk ook andere manieren waren om op 'm te lijken
Mwah, heb nog maar 1 keer in men 'carriere' een gele kaart gehad, en dat dan wel voor lullen... Ik heb altijd aanmerkingen op de man in het zwart, maar breng het altijd wel netjes. Zal hem nooit hardop uitschelden, dat is gewoon dom. Maar zeggen "meneer, ik denk toch zeker dat u eens beter op uw grensrechter moet letten" kan imo geen kwaad...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-09-2003 20:16]
Ik ga echter weer eens naar beneden, ik krijg visite!!! Gelukkig houdt de mannelijke helft van voetbal en kan ik dus lekker Studio Sport kijken, die meiden babbelen toch wel verder...
quote:Schrijven.... Ehm, ik weet niet of de helft van dat team die vaardigheid bezat
Op zaterdag 13 september 2003 20:16 schreef methodmich het volgende:
Allemaal een boek geschreven??
4 van de jongens van dat team waren met school gestopt voor ze eindexamen hadden gedaan een daarvan, een van m'n beste vrienden, heeft dat later wel weer ingehaald en heeft nu een prima baan in Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |