quote:Ach, ik kan wel raden hoe het is. Geromantiseerd vikingleven met natuur-reliqieuze neigingen, gok ik.
Op vrijdag 12 september 2003 21:18 schreef Graveland het volgende:[..]
Odinisme, pre christelijke godsdienst, in z'n geheel door de kerk uitgeroeid, ik post wel wat infolinkjes als je wil
quote:Ik ken wel mensen met een bijl.
Op vrijdag 12 september 2003 21:17 schreef BAZZA het volgende:[..]
Gewoon even een knipje zetten in de voorhuid en een keppeltje op en iedereen gelooft je
quote:Maar dan wel in WFL. Open er een topic over, kan wel aardig tegengas zijn daar
Op vrijdag 12 september 2003 21:18 schreef Graveland het volgende:[..]
Odinisme, pre christelijke godsdienst, in z'n geheel door de kerk uitgeroeid, ik post wel wat infolinkjes als je wil
quote:tsja, kan ik altijd doen, sterker, dat doe ik even
Op vrijdag 12 september 2003 21:19 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Maar dan wel in WFL. Open er een topic over, kan wel aardig tegengas zijn daar
quote:*kuch*
Op vrijdag 12 september 2003 21:19 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ach, ik kan wel raden hoe het is. Geromantiseerd vikingleven met natuur-reliqieuze neigingen, gok ik.
quote:Zoiets. Hoewel ik nu weer realiseer dat het is voorkomen, dus de huidige aanpak werkt blijkbaar.
Op vrijdag 12 september 2003 21:17 schreef Vision het volgende:[..]
hoe wil je het aanpakken?
Infiltreren in nazi groeperingen en ze heel goed in de gaten houden.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:17 schreef tvlxd het volgende:En wat is Odinisme, toch niet iets sektarisch uit 't Noorden, hoop ik?
quote:Duidelijk.
Odinisme is een moderne revival van de voor-Christelijke Paganistische tradities van Noord Europa. Deze tradities kennen verschillende vormen, maar richten zich allemaal op de Aesir en/of de Vanir. De Noordse Tradities gebruiken zowel de Noorse als de Anglo-Saxische mythologie, uit diverse bronnen, waaronder IJsland, als inspiratiebron.http://home.tiscali.nl/~t968103/pfi_nederland/pf_north.htm
quote:Dank je, dank je. Een kennis van de overige religies doet mij tot deze, inderdaad voorbarige, conclusie komen. Uiteraard kan ik het fout hebben, ik ben slechts 6/7 mens.
Op vrijdag 12 september 2003 21:20 schreef Graveland het volgende:[..]
*kuch*
uw vermogen tot inleven is verbazend heer breuls
quote:Ja, het zou mij niks verbazen als de helft van de topmensen in die organisaties gewoon BKA infiltranten zijn.
Op vrijdag 12 september 2003 21:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Tja hoe moet je ze harder aanpakken?Neo-Nazis worden al keihard aangepakt in Duitsland. Er is geen land waar het minder veilig voor je is als Neo-Nazi dan in Duitsland.
En Israel misschien.
quote:dronken automobilisten zullen er ook altijd wel zijn Deal Whit It ! (ofzo) ... moeten we nu de alcoholcontroles langs de weg maar stopzetten?
Op vrijdag 12 september 2003 21:24 schreef The-Chosen1 het volgende:
Neo-Nazi's zijn er en zullen er altijd blijven Deal Whit It ! Het is net zo zinloos als dat bush probeerd het terrorisme op te rollen dat krijgt hij van zijn levensdagen niet voor elkaar !, waarom niet ? omdat die denk beelden ( van bv. neo nazi's , Bin Laden ) er altijd zullen blijven en gewoon niet uit te roeien zijn , sla de geschiedenis er maar op na , de Joden worden al honderden jaren vervolgd en zoals nu maar weer eens blijkt nog steeds !
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:30 schreef sp3c het volgende:[..]
dronken automobilisten zullen er ook altijd wel zijn Deal Whit It ! (ofzo) ... moeten we nu de alcoholcontroles langs de weg maar stopzetten?
quote:Ik vind het geen opmerking om met je hoofd tegen de muur te knallen.
Op vrijdag 12 september 2003 21:46 schreef Strijder het volgende:[..]
quote:Eigenlijk zeg je dus dat sommige mensen nooit wijzer zullen worden?
Op vrijdag 12 september 2003 21:24 schreef The-Chosen1 het volgende:
Neo-Nazi's zijn er en zullen er altijd blijven Deal Whit It ! Het is net zo zinloos als dat bush probeerd het terrorisme op te rollen dat krijgt hij van zijn levensdagen niet voor elkaar !, waarom niet ? omdat die denk beelden ( van bv. neo nazi's , Bin Laden ) er altijd zullen blijven en gewoon niet uit te roeien zijn , sla de geschiedenis er maar op na , de Joden worden al honderden jaren vervolgd en zoals nu maar weer eens blijkt nog steeds !
quote:Of dat de mensheid eigenlijk niet beschaafder is geworden in de loop van honderden jaren...
Op vrijdag 12 september 2003 21:49 schreef Madame het volgende:[..]
Eigenlijk zeg je dus dat sommige mensen nooit wijzer zullen worden?
quote:op technologisch vlak zeker wel, op sociaal vlak is het met sprongen achteruit gegaan na de val van het groot romeinse rijk en de opkomst van het christendom
Op vrijdag 12 september 2003 21:52 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Of dat de mensheid eigenlijk niet beschaafder is geworden in de loop van honderden jaren...
quote:Sociaal vlak slechter? Hoe dat zo?
Op vrijdag 12 september 2003 21:54 schreef Graveland het volgende:[..]
op technologisch vlak zeker wel, op sociaal vlak is het met sprongen achteruit gegaan na de val van het groot romeinse rijk en de opkomst van het christendom
quote:De romeinen hadden de perfecte vorm van politiek in het begin, het waren in alle oogpunten hoogontwikkelde mensen, na de val van het romeinse rijk nam alles een neusduik
Op vrijdag 12 september 2003 21:55 schreef tvlxd het volgende:[..]
Sociaal vlak slechter? Hoe dat zo?
quote:En nu zijn we weer verder dan de Romeinen. Dat is toch goed?
Op vrijdag 12 september 2003 22:01 schreef Graveland het volgende:[..]
De romeinen hadden de perfecte vorm van politiek in het begin, het waren in alle oogpunten hoogontwikkelde mensen, na de val van het romeinse rijk nam alles een neusduik
quote:De romeinen voerden hun krijgsgevangenen in triomftocht door de straten van Rome, waren verzot op machtspelletjes, zwoeren trouw aan allerlei gestoorde keizers, hielden slaven en nog zo wat. Hell, je hebt gelijk, het is er allemaal niet beter op geworden.
Op vrijdag 12 september 2003 22:01 schreef Graveland het volgende:[..]
De romeinen hadden de perfecte vorm van politiek in het begin, het waren in alle oogpunten hoogontwikkelde mensen, na de val van het romeinse rijk nam alles een neusduik
quote:Toch wel.
Op vrijdag 12 september 2003 21:48 schreef Dodec het volgende:[..]
Ik vind het geen opmerking om met je hoofd tegen de muur te knallen.
Hij heeft gelijk.
Dat iets al erg lang heeft bestaan is geen excuus.
quote:juist en dat zal ook nooit veranderen
Op vrijdag 12 september 2003 21:52 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Of dat de mensheid eigenlijk niet beschaafder is geworden in de loop van honderden jaren...
quote:Berluscronie ziet zichzelf al als leider van Europa
Op vrijdag 12 september 2003 22:02 schreef tvlxd het volgende:
En nu zijn we weer verder dan de Romeinen. Dat is toch goed?
quote:Berlusconi is gek. Volgens mij spendeert hij zijn vrije weekenden met Rumsfeld. Ongeveer hetzelfde kaliber.
Op vrijdag 12 september 2003 23:22 schreef BAZZA het volgende:[..]
Berluscronie ziet zichzelf al als leider van Europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |