Wat vind Fok! ervan?
Robin Berlijn . Bassist die kilometer maakt op het podium
Eén van de hardste bands die ik ooit gehoord heb. Niet in dB, maar in dynamiek van geluid. Ze speelden op boxen met één grote luidspreker (15 inch?) ipv de standaard Marshalls met vier (10 inch) luidspreker, en die 15 incher zag je het hele optreden echt flink uitslaan. Punchy geluid met lekker veel strak laag erin dus
Als ouwe lul zou ik moeten zeggen 'zo maken ze ze niet meer'.
Pleasure groud vind ik inderdaad ook hun beste album.
De begeleidingsband van Ellen van Damme is feitelijk bijna helemaal Fatal Flowers trouwens
quote:En dan heb je ook nog het richard janssen project 'Rex'...
Op maandag 15 september 2003 07:45 schreef rheingold het volgende:
na de fatal flowers noemde richard jansen zijn nieuwe bandje shine, best ook erg oke. daarin zat overigens de oude drummer van la lupa die later bij junkie xl als drummer zou opduiken en die ook laatst tijdens de pinkpop show van junkiexl meedeed. fatal flowers heb ik vaak gezien, ze speelden heel erg veel in det tijd dat ik voor het eerst een jongerencentrum bezocht en naar festivals ging. hun platen zijn nog steeds ok. ex fatal flowers drummer zit trouwens nu in hallo venray.
FF. Leuk bandje. Heb die Johnny D is back CD en Pleasure Ground. Aantal malen gezien.
Favoriete nummer: "We thought they loved you" van hun eerste LP, die ik zelf nog ergens op tape heb en nooit op CD gezien heb...
quote:is dat die met Fatal Flower (het nummer) erop?
Op maandag 15 september 2003 20:58 schreef Doc het volgende:[..]
Favoriete nummer: "We thought they loved you" van hun eerste LP, die ik zelf nog ergens op tape heb en nooit op CD gezien heb...
quote:rex daar kon ik dus niet opkomen. muziek van is erg schaars. ik heb het nog nooit gehoord.
Op maandag 15 september 2003 20:58 schreef Doc het volgende:[..]
En dan heb je ook nog het richard janssen project 'Rex'...
FF. Leuk bandje. Heb die Johnny D is back CD en Pleasure Ground. Aantal malen gezien.
quote:days..
Op zondag 14 september 2003 16:03 schreef ranja het volgende:
met Younger years er op bedoel ik.
quote:oja. Ik haal weer eens Younger days van Fatal flowers en Young years van Dragon door elkaar
Op maandag 15 september 2003 21:06 schreef Deuro het volgende:[..]
days..
Jammer dat zo'n band niet meer bestaat, top kwaliteit uit ons eigen land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |