quote:nou idd
Op 01 april 2001 16:18 schreef hoe-die-nie het volgende:
vraag me nu echt af hoeveel users nu werkelijk een echt beeld van hun karakter willen weergeven...
quote:iemand met een hoger normen en waarden gevoel in ieder geval.
Op 01 april 2001 16:18 schreef hoe-die-nie het volgende:
vraag me nu echt af hoeveel users nu werkelijk een echt beeld van hun karakter willen weergeven...
quote:ach rot toch op met je normen en waarden.... het is een forum
Op 01 april 2001 16:21 schreef Bastard het volgende:
iemand met een hoger normen en waarden gevoel in ieder geval.
zal ik dan maar speciaal voor jou een nieuwe ondertitel nemen? de hoer van babylon ofzo? ![]()
(*snif snif* ruik ik daar christenvlees?
)
[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 01-04-2001 16:28]
quote:
Op 01 april 2001 16:22 schreef jerney het volgende:
ach rot toch op met je normen en waarden.... het is een forumwaar je maar meteen half naakt jezelf op wil profileren
zal ik dan maar speciaal voor jou een nieuwe ondertitel nemen? de hoer van babylon ofzo?
Goed idee!!, hoef je niet steeds je foto er op te zetten
quote:of je zit jezelf nu echt belachelijk temaken of je zit echt op het verkeerde forum... probeer ander www.psychologieforum.nl
quote:Nee het forum is juis, onzin
Op 01 april 2001 16:31 schreef hoe-die-nie het volgende:
of je zit jezelf nu echt belachelijk temaken of je zit echt op het verkeerde forum... probeer ander www.psychologieforum.nl
quote:Let it go! we leven niet in het jaar 0
waar je maar meteen half naakt jezelf op wil profileren
quote:je hoeft niet naar mijn foto's te kijken en je hoeft er ook niet constant op te reageren...
Goed idee!!, hoef je niet steeds je foto er op te zetten
en wat doe je in een topic over borsten van fokkers als je er niet tegen kunt?? ga toch lekker naar www.disney.com
misschien hebben ze daar wel een leuk forumpje voor je
Als je hier zo'n moeite mee hebt kijk je toch niet?
quote:Zucht, sommige mensen leren het ook echt Nooit he..
Op 01 april 2001 16:29 schreef gtotep2 het volgende:
blabla plaatje
quote:ff echt off-topic...
Op 01 april 2001 16:37 schreef Vork het volgende:
Zucht, sommige mensen leren het ook echt Nooit he..
quote:Ow eeuh dankje.. resutaat van me eerste stapjes flash. Hij kan ook 'n beetje dansen
Op 01 april 2001 16:39 schreef hoe-die-nie het volgende:
ff echt off-topic...
wat heb je toch een kewle usericon Vork!
/offtopic ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 01-04-2001 16:53]
quote:touchy touchy
Op 01 april 2001 16:42 schreef Bastard het volgende:
Ik mag toch GVD wel zeggen wat ik er van denk of niet soms????
Als ik dan ineens een newbie zich zo zie profileren en zie dat daar zo blij door iedereen op word gereageerd, moet ik wel!
Daarnaast mag ik graag reageren als iemand denkt een slimme opmerking te maken op mijn reactie. Tuurlijk soms denk ik ook wel eens LET IT BE, nu heb ik daar geen zin in.
Sorry dat ik ff moet kotsen op zon verwaande bimbo die denkt met haar lichaampje de halve wereld al op haar hand te hebben..
En over forum gesproken, ik denk dat als je hier iets plaatst je daar leuke en minder leuke reacties op kan krijgen.
Ga dan niet meteen mij verwijzen naar disney ofzo!
oh wat hebben we weer een vooroordelen
prachtig!
maar wat zeur je nou de hele tijd dat ik een newbie ben? dat heeft er toch geen fuck mee te maken. Maar als ik het goed begrijp, mag ik dit soort (onzedelijke) foto's pas over een maandje of 4 plaatsen? ![]()
je laat je nu wel kennen hoor.. jezus doe eens niet zo opgefokt. Ja ik had jouw reacties al verwacht, omdat ik weet dat deze wereld bezaaid is met bekrompen mensen ![]()
beetje op je pikkie getrapt mannetje? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 01-04-2001 16:57]
quote:zoeits blijkt te werken
Sorry dat ik ff moet kotsen op zon verwaande bimbo die denkt met haar lichaampje de halve wereld al op haar hand te hebben.
quote:wij zijn geteisem! hoor je me!
quote:hahahaha
Op 01 april 2001 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
wij zijn geteisem! hoor je me!
Uit mijn ogen! je bent verrot!
quote:let it beeeeeeeee, let it beeeeeee..let it beeeeeeeeeeeee....nanaananan
Tuurlijk soms denk ik ook wel eens LET IT BE, nu heb ik daar geen zin in.
Sorry dat ik ff moet kotsen op zon verwaande bimbo die denkt met haar lichaampje de halve wereld al op haar hand te hebben..
En geloof me: Jerney is ECHt niet zo arrogant als jij haar doet voorkomen. (sprak de kenner)
quote:let it beeeeeeeee, let it beeeeeee..let it beeeeeeeeeeeee....nanaananan
Tuurlijk soms denk ik ook wel eens LET IT BE, nu heb ik daar geen zin in.
En geloof me: Jerney is ECHt niet zo arrogant als jij haar doet voorkomen. (sprak de kenner)
quote:sst je verpest m'n reputatie joh
Op 01 april 2001 17:11 schreef SEMTEX het volgende:
let it beeeeeeeee, let it beeeeeee..let it beeeeeeeeeeeee....nanaanananEn geloof me: Jerney is ECHt niet zo arrogant als jij haar doet voorkomen. (sprak de kenner)
quote:Whahaha 'k mag je wel ff uitlachen toch. Je blaat alleen maar over je principes, en denkt te kunnen oordelen over iemand die je niet eens echt kent. Over kortzichtig gesproken.
[Dit bericht is gewijzigd door Dualdude op 01-04-2001 17:32]
quote:
Op 01 april 2001 17:31 schreef Dualdude het volgende:
Whahaha 'k mag je wel ff uitlachen toch. Je blaat alleen maar over je principes, en denkt te kunnen oordelen over iemand die je niet eens echt kent. Over kortzichtig gesproken.![]()
quote:[offtopic]
Op 01 april 2001 16:50 schreef Vork het volgende:
Ow eeuh dankje.. resutaat van me eerste stapjes flash. Hij kan ook 'n beetje dansen/offtopic
quote:Mogen we nou weer gewoon tieten zien? Nog andere dames?
blablablablabla
zeik zeur dram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |