quote:hier!
Op donderdag 9 oktober 2003 21:48 schreef Manfredje het volgende:[..]
Bij de Mediamarkt in Zwolle hebben ze al een tijdje geen PS1 mem meer
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 08:17 schreef Chocobo het volgende:
Chrono Cross is eindelijk geshipped![]()
![]()
Ik heb hem al liggen hier
quote:
Thanks to RPGFan for the news that Square Enix will be re-releasing four of their PSOne titles -- several of which are now notoriously difficult to find -- under Sony's "Greatest Hits" banner. The four announced titles are Vagrant Story, Final Fantasy Chronicles, Final Fantasy Anthology, and Xenogears. The four will be re-released this December for a retail price "under $20" (i.e. $19.99). That thumping sound you hear is the sound of thousands of eBay sellers collapsing in horror.....
quote:
Op woensdag 5 november 2003 08:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Dat zou mooi zijn, moet Final Fantasy Chronicles nog hebben, die andere drie heb ik al.
quote:Echt vet!
ik dacht dat ik nooit meer Xenogears zou mogen spelen, als je die stijgende prijzen op Ebay ziet. En laat ik die andere drie er dan maar ook bij halen ![]()
Trouwens, waar kopen jullie meestal jullie importgames?
quote:Ik heb hem net voor $79,95 sealed gekocht. Maar goed, is wel origineel en niet zo'n budget uitgave dus dat houdt zijn waarde wel.
Op zaterdag 8 november 2003 17:59 schreef sharkysharky het volgende:
ik dacht dat ik nooit meer Xenogears zou mogen spelen, als je die stijgende prijzen op Ebay ziet. En laat ik die andere drie er dan maar ook bij halen
Kun je later dan nog veel geld voor vangen
Heb ik ze hier allemaal te pakken?
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy Tactics
Xenogears
Chrono Cross
StarOcean Second Story
Suikoden
Suikoden 2
quote:Ik mis Vagrant Story.
Op zaterdag 8 november 2003 20:29 schreef sharkysharky het volgende:
Wat zijn trouwens de must-haves (exlcusief remakes) op RPG gebied voor de PSOne?Heb ik ze hier allemaal te pakken?
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy Tactics
Xenogears
Chrono Cross
StarOcean Second Story
Suikoden
Suikoden 2
quote:Pff das niets. Baas boven baas blijf je altijd houden. I think you would like to f*cking touch me!
Op dinsdag 11 november 2003 00:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
Jullie mogen me aanraken
First of many... I want to present you : Unas ![]()
Oh nee, dat is Stargate, maar hier heb je de echte Europese Demo One, jouw versie is dus nog steeds versie 2 met o.a. Tekken 2 erop geloof ik. Die bestond nog niet eens op mijn demo, op mijn demo zit een filmpje van tekken 1.
Hier 2 foto's vers van de pers.
Now touch me bitch!
quote:
For those who missed out the first time and don't want to deal with the eBayers - RPGamer mentioned that Final Fantasy Chronicles (FFIV, Chrono Trigger), Final Fantasy Anthology (FFV, FFVI), Vagrant Story, and Xenogears are shipping and will retail for $19.99 each.http://www.rpgamer.com/news/Q4-2003/120803b.html
quote:Waar zijn ze te koop?
Op woensdag 10 december 2003 09:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ik denk bij de bekende adressen, dvdboxoffice, amazon, dat soort sites.
Op woensdag 10 december 2003 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar zijn ze te koop?
quote:Mkay
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik denk bij de bekende adressen, dvdboxoffice, amazon, dat soort sites.
even mijn ouders lief aankijken dan.
DVD Boxoffice heeft ze nog niet
JAHAAAAA
Xenogears en FFChronicles besteld
Ben ik even blij dat ik mijn originelen nog voor een goede prijs heb kunnen verkopen.
quote:Ik zag afgelopen zaterdag bij de MediaMarkt in Zwolle Castelvenia bij de PS1 spellen, weet alleen niet of het Symphony of the Night was, voor 23 euro.
Op vrijdag 12 december 2003 09:06 schreef Jebus het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar Castlevania Symphony of the Night, maar ik kan hem niet vindenHeeft iemand enig idee?
Ik gok op een slechte commerciele titel van disney.....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:46 schreef Apekoek het volgende:
wat wordt de laatste game op de PSone? Fifa 2005?
of MLB2006 of NFL2006 zou ook kunnenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:46 schreef Apekoek het volgende:
wat wordt de laatste game op de PSone? Fifa 2005?
Genoeg goeie PS-games alleen worden ze steeds moeilijker te bemachtigen.quote:Op maandag 24 april 2006 18:38 schreef Horsemen77 het volgende:
Laat ik dit topic eens kicken. Ik verwacht namelijk een PS in de post. Ik wilde 'em vooral voor Driver en m.n. Driver 2 (aangezien die niet op de PC bestaat).
Driver 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerscht dit of wat?
Beveel me aub wat meer PS-spellen aan. Sport, race, platform of adventure zijn mijn favoriete genres.
Game on in the meantime!
Kijk eens of markplaats of ebay, zou ik zeggen. Raad me eens wat aan.quote:Op maandag 24 april 2006 18:48 schreef P-Style het volgende:
Ik wist niet eens dat deze topic bestond!
[..]
Genoeg goeie PS-games alleen worden ze steeds moeilijker te bemachtigen.
jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:19 schreef DeHovenier het volgende:
Kula kula lijkt me een puzzelspel, daar hou ik niet zo van
PsX = PS1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |