//meer foto's op pagina 3!
Ja je leest het goed de nieuwe supersportauto van Mercedes-McLaren
De eerste wagens zullen binnen kort uit de productie hal komen rollen.
De pics:
Plaatjes bron: www.allsportauto.com
Prijs: 375.000,- Euro
[Dit bericht is gewijzigd door Helga2003 op 12-09-2003 19:11]
quote:Das 't logo van Mercedes.
Op vrijdag 12 september 2003 11:44 schreef ook_gek het volgende:
Die ster aan de voorkant is dat nou een soort lucht in laat
Mercedes-Benz SLR Vision:
quote:Nou.
Op vrijdag 12 september 2003 11:46 schreef Beem het volgende:
Lijkt de fukking Batmobiel wel...
voorkant is bruut, maar vanaf de zijkant....neeeeeeeeehhhhh
ne de zijkant is niet mooi, verder mooie bak.. zal wel errug hard gaan he ??
heey, zit volgens mij [qoute] een lucht inlaat via het mercedes dingetje naar de motor [qoute/] LOL
quote:Zal begrenst zijn op de 250. Is een algemene afspraak he tussen audi bmw mercedes
Op vrijdag 12 september 2003 11:48 schreef De_BreuR het volgende:
ik vind hem toch niet zooo'n hele mooi waguh...voorkant is bruut, maar vanaf de zijkant....neeeeeeeeehhhhh
ne de zijkant is niet mooi, verder mooie bak.. zal wel errug hard gaan he ??
heey, zit volgens mij [qoute] een lucht inlaat via het mercedes dingetje naar de motor [qoute/] LOL
quote:Ja maar kijk eens goed. Het lijkt als of het op een slang zit naar de motor toe.
Op vrijdag 12 september 2003 11:45 schreef Roellio het volgende:[..]
Das 't logo van Mercedes.
quote:Je hebt gelijk.
Op vrijdag 12 september 2003 11:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja maar kijk eens goed. Het lijkt als of het op een slang zit naar de motor toe.
quote:jep, dat is weer iets nieuws lijkt mij... idee is wel goed vind ik.
Op vrijdag 12 september 2003 11:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja maar kijk eens goed. Het lijkt als of het op een slang zit naar de motor toe.
hehe, wel lullig als iemand er per ongeluk zijn fles pur is leegspuit
Maar inderdaad kwa neus is het net de batmobiel. (overigens als ik me niet vergis is de batmobiel voor de tim burton batman films op een Mercedes onderstel gebouwd, dus tja.....)
Netjes gedaan hoor
Maar kijk eens naar die uitlaat. Die komt direct aan de zeikant van de auto er uit vlak achter de voor banden.
Als je naar de motor kijkt zie je daar ook de uitlaat op zitten.
Mag dat wel in nederland dan?
quote:Waar moet de uitlaat anders aan gekoppeld zijn?
Op vrijdag 12 september 2003 11:56 schreef ook_gek het volgende:
Als je naar de motor kijkt zie je daar ook de uitlaat op zitten.
Mag dat wel in nederland dan?
Vind 't wel een mooie bak, trouwens.....beetje te duur, echter.
Hier zijn dan de specificaties van de Mercedes-AMG V8 compressor. Hij heeft niet zoals eerder gemeld een cilinderinhoud van 5,4-liter, maar van 5,5-liter. De motor is laag en voor het midden geplaatst (front-mid engine). De V8 heeft drie kleppen per cilinder, dry sump en vier katalysatoren. Hij voldoet aan de Eu4 emissie-eisen die in 2005 van kracht worden. De mechanische compressor is zo klein, dat hij tussen de twee cilinderbanken van de V8 kon worden gebouwd. Dank zij de constructie met twee schoepen kan hij een maximale snelheid van 23.000 tpm bereiken en ondank zijn compacte afmetingen is hij geschikt voor hoge inlaatdruk (max. 0,9 bar).
De motor heeft een maximum vermogen van 626 pk en een maximum koppel van 780 Nm bij 3250 tpm dat constant blijft tot 5000 tpm. De SLR sprint in 3,8 s van 0-100 km/h en bereikt een topsnelheid van 334 km/h. Ofwel: hij is je voorbij voordat je hem ziet!
De standaard 5-traps automatische transmissie kan ook met de hand worden geschakeld (ook vanaf het stuur) en heeft dan drie standen ´Sport´, ´Supersport´ en ´Race´.
De SLR is natuurlijk Mercedes´ etalage wat betreft innovaties. Zo is de body compleet gemaakt van een koolstofvezel composietmateriaal. De SLR is trouwens de eerste productiewagen ter wereld, die vóór een kreukelzone heeft die compleet is vervaardigd van koolstofvezel. Ook het monococque, ofwel het cockpitrame, is van dit supersterke materiaal gemaakt.
De passagiers worden beschermd door airbags die ontploffen al naar gelang de intensiteit van de botsing, nieuwe zij-airbags zijn standaard en knie-airbags waarschijnlijk ook.
Verder heeft de SLR keramische remmen met SBC Sensotronic Brake Control (het elektrohydraulische remsysteem), SBC Hold (een voorziening die voorkomt dat de auto naar voren of achteren rolt op hellingen), Tailback Assist (tot 9 km/h hoef je alleen het gaspedaal los te laten om de auto te laten afremmen), ESP en een bandenspanningmonitor. De wielophanging heeft zijn origine in de racerij. De SLR heeft 18-inch wielen met banden in de maat 245/40 ZR 18 vóór en 295/35 ZR 18 achter. 19-inch wielen zijn als optie leverbaar.
De Mercedes SLR heeft een wielbasis van 2,70 m en l/b/h zijn 4,66/1,91/1,26 m.
quote:Nou als mijn lot was dat ik door een auto zou worden dood gereden dan mag deze het wel wezen!
Op vrijdag 12 september 2003 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijke auto. Ik zou er nog niet dood naast gevonden willen worden
quote:Ik bedoel dat de uitlaat aan de zeiktan van de auto er direct uit komt. Normaal loopt dat van de voor naar de achterkant van de auto. En nu niet. Direct van de motor naar buiten. Normaal zitten er nog dempers en filters tussen
Op vrijdag 12 september 2003 11:58 schreef avdbree het volgende:[..]
Waar moet de uitlaat anders aan gekoppeld zijn?
Vind 't wel een mooie bak, trouwens.....beetje te duur, echter.
quote:Gelukkig zit er een grote demper (daar staat AMG op) ook op de uitlaat (aan de zijkant van de motor).
Op vrijdag 12 september 2003 12:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik bedoel dat de uitlaat aan de zeiktan van de auto er direct uit komt. Normaal loopt dat van de voor naar de achterkant van de auto. En nu niet. Direct van de motor naar buiten. Normaal zitten er nog dempers en filters tussen
quote:dislecty he
Op vrijdag 12 september 2003 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
(daar staat AMG op) ook op de uitlaat (aan de zijkant van de motor).
Maar wat kost de niet AMG uitvoering dan
Wie weet dat ik die nog kan kopen
quote:Dan mijn oprechte excuses.
Op vrijdag 12 september 2003 12:11 schreef ook_gek het volgende:
dislecty heMaar wat kost de niet AMG uitvoering dan
Wie weet dat ik die nog kan kopen
Ik schat zo in dat er geen AMG versie zal komen. Ook vast geen CDI of lange uitvoering .
quote:Voor zover ik weet is die er niet. Dit is gewoon de SLR, die heeft nu eenmaal een AMG - motor. Koop anders gewoon een SL, die is ook stoer.....(een 350 of zo)...en een stuk minder duur...
Op vrijdag 12 september 2003 12:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
dislecty he
Maar wat kost de niet AMG uitvoering dan
Wie weet dat ik die nog kan kopen
quote:Geen punt
Op vrijdag 12 september 2003 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Dan mijn oprechte excuses.
Ik schat zo in dat er geen AMG versie zal komen. Ook vast geen CDI of lange uitvoering
.
Kan je er een gas instalatie in stoppen
Maar wel een super bak hoor mensen. Ik neem aan dat er niet veel van deze auto,s komen. Of wel? En als er niet veel van komen zullen de meeste wel achter glas verdwijnen
quote:Ik denk niet dat je hem gaat tegen komen
Op vrijdag 12 september 2003 12:15 schreef _o_ het volgende:
en een tweede foto van de achterkant, zodat je hem ook herkent als hij je voorbij komt rijden:
Mensen met geld voor zo een auto kopen wel een porsche GT of een Dikke lambo of ferrari
quote:Mercedes gaat de komende 7 jaar 500 per jaar bouwen, dat zijn er dus 3500 in totaal, en ik begreep dat er al 200 waren verkocht.
Op vrijdag 12 september 2003 12:14 schreef ook_gek het volgende:
...Ik neem aan dat er niet veel van deze auto,s komen. Of wel? En als er niet veel van komen zullen de meeste wel achter glas verdwijnen...
Maakt de kans dat je hem ziet rijden toch iets groter.
quote:Oke dan dat is dan weer mooi. Maar aan de andere kant. Als jij 1 van de laatste auto,s koopt dan heb je dus een auto met de techniek van 7 jaar geleden voor dat geld. Dat is dan wel weer een vreemde zet van mercedes
Op vrijdag 12 september 2003 12:21 schreef Helga2003 het volgende:[..]
Mercedes gaat de komende 7 jaar 500 per jaar bouwen, dat zijn er dus 3500 in totaal, en ik begreep dat er al 200 waren verkocht.
Maakt de kans dat je hem ziet rijden toch iets groter.
quote:Dit is model SLR McLaren AMG 2003, zal naar verloop van tijd wel een 2005 model uitkomen ofzo.
Op vrijdag 12 september 2003 12:29 schreef ook_gek het volgende:
Oke dan dat is dan weer mooi. Maar aan de andere kant. Als jij 1 van de laatste auto,s koopt dan heb je dus een auto met de techniek van 7 jaar geleden voor dat geld. Dat is dan wel weer een vreemde zet van mercedesOf word het elke keer bij gewerkt?
En ik las nog iets: ..Achterop komt bij een snelheid van 95 km/u automatisch een spoiler omhoog. Als de remklauwen stevig in de keramische schijven happen gaat de spoiler in een flits hoger staan zodat hij als lucht rem fungeert. Dat moet de stabiliteit van de auto ten goede komen.
quote:Dat heeft de Mclarren F1 ook. Die flap zorgt er voor dat hij stabiel blijft bij het harde remmen. De Enzo heeft dat overgens ook. Maar deze mercedes zal niet sneller gaan dan 250
Op vrijdag 12 september 2003 12:38 schreef Helga2003 het volgende:[..]
Dit is model SLR McLaren AMG 2003, zal naar verloop van tijd wel een 2005 model uitkomen ofzo.
En ik las nog iets: ..Achterop komt bij een snelheid van 95 km/u automatisch een spoiler omhoog. Als de remklauwen stevig in de keramische schijven happen gaat de spoiler in een flits hoger staan zodat hij als lucht rem fungeert. Dat moet de stabiliteit van de auto ten goede komen.
quote:Oftewel, geen begrenzer zoals op bijvoorbeeld de SL 55 AMG. Daar kun je em trouwens af laten halen, en dan gaat de SL ook wel "iets" harder dan 250 km/u
Op vrijdag 12 september 2003 12:01 schreef Helga2003 het volgende:
Van autoweek.nl:
[knip]
De motor heeft een maximum vermogen van 626 pk en een maximum koppel van 780 Nm bij 3250 tpm dat constant blijft tot 5000 tpm. De SLR sprint in 3,8 s van 0-100 km/h en bereikt een topsnelheid van 334 km/h
[knip]
quote:Zo ver ik altijd begrepen heb is dat mercedes audi en bmw een afspraak hebben op papier dat ze geen auto,s de markt op gooien die harder gaan dan 250KM Spannend dus
Op vrijdag 12 september 2003 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Oftewel, geen begrenzer zoals op bijvoorbeeld de SL 55 AMG. Daar kun je em trouwens af laten halen, en dan gaat de SL ook wel "iets" harder dan 250 km/u
De auto ziet er leuk bedacht uit maar past niet echt in de nette style van mercedes.
Verder is het maar een nep Ferarri/Lambo...
quote:Mwa, een beetje (heel klein beetje dan) 575M zit er wel in (lange neus, korte kont) maar dat is nou eenmaal het model met een dikke motor voorin.
Op vrijdag 12 september 2003 13:56 schreef Darth-Vader het volgende:
De lokatie van de uitlaten:!
Verder is het maar een nep Ferarri/Lambo...
quote:Je zit hier allemaal te zeggen hoe lelijk dat ene auto of andere wel niet is.
Op vrijdag 12 september 2003 13:57 schreef Rolex het volgende:
WHOOWWDa's echt de lelijkste Mercedes die ik ooit heb gezien!!
Kun je ook iets nuttigs zeggen, wil je?
quote:Was mijn eerste post hier en ik geef mijn mening!
Op vrijdag 12 september 2003 14:00 schreef Extremini het volgende:[..]
Je zit hier allemaal te zeggen hoe lelijk dat ene auto of andere wel niet is.
Kun je ook iets nuttigs zeggen, wil je?
Als je voortaan iets quote, doe dit dan nuttig, WIL JE?
quote:Lezen is tegenwoordig ook een vak, merk ik.
Op vrijdag 12 september 2003 14:04 schreef Rolex het volgende:
Was mijn eerste post hier en ik geef mijn mening!
En laat de rest maar zitten.
Ik vind het een vette wagen....maar wacht toch met kopen tot de opvolger van de Ferrari 456 GTM op de markt komt...kan ik met 4 personen 300+ rijden
[Dit bericht is gewijzigd door jogie op 12-09-2003 14:12]
quote:"Powered by AMG" dan, of HWA, of hoe dat bedrijf ook maar heten mag, of gaan heten.
Op vrijdag 12 september 2003 14:09 schreef jogie het volgende:
Er staan toch een aantal foutjes, en de grootste is dat het een MC LAREN Mercedes is en geen AMG! Daarnaast wordt de auto NIET begrensd en loopt ie gewoon 334 km/u....
quote:Eeuuuhhh dat zou kunnen alhoewel er nergens iets over te vinden is....alles wordt, volgens mij, door McLaren en Mercedes zelf gedaan....o ja, was net toch ff een beetje nieuwsgierig en het filmpje op internet is echt heel gaaf! www.mclarencars.com en klik dan op het verhaaltje onder "whats new"
Op vrijdag 12 september 2003 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
"Powered by AMG" dan, of HWA, of hoe dat bedrijf ook maar heten mag, of gaan heten.
quote:Dat was naar aanleiding van de dempers in de uitlaten. Daar staat toch duidelijk AMG op.
Op vrijdag 12 september 2003 14:18 schreef jogie het volgende:
Eeuuuhhh dat zou kunnen alhoewel er nergens iets over te vinden is....alles wordt, volgens mij, door McLaren en Mercedes zelf gedaan....
[Dit bericht is gewijzigd door JohnnyKnoxville op 12-09-2003 14:27]
quote:Ik denk dat AMG er niet bijstaat omdat de naam dan wat te lang wordt?
Dat was naar aanleiding van de dempers in de uitlaten. Daar staat toch duidelijk AMG op.
De website noemt de auto trouwens Mercedes-Benz SLR McLaren.
Bovendien wordt bij de info de AMG 5,5 Liter V8 Kompressormotor genoemd.
quote:Wat een beestachige motor
Op vrijdag 12 september 2003 19:11 schreef Helga2003 het volgende:
Paar nieuwe foto's:
plaatje
quote:Ja iid, na nogmaals de plaatjes te hebben beken vind ik zwart ook mooier, maar vind die 'schoep' velgen wel de meest bruutte die ik ooit heb gezien.
Op zaterdag 13 september 2003 00:40 schreef Darknezz het volgende:
Die velgen zijn VETTTTTT
En in het zwart is ie het mooist
Zwarte ramen en chrome velgen eronder en je hebt een SUPER BRUUT apparaat staan
(de mercedes dames kunnen er ook wat van trouwens )
een ding ergert me wel mercedes werkt samen met McLaren en nu zeggen ze de hele tijd dit is de opvolger van de Mercedes McLaren GTR F1 het enige punt waar ik me aan erger is dat er de hele tijd Mercedes McLaren gezegd wordt terwijl het motorblok van de GTR F1 van BMW is!!!! niet dat ze er dan even van maken BMW Mercedes McLaren GTR F1 ofzo.... ma goed ik ben een zeikert...
quote:Volgens mij ben jij een beetje in de war!?!?! De McLaren F1 is inderdaad met BMW motor....toen hun nog Le Mans reden. Toen Is Mercedes bij McLaren motoren voor de F1 gaan leveren en daarna is deze auto gekomen, dus hijs wel de opvolger (er is na de F1 geen McLaren meer uigekomen), maar heeft geen schroefje BMW meer...daarom dus geen BMW Mercedes McLaren SLR.
Op zondag 14 september 2003 20:53 schreef Youp het volgende:
niet dat ze er dan even van maken BMW Mercedes McLaren GTR F1 ofzo.... ma goedik ben een zeikert...
Overigens is McLaren roadcars iets anders dan McLaren F1, net als Ahold iets anders is dan Arbert Heijn
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 17:27 schreef jogie het volgende:[..]
Volgens mij ben jij een beetje in de war!?!?! De McLaren F1 is inderdaad met BMW motor....toen hun nog Le Mans reden. Toen Is Mercedes bij McLaren motoren voor de F1 gaan leveren en daarna is deze auto gekomen, dus hijs wel de opvolger (er is na de F1 geen McLaren meer uigekomen), maar heeft geen schroefje BMW meer...daarom dus geen BMW Mercedes McLaren SLR. Dus de McLaren F1 heeft niets met Mercedes en de SLR niets met BMW.
Overigens is McLaren roadcars iets anders dan McLaren F1, net als Ahold iets anders is dan Arbert Heijn
quote:Ik denk dat jíj in de war bent. Het zit zo:
Op dinsdag 16 september 2003 17:27 schreef jogie het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje in de war!?!?! De McLaren F1 is inderdaad met BMW motor....toen hun nog Le Mans reden. Toen Is Mercedes bij McLaren motoren voor de F1 gaan leveren en daarna is deze auto gekomen, dus hijs wel de opvolger (er is na de F1 geen McLaren meer uigekomen), maar heeft geen schroefje BMW meer...daarom dus geen BMW Mercedes McLaren SLR.
McLaren bestaat uit meerdere onderdelen:
Het West-Mobil-McLaren-Mercedes raceteam wat uitkomt in de Formule1 met Raikkonen en Coulthard. Zij maken auto's als de MP-18 en dergelijken.
McLaren heeft ook een afdeling die roadcars maakt. De McLaren F1 was de eerste (volgens mij). Dat is lange tijd een onovertroffen auto geweest, zowel qua handeling als snelheid.
Hier zijn meedere versies van gebouwd, onder meer een GTR versie voor de racerij. In alle F1-modellen ligt een BMW-motor.
Volgens mij gaat het Youp erom dat deze auto ten onrechte de Mercedes McLaren F1 wordt genoemd, terwijl het dus eik. BMW-McLaren F1 zou kunnen zijn.
De SLR die nu uitkomt is een samenwerking tussen McLaren en Mercedes-Benz.
quote:De F1 was geen samenwerking. Gordon Murray had een motor nodig die 550 pk had met een bepaald gewicht (denk dat het 250kg was). Gordon Murray vroeg BMW of zij een motor konden leveren aan de specifiecaties. BMW kwam met eem motor met meer dan 600 pk en hij woog maar 15 kg boven het voorgeschreven gewicht.
Op dinsdag 16 september 2003 21:13 schreef jogie het volgende:
Jah ok, dan bedoelen we dus allerbei hetzelfde, maarre er wordt ook nergens melding gemaakt van een Mercedes McLaren F1 maar altijd over een McLaren F1. En waarom er geen BMW bijstaat? Ik denk omdat deze de motoren wel leverde, maar er ook geld voor vroeg. Dat gebeurd bij mercedes-benz natuurlijk niet, aangezien het een mercedes is...met mclaren badge op de zijkant.
Dat is effe wat ik vanmorgen gelezen heb ik het mercedes blad.
Zal vanavond effe verder lezen. Want daar staat een heel verhaal in over de SLR
quote:Als je wat gegevens hebt mag je ze posten,
Op woensdag 17 september 2003 09:08 schreef ook_gek het volgende:
Deze Mercedes van van a tot z helemaal ontwikkeld door Mercedes. De motor die er in ligt is er 1 die afgeleid is van de AMG versie. Dit geheel zal in Engeland in de MClaren fabriek gebouwd gaan worden![]()
Dat is effe wat ik vanmorgen gelezen heb ik het mercedes blad.
Zal vanavond effe verder lezen. Want daar staat een heel verhaal in over de SLR
quote:Mee eens
Op woensdag 17 september 2003 18:06 schreef Hidden_Horror het volgende:[..]
Als je wat gegevens hebt mag je ze posten,
[afbeelding]
quote:Het is een stuk van 6 kantjes
Op woensdag 17 september 2003 09:08 schreef ook_gek het volgende:
Deze Mercedes van van a tot z helemaal ontwikkeld door Mercedes. De motor die er in ligt is er 1 die afgeleid is van de AMG versie. Dit geheel zal in Engeland in de MClaren fabriek gebouwd gaan worden![]()
Dat is effe wat ik vanmorgen gelezen heb ik het mercedes blad.
Zal vanavond effe verder lezen. Want daar staat een heel verhaal in over de SLR
Punt 1 is dat Niet mercedes maar Mclaren de auto,s gaat bouwen in Engeland. En niet bij onze oosterburen
quote:McLaren is onderdeel van de Tag McLaren Group en volgens mij nog steeds onafhankelijk. Het is wel zo dat Mercedes-Benz een aandeel heeft genomen in McLaren maar ze zijn niet van Mercedes...of zeg ik het nu helemaal fout? Ik snap de hele heisa wel, iedereen denkt gelijk aan Mercedes vanwege de formule 1 maar goed...maar er is bij Mercedes weldegelijk een motor die kan tippen aan de motor van BMW en die ligt in de Mercedes CLK-GTR
Op woensdag 17 september 2003 08:21 schreef Youp het volgende:
ik bedoel idd dat ze er niet bij zetten BMW McLaren F1 maar Mercedes wel met de eer strijkt van DIE superauto omdat McLaren nou eenmaal van Mercedes is....
Drivetrain:
Engine 60º V12
Engine location Mid, longitudinally mounted
Displacement 6.898 liter / 420.9 cu in
Valvetrain 4 valves/cylinder, DOHC
Fuel feed Fuel injection
Aspiration Naturally Aspirated
Gearbox 6 Speed Manual
Drive Rear wheel drive
Zoals eerder vermeld word de SLR in Engelang gebouwd bij Mclaren.
Bij het eerste prototype was er sprake van 560PK Waar door de concurentie geen extreem gevaar ziet. Want zij hadden auto,s die sneller waren. Er was spraken van een relatief kleine V8 motor
Echter de krachtbron die nu gebruikt word is een afgeleide AMG compressor V8 met 626PK Maar de gebrukte motor overtreft deze beduidend. Mede dankzij een zeer speciaal koelsysteem.
De sprint naar de 100 raffelt de slr dan ook in minder dan 4 seconden ad. De acceleratie naar de 200 gaat in nog geen 10 sec.
De SLR heeft ook leuke remmen van koolstof keramiek composiet met sensotronic bediening en natuurlijk abs en brake assist. De top ligt ver boven de 300 er word gesproken van 340. Maar er is nog NIKS officieel!!!
het ontwerp is ook iets speciaals
bij het ontwerp en bouw is ruimschoots gebruik gemaakt van álle beschikbare technisch know how bij mercedes, AMG en natuurlijk producent mclaren. Chef constructeur Gordon Murray beroemd van z,n formule 1 ontwerp en natuurlijk van die andere supersportwagen de mclaren F1 is vooral geniaal in het ontwerpen van zelfdragende carrosserién op koolvezelbasis. De experts verzekeren dat ook bij de gewelddadigste frontale aanrijding de kern van de zaak, de koolvezel passagierskooi, geen krimp zal geven. Het geheel is liefst vier maal stijver dan welk andere mercedes personenauto ook.
Auto starten.
in de huidige sportwagens kan je de auto starten met een grote rode knop. Maar niet bij de SLR. Nou een beetje dan. Deze rode startknop zit verborgen onder een klepje OP de versnellingspook. Totaal uit het zicht dus. De auto gaat ook niet meer open met een sleutel of afstandbediening want de SLR beschikt over de laatste editie van de key less entry system.
Zo sportief als de auto van buiten er uit ziet. En als je naar de techniek kijkt. Zo rustig en normaal is de SLR van binnen. Netjes afgewerkt en ziet er alles behalven uit als een sport of rally wagen.
Dit zijn de leukste puntjes uit het blad
Oh er staat ook een foto in waar je de tellertjes op kan zien. Wat schept mijn verbazing. Ik zie 0KM en 0 mile staan. Met andere woorden. BEIDEN worden aan gegeven op de tellers
Dit was het dan. Hoop dat iedereen het een leuk stukje vind met leuke weetjes.
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 17-09-2003 19:42]
quote:
De auto gaat ook niet meer open met een sleutel of afstandbediening want de SLR beschikt over de laatste editie van de key less entry system.
quote:Je hebt dan een soort van kaartje in je zak als je naar de auto loopt gaat deze open. Loop je weg gaat hij weer dicht.
Op woensdag 17 september 2003 23:13 schreef Hidden_Horror het volgende:[..]
key less entry systeem? Wat mag dat zijn, moet je eerst ff tegen de deur ademen voor een DNA check ofzo?
Teminste dat dacht ik dat het zo werkte
quote:Yep, maar hij heeft gewoon de vorm van een sleutel, alleen dan met een sensor erin.
Op donderdag 18 september 2003 08:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hebt dan een soort van kaartje in je zak als je naar de auto loopt gaat deze open. Loop je weg gaat hij weer dicht.
Teminste dat dacht ik dat het zo werkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |