enne....sommige ziekenhuizen moeten ze verplicht een cursus BV geven....
Groetjes
Stout
Deze antibiotica was het enige zo'n beetje wat ik mocht nemen. Hoestdrank werd niet aangeraden en andere middeltjes ook niet. Dus maar even kuurtje afmaken en rustig aan doen. Kan ook niet anders, want voel me net zo'n oud wijf als ik iets doe.
Enne Lois, hoop dat jij er ook snel bovenop bent, want jij moet genieten van je kleine Iris. Dat lijkt me toch echt helemaal vervelend, als je al zo ziek bent en je moet ook nog bv geven en er zijn voor de rest van je gezin als dit al gaat.
Nou ja tot later allemaal.
quote:Eerst Lois maar ens beterschap wensen
Op maandag 15 september 2003 18:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Jakkie wat vervelend voor Lois. Maar helaas weet ik dus ook wat een longontsteking is. Ik heb er nu dus ook eentje. Ben net terug van de dokter en heb een antibiotica kuur gekregen. Zwaar vervelend en het lijkt echt alsof je de hele tijd naar lucht zit te happen. Wens haar maar beterschap, na al die toestanden kon ze dit er nou weer niet bij gebruiken.
Lewis, jij ook, doe allebei voorzichtig, jullie zijn nodig hoor! Niet alleen thuis, maar ook hier ![]()
Dan mag Lois nu geen borstvoeding meer geven zeker?
Oh, ik had nog een algemene vraag: Mijn vrouw had gehoord dat als je 'medisch' in het ziekenhuis gaat bevallen, ze haar 'van onder' kaal scheren. Is dat zo?
Er zijn wel artsen, maar ook verloskundigen die aangeven dat ze het prettiger vinden. Ivm het eventuele scheuren of knippen, dan zouden ze het beter kunnen bekijken.
quote:Amoxicillin?
Op dinsdag 16 september 2003 08:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Deze antibiotica was het enige zo'n beetje wat ik mocht nemen.
Het heeft mij een maand geleden ongeveer twee weken gekost nadat ik naar de dokter was gegaan om van de longontsteking af te komen.
Wat hielp was (in heel beperkte mate vanwege m'n bloeddruk) op dropjes zuigen. Als ik 's avonds niet kon slapen van de benauwdheid maakte ik een brouwseltje van honing, citroensap en kokend water, wat het hoesten een beetje verzachtte. En slapen ging, maar dat heb je vast al uitgevonden, het beste op een stapel kussens.
Sterkte!
quote:Ja die antibiotica heb ik inderdaad gehad. En de eerste nacht op 1 kussen slapen was echt een nachtmerrie, dus heb ik er nu maar 2 opelkaar gestapeld en dat slaapt beter. Alhoewel ik mijn eigen suf sabbel op strepsils. Helpt ook wel en kop thee is lekker.
Op dinsdag 16 september 2003 11:40 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Amoxicillin?
Het heeft mij een maand geleden ongeveer twee weken gekost nadat ik naar de dokter was gegaan om van de longontsteking af te komen.
Wat hielp was (in heel beperkte mate vanwege m'n bloeddruk) op dropjes zuigen. Als ik 's avonds niet kon slapen van de benauwdheid maakte ik een brouwseltje van honing, citroensap en kokend water, wat het hoesten een beetje verzachtte. En slapen ging, maar dat heb je vast al uitgevonden, het beste op een stapel kussens.
Sterkte!
Goh ik hoop toch niet dat het bij mij zolang gaat duren zeg. 2 weken da's balen. Bedankt voor de tips
quote:ok, bedankt; ik zal erop aandringen dat ze geschoren moet worden
Op dinsdag 16 september 2003 09:45 schreef moussy het volgende:
Ik ben 2x op medische toestand bevallen in het ziekenhuis en heb ook geen mes of schaar gezien. en ach, dan is het maar vast voor je gedaan![]()
Er zijn wel artsen, maar ook verloskundigen die aangeven dat ze het prettiger vinden. Ivm het eventuele scheuren of knippen, dan zouden ze het beter kunnen bekijken.
Het is dus afhankelijk van de persoon die voor de bevalling zorgt? Dan laten we het aan 't ziekenhuis over (Nog iets om naar uit te zien, net zoals het geslacht van de baby
)
quote:Mij hebben ze voor de keizersnede kaal geschoren van onderen.
Op dinsdag 16 september 2003 08:55 schreef Bright het volgende:
Oh, ik had nog een algemene vraag: Mijn vrouw had gehoord dat als je 'medisch' in het ziekenhuis gaat bevallen, ze haar 'van onder' kaal scheren. Is dat zo?
Kaal werd op prijsgesteld, niet verplicht. Getrimd was meer dan genoeg om voor een natuurlijke bevalling.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 06:19 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,.................Ik ben vannacht de trotse vader van Daan geworden.
Moeder en kind maken het prima, maar de bevalling was erg zwaar
Heb zielsveel respect voor mijn Quinny
![]()
Ze was geweldig !
Daan is een prachtige jongen van 3500gr. Ik heb er niet veel woorden voor. Ben nog steeds wat emotioneel nu maar het is werkelijk waar de meest fantastische ervaring die ik ooit heb meegemaakt in mijn leven. Het is mijn alles
Ik ben papa
,....... Foto's uiteraard binnenkort exclusief in een Gijsjestopic.
![]()
Vandaag veel regelen, en moeder en kind weer bezoeken
Gijsjes,..... ik spreek jullie
![]()
quote:Ik weet niet waar Troel deze post van Chocobo vandaan heeft, maar hij moet inderdaad wel weten dat de foto's alleen hier gepost mogen - wat zeg ik? moeten - worden.
Op woensdag 17 september 2003 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Chocobo, gefeliciteerd met de geboorte van Daan! Maar eh, die exclusieve foto's horen natuurlijk wel hier
Chocobo, jij en je Quinny van harte gefeliciteerd met de kleine Daan!
edit: haakje verkeerd
[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 17-09-2003 08:15]
quote:Uit het topic wat aangemaakt is, maar omdat heel veel mensen hier als eerste kijken, maar even hier gepost.
Op woensdag 17 september 2003 07:49 schreef Bright het volgende:[..]
Ik weet niet waar Troel deze post van Chocobo vandaan heeft, maar hij moet inderdaad wel weten dat de foto's alleen hier gepost mogen - wat zeg ik? [b]moeten]/b] - worden.
Chocobo, jij en je Quinny van harte gefeliciteerd met de kleine Daan!
Met Lois ging het gistermiddag een stukje beter. Ze heeft niet zo veel pijn in haar longen meer gelukkig.
Ik ben trouwens erg benieuwd naar de buik van Gaoxing: heb je er inmiddels eentje Gao? Want jij werd toch altijd zo laat bol?
Hier word ik vrij sjaggie van al het commentaar dat ik krijg: het is toch geen tweeling he? Ga je dat zo doen neeee: wat jij moet doen is dit-of-dat, ga je nu al met de kinderkamer bezig (of een ander) je moet aan de kinderkamer beginnen hoor als je nog zoveel moet doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |