abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 september 2003 @ 22:36:20 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13194606
Lewis, jij ook beterschap. Zorg goed voor jezelf!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13197119
Lois en Lewis, zijn jullie nou allebei betoeterd?!?!! Snel beter worden hoor!
mooi he, alles
pi_13199642
zieke dames : beter worden he !

enne....sommige ziekenhuizen moeten ze verplicht een cursus BV geven....

Groetjes
Stout

pi_13200068
Bedankt hoor voor jullie beterschaps wensen. Voel me vandaag ietsje beter, en ja ik heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld, het is beslist niet fijn om ziek te zijn terwijl je zwanger bent. Maar mijn hubby zorgt ook goed voor me als hij thuis is. Ik ga zo weer naar bed, nog maar weer eens slapen.

Deze antibiotica was het enige zo'n beetje wat ik mocht nemen. Hoestdrank werd niet aangeraden en andere middeltjes ook niet. Dus maar even kuurtje afmaken en rustig aan doen. Kan ook niet anders, want voel me net zo'n oud wijf als ik iets doe.

Enne Lois, hoop dat jij er ook snel bovenop bent, want jij moet genieten van je kleine Iris. Dat lijkt me toch echt helemaal vervelend, als je al zo ziek bent en je moet ook nog bv geven en er zijn voor de rest van je gezin als dit al gaat.

Nou ja tot later allemaal.

pi_13200302
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Jakkie wat vervelend voor Lois. Maar helaas weet ik dus ook wat een longontsteking is. Ik heb er nu dus ook eentje. Ben net terug van de dokter en heb een antibiotica kuur gekregen. Zwaar vervelend en het lijkt echt alsof je de hele tijd naar lucht zit te happen. Wens haar maar beterschap, na al die toestanden kon ze dit er nou weer niet bij gebruiken.

Eerst Lois maar ens beterschap wensen
Lois, beterschap met deze tegenvaller! Ik hoop dat je snel door de kuur opknapt!

Lewis, jij ook, doe allebei voorzichtig, jullie zijn nodig hoor! Niet alleen thuis, maar ook hier

Dan mag Lois nu geen borstvoeding meer geven zeker?

Oh, ik had nog een algemene vraag: Mijn vrouw had gehoord dat als je 'medisch' in het ziekenhuis gaat bevallen, ze haar 'van onder' kaal scheren. Is dat zo?

FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 09:32:16 #106
2628 Karin
pi_13200795
Ik ben in het ziekenhuis medisch bevallen maar ik heb geen scheermes gezien hoor. Ook niet voor de keizersnee (kan natuurlijk zijn dat ik dat gemist heb maar volgens mij niet).
pi_13200845
Bright, ik ben ook in het ziekenhuis bevallen, en ik heb ook geen scheermes gezien hoor wel een schaar trouwens
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2003 @ 09:45:16 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_13200998
Ik ben 2x op medische toestand bevallen in het ziekenhuis en heb ook geen mes of schaar gezien. en ach, dan is het maar vast voor je gedaan

Er zijn wel artsen, maar ook verloskundigen die aangeven dat ze het prettiger vinden. Ivm het eventuele scheuren of knippen, dan zouden ze het beter kunnen bekijken.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 16 september 2003 @ 11:40:10 #109
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_13203589
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 08:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Deze antibiotica was het enige zo'n beetje wat ik mocht nemen.
Amoxicillin?

Het heeft mij een maand geleden ongeveer twee weken gekost nadat ik naar de dokter was gegaan om van de longontsteking af te komen.

Wat hielp was (in heel beperkte mate vanwege m'n bloeddruk) op dropjes zuigen. Als ik 's avonds niet kon slapen van de benauwdheid maakte ik een brouwseltje van honing, citroensap en kokend water, wat het hoesten een beetje verzachtte. En slapen ging, maar dat heb je vast al uitgevonden, het beste op een stapel kussens.

Sterkte!

pi_13204153
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:40 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Amoxicillin?

Het heeft mij een maand geleden ongeveer twee weken gekost nadat ik naar de dokter was gegaan om van de longontsteking af te komen.

Wat hielp was (in heel beperkte mate vanwege m'n bloeddruk) op dropjes zuigen. Als ik 's avonds niet kon slapen van de benauwdheid maakte ik een brouwseltje van honing, citroensap en kokend water, wat het hoesten een beetje verzachtte. En slapen ging, maar dat heb je vast al uitgevonden, het beste op een stapel kussens.

Sterkte!

Ja die antibiotica heb ik inderdaad gehad. En de eerste nacht op 1 kussen slapen was echt een nachtmerrie, dus heb ik er nu maar 2 opelkaar gestapeld en dat slaapt beter. Alhoewel ik mijn eigen suf sabbel op strepsils. Helpt ook wel en kop thee is lekker.

Goh ik hoop toch niet dat het bij mij zolang gaat duren zeg. 2 weken da's balen. Bedankt voor de tips

pi_13205430
Lois, wat naar allemaal weer! Beterschap hoor!
pi_13206854
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 09:45 schreef moussy het volgende:
Ik ben 2x op medische toestand bevallen in het ziekenhuis en heb ook geen mes of schaar gezien. en ach, dan is het maar vast voor je gedaan

Er zijn wel artsen, maar ook verloskundigen die aangeven dat ze het prettiger vinden. Ivm het eventuele scheuren of knippen, dan zouden ze het beter kunnen bekijken.

ok, bedankt; ik zal erop aandringen dat ze geschoren moet worden (Heb ik geen probleem mee , zij misschien wel )

Het is dus afhankelijk van de persoon die voor de bevalling zorgt? Dan laten we het aan 't ziekenhuis over (Nog iets om naar uit te zien, net zoals het geslacht van de baby )

pi_13206969
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 08:55 schreef Bright het volgende:

Oh, ik had nog een algemene vraag: Mijn vrouw had gehoord dat als je 'medisch' in het ziekenhuis gaat bevallen, ze haar 'van onder' kaal scheren. Is dat zo?

Mij hebben ze voor de keizersnede kaal geschoren van onderen. .
pi_13207195
geen keizersnede, maar wel medisch indicatie. Dus in zhuis bevallen. Als we er zelf erg veel problemen mee hadden mocht het haar blijven zitten (maar wel met de wetenschap dat als het een keizersnede werd dat er alsnog gescoren/getrimd werd door het verplegend personeel).

Kaal werd op prijsgesteld, niet verplicht. Getrimd was meer dan genoeg om voor een natuurlijke bevalling.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2003 @ 16:58:19 #115
13151 crew  Rewimo
pi_13212608
Ik werd pas voor de keizersnee geschoren. Terwijl ik zelf voor een bevalling in het ziekenhuis had gekozen. Normaal gesproken is dat toch nergens voor nodig? Erg vervelend trouwens naderhand, die stoppeltjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13212854
psssst, karin.....swetsenegger en E.T. zijn niet meer rood in de openingspost
pi_13213941
ohjee...wat heeft dat te betekenen????
  woensdag 17 september 2003 @ 07:34:37 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_13227812
En dus maar ook even hier:
quote:
Op woensdag 17 september 2003 06:19 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,.................

Ik ben vannacht de trotse vader van Daan geworden. Moeder en kind maken het prima, maar de bevalling was erg zwaar Heb zielsveel respect voor mijn Quinny Ze was geweldig !

Daan is een prachtige jongen van 3500gr. Ik heb er niet veel woorden voor. Ben nog steeds wat emotioneel nu maar het is werkelijk waar de meest fantastische ervaring die ik ooit heb meegemaakt in mijn leven. Het is mijn alles

Ik ben papa ,....... Foto's uiteraard binnenkort exclusief in een Gijsjestopic.

Vandaag veel regelen, en moeder en kind weer bezoeken Gijsjes,..... ik spreek jullie

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 september 2003 @ 07:38:35 #119
13151 crew  Rewimo
pi_13227824
Chocobo, gefeliciteerd met de geboorte van Daan! Maar eh, die exclusieve foto's horen natuurlijk wel hier
pi_13227865
quote:
Op woensdag 17 september 2003 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Chocobo, gefeliciteerd met de geboorte van Daan! Maar eh, die exclusieve foto's horen natuurlijk wel hier
Ik weet niet waar Troel deze post van Chocobo vandaan heeft, maar hij moet inderdaad wel weten dat de foto's alleen hier gepost mogen - wat zeg ik? moeten - worden.

Chocobo, jij en je Quinny van harte gefeliciteerd met de kleine Daan!

edit: haakje verkeerd

[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 17-09-2003 08:15]

woensdag 17 september 2003 @ 07:50:48 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_13227878
quote:
Op woensdag 17 september 2003 07:49 schreef Bright het volgende:

[..]

Ik weet niet waar Troel deze post van Chocobo vandaan heeft, maar hij moet inderdaad wel weten dat de foto's alleen hier gepost mogen - wat zeg ik? [b]moeten]/b] - worden.

Chocobo, jij en je Quinny van harte gefeliciteerd met de kleine Daan!

Uit het topic wat aangemaakt is, maar omdat heel veel mensen hier als eerste kijken, maar even hier gepost.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 september 2003 @ 08:34:13 #122
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13228237
Chocobobo en Quinny, gefeliciteerd met Daan!!
pi_13228681
chocobobo en Quinny: hastikke goed, weeer een jongetje erbij, das goed voor het fokevenwicht!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!fossiel woensdag 17 september 2003 @ 09:08:24 #124
2628 Karin
pi_13228749
Chocobo en Quinny van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daan!

Met Lois ging het gistermiddag een stukje beter. Ze heeft niet zo veel pijn in haar longen meer gelukkig.

pi_13228942
goed nieuws!! Beterschap Lois, Lewis en Clauwheee....(dat was de ziekenboeg toch, of is er stiekem eentje bijgekomen *steng om zich heen kijkt, voorhoofjes voelt* )

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de buik van Gaoxing: heb je er inmiddels eentje Gao? Want jij werd toch altijd zo laat bol?

Hier word ik vrij sjaggie van al het commentaar dat ik krijg: het is toch geen tweeling he? Ga je dat zo doen neeee: wat jij moet doen is dit-of-dat, ga je nu al met de kinderkamer bezig (of een ander) je moet aan de kinderkamer beginnen hoor als je nog zoveel moet doen!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')