quote:yuk.. ik haat die ak.. recoil is veel ste groot, schiet niet lekker..
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:59 schreef Vassili_Z het volgende:
I love the AK47 in CS... als je leert hoe je ermee kan schieten ,ook voor dichtbij, is ie beter dan die waardeloze M4A1
ik heb ong 3 jaar geleden in een CS clan gezeten, online en lan...
maar ik ben er zolang tussenuit.., dus ff vraagje
waar kan ik cs downloaden? en is het een full version? of moet je ook halflife geinstalleerd hebben.. wat moet ik nog weten enz?
quote:http://www.counter-strike.net/
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:25 schreef Kindred_Spirits het volgende:
hoi menskes,ik heb ong 3 jaar geleden in een CS clan gezeten, online en lan...
maar ik ben er zolang tussenuit.., dus ff vraagjewaar kan ik cs downloaden? en is het een full version? of moet je ook halflife geinstalleerd hebben.. wat moet ik nog weten enz?
Daar kun je CS downen, maar volgens mij moet je idd ok HL geinstalled hebben, maar die kun je ook vast wel ergens downen
graag geen antwoorden van dat ik maar veel moet oefenen ofzo
quote:Ja, kan wel, maar is wel lame, kijk ff hier
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:20 schreef michelz het volgende:
Ik weet dat ik het niet mag vragen maar ik doe het toch
Ik ga morgen met een vriend op me LAN (niet op public) css.
En hij is vet goed en ik wil hem ff fokke door met een autoaim ofzo te spelen. kan iemand me daarmee helpen?graag geen antwoorden van dat ik maar veel moet oefenen ofzo
quote:thnx de eerste die een normaal antwoord geeft
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:23 schreef Darklight het volgende:[..]
Ja, kan wel, maar is wel lame, kijk ff hier
quote:zo snel gaat dat toch niet ??? je moet toch eerst die nade gooien ? of ist gewoonweg een bug ?
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:32 schreef cKc het volgende:[..]
yuk.. ik haat die ak.. recoil is veel ste groot, schiet niet lekker..
kennen jullie dat trucje al met awp/grenade switch?
als je net met awp hebt geschoten, moet je snel naar nade switchen, dan krijg je een geluidloze awp shot
quote:nee kijk,pak een awp
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:34 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
zo snel gaat dat toch niet ??? je moet toch eerst die nade gooien ? of ist gewoonweg een bug ?
quote:Mwaw, ik geloof je wel, zal t wel ns proberen
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:07 schreef cKc het volgende:
anders geef je me ff je msn, dan kan ik het je laten zien?
quote:Je hebt geen half life nodig, enkel een CDKEY van Half life, dan gewoon STEAM: CS downloaden, en je kunt Speluuuuuh, nothing to it.
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:07 schreef wc-eend het volgende:
uhm welke versie van halflife heb je nodig?? voor dat steam en cs??
quote:Ik denk dat dat gewoon een bug is, wel vaker bij de hl engine. Die silenced zijn denk ik alleen client-side, lijkt mij hoor.... Of heb je hiermee mensen omgelegd?
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:59 schreef cKc het volgende:[..]
nee kijk,pak een awp
op het moment dat je schiet moet je ongeveer een halve seconde erna gelijk naar grenade switchen.Dan gaat die AWP sound dempen.
het is dus een soort bug, heel weinig mensen weten dit
wordt gebruikt in awp-scripts, maar als je zelf wisselt valt het geluid van de awp weg
maar je bent er niet sneller mee ofzo... maar YEAH GEEN GELUID!!!
quote:Nu heb je best wel een aarige pc nodig voor 1.6 en Condition Zero
Op maandag 27 oktober 2003 12:19 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik vraag me af...hoe is Counterstrike toch zo populair geworden ???
ok, mijn theorie:
punt 1, je hebt er geen (gelukkig) uber-pc voor nodig.
punt 2, het was het eerste spel dat bombing mode en 1 ronde = 1 leven introduceerde (wat zeer verslavend werkt)
punt 3, hedendaagse realistische (zover dat gaat) wapens
punt 4, community, community, community, deze maakt het leuk om op verscheidene servers te spelen
punt 5, Niks van quake of UT, tactisch, strategisch, en je moet er meer bij nadenken wat vooral de oudere speler trekt, en oudere spelers blijven langer hangen bij een goed spel.
En wat betreft punt 3: Jongens, pak je mes dan loop je sneller
quote:Hehe, nou ja, ik ben ook geen CS-er vanaf het begin, meer van het hoogtepunt... tsja....over hoogtepunt gesproken.... waar volgt er een daling van het populisme van CS ?
Op maandag 27 oktober 2003 12:25 schreef th0r het volgende:
mja alleen was er toen cs begon helemaal geen bomb mode (de_ maps)maar goed
quote:Haah, de net uitgekomen 1.6 en CZ moet je niet meerekenen eigenlijk, en ik denk dat naar verhouding heeeeeeeeeeeeeelveel mensen die CS spelen nog nooit Rainbow Six hebben gespeeld, dus het is dan iig vaak het eerste spel waarmee ze bekend worden gemaakt met het 1 ronde=1leven principe....
Op maandag 27 oktober 2003 16:06 schreef N1nj4 het volgende:[..]
Nu heb je best wel een aarige pc nodig voor 1.6 en Condition Zero
En volgens mij was Rainbow Six nog altijd net ff eerder met je hele Punt 2En wat betreft punt 3: Jongens, pak je mes dan loop je sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |