abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13183149
quote:
Op maandag 15 september 2003 15:51 schreef N1nj4 het volgende:
^_^ Gelukkig had ik de beta al een half jaar geleden
De aller 1e beta liep brak. Toen heb ik die er na 5 minuten er weer af gegooid.
History can't change the past, the future can.
pi_13184138
maar iemand een antwoord op mijn vraag van die kut lange tijden?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 15 september 2003 @ 16:32:46 #28
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_13184172
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:02 schreef th0r het volgende:
www.steampowered.com

hij is uit

iedereen veel plezier ermee!

goh, wisten we nog niet..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_13188777
Als je een CS server wil joinen maar er gebeurt niets, komt dat dan door een verkeerde cd key?
pi_13194400
Ik kan op geen enkele server joinen met cs 1.6. Weet iemand waar het aan ligt???
  maandag 15 september 2003 @ 22:31:58 #31
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_13194447
bij mij doet alles het normaal..
De eerste keer inloggen duurde lang..
Maar daarna viel het wel mee...
Ik vind het wel grappig...
(het had van mij allemaal niet gehoeven, nu HL 2 voor de deur staat...)
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_13194588
Ik zit te balen dat het niet werkt. Kan wel een server draaien, maar dan is het ook wel gedaan. Al meerdere keren geïnstalleerd. Helpt geen fluit
pi_13199762
op het moment is het netwerk van steam overbelast, vandaar de lange tijden. natuurlijk is steam kut etc, maar ik hoop dat het binnenkort toch wat sneller wordt :S

de full download van 380 mb werkt goed, alleen de eerste moet ie zelfs nog een klein beetje downloaden, vandaar het preparing to play scherm van een aantal minuten.

pi_13201038
Hij is TOP
pi_13201096
Bij mij werkt ie niet goed. Klik op een server om te joinen, gebeurt er helemaal niks.
pi_13223345
Tis poep. Vanmiddag ff lekker kunnen spelen, maar CS1.6 viel hard tegen. Dat Riot Shield is echt klote, dat wapen is gebouwd voor nOObs te irritant gewoon.
Dat ding verkracht CS gewoon

Zet me compu net weer aan, loopt dat hele klote steam niet eens meer op mn comp. En steam is weer down

If Matrix was here, he'd laugh too
pi_13223428
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:32 schreef Cool_Runner het volgende:
Tis poep. Vanmiddag ff lekker kunnen spelen, maar CS1.6 viel hard tegen. Dat Riot Shield is echt klote, dat wapen is gebouwd voor nOObs te irritant gewoon.
Dat ding verkracht CS gewoon

Zet me compu net weer aan, loopt dat hele klote steam niet eens meer op mn comp. En steam is weer down

Als ze dit niet snel veranderen stap ik weer terug naar Tactical Ops.
pi_13230029
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:34 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Als ze dit niet snel veranderen stap ik weer terug naar Tactical Ops.

Ejj jongens. Ik heb per ongeluk (klikte te snel op apply) mijn resolutie op 1600 x ?? gezet. En nou zie ik niks meer....

Weet iemand toevallig in welke configfile de schermresolutie staat? anders kan ik alles opnieuw gaan installen

[Dit bericht is gewijzigd door trekdrop op 17-09-2003 11:52]

pi_13232260
kut kut kut steam...
tyf op met steam, alleen maar foutmeldingen met die steam...
pi_13232325
quote:
Op woensdag 17 september 2003 10:17 schreef trekdrop het volgende:

[..]

Ejj jongens. Ik heb per ongeluk (klikte te snel op apply) mijn resolutie op 1600 x ?? gezet. En nou zie ik niks meer....

Weet iemand toevallig in welke configfile de schermresolutie staat? anders kan ik alles opnieuw gaan installen

staat dat niet in je email/counter-strike/valve map?
pi_13253599
wat een drama...

ik weet nog toen het nog zo leuk was, beta 3.. langzaam steeds verder, na beta 7 is het langzaam kut geworden,en nu ik dit zie, met name door Stream --> treurig

P3 550 256ram Gforce2 en ik moet gewoon 10 minuten wachten tot dat menuscherm eens een keer tevoorschijn komt..
2x geprobeerd naar options te gaan en dat resulteerde 2x in crashen
eenmaal erin: new game: map uitkiezen en gaan... wéér 5 minuten wachten gvd! en eenmaal in het spel..... hopeloos... die ene gun voor CT,die eerste als ik het goed heb , dat is zo nep als het maar kan imho... riot shield.. ik ga het op LAN proberen maar echt WOW vind ik het ook weer niet
De rest van de wapens... tja.. wat kan je ervan zeggen

Reken maar dat er heel veel mensjes die CS leuk vonden ineens afhaken... mensen met een ietswat minder snelle computer zullen wel de lul zijn.
Steam zuigt!
Ik ga me lekker storten op strat-games! fuck this shit!

Money Talks but all mine ever says is goodbye
pi_13254328
Bij mij loopt t wel aardig nu, al duurd t een eeuwigheid totdat ik dat menuutje waar ik de spellen kan kiezen zie
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_13254672
quote:
Op donderdag 18 september 2003 01:11 schreef DSKdotCOM het volgende:
wat een drama...

ik weet nog toen het nog zo leuk was, beta 3.. langzaam steeds verder, na beta 7 is het langzaam kut geworden,en nu ik dit zie, met name door Stream --> treurig

P3 550 256ram Gforce2 en ik moet gewoon 10 minuten wachten tot dat menuscherm eens een keer tevoorschijn komt..
2x geprobeerd naar options te gaan en dat resulteerde 2x in crashen
eenmaal erin: new game: map uitkiezen en gaan... wéér 5 minuten wachten gvd! en eenmaal in het spel..... hopeloos... die ene gun voor CT,die eerste als ik het goed heb , dat is zo nep als het maar kan imho... riot shield.. ik ga het op LAN proberen maar echt WOW vind ik het ook weer niet
De rest van de wapens... tja.. wat kan je ervan zeggen

Reken maar dat er heel veel mensjes die CS leuk vonden ineens afhaken... mensen met een ietswat minder snelle computer zullen wel de lul zijn.
Steam zuigt!
Ik ga me lekker storten op strat-games! fuck this shit!

steam is misschien niet alles wat het moet zijn, maar 1.6 lijkt _VEEL_ meer op de beta versies. mensen die al lang spelen (beta 3,4,5) vinden het bijna allemaal fantastisch
  donderdag 18 september 2003 @ 07:53:36 #44
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_13254694
ik vind de update wel heel vet.. (leuke maps en wapens )
Maar dat steam is zo ongelofelijk kl*t*...
'
Ik kan regelmatig niet inloggen, geen games vinden, geen conectie (terwijl dioe er wel gewoon is: van mijn kant)
Allemaal dikke sh*t.

Ze moeten 1.6 maar gewoon als een normale patch uitbrengen.
En steam verwerken in halflife II ofzo...
En uiteraard verbeteren...
Want het werkt voor geen meter.

ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_13254917
Dat cs1.6 niet normaal werkt in Windows met steam is het eerste.

Ik ben 2 dagen terug de hele dag bezig geweest met een FreeBSD server. Installeren ging (na 2 keer) opzich vrij simpel (je moet alleen ook een Steam account aanmaken voor een server ).

Dan loopt t allemaal op een gegeven moment, mag ik weer helemaal opnieuw beginnen met t installeren van plug-ins etc. en dan de cs1.6 versies vinden natuurlijk. DAHAAAG!!! Draai nu mooi weer een cs1.5 server en heb alles CS van mijn eigen computer afgepleurd.

Dank aan Steam voor het verneuken van cs!

pi_13254929
over 1 week gaat WON plat, dus kan je geen 1.5 server meer draaien en geen 1.5 client meer spelen (alleen LAN)
  donderdag 18 september 2003 @ 08:42:03 #47
67929 LopeZ
My HouSe Bitch !!!!
pi_13255080
C.S. 1.5 gaat gehost worden door steam.. voor een iets langere tijd. met een patch kan je 1.5 dan spelen via steam.

En er zit ook een behoorlijke bug in het "shield".
Als je gespawnt word en je dropped je gun... koop shield.. doe je shield voor je.. als je shield voor je zit koop je nieuwe handgun,... dan kan je je shield weghalen en geen enemy die jou nog kan raken...
Steam is ondertussen al wel bezig om deze bug eruit te halen.

Zo zit er ook een bug in de map de_cbble. daar kan de bom bij de bomspot rechts van de ct spawn geplant worden in een hoekje tussen kisten. de bom valt tussen de kisten en niemand die deze nog kan defusen.

En als je steam langzaam opstart komt dat doordat steam nog zwaar belast word. het duurt een tijdje voordat je ingelogd bent.

De install is ook gewoon via een mirror te downloaden.. maar deze weet ik zo ff niet.. de file is iig 379 mb groot.

Verder was ik int begin ook zwaar tegen 1.6 en steam. Nu ik paar dagen beetje heb gespeeld heb ik er geen problemen meer mee.
Alleen kan steam de komen tijd nog wat traag zijn... of tijdelijke zelfs even plat liggen.
Dit kom gewoon omdat het netwerk overbelast word. dat had WON ook wel eens kan ik me nog herinneren..
En maar schelden omdat me cs niet gestart kon worden

Wars in 1.6 worden alleen waarschijnlijk totaal anders. Mensen gaan het shield gebruiken.. zo kan je als je met 2 man bij de_aztec als CT op de brug gaan staan met shield voor hun. niemand komt dan meer over die brug heen.. en de HE grenades kunnen teruggekaatst worden door het shield... dus zodra er een HE grenade gegooit word en deze mensen springen (als er over ze heen gegooid zou worden) kaatsten ze de HE grenade vrolijk trug in de richting van de terroristen.
Publics zullen hierdoor totaal verneukt worden.
Maar op het moment dat ze lopen met dat shield en je ziet ook maar een klein stukje van ze arm betekent dat ie niet helemaal recht richting jou kijkt... dan zou ik gewoon schieten. dan raak je meestal gewoon...
En het schijnt dat als je veel op het shield schiet dat je er op een gegeven moment wel doorheen gaat.. dit heb ik zelf nog niet geprobeerd... maar dat zou wel een stuk beter zijn...
Anders zie ik alle newbies al lamen op de 1.6 publics servers

Maar steam is dus niet zo erg als het lijkt...
Bugs worden gefixt en stabiliteit word hoger als die mensen eindelijk eens alles gedownload hebben

Succes met installen allemaal

pi_13255347
der zouden variabelen toegevoegd moeten worden voor de servers
mp_allowshield 1/0 (of het schild gekocht mag worden)
mp_maxshields 0-3 (hoeveel schilden er in totaal gekocht mogen worden)
pi_13310694
Ik snap 1 ding nog steeds niet, ik speelde vaak cs en ik wil het gewoon nog doen.
Maar wat moet ik nou in godsnaam downloaden, ik heb een genrations pack van halflife. Dus ik heb counterstrike retail geinstalleerd met de patch naar 1.5.
Nu wil ik 1.6 spelen, wat kan/moet ik downloaden?

Of moet ik halflife geinstalleerd hebben?

Lang leve steam

pi_13312072
hmmz ik heb steam (het werkte ook allemaal), maar nu is er een update, die gaat ie dan dwlen, en als ie op 100% staat klapt dr in een keer een error omhoog met "dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten"....

als ik daarna steam weer opnieuw aan wil zetten krijg ik direct diezelfde error... wat moet ik doen

kut tyfus lepra steam

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')