Wat is daar tegen te doen, heb al een paracetamolletje genomen, maar is er nog meer?
thx
quote:heb ik niet
Op vrijdag 12 september 2003 09:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
neusdruppels willen ook nog wel es helpen
quote:Na een half dagje pijn ?
Op vrijdag 12 september 2003 09:26 schreef danielluh het volgende:
doktor laten kijken wat het kan zijn
quote:nou als ik hele dag buikpijn heb (stekende) dan zal ik wel naar de dok moeten, aangezien ik medicijnen gebruik, waarbij controle noodzakelijk is.
Op vrijdag 12 september 2003 09:28 schreef Markster het volgende:[..]
Na een half dagje pijn ?
Ga jij ook naar de dokter als je een keer buikpijn hebt?
maar slik eens een paracetemol.mischien dat het de pijn vermindert
Dit heeft mij echt ontzettend veel geholpen toen ik door het verwijderen van mn amandellen 4 dagen oorpijn had! Het was eerst niet te verdragen, slikte om t uur een paracetmol maar met die olie... werd de pijn echt verzacht en kon ik er zo 3 uur tegen aan.
quote:meestal zegt de dokter dan toch wel iets van...euhm ja druppen je oren maar met olie of je neus met zout, omdat het meestal komt door verkouden zijn....
Op vrijdag 12 september 2003 09:43 schreef Lucille het volgende:
Misschien naar de dokter gaan en vragen of hij de oorzaak kan achterhalen.
quote:Je moet er ook je neus mee druppelen. Als je bij biologie hebt opgelet snap je wel waarom.
Op vrijdag 12 september 2003 09:48 schreef Debs het volgende:
Ik zou dus echt geen neusdruppels in je oor gaan gooien
quote:Nee duh, die moet je in je neus doen! Maar daardoor wordt wel de druk op je trommelvliezen minder, waardoor de oorpijn af kan nemen.
Maar goed, die van de slaolie vinnik leuk bedacht, jammer dat me moeder zelfs DAT niet in huis heeft
quote:nee goh het heet toch ook niet voor niets neusdruppels
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:50 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Je moet er ook je neus mee druppelen. Als je bij biologie hebt opgelet snap je wel waarom.
quote:Ja, op zaterdag naar de dokter. Daar zit die dokter ook op te wachten.
Op vrijdag 12 september 2003 09:47 schreef Ilsjuhh het volgende:maar als de TS niet verkouden is, is het misschien verstandig om morgen naar de dokter te gaan, als het dan nog niet over is....
doe je op een watje en stop je in je oor
heeft bij mij altijd heel goed gewerkt
quote:lol
Op vrijdag 12 september 2003 09:53 schreef Markster het volgende:
heb zelfs geen eens watjes in huis
Wat heb je WEL in huis, misschien moeten we het andersom gaan doen dan
quote:Loop naar de apotheek, koop watjes en koop daar ook direct oordruppels. En als je maandag nog last hebt naar de dokter.
Op vrijdag 12 september 2003 09:53 schreef Markster het volgende:
heb zelfs geen eens watjes in huis
Ik ben er veel te lang mee doorgelopen, en heb nu een middenoorontsteking en geloof me, dat wil je echt niet
quote:nou, ik kan er wel gewoon mee horen, het doet echt alleen pijn.
Op vrijdag 12 september 2003 09:54 schreef moz het volgende:
als je weet dat het een ontsteking is (zit et dicht ? ) kan je van die rommel van dr vogel gebruikendoe je op een watje en stop je in je oor
heeft bij mij altijd heel goed gewerkt
quote:doen oordruppels pijn?
Op vrijdag 12 september 2003 09:55 schreef pluisje het volgende:[..]
Loop naar de apotheek, koop watjes en koop daar ook direct oordruppels. En als je maandag nog last hebt naar de dokter.
Ik ben er veel te lang mee doorgelopen, en heb nu een middenoorontsteking en geloof me, dat wil je echt niet
quote:Nee joh, dat is gewoon olie, voel je niks van.
Op vrijdag 12 september 2003 09:57 schreef Markster het volgende:[..]
doen oordruppels pijn?
quote:mja niet aan gedacht dat t morgen zaterdag is
Op vrijdag 12 september 2003 09:53 schreef Light het volgende:[..]
Ja, op zaterdag naar de dokter. Daar zit die dokter ook op te wachten.
Slaolie blijkt trouwens slecht te zijn zei ze, omdat het olie aankoekt ofzo, het helpt wel even tegen de pijn
Meestal komt er dan teveel aan oorsmeer uitgedruppeld.
Ik vind dit zelf superspul ! ff druppelen als ik oorpijn heb en het is een stuk beter. Het ruikt ook zo lekker menthol-achtig.
Of anders langs de dokter.
Succes
Dan helpt Sofradex of Sinilar
quote:is dus eigenlijk om je oren schoon te maken? misschien wil ik het dan zowiezo we lhebben
Op vrijdag 12 september 2003 11:16 schreef KwikFlup het volgende:
Wat je ook eens kan proberen;
Earex, is te verkrijgen bij vrijwel iedere drogist. Zijn ook drupjes die je met zo'n pipetje in je oor drupt. Even een paar minuten laten zitten (met je hoofd scheef zodat het er niet uit loopt) dan je hoofd de andere kant op draaien zodat het er wel uitloopt.Meestal komt er dan teveel aan oorsmeer uitgedruppeld.
Ik vind dit zelf superspul ! ff druppelen als ik oorpijn heb en het is een stuk beter. Het ruikt ook zo lekker menthol-achtig.Of anders langs de dokter.
Succes
quote:Inderdaad !
Op vrijdag 12 september 2003 12:30 schreef Markster het volgende:[..]
is dus eigenlijk om je oren schoon te maken? misschien wil ik het dan zowiezo we lhebben
Maar eh... hoe is het inmiddels met de oorpijn ? Al verbeterd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |