quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:52 schreef DIGGER het volgende:meeloop supporters.
quote:Mee eens is...
Op vrijdag 12 september 2003 12:52 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nah, ook een fan van een andere club had een opmerking vna dit niveau kunnen maken, maar ik denk dat onder ajax fans de kans relatief gezien wel groter is dan bij andere clubs ivm de grote schare meeloop supporters.
quote:Ik ook, ik hoop Spanje of Turkije want dat lijken me van de kandidaten de lastigste 2.
Op vrijdag 12 september 2003 12:54 schreef popolon het volgende:
En ik hoop dat Nederland de zwaarst mogelijke tegenstander loot voor de playoff.
Of iets als Rusland of zo, ligt Ornaje voetballend gezien totaaaaaal niet qua spel.
quote:Want...?
Op vrijdag 12 september 2003 12:54 schreef popolon het volgende:
En ik hoop dat Nederland de zwaarst mogelijke tegenstander loot voor de playoff.
quote:Redelijke kans dat er een 'geplaatste' loting komt die dat onmogelijk maakt (ik ben nieuwsgierig of ze dat ook doen...)
Op vrijdag 12 september 2003 12:56 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik ook, ik hoop Spanje of Turkije want dat lijken me van de kandidaten de lastigste 2.
Of iets als Rusland of zo, ligt Ornaje voetballend gezien totaaaaaal niet qua spel.
quote:dat zie ik vaker in FB ...
Op vrijdag 12 september 2003 12:56 schreef Doc het volgende:[..]
Want...?
Want?
Omdat ze het anders niet verdienen en ik doorgaan ten koste van bijv. Ijsland lame vindt.
quote:Ik overdreef ook een beetje. Maar je snapte het idee
Op vrijdag 12 september 2003 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Nah, ook een fan van een andere club had een opmerking vna dit niveau kunnen maken, maar ik denk dat onder ajax fans de kans relatief gezien wel groter is dan bij andere clubs ivm de grote schare meeloop supporters.
Overigens. Is het niet zo dat de enige keer dat Oranje zich overtuigend kwalificeerde (1990 onder Libregts) het meest erbarmelijke toernooi (zonder een enkele overwinning) opleverde..?? Of zijn er meer voorbeelden van overtuigende kwalificaties van Oranje..??
quote:Maar IJsland is ook een toppertje hoor
Op vrijdag 12 september 2003 12:57 schreef popolon het volgende:[..]
dat zie ik vaker in FB ...
Want?
Omdat ze het anders niet verdienen en ik doorgaan ten koste van bijv. Ijsland lame vindt.
Vraag maar aan Der Rudi
quote:Rudi geht es machen.
Op vrijdag 12 september 2003 12:58 schreef Doc het volgende:[..]
Maar IJsland is ook een toppertje hoor
Vraag maar aan Der Rudi
Ik durf er aardig wat geld op te zetten dat Deutschland weer doodleuk de laatste 4 haalt.
quote:Niet zo ver ik me kan herinneren
Op vrijdag 12 september 2003 12:58 schreef Frenkie het volgende:Overigens. Is het niet zo dat de enige keer dat Oranje zich overtuigend kwalificeerde (1990 onder Libregts) het meest erbarmelijke toernooi (zonder een enkele overwinning) opleverde..?? Of zijn er meer voorbeelden van overtuigende kwalificaties van Oranje..??
(hoewel ik me nog een magistrale overwinning van NL herinner op Ierland: van 2-0 achter naar 3-2; daarna kwamen dacht ik die mislukte barrage tegen Belgie).
WK 74 ?
EK 76 niet geplaatst?
WK 78 ?
EK 80 ?
WK 82 niet geplaatst
EK 84 niet geplaatst
WK 86 niet geplaatst
EK 88
WK 90 (zie Frenkie)
EK 92
WK 94 ?
EK 96 ?
WK 98 barrage tegen ierland
EK 00 geplaatst door organisatie
WK 02 niet geplaats
quote:true, true, maar dan niet als ze dat team vervolgens uitschakelen.
Op vrijdag 12 september 2003 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoop alleen maar dat het tegen een Brits team is
quote:Ach, voor het WK2002 wisten Duitsland en Brazilië zich ternauwernood te plaatsen (Duitsland via barrage tegen de Oekraïne en Brazilië werd nipt 4e in de Zuid-Amerikaanse poule).
Op vrijdag 12 september 2003 12:48 schreef SCH het volgende:
En Doc, het blijft dan ook knap dom dat we ons iedere keer niet direct weten te plaatsen, of helemaal niet.
Welke twee landen stonden er uiteindelijk in de finale?
quote:Ja dat hoop ik dan dus wél.
Op vrijdag 12 september 2003 13:04 schreef DIGGER het volgende:[..]
true, true, maar dan niet als ze dat team vervolgens uitschakelen.
quote:Tweede in de poule achter Noorwegen, onder meer door een mooie 2-2 op Wembley tegen de Engelsen
Op vrijdag 12 september 2003 13:03 schreef Doc het volgende:WK 94 ?
WK 74 ?
EK 76 niet geplaatst?
WK 78 ?
EK 80 ?
WK 82 niet geplaatst
EK 84 niet geplaatst
WK 86 niet geplaatst
EK 88
WK 90 (zie Frenkie)
EK 92
WK 94 beslissingswedstrijd tegen Engeland (in de poul dan he
)
EK 96 barrage tegen Ierland
WK 98 barrage tegen ierland
EK 00 geplaatst door organisatie
WK 02 niet geplaats
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 12-09-2003 13:09]
quote:Ik zou dat ronduit belachelijk vinden.
Op vrijdag 12 september 2003 12:57 schreef Doc het volgende:Redelijke kans dat er een 'geplaatste' loting komt die dat onmogelijk maakt (ik ben nieuwsgierig of ze dat ook doen...)
Die geplaatste loting is er al geweest met de loting voor de poules. Als je als hoog/sterk aangeslagen land je wilt plaatsen, dien je maar je poule te winnen, het moet niet zo zijn dat je loopt te kutten in de poule, maar je op voorhand al weet dat je toch een relatief zwak land in de barrage wedstrijd treft, zodat je van te voren weet dat je ff die 2 wedstrijden moet presteren en de rest relatief gezien kunt aanklooien.
Maar goed, het idee komt weer van de..........
Juist ja.
quote:Nee dus. We zaten gewoon bij ze in de poule, speelden 1 keer gelijk en wonnen 1 keer.
Op vrijdag 12 september 2003 13:07 schreef Frenkie het volgende:WK 94 beslissingswedstrijd tegen Engeland
* DIGGER pleit voor summer college bijlessen ipv dat gelanterfanter hier in de kroeg de hele zomervakantie
quote:Was het niet de al twee maal genoemde Pat Bonner dan?
Op vrijdag 12 september 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Waarom werd die vraag over de blunderende Ierse goalie zo moeilijk gevonden trouwens? Was toch een dood normale vraag over het NL elftal op een groot toernooi?* Doc pleit voor summer college bijlessen ipv dat gelanterfanter hier in de kroeg de hele zomervakantie
quote:Jawel, maar er waren meer die het antwoord niet wist dan Hoolies die het antword wel wisten.
Op vrijdag 12 september 2003 13:33 schreef Doc het volgende:[..]
Was het niet de al twee maal genoemde Pat Bonner dan?
quote:Ja, laten we allemaal even Pat Bonner posten
Op vrijdag 12 september 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:[..]
Jawel, maar er waren meer die het antwoord niet wist dan Hoolies die het antword wel wisten.
Van Jim Wonk's kant gezien rechterkant van het doel
quote:Goed idee, doen we er ook een paar taallessen Nederlands en spelling bij
Op vrijdag 12 september 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Waarom werd die vraag over de blunderende Ierse goalie zo moeilijk gevonden trouwens? Was toch een dood normale vraag over het NL elftal op een groot toernooi?* SCH pleit voor summer college bijlessen ipv dat gelanterfanter hier in de kroeg de hele zomervakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |