quote:ik las het net
Op vrijdag 12 september 2003 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Johnny Cash overleden.
* Tony_Montana67 loopt naar de jukebox en zet Ring of Fire op
quote:isnie leuk
Op vrijdag 12 september 2003 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Johnny Cash overleden.
quote:Los van het feit dat ik twijfel of Nigel de Jong niveau heeft voor het Nederlands XI-tal (en zeker Seedorf, hij zal Stefano bedoelen, die niet eens in de CL heeft gespeeld voor Ajax, niet). Maar het ergste is nog wel dat hij Pienaar noemt, nota bene een Zuid-Afrikaan.
Kijk eens hoe de 'jonge honden' van Ajax vorig jaar de Champions League speelden: vol inzet en wilskracht. Maak toch eens schoon schip, Advocaat, en denk eens aan deze jongens: Nigel de Jong, Pienaar, Seedorf, etc. We hebben echt zo veel echt talent lopen. Ook bij psv en feyenoord loopt zat rond. Waarom steeds die overbetaalde vedettes opstellen?
Marcel de Nijs, Purmerend
Dag meneer de Nijs (familie van?)
.
Soms mis je echt een reactie-mogelijkheid bij de krant
.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:25 schreef keeper het volgende:
Wat zijn er toch domme mensen in Nederland. Kijk naar deze ingezonden brief in de Telegraaf van vanochtend (over hoe Advocaat het aan moet pakken bij Oranje).
[..]Los van het feit dat ik twijfel of Nigel de Jong niveau heeft voor het Nederlands XI-tal (en zeker Seedorf, hij zal Stefano bedoelen, die niet eens in de CL heeft gespeeld voor Ajax, niet). Maar het ergste is nog wel dat hij Pienaar noemt, nota bene een Zuid-Afrikaan.
.
.
Krijg je ervan als voetbal niet meer exlcusief (sic.) is
quote:Ik vind het (en dat meen ik) een reactie die typerend is voor de gemiddelde Ajax-fan.
Wat zijn er toch domme mensen in Nederland. Kijk naar deze ingezonden brief in de Telegraaf van vanochtend (over hoe Advocaat het aan moet pakken bij Oranje).
[..]Los van het feit dat ik twijfel of Nigel de Jong niveau heeft voor het Nederlands XI-tal (en zeker Seedorf, hij zal Stefano bedoelen, die niet eens in de CL heeft gespeeld voor Ajax, niet). Maar het ergste is nog wel dat hij Pienaar noemt, nota bene een Zuid-Afrikaan.
.
.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind het (en dat meen ik) een reactie die typerend is voor de gemiddelde Ajax-fan.
beetje overtrokken weer....
quote:
.
.
En dat soort mensen mogen nog vrij en zonder begeleiding in het wild rondlopen
quote:Eens.
Ik vind het (en dat meen ik) een reactie die typerend is voor de gemiddelde Ajax-fan.
Maar ik ben een benedengemiddelde fan dus dat zit wel goed
quote:
quote:Doe maar banaan...en gelijk twee boterhammen belegd met kalkoenfilet, sla, tomaat en komkommer
Op vrijdag 12 september 2003 09:56 schreef HeatWave het volgende:[..]
welke smaak?
.
* Cart_man net 2 uurtjes zwaar getraind heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 12-09-2003 12:37]
quote:Komt eraan, op de rekening??
Op vrijdag 12 september 2003 12:36 schreef Cart_man het volgende:[..]
Doe maar banaan...en gelijk twee boterhammen belegd met kalkoenfilet, sla, tomaat en komkommer
quote:Het gaat toch allemaal op Golfers rekening of...
Op vrijdag 12 september 2003 12:37 schreef HeatWave het volgende:[..]
Komt eraan, op de rekening??
quote:Nu wel
Op vrijdag 12 september 2003 12:38 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Het gaat toch allemaal op Golfers rekening of...
quote:Naja, meer de gemiddelde voetbalfan in het algemeen, die nu toevallig een Ajax-fan is. Valt in dezelfde categorie als mensen die Kluivert niet meer in Oranje willen hebben of die roepen dat er bij Oranje 5 of meer spelers rondlopen die meer dan 10 miljoen euro verdienen (2 dagen geleden bij de brieven in de Telegraaf).
Op vrijdag 12 september 2003 12:28 schreef Frenkie het volgende:
Volgens mij verdient niemand bij Oranje meer dan 10 miljoen euro. Naja, bij Oranje verdient helemaal niemand geld, maar bij hun club dan. Misschien alleen Van Nistelrooy bij ManUtd, maar de rest verdient zeker stukken minder dan dat.
Waarmee ze overigens nog wel bovenmodaal zitten hoor
.
quote:Ah, ik zie dat je niet op de hoogte bent van het feit dat Loek-B al mijn rekeningen betaald. Komt hij toch nog van pas voor mij.
Op vrijdag 12 september 2003 12:37 schreef HeatWave het volgende:[..]
Komt eraan, op de rekening??
quote:Ik vind het (en dat meen ik) een reactie die typerend is voor het soort personen dat het graag heeft "over "volgevreten vedettes". Die gasten lullen echt alles en iedereen maar na.
Dat gezeik over het niet direct laatsen van NL: NL plaatst zich zelden direct voor EKs of WKs. En dat gezeik over deze generatie: alsof de generatie die zich door Georges Grun in de luren liet leggen (met Kieft in de rol van Davids) niet vlot daarop de zaken recht zette (en ik weet niet of die zich rechtstreeks geplaatst had). Trouwens die generatie 88 is (mede) zo legendarisch dankzij een buitenspel doelpunt van Kieft. Als de grensrechter had opgelet was dat evenzo goed een 'prutsgeneratie'(WK90!).
En neem Spanje: die spelers staan qua inkomen en geschatte waarde hoger dan NL. Is dat ook een lamlendige patat generatie? Die laatsen zich naar alle waarschijnlijkheid ook niet rechtstreeks. En ik schat Tsjechie toch echt hoger in dan Griekenland (sorry DrD).
quote:Het is frenkie; dat verbaast je?
Op vrijdag 12 september 2003 12:29 schreef HeatWave het volgende:[..]
.
beetje overtrokken weer....
quote:Als we kampioen worden in 2004 piep je wel anders..
Op vrijdag 12 september 2003 12:44 schreef Doc het volgende:En ik schat Tsjechie toch echt hoger in dan Griekenland (sorry DrD).
Ik ben het wel een beetje met die Telegraaf-meneer eens al ben ik iets minder dom, hoop ik. Ik verbaas me er ook over dat gretige voetballers als Nigel de Jong en Arjen Robben niet worden ingezet.
En Doc, het blijft dan ook knap dom dat we ons iedere keer niet direct weten te plaatsen, of helemaal niet.
quote:Dat gebeurt toch niet. Beckham schiet in de laatste minuut de winnende uit een vrij trap tegen jullie er in
Op vrijdag 12 september 2003 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als we kampioen worden in 2004 piep je wel anders..
Dan wel, maar ik schat de kansen voor Tsjechie dus hoger in
quote:Nah, ook een fan van een andere club had een opmerking vna dit niveau kunnen maken, maar ik denk dat onder ajax fans de kans relatief gezien wel groter is dan bij andere clubs ivm de grote schare meeloop supporters.
Op vrijdag 12 september 2003 12:28 schreef Frenkie het volgende:Ik vind het (en dat meen ik) een reactie die typerend is voor de gemiddelde Ajax-fan.
quote:Robben snap ik ook niet. De Jong wel. Laatdie maar een heel seizoen goed spelen bij Ajax.
Op vrijdag 12 september 2003 12:48 schreef SCH het volgende:
In Spanje is er ook kritiek hoor, en zie Duitsland.Ik ben het wel een beetje met die Telegraaf-meneer eens al ben ik iets minder dom, hoop ik. Ik verbaas me er ook over dat gretige voetballers als Nigel de Jong en Arjen Robben niet worden ingezet.
En Doc, het blijft dan ook knap dom dat we ons iedere keer niet direct weten te plaatsen, of helemaal niet.
En zo 'knap dom' is dat niet, want NL is uiteindelijk niet zo'n enorm goed land. De kwaliteiten van onze voetballers worden hier alleen maar danig overschat.
Tsjechie heeft imho beter voetballers (en in inkomsten en transferwaarde zullen ze niet enorm veel schelen van die spelers). Niet gek dat zij eerste worden. Geen schande aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |