quote:Ik pas, doe mij maar gewoon bier...
Op vrijdag 12 september 2003 09:41 schreef zjroentje het volgende:[..]
Die staat verdomme ook nog bij ons thuis.
En een koetje!
quote:Ik gaarne een chocomel.
Op vrijdag 12 september 2003 09:43 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik pas, doe mij maar gewoon bier...
En een koetje!
quote:Ja doe mij nu ook maar ff koffie, maar vanavond....... berg je maar
Op vrijdag 12 september 2003 09:44 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik gaarne een chocomel.
quote:Voor mij niet te veel vanavond, morgen om 6 uur werken.
Op vrijdag 12 september 2003 09:46 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ja doe mij nu ook maar ff koffie, maar vanavond....... berg je maar
. Ik heb wat in te halen van het totaal saaie weekend van vorige week.
quote:mensen deden alsof VBL een apart deel van fok! was waar anderen niet mogen komen, tja das vragen om problemen, vooral bij Yvonne
Op vrijdag 12 september 2003 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er gebeurd dat de FA's hier komen lurken?
quote:welke smaak?
Op vrijdag 12 september 2003 09:52 schreef Cart_man het volgende:
Shake wil...
quote:Oei, ruzie met stoere Yvonne? Dat wil niemand volgens mij...
Op vrijdag 12 september 2003 09:52 schreef HeatWave het volgende:[..]
mensen deden alsof VBL een apart deel van fok! was waar anderen niet mogen komen, tja das vragen om problemen, vooral bij Yvonne
.
quote:Maareh, dat is toch een apart gedeelte? Er lopen ineens mensen in deze gezellige kroeg die niet eens weten wat een penalty is...
Op vrijdag 12 september 2003 09:52 schreef HeatWave het volgende:[..]
mensen deden alsof VBL een apart deel van fok! was waar anderen niet mogen komen, tja das vragen om problemen, vooral bij Yvonne
.
Wegwezen! Hools is voor vaste klanten!
quote:Nou dat viel wel mee, Ik gaf (onder account van m'n vrouw) ff aan dat ik niet op een debiel BHFH topic zit te wachten, wat bovendien dubbel was, wil het hier wel een beetje niveau houden, dit is geen onzin of sexualiteitsforum of zo, want met de wedstrijd tegen tsjechie en de nasleep ervan, zijn hier een hele zooi debiele posters gekomen die gewoon in onzin thuis horen of zo, maar zeker niet hier.
Op vrijdag 12 september 2003 09:52 schreef HeatWave het volgende:mensen deden alsof VBL een apart deel van fok! was waar anderen niet mogen komen, tja das vragen om problemen, vooral bij Yvonne
.
quote:Dat zeg ik.
Op vrijdag 12 september 2003 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:Maareh, dat is toch een apart gedeelte? Er lopen ineens mensen in deze gezellige kroeg die niet eens weten wat een penalty is...
Opzouten met die zogenaamde voetbalfans die de boel hier alleen maar vervuilen.
Vaffanculo!
Weergoden komen precies op tijd, want ik zit weer eens een weekendje op het water ![]()
Alleen nog ff werken vandaag
en Den Haag - Volendam natuurlijk.
Mag ik een bakkie thee met een beschuitje?
quote:Tja opzich is dat wel zo, maar het blijft een onderdeel van fok! en dat is openbaar. Ik zit ook niet op BHFH oid te wachten, maar door je juist op te stellen als "elite" voetbal clubje vraag je een beetje om problemen natuurlijk. We kunnen niemand beletten om hier te posten, maar 99% van de fok!kers WIL hier ook niet posten, maar ga nou geen slapende honden wakker maken....
Op vrijdag 12 september 2003 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Maareh, dat is toch een apart gedeelte? Er lopen ineens mensen in deze gezellige kroeg die niet eens weten wat een penalty is...
quote:Hoplakee!
Op vrijdag 12 september 2003 10:40 schreef DIGGER het volgende:[..]
Vaffanculo!
Bij deze stel ik voor om deeltje 100 de volgende titel mee te geven:
Hools [Het VBL-café] #100 vaffanculo
quote:tis wel deel 100 natuurlijk
Op vrijdag 12 september 2003 10:50 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hoplakee!
Bij deze stel ik voor om deeltje 100 de volgende titel mee te geven:
Hools [Het VBL-café] #100 vaffanculo
quote:Met een prima titel zo!
Op vrijdag 12 september 2003 10:53 schreef HeatWave het volgende:tis wel deel 100 natuurlijk
.
Helemaal voor!
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:57 schreef DIGGER het volgende:[..]
Met een prima titel zo!
Helemaal voor!
quote:zijn er nog festiviteit rondom het eeuwfeest? gratis bier? voetbaltruck? NL-elftalschieten?
Op vrijdag 12 september 2003 10:53 schreef HeatWave het volgende:[..]
tis wel deel 100 natuurlijk
.
quote:Eeehmmm, das wel leuk ja.
Op vrijdag 12 september 2003 10:58 schreef pfaf het volgende:[..]
zijn er nog festiviteit rondom het eeuwfeest? gratis bier? voetbaltruck? NL-elftalschieten?
Uiteraard een buffet in de kroeg, en diverse artiesten..
quote:Ik zei alleen maar dat er veel van die users bijkwamen die niks van Voetbal afwisten... Dat Yvonnen toen langs kwam tjah..
Op vrijdag 12 september 2003 10:45 schreef HeatWave het volgende:[..]
Tja opzich is dat wel zo, maar het blijft een onderdeel van fok! en dat is openbaar. Ik zit ook niet op BHFH oid te wachten, maar door je juist op te stellen als "elite" voetbal clubje vraag je een beetje om problemen natuurlijk. We kunnen niemand beletten om hier te posten, maar 99% van de fok!kers WIL hier ook niet posten, maar ga nou geen slapende honden wakker maken....
quote:Daar doe je dan niets aan
Op vrijdag 12 september 2003 11:00 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik zei alleen maar dat er veel van die users bijkwamen die niks van Voetbal afwisten... Dat Yvonnen toen langs kwam tjah..
Tis dat yvonne bezig was met iets anders, anders had er nog veel meer gebeurd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |