Leuk die jaloerse blikken van de vrouwen!
quote:Dat was ook ongeveer de enige die ik dan nog wel redelijk vond.
Op vrijdag 12 september 2003 22:41 schreef marciemarcs het volgende:
alhoewel.. nanna is eigk toch wel een beetje heel erg leuk)
quote:redelijk... volgens mij vond jij haar meer dan redelijk
Op vrijdag 12 september 2003 22:54 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Dat was ook ongeveer de enige die ik dan nog wel redelijk vond.
quote:Hij kan hun een betere toekomst bieden dan de gemiddelde man in Nederland.
Op vrijdag 12 september 2003 22:51 schreef ruby het volgende:
Ik heb het voor het eerst gezien nu... Wat een kwijlebabbel is die gozer zeg. Dat die vrouwen daar zo wild van worden. Zowiezo snap ik niet dat men zich opgeeft om zich in te laten palmen door zo'n gast, maar ja het zal wel aan mij liggen.
Hij heeft nog een irritante quasi geile stem ook.Leuk die jaloerse blikken van de vrouwen!
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 12-09-2003 23:00]
Er is werkelijk niks echt aan dit programma: de dames, de lachjes, de maniertjes, de motivaties voor de keuzes. Iedereen vindt elkaar zoooo lief en leuk... Ja, dikke lul... moet je die blikken zien!
quote:Ja ach..het zal wel. Dan nog zou ik me niet genoodzaakt voelen om dat via de tv te doen. Maar ja, er zijn nou eenmaal verschillen en gelukkig maar want dankzij dit soort mensen kunnen wij het weer bekritiseren en dat is leuk.
Op vrijdag 12 september 2003 22:58 schreef Frasier het volgende:[..]
Hij kan hun een betere toekomst bieden dan de meeste die in Nederland rond lopen.
Daar draait het uiteindelijk om.
quote:Nu je het zegt, verdomd!
Op vrijdag 12 september 2003 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond 'm wel een beetje op Fred Emmer lijken.
Ik heb vandaag voor het eerst gekeken en ik vind het echt ronduit genant hoe ze allemaal achter hem aan lopen, helemaal hoe ze op die videoboodschappen om een roos bedelen...
Sterker nog, ik hou het waarschijnlijk geen uur vol.
zo gaat dat echt de hele tijd: ja ik denk dat roderick en ik wel bij elkaar passen want hij keek zo naar me... ![]()
wat een mediageile inhoudsloze hoeren doen er mee aan dat programma
quote:Ja alsof hij ze niet zelf geschreven heeft. Maar dat het voor hem gedaan is.....
Op vrijdag 12 september 2003 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die brieven. Vre-se-lijk.
quote:Woensdag op Yorin
Op vrijdag 12 september 2003 22:27 schreef static het volgende:
Wanneer is de herhaling?
quote:Ik vind hem op Wouter Bos lijken.....een heel klein beetje
Op vrijdag 12 september 2003 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond 'm wel een beetje op Fred Emmer lijken.
quote:Ik vind Ester echt een manwijf.
Op vrijdag 12 september 2003 22:57 schreef Scandalous het volgende:
Oeh die Esther
Ik vind haar vreselijk.......
quote:nee, doe dan maar Expeditie Robinson
Op zaterdag 13 september 2003 08:59 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoop dat RTL4 het einde van de playoffs van Oranje verklapt
quote:Doe dat maar niet
Op zaterdag 13 september 2003 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
nee, doe dan maar Expeditie Robinson
En ik ben wel blij dat die ene met die bruine haren en die lippen eruit is.
quote:Ik geloof dat hij een piloot is.
Op zaterdag 13 september 2003 09:06 schreef BAZZA het volgende:
Is deze gast ook heel erg rijk ofzo
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Doe dat maar niet
.
quote:Klopt
Op zaterdag 13 september 2003 10:11 schreef ruby het volgende:[..]
Ik geloof dat hij een piloot is.
Nog wat feitjes over Roderick...
Roderick is opgegroeid in Loosdrecht, waar hij op de plassen leerde surfen, waterskiën en zeilen. Op 14 -jarige leeftijd stapte hij al rond op vliegveld Hilversum en maakte hij zijn eerste solovlucht. Tijdens zijn wereldreis was Roderick skileraar in Oostenrijk, surfinstructeur op Aruba, alvorens hij verder reisde naar Zuid-Amerika en het verre Oosten. Tegenwoordig is motorcross zijn passie. Op zijn cv prijken tevens kickboksen, hockey en diverse luchtvaartsporten, zoals parachutespringen en zweefvliegen. En dan staat hij ook nog af en toe op de golfbaan. In het buitenland brengt de piloot het liefst door in natuurreservaten.
Roderick krijgt in het programma hulp van een vriend en vriendin, die de kandidates ondervragen om hem van advies te kunnen voorzien.
Tegen het einde van de serie spelen de ouders van Roderick een belangrijke rol. Zij worden voorgesteld aan de twee laatst overgebleven dames.
Roderick is de zoon van een voormalig televisieomroepster.
quote:Degene die heel vaak tegen een lantaarnaal is aangelopen, en daardoor zo'n plat gezicht heeft, Renate dus
Op zaterdag 13 september 2003 09:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Vind het verder allemaal wel erg braaf hoor, een beetje meer sex en ruzies zou het een stuk leuker maken.
quote:Idd, het moet wel wat pittiger worden.
Op zaterdag 13 september 2003 10:33 schreef BAZZA het volgende:Vind het verder allemaal wel erg braaf hoor, een beetje meer sex en ruzies zou het een stuk leuker maken.
2134 BACHELOR 6.8 16.3 1.001.000
De week ervoor:
2133 BACHELOR 6.5 15.8 960.000
quote:En de teksten die hij uitkraamt, zijn zo opgelezen. Het komt niet natuurlijk uit z'n mond.
Op zaterdag 13 september 2003 10:33 schreef detulp050 het volgende:
"Dames, hartelijk dank voor deze leuke avond. Het was gezellig. Morgen gaan we verder met de kennismaking."
Hij doet zo arrogant
quote:Juist, that's the spirit!
Op zaterdag 13 september 2003 10:35 schreef schatje het volgende:
Idd, het moet wel wat pittiger worden.
En ik ben blij dat die ene eruit is, die haar tanden op elkaar blijft houden, als ze praat:
Renate
En deze keek wel heel verbaasd toen ze geen roos kreeg:
Arianne
Of was het deze:
Sabine:
Een van die twee geloof ik
Roderick vond namelijk dat zij teveel diepgang had, en in een toekomstige relatie ziet hij dat niet zo zitten.
Ik vind die Nanna trouwens helemaal niet zo geweldig.
En ze zeggen allemaal dat die Roderick zo aardig en lief is, maar het is gewoon een supergeile vent en is al die vrouwtjes een beetje aan het betasten..
jammer...... maar als het zo doorgaat vind ik het een misser en hoeft er geen deel 2 te komen....
quote:Dat irriteerde me ook zo.. ja hallo als ik met iedereen die naar mij kijkt meteen een toekomst zie ben ik al heel vaak getrouwd hoor.. . vond dat wijf helemaal niks..
Op zaterdag 13 september 2003 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
nou het stond ff aan opd e achtergrond, maar wat een inhoudsloos programma zeg. Zit je kijken naar een gozer die gaat skieen en dan neemt ie een grietje mee op de slede, en dan staan al die andere vrouwen met elkaar te roddelen 'ja ze passen wel bij elkaar. Zag hoe hij naar haar keek?'![]()
![]()
zo gaat dat echt de hele tijd: ja ik denk dat roderick en ik wel bij elkaar passen want hij keek zo naar me...
Niet dan?
Dat viel me heel erg op, toen ik de aflevering voor de tweede keer keek (ivm screenhots, die ik dalijk ga plaatsen)
quote:Nou, dat was er echt wel! Misschien iets te subtiel, maar de dodelijke blikken en hatelijke uitspraken waren niet van de lucht. Achter elkaars rug om uiteraard, zoals het hoort.
Op zaterdag 13 september 2003 12:35 schreef kyra1974 het volgende:
waar zijn de jaloerse uitspraken?? ik wil haat en nijd zien..
quote:Hij had behoorlijk losse handjes, idd. Nou vroegen die vrouwen er ook wel een beetje om en niemand leek het een probleem te vinden iig.
Op zaterdag 13 september 2003 12:05 schreef Svensational het volgende:
En ze zeggen allemaal dat die Roderick zo aardig en lief is, maar het is gewoon een supergeile vent en is al die vrouwtjes een beetje aan het betasten..
quote:Ja idd die waren er wel hoor. Ik heb er ook screenshots van....die ga ik zou plaatsen.
Op zaterdag 13 september 2003 12:56 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Nou, dat was er echt wel! Misschien iets te subtiel, maar de dodelijke blikken en hatelijke uitspraken waren niet van de lucht. Achter elkaars rug om uiteraard, zoals het hoort.
Volgens mij mogen Nanna, Patricia en Femke.....Annemarieke niet zo. Toen Annemarieke die zesde roos kreeg, zag je ze echt zo kijken van: huh hoe kan dat nou?????hehe
quote:En Annemarieke kan volgens mij weer goed opschieten met Gwen, en Gwen is ook niet zo geliefd bij de overige dames.......
Op zaterdag 13 september 2003 13:00 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ja idd die waren er wel hoor. Ik heb er ook screenshots van....die ga ik zou plaatsen.
Volgens mij mogen Nanna, Patricia en Femke.....Annemarieke niet zo. Toen Annemarieke die zesde roos kreeg, zag je ze echt zo kijken van: huh hoe kan dat nou?????hehe
1. Nanna.jpg)
2. Anouk.jpg)
3. Nikki.jpg)
4. Femke
5. Rose
6. Annemarieke.jpg)
7. Sabine.jpg)
8. Gwen.jpg)
9. Ester.jpg)
10. Patricia
[Dit bericht is gewijzigd door kyra1974 op 13-09-2003 16:03]
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:24 schreef kyra1974 het volgende:
nou als ik een man was had ik die drakene r ook uitgegooit.. daar kan je het toch niet op doen?
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:24 schreef kyra1974 het volgende:
drakene
quote:Nou die zijn toch al weg, dus waarom zou hij ze nog een keer weg moeten sturen...
Op zaterdag 13 september 2003 14:51 schreef kyra1974 het volgende:
draken.. bedoelde ik.. (kat lag zo lief op het toetsenbord)
die draken die gister weg moesten.. die bedoel ik
Jij lult een beetje vaag, snap er niks van......
Als zij Roderick was geweest had ze deze meiden ook weg gestuurd, wan ze vind het "draken"
quote:yep dat bedoelde ik
Op zaterdag 13 september 2003 15:33 schreef Svensational het volgende:
Das toch logisch???Als zij Roderick was geweest had ze deze meiden ook weg gestuurd, wan ze vind het "draken"
maare ik zou niet voor roderick vallen hoor.. zou sowieso nooit meedoen met zo'n programma..
quote:Als één vrouw hem leuk vindt krijg je al gauw afgunst en jaloezie.Dan wil men elkeer toch overtreffen, ook vinden ze hem eigenlijk gewoon een lul.
Op zaterdag 13 september 2003 17:29 schreef Avani het volgende:
Die Annemarieke vind ik echt verschrikkelijk! Ik vind haar zó gemaakt.
Het is zowieso een raar programma. Het is gewoon raar, dat al die vrouwen Roderick leuk vinden. Is er niet iemand die hem niet leuk vindt
quote:dit soort crap op tv is jouw leven he?
Op zaterdag 13 september 2003 10:28 schreef schatje het volgende:[..]
Klopt
.
Nog wat feitjes over Roderick...
Roderick is opgegroeid in Loosdrecht, waar hij op de plassen leerde surfen, waterskiën en zeilen. Op 14 -jarige leeftijd stapte hij al rond op vliegveld Hilversum en maakte hij zijn eerste solovlucht. Tijdens zijn wereldreis was Roderick skileraar in Oostenrijk, surfinstructeur op Aruba, alvorens hij verder reisde naar Zuid-Amerika en het verre Oosten. Tegenwoordig is motorcross zijn passie. Op zijn cv prijken tevens kickboksen, hockey en diverse luchtvaartsporten, zoals parachutespringen en zweefvliegen. En dan staat hij ook nog af en toe op de golfbaan. In het buitenland brengt de piloot het liefst door in natuurreservaten.
Roderick krijgt in het programma hulp van een vriend en vriendin, die de kandidates ondervragen om hem van advies te kunnen voorzien.
Tegen het einde van de serie spelen de ouders van Roderick een belangrijke rol. Zij worden voorgesteld aan de twee laatst overgebleven dames.
Roderick is de zoon van een voormalig televisieomroepster.
quote:RLS is een levensstijl apart. Dat moet je begrijpen.
Op zaterdag 13 september 2003 22:46 schreef MikeyMo het volgende:
dit soort crap op tv is jouw leven he?
quote:En jij denkt dat iemand in dit topic op deze mededeling zit te wachten?
Op zondag 14 september 2003 00:28 schreef Tesla het volgende:
Gwen wint. (Zegt men).
quote:het moet eigenlijk zo
Op zondag 14 september 2003 00:28 schreef Tesla het volgende:
Gwen wint. (Zegt men).
spoiler:
quote:jij denkt dat er nog mensen zijn in Nederland die dat niet weten, het is op tv geweest, het staat op diverse sites etc etc...
Op zondag 14 september 2003 04:09 schreef Frasier het volgende:[..]
En jij denkt dat iemand in dit topic op deze mededeling zit te wachten?
nu is het onderhand een publiek geheim
Maare was het niet op tv laatst dat hij iemand had die niet aan het programma heeft meegedaan of is dat weer geroddel??
quote:Ik wist het al via sbs6 en het boeit me niet en ik heb het programma gezien en het is kut en doorgestoken kaart, die vrouwen zijn gevraagd tijdens feestjes en doen mee voor de leuke reisjes niet voor die enge creep, die vieze gladjakker.
Op zondag 14 september 2003 04:09 schreef Frasier het volgende:[..]
En jij denkt dat iemand in dit topic op deze mededeling zit te wachten?
quote:Mooi gesproken.
Op zondag 14 september 2003 11:41 schreef SunChaser het volgende:
het is kut en doorgestoken kaart, die vrouwen zijn gevraagd tijdens feestjes en doen mee voor de leuke reisjes niet voor die enge creep, die vieze gladjakker.
quote:Wie zegt dat die vrouwen gevraagd zijn tijdens feestjes?
Op zondag 14 september 2003 11:41 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik wist het al via sbs6 en het boeit me niet en ik heb het programma gezien en het is kut en doorgestoken kaart, die vrouwen zijn gevraagd tijdens feestjes en doen mee voor de leuke reisjes niet voor die enge creep, die vieze gladjakker.
Ze hebben vrouwen ook gewoon benaderd hoor....ik heb ook zo brief gehad. Met de vraag of ik me in wilde schrijven......
quote:nou, 1 miljoen kijkers en een marktaandeel rond de 16% is echt tegenvallend
Op zondag 14 september 2003 11:39 schreef schatje het volgende:
De actie van SBS heeft er juist voor gezorgd dat er meer mensen zijn gaan kijken naar het progamma.
quote:Er zijn in ieder geval meer kijkers gaan kijken.Dat bedoelde ik
Op zondag 14 september 2003 23:41 schreef evert het volgende:[..]
nou, 1 miljoen kijkers en een marktaandeel rond de 16% is echt tegenvallend
Verder klopt het wel wat je zegt
.
RTL had het beter na Baantjer kunnnen progammeren.
quote:Vrouwen die o.a. zijn gevraagd. En als er werd gezegd: ik heb al een vriend, was de weervraag hoe het met de relatie zat, en dat het nog wel kon uitgaan.
Op zondag 14 september 2003 11:53 schreef charmed_angel het volgende:Wie zegt dat die vrouwen gevraagd zijn tijdens feestjes?
quote:Patricia niet gezien??
Op maandag 15 september 2003 02:50 schreef BAZZA het volgende:
Meestal stoppen ze er nog wel een negerin of Asian tussen voor het totaalplaatje, dat zijn ze zeker vergeten deze keer.
quote:Nee, maar misschien negeer ik haar onbewust dat kan ook.
Op maandag 15 september 2003 03:23 schreef wizarddragon het volgende:
Patricia niet gezien??
quote:Zeker naar 3FM Stenders Vroeg geluisterd????
Op maandag 15 september 2003 00:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vrouwen die o.a. zijn gevraagd. En als er werd gezegd: ik heb al een vriend, was de weervraag hoe het met de relatie zat, en dat het nog wel kon uitgaan.
quote:doet me aan Nurse Betty denken ...
Op zaterdag 13 september 2003 23:37 schreef ruby het volgende:[..]
RLS is een levensstijl apart. Dat moet je begrijpen.
"de zogenaamde excuus-neger(in)"
anders:
http://groups.msn.com/moravia/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |