quote:kan toch niet d'r type zijn, en hem toch wel charmant vinden
Op dinsdag 30 september 2003 18:17 schreef janszzen het volgende:
Irene Moors tegen een ex-kandidate: 'Ik vond die Roderick ook niet echt mijn type"Irene Moors op TV: 'Hij is heel charmant!'
ik zou je spoiler stukje weghalen trouwens, zal niet iedereen je in dank afnemen. Ik wist het al, maar het is dan minder leuk om nog te kijken...
Hij was ook agressief: wilde ze geen sex ging ie zeuren en uiteindelijk meppen.
Ik hoop dat ie ontslagen wordt...
quote:tsss.... het zal allemaal wel. Erg boeiend. Wat wij willen is het programma zien, ik hoef echt niet te weten wat hij allemaal in zijn privéleven heeft uitgevreten. Doet er ook totaal niet toe.
Op dinsdag 30 september 2003 18:30 schreef janszzen het volgende:
Jammer dat ik geen fotos van die gek had. Hij deed truwens ook in wapenhandel, ging ie een nacht stappen gaf ie een zak kogels aan het meisje waar ie mee uit was.Hij was ook agressief: wilde ze geen sex ging ie zeuren en uiteindelijk meppen.
Ik hoop dat ie ontslagen wordt...
quote:Ik garandeer je dat hij echt is...
Op dinsdag 30 september 2003 18:49 schreef Christine het volgende:
Ik vind hem niet eens lijken op die foto, hoor... zou me niets verbazen als die nep is.
quote:Waarom doe je dit? Heeft Roderick jou iets geflikt? Of ben je boos op HMG?
Op dinsdag 30 september 2003 18:29 schreef janszzen het volgende:
Neuh, ........ heeft gewonnen. Nu weet je het en ga je dus niet meer kijken. Niet meer dan terecht, HMG moet eerst maar eens leren fatsoenlijk te produceren.En Irene Moors vond hem dus ECHT NIET leuk maar zegt bij 'life en cooking' alleen lyrische dingen over hem.
Wat een vak, liegen voor geld...
P.S.
........ heeft gewonnen. En later was het uit.
quote:En jij bent een betrouwbare bron
Op dinsdag 30 september 2003 18:53 schreef janszzen het volgende:[..]
Ik garandeer je dat hij echt is...
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:43 schreef -moi- het volgende:[..]
tsss.... het zal allemaal wel. Erg boeiend. Wat wij willen is het programma zien, ik hoef echt niet te weten wat hij allemaal in zijn privéleven heeft uitgevreten. Doet er ook totaal niet toe.
Achtergrondinformatie kan natuurlijk nooit kwaad.
quote:Dat maakt het juist meer leuk, kan niet ordinair genoeg zijn
Op dinsdag 30 september 2003 21:13 schreef ruby het volgende:[..]
Achtergrondinformatie kan natuurlijk nooit kwaad.
quote:In dit geval wel, ben zelf betrokken geweest bij de handel en transactie van die foto's.
Op dinsdag 30 september 2003 21:06 schreef Svensational het volgende:[..]
En jij bent een betrouwbare bron
quote:Mij niet, anderen wel.
Op dinsdag 30 september 2003 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Waarom doe je dit? Heeft Roderick jou iets geflikt? Of ben je boos op HMG?
Het is de mensheid in de uitverkoop. HMG is echt ENG!
Maar ze nemen niet de moeite een goede redactie te formeren. Echt bagger. Herinner je 'Who wants to marry a milionaire'? Ook al zo'n blamage..meneer bleek homo en niet eens miljonair...
Nu doen ze het weer...Keuze uit duizenden mannen kiezen ze uitgerekend een foute harry, waarvan een beetje redactie had kunnen weten dat ie fout was. Onbegrijpelijkk voor een bedrijf waar zo veel geld in omgaat.
Overigens is Roderick ook 'goed bevriend' met een aantal 'bekende' Joegoslavische criminelen.
Leuk...'kijk ouders dit is m'n nieuwe vriendje...'
quote:Allemaal leuk en aardig, maar spoileren wordt niet op prijs gesteld.
Op dinsdag 30 september 2003 22:51 schreef janszzen het volgende:[..]
-knip-
Edit: kappen nu. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door static op 30-09-2003 22:54]
quote:Zeuren kun je in het FB topic doen van dit subforum.
Op dinsdag 30 september 2003 22:54 schreef janszzen het volgende:
Vreemd. Ik mag niet zeggen wie er gewonnen heeft?
Is al lang bekend.
Nu mag dat ineens niet? Alsof ik het dan verraad...
quote:Werk jij bij de Story ofzo....
Op dinsdag 30 september 2003 22:51 schreef janszzen het volgende:[..]
Mij niet, anderen wel.
En HMG is bijna mafia. Ze zijn ZO fout dat je er nauwelijks iets bij voor kunt stellen. De bedragen die ze - al dan niet legaal - opstrijken zijn ongekend hoog maar degene die er aan meewerken, en vastgezet worden door onbegrijpelijke wurgcontracten krijgen niets.Overigens is Roderick ook 'goed bevriend' met een aantal 'bekende' Joegoslavische criminelen.
Leuk...'kijk ouders dit is m'n nieuwe vriendje...'
quote:Als je dit soort dingen zegt wel even alle feiten op een rijtje aub. De Bachelor wordt geproduceerd door Holland Media House, het productiebedrijf van HMG. Who wants to marry a Milionaire werd geproduceerd door Endemol
Op dinsdag 30 september 2003 22:51 schreef janszzen het volgende:HMG is echt ENG!
Maar ze nemen niet de moeite een goede redactie te formeren. Echt bagger. Herinner je 'Who wants to marry a milionaire'? Ook al zo'n blamage..meneer bleek homo en niet eens miljonair...![]()
Nu doen ze het weer...Keuze uit duizenden mannen kiezen ze uitgerekend een foute harry, waarvan een beetje redactie had kunnen weten dat ie fout was. Onbegrijpelijkk voor een bedrijf waar zo veel geld in omgaat.
quote:Post eens wat leuke foto's van Roderick dan
Op dinsdag 30 september 2003 23:17 schreef janszzen het volgende:
Nee ben Jourmalist en ikvan dit soort programma's en al helmaal van hockeyballen als die Roderick...
Groetjes Ruby Paparazzi
quote:Volgens mij is z'n info nu al op. Maar anders in een ander topic graag.
Op woensdag 1 oktober 2003 00:26 schreef ruby het volgende:
Janszzen, gebruik anders spoilers voor de liefhebbers... Ik ben wel in voor meer informatie en volgens mij zijn daar er nog wel een paar van.
Of desnoods in een ander topic, mag ook.Groetjes Ruby Paparazzi
quote:Precies, heb ik hem al in het FB topic verteld.
Op woensdag 1 oktober 2003 07:22 schreef -moi- het volgende:[..]
Maar anders in een ander topic graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |