quote:die mening is mij pas toegedaan eigenlijk na deze onzinnige discussie
Op donderdag 2 oktober 2003 16:15 schreef HeatWave het volgende:[..]
Kijk, dat is dus de instelling waar het allemaal mee begon. Men blaatte dat andere fok!kers niet in VBL moesten komen, dat is vragen om problemen natuurlijk.
90% van de fok!kers heeft VBL niet eens in zijn AT staan. Dus echt heel veel last zullen we niet hebben, maar als je in GC zo begint WEET je dat er mensen zullen komen posten.,.,..
Het is hier over het algemeen heel goed toeven en dat hoeven we niet te laten verpesten door anderen
quote:begrijpelijk, maar zo erg was het allemaal niet en de rust is wedergekeerd.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:17 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die mening is mij pas toegedaan eigenlijk na deze onzinnige discussie
Zie post hierboven....
quote:Die ene keer dat Yvonne exclusief voor het Voetbal forum zette, was na een grapje/opmerking van mij. Die ik maakte nadat een aantal zeikerds een zoveelste topic over het slechte oranje hadden geopend. Toen maakte Yvonne daar weer ik een geintje op (zo inperteerde ik dat). Toen begonnen ineens andere user moeilijk te doen over exclusief enzo...
Op donderdag 2 oktober 2003 16:15 schreef HeatWave het volgende:[..]
Kijk, dat is dus de instelling waar het allemaal mee begon. Men blaatte dat andere fok!kers niet in VBL moesten komen, dat is vragen om problemen natuurlijk.
90% van de fok!kers heeft VBL niet eens in zijn AT staan. Dus echt heel veel last zullen we niet hebben, maar als je in GC zo begint WEET je dat er mensen zullen komen posten.,.,..
quote:Ik weet het
Op donderdag 2 oktober 2003 16:29 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Die ene keer dat Yvonne exclusief voor het Voetbal forum zette, was na een grapje/opmerking van mij. Die ik maakte nadat een aantal zeikerds een zoveelste topic over het slechte oranje hadden geopend. Toen maakte Yvonne daar weer ik een geintje op (zo inperteerde ik dat). Toen begonnen ineens andere user moeilijk te doen over exclusief enzo...
ok ok, "rel" voorbij...
terug naar genieten van Ajax-Brugge .
quote:Reden was dat ik de illusie had dat de titel van het vorige topic "Hooligans te hard aangepakt' misleidend was geweest en mensen daardoor op het verkeerde been had gezet. Dat een titel waarin duidelijk is dat het niet over hooligans gaat maar gewoon over voetbalsupporters men door zou hebben dat het over mensen zou gaan als jij en ik. Niet mensen die iets crimineels doen, maar mensen die het leuk vinden om een voetbal wedstrijd te bekijken.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Viel me eigenlijk een beetje tegen van Doc dat uitgerekend hij dit topic opende terwijl hij denk ik wel wist waar het op uit zou draaien.
Dat was dus een illusie: voor sommigen geldt blijkbaar per definitie voetbalsupporter=hooligan. Daar valt inderdaad niet tegen op te discussiëren.
Ik zal niet snel nog zo'n topic openen en mensen die voetbalsupporter=hooligan als vooroordeel hebben negeren, netzoals ik de mensen die geleoven dat allochtoon=crimineel negeer.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 02-10-2003 17:15]
quote:Je staat er al boven, hoef je niet nog eens tegenop
Op donderdag 2 oktober 2003 17:11 schreef Doc het volgende:Dat was dus een illusie: voor sommigen geldt blijkbaar per definitie voetbalsupporter=hooligan. Daar valt inderdaad niet tegen op mee te discussiëren...
Dan wil ik, naar aanleiding van vanmiddag, bij deze zeggen dat we trots mogen zijn op onze modjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 02-10-2003 21:17]
quote:Bedankt voor de vriendelijke woorden. Ik heb de verwijzing naar een andere moderator verwijderd. Ik heb in het modhok toegezegd dat ik er wat op op zou letten. Men heeft daar de indruk dat hier wat al te vrij mods onheus bejegend.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:37 schreef tong80 het volgende:
Kan een elleboog ook positief zijn?Dan wil ik, naar aanleiding van vanmiddag, bij deze zeggen dat we trots mogen zijn op onze modjes.
Als we het in VBL gewoon niet meer overige mods hebben is dat probleem ook opgelost.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:17 schreef Doc het volgende:[..]
Als we het in VBL gewoon niet meer overige mods hebben is dat probleem ook opgelost.
quote:Goed dat je dat gedaan hebt maar het is wel wat bizar. Die mods kwamen hier toch uit zichzelf langs.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:17 schreef Doc het volgende:[..]
Bedankt voor de vriendelijke woorden. Ik heb de verwijzing naar een andere moderator verwijderd. Ik heb in het modhok toegezegd dat ik er wat op op zou letten. Men heeft daar de indruk dat hier wat al te vrij mods onheus bejegend.
Hebben die mods ook een toezegging naar ons gedaan eigenlijk? Die iteejer zou op zijn minst zijn excuses kunnen aanbieden.
quote:Hoeft voor mij niet, gewoon zo snel mogelijk vergeten en weer doorgaan met ademen
Op donderdag 2 oktober 2003 21:54 schreef SCH het volgende:
Hebben die mods ook een toezegging naar ons gedaan eigenlijk? Die iteejer zou op zijn minst zijn excuses kunnen aanbieden.
quote:Jammer dat je je zo laat beinvloeden door het gemekker van die kliek. Zou je niet moeten doen, denk ik. Er is hier vrijwel nooit sprake van ongefundeerde mod-bashing maar wel van onderbouwde kritiek? Waarom mag dat niet, is iemand ineens heilig als ie blauw is?
Op donderdag 2 oktober 2003 21:59 schreef Doc het volgende:
Ik ga niet alleen wat strenger tegen mod-bashing optreden maar ook tegen anti-voetbal-getroll binnen VBL.
quote:Ik heb er moeite mee als er gesproken wordt over "een kliek". Of het nou over mods gaat of over VBL-users.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:02 schreef SCH het volgende:[..]
Jammer dat je je zo laat beinvloeden door het gemekker van die kliek. Zou je niet moeten doen, denk ik. Er is hier vrijwel nooit sprake van ongefundeerde mod-bashing maar wel van onderbouwde kritiek? Waarom mag dat niet, is iemand ineens heilig als ie blauw is?
De posts die niet meer kunnen zijn: ":r [betreffende mod] ' ik vind 'm stom omdat-ie me geband heeft" en dergelijke.
Gefundeerde kritiek mag natuurlijk gewoon, dan het liefst zonder enig denigrerende ondertoon, en in VBL alleen als het dingen betreffen die VBL direct aangaan. Dat geldt overigens ook voor kritiek op gewone users.
quote:Nee
Op donderdag 2 oktober 2003 22:04 schreef Kaalhei het volgende:
Valt er hier nog wat te rellen?
quote:OK!
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef Doc het volgende:[..]
Ik heb er moeite mee als er gesproken wordt over "een kliek". Of het nou over mods gaat of over VBL-users.
De posts die niet meer kunnen zijn: ":r [betreffende mod]
' ik vind 'm stom omdat-ie me geband heeft" en dergelijke.
Gefundeerde kritiek mag natuurlijk gewoon, dan het liefst zonder enig denigrerende ondertoon, en in VBL alleen als het dingen betreffen die VBL direct aangaan. Dat geldt overigens ook voor kritiek op gewone users.
in mijn oortjes knoopt, en knoopt, en knoopt
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:30 schreef SCH het volgende:[..]
OK!
in mijn oortjes knoopt, en knoopt, en knoopt
quote:goed zo.. je kunt het wel
Op donderdag 2 oktober 2003 22:30 schreef SCH het volgende:in mijn oortjes knoopt, en knoopt, en knoopt
quote:Wedden van niet
Op donderdag 2 oktober 2003 22:41 schreef just me het volgende:[..]
goed zo.. je kunt het wel
quote:het voornemen is al SCHattig op zich..
Op donderdag 2 oktober 2003 23:22 schreef popolon het volgende:[..]
Wedden van niet
FrankyMG is halverwege het aanmaken van het topic in slaap gevallen, een titel graag.
quote:Mag ik..?? Mag ik...?? Mag ik..?? aah toe..??
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:03 schreef popolon het volgende:
Hools[Het VBL-café]#115FrankyMG is halverwege het aanmaken van het topic in slaap gevallen, een titel graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |