quote:Gooi maar dicht anders, gaat nergens meer over.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:28 schreef SCH het volgende:
Kan er even naar iteejer gekeken worden in het ME-topic. Ongelooflijk
quote:Is al dicht...
Op donderdag 2 oktober 2003 14:30 schreef popolon het volgende:[..]
Gooi maar dicht anders, gaat nergens meer over.
(goed voor de post aantallen )
quote:Maar het wordt wel eens echt duidelijk hoe sommige van die blauwe losers over VBL denken - echt vaag zeg.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:38 schreef Doc het volgende:[..]
Is al dicht...
(goed voor de post aantallen
)
quote:Kijk liever eens naar je eigen gedrag voordat je begint te huilen:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:28 schreef SCH het volgende:
Kan er even naar iteejer gekeken worden in het ME-topic. Ongelooflijk
quote:Nee, want ik ben Doc tenslotte niet.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:12 schreef SCH het volgende:
Zie je JMG al reageren op de manier zoals DOC dat doet?![]()
![]()
En verder zou ik het op prijs stellen als je mijn naam buiten een discussie laat waar ik part nog deel aan heb.
quote:cross-post... dat wordt een dikke note zeg
Op donderdag 2 oktober 2003 14:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Kijk liever eens naar je eigen gedrag voordat je begint te huilen:
[..]Nee, want ik ben Doc tenslotte niet.
En verder zou ik het op prijs stellen als je mijn naam buiten een discussie laat waar ik part nog deel aan heb.
quote:En heren, heb ik teveel gezegd over deze 'mod'. ?
Op donderdag 2 oktober 2003 14:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Kijk liever eens naar je eigen gedrag voordat je begint te huilen:
[..]Nee, want ik ben Doc tenslotte niet.
quote:Jij bent degene die mijn naam er ineens bij moet slepen in een discussie waar ik me compleet niet mee bemoeid heb. Dat zegt meer over jouw obsessieve gedrag dan over mij.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:47 schreef SCH het volgende:[..]
En heren, heb ik teveel gezegd over deze 'mod'. ?
En nee, ik reageer niet als Doc, om de simpele reden dat ik Doc niet ben. Lijkt me vrij logisch, nietwaar?
Maar draai de zaken gerust weer eens om, en doe alsof ik degene ben die me er mee kwam bemoeien. Dat is echter hier duidelijk niet zo.
quote:Bedankt dat je mijn stelling bij herhaling komt onderstrepen. Je bent Doc niet inderdaad, dank God daarvoor
Op donderdag 2 oktober 2003 14:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Jij bent degene die mijn naam er ineens bij moet slepen in een discussie waar ik me compleet niet mee bemoeid heb. Dat zegt meer over jouw obsessieve gedrag dan over mij.
En nee, ik reageer niet als Doc, om de simpele reden dat ik Doc niet ben. Lijkt me vrij logisch, nietwaar?
Maar draai de zaken gerust weer eens om, en doe alsof ik degene ben die me er mee kwam bemoeien. Dat is echter hier duidelijk niet zo.
p.s. zo gaat dit dus in OOG, de toon van praten, de manier van aanspreken, het flamen, en dat allemaal door een 'mod'.
quote:Ik zou het op prijs stellen als je mijn naam buiten een discussie houdt waar ik part nog deel aan heb.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:54 schreef SCH het volgende:
p.s. zo gaat dit dus in OOG, de toon van praten, de manier van aanspreken, het flamen, en dat allemaal door een 'mod'.
Ja, echt een schandalig verzoek. Maar het ligt allemaal aan een ander .
quote:Lees het even terug. Het gaat over OOG. Daar ben je toch nog steeds moderator van? (denk dit maar vet)
Op donderdag 2 oktober 2003 14:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik zou het op prijs stellen als je mijn naam buiten een discussie houdt waar ik part nog deel aan heb.
Ja, echt een schandalig verzoek. Maar het ligt allemaal aan een ander
.
quote:Je schreef:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:00 schreef SCH het volgende:
Lees het even terug. Het gaat over OOG. Daar ben je toch nog steeds moderator van? (denk dit maar vet)
quote:Deel 1 heeft, voor het geval je dat gemist hebt, in OOG gestaan. Je hebt mij daar dus niet in zien reageren, omdat ik aan de hele discussie niets heb toe te voegen. (En in dat geval niet posten is volgens mij iets wat meer mensen zouden moeten doen.) Verder liep het topic daar niet meer of minder uit de hand dan dat het hier doet.
Verplaats dit topic idd maar naar OOG en laat het daar lekker uit de hand lopen. Zie je JMG al reageren op de manier zoals DOC dat doet?
Mij er dus weer bij moeten slepen, inclusief die kutsmileys die je zo graag gebruikt slaat gewoon nergens op. Vandaar dan ook mijn verzoek om mijn naam lekker buiten discussies te houden waar ik part nog deel aan heb.
Onderlinge vetes mogen jullie elders oplossen.
Dit geldt dus ook voor JMG zijn bijdrage hier.
Er is TEVEEL verschil in de opvattingen om tot een normale discussie te komen, maar dat is ook wel weer grappig soms....
Alleen reageren een aantal mensen veels te fel en te serieus op zaken..
quote:mij gaat het er vooral om dat de meeste gewoon niet weten waar ze over praten aangezien ze het zelf nooit mee maken.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:45 schreef HeatWave het volgende:
ME/Hooligans discussies zijn hetzelfde als Allochtonen/Autochtonen, of rock/trance discussies.Er is TEVEEL verschil in de opvattingen om tot een normale discussie te komen, maar dat is ook wel weer grappig soms....
quote:Wat weer deels door de media komt...
Op donderdag 2 oktober 2003 15:49 schreef DutchGooner het volgende:[..]
mij gaat het er vooral om dat de meeste gewoon niet weten waar ze over praten aangezien ze het zelf nooit mee maken.
Hun visie is dat de politie nooit geen fouten maakt en dat ALLE voetbalsupporters hooligans zijn...
quote:Da's lijkt mij de bedoeling, 't is hier geen ONZ.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel me niet aangesproken maar we hebben natuurlijk wel een aantal heetgebakerde users
Kijk dat jij ONZ leuk vindt is fijn voor jou, een tijd geleden was het er ook wel leuk maar da's even geleden volgens anderen, including me.
ok, now game on.
quote:namen! namen!
Op donderdag 2 oktober 2003 15:52 schreef popolon het volgende:[..]
Ik voel me niet aangesproken maar we hebben natuurlijk wel een aantal heetgebakerde users
quote:Laat ze lekker reageren joh. Je hebt zelf ook al aangegeven dat je er niet in zou posten, goede keuze. Jij weet hoe het er aan toe gaat in de stadions, de meesten van VBL ook. Kortzichtige mensen en meelopers heb je overal. In de 'inhoudelijke' discussies die voor de meesten hier wel interessant zijn, zie je ze toch niet meer terug en dat zijn nou juist de topics die VBL het leukste forum van fok! maken.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:49 schreef DutchGooner het volgende:mij gaat het er vooral om dat de meeste gewoon niet weten waar ze over praten aangezien ze het zelf nooit mee maken.
Hun visie is dat de politie nooit geen fouten maakt en dat ALLE voetbalsupporters hooligans zijn...
quote:Het is geen ONZ, maar OOK geen besloten forum voor mensen die zich kenners noemen
Op donderdag 2 oktober 2003 15:52 schreef popolon het volgende:[..]
Da's lijkt mij de bedoeling, 't is hier geen ONZ.
De een is wat sneller op z'n dikke tenen getrapt dan de ander, helaas weten mensen dat en volgen er provocaties/'grapjes'/whatever (al dan niet buiten VBL).
Logisch toch? Het is en blijft een open forum, en natuurlijk is er af en toe een user (of 2, of 3) die echt loopt te rellen, maar daar moet je dan idd maar ff doorheen prikken....
quote:zou geen slecht idee zijn
Op donderdag 2 oktober 2003 15:57 schreef HeatWave het volgende:[..]
maar OOK geen besloten forum
quote:Kijk, dat is dus de instelling waar het allemaal mee begon. Men blaatte dat andere fok!kers niet in VBL moesten komen, dat is vragen om problemen natuurlijk.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:11 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zou geen slecht idee zijn
90% van de fok!kers heeft VBL niet eens in zijn AT staan. Dus echt heel veel last zullen we niet hebben, maar als je in GC zo begint WEET je dat er mensen zullen komen posten.,.,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |