Komt uit een boksers-familie, heeft ook zo'n typische Engelse dikke redneck kop en heeft alles in zich om of een briljante veelscorende voetballer te worden, of binnen een paar jaar helemaal de vernieling in te gaan.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:!
Het is idd een nogal Gazza-type.
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt uit een boksers-familie, heeft ook zo'n typische Engelse dikke redneck kop en heeft alles in zich om of een briljante veelscorende voetballer te worden en binnen een paar jaar helemaal de vernieling in te gaan.
nu je zegtquote:Op maandag 21 juni 2004 23:35 schreef Noca het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar TS heeft er kijk op
Vond ik in de eerste wedstrijd ook, maar ben van mening veranderd sinds vanavond...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het een misselijk mannetje.
Je kunt natuurlijk ook overdrijven....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef BB-King het volgende:
Hij schaart zich nu al in het rijtje Cruijff, Pele en Maradona.
Dat is het. Je hebt gewoon een hekel aan volbloed scousersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, je wordt misselijk van dit mannetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
George Best lijkt me een beter alternatief....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef BB-King het volgende:
Tjonge, wat een ongelofelijk domme opmerkingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef BB-King het volgende:
De vergelijking is zo ontzettend belachelijk, ook al beweert heel Engeland het.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is gewoon de verwoording van de algehele opvatting in Engeland, dus zo dom is die opmerking niet...
Lineker,Wright,Shearer,Waddle,Ferdinand,Colequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie waren er beter dan? Overigens zei ik als 'hij doorzet' maar dat even terzijde...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |