abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16696096
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:55 schreef Ils het volgende:
Hahahahahaha

Ok, Live zijn ze goed hoor daar niet van! maar dat publiek! Ik had het enigzins al verwacht maar dat meezingen met Linkin Park dat was wel heel erg.
Ik ben maar naar boven gevlucht en heb t op het linker balkon goed kunnen volgen.
Dat ze wat oudere nummers speelden was ook wel leuk

Idd dat publiek! Je gaat toch niet meezingen met een nummer dat voor het concert wordt gedraaid, doe gewoon!!! Wij stonden ook op het balkon en konden het daardoor zeer goed zien allemaal! dat voorprogramma zoog trouwens wel heel erg, die zanger alsof `ie gewoon helemaal dé man was..... te erg! Maar the Rasmus was wel aardig
pi_16700791
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:32 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Idd dat publiek! Je gaat toch niet meezingen met een nummer dat voor het concert wordt gedraaid, doe gewoon!!! Wij stonden ook op het balkon en konden het daardoor zeer goed zien allemaal! dat voorprogramma zoog trouwens wel heel erg, die zanger alsof `ie gewoon helemaal dé man was..... te erg! Maar the Rasmus was wel aardig

welk balkon stond je dan? links rechts of in t midden?
Links was het wel goed te zien, haha, oja die zanger van The Sheer vreselijk!
Maarja het is weer voorbij
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:22:02 #78
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_16710516
ik stond op rechterbalkon trouwens ...the sheer..wil ik het niet over hebben
pi_16711321
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:47 schreef Ils het volgende:

[..]

welk balkon stond je dan? links rechts of in t midden?
Links was het wel goed te zien, haha, oja die zanger van The Sheer vreselijk!
Maarja het is weer voorbij

Welk balkon? We stonden aan de kant van de trap..... Gezien vanaf het podium stonden we rechts Wat een lange rij was er trouwens! Een half uur in de sneeuw gestaan, nog nooit zown lange rij gehad bij de Melkweg
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:51:44 #80
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_16726420
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:26 schreef Satanix het volgende:
ben met een vriendin meegweest die er heen wou, ze speelden wel ok. meer ook niet. wel irritant publiek zeg, 90% BrEeZaH meisjes die met Crawling van linkin park meezongen
ik ook geweest ben met je eens te veel gillende keukenmeiden

(quote van vriendin: stormloop van de gillende wijfen)

iedereen is anders...gelukkig of anders is de wereld zo saai
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:54:34 #81
79220 Barf182
Gesneuvelde Joop
pi_16726469
The Rasmus?

Commercieel zou ik zeggen, en bovendien heeft die gast veren in zijn haar, DAT is meestal het moment dat ik afhaak

HOE NOEM JIJ MIJ?
Voor al uw klets: www.laatsteaspect.nl
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:55:05 #82
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_16726481
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:50 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Welk balkon? We stonden aan de kant van de trap..... Gezien vanaf het podium stonden we rechts Wat een lange rij was er trouwens! Een half uur in de sneeuw gestaan, nog nooit zown lange rij gehad bij de Melkweg

wij stonden redelijk vooraan en dan had je weer van die histeria's die gingen duwen of de deuren dan eerder open gaan die trouwens naar buiten draaide dus konde we er nog niet naar binnen

(als dit bij HIM gebeurd gaan er gewonden vallen en dat komt dan door mijn persoontje )

pi_16726690
nog 20 dagen om ons voor te bereiden op HIM
getverdegetver weer zo'n k*tpubliek
pi_16728024
Ik hoor nu een concert van The Rasmus op 3FM.
14 juni op een rock festival in Finland. Klinkt best goed. Wel een hoog gil gehalte van fans
  zaterdag 31 januari 2004 @ 03:32:31 #85
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16733606
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:58 schreef Sonja27 het volgende:
14 juni op een rock festival in Finland. Klinkt best goed. Wel een hoog gil gehalte van fans
Ik hoor liever een concert van Rasmus dan van The Rasmus.
weg
  zaterdag 31 januari 2004 @ 03:41:52 #86
66304 Acquiesce
emokids: shut up
pi_16733667
The Rasmus is echt zwaar ruk.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 09:27:01 #87
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_16734877
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:58 schreef Sonja27 het volgende:
ze klonken beter in melkweg als je ze kon horen door t gegil heen want ik hoorde hier (heb radio ook geluisterd) valse tonen (opname apratuur????) het gegil in melkweg was nog erger namelijk

als ze weer is naar nl komen ga ik pas weer zodra de hype afgelopen is dan kan je de echte muziek teminste horen + geen of amper 14 jarige gillende keukenmeiden (en ouder)

pi_16736832
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:54 schreef Barf182 het volgende:
Commercieel
Is het vandaag de dag modern ofzo om alle muziek commercieel te noemen? Elke artiest is toch commercieel als hij plaatjes maakt om er rijker van te worden? Het boeit mij dus echt totaal niet of iets nu commercieel is of niet. Als IK iets goed vind dan koop ik die cd en ga ik er een concert van bekijken. Klaar!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:29:52 #89
79220 Barf182
Gesneuvelde Joop
pi_16738733
O je bedoelt dat je ook de volgende cd weer gaat kopen, die dan precies hetzelfde is, omdat ze van hun platenmaatschappij niet mogen afwijken van de "succes"formule?

Zodat ze jarenlang muziek moeten blijven maken terwijl ze zelf verder willen groeien in hun muziek?

Als je het leuk vind moet je het natuurlijk zelf weten, het is gewoon jammer dat je niet doorhebt dat heel dat The Rasmus 1 grote in elkaar geknutselde truck is om "min of meer" gothic meisjes zonder muziek smaak geld uit de zak te kloppen...

En de verenverkoop een impuls te geven

HOE NOEM JIJ MIJ?
pi_16738946
Ik ben geen zogenaamd gothic meisje zonder muziek smaak!

En wat voor de een kutmuziek is kan voor de ander wel goede muziek zijn. Smaken verschillen!

Ik heb die laatste cd van hun inderdaad in huis. En ik vind dat gewoon een lekkere cd! Dus tja dan koop ik dat. Ik ben overigens NIET naar hun concert geweest! En als ze over een tijdje weer een cd uitbrengen die ik lekker vind klinken dan zal ik die zeker weer aanschaffen. What the fuck is daar mis mee?

pi_16739514
persoonlijk vind ik Muse ook niet zo geweldig....

veel rare conclusies hier, je kan ook zeggen dat dat een Stereophonincs of Travis rip-off is

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_16739851
Mede om het publiek wat dit soort bands aantrekken ga ik niet naar HIM.. en bedankt he

(ook omdat het zo ver weg is, als ze weer ouderwets in Paradiso hadden gestaan was ik wel gegaan )

Ok nog effe ontopic: toen ik In the shadows voor het eerst hoorde/zag dacht ik DOWNLOADEN DOWNLOADEN Had ik het hele album binnen, viel dat effe tegen..

En JA die veren zijn erg fout!! voor 1 clip, ok daar paste het nog bij, maar in de nieuwe clip ook weer, en op het podium...

pi_16741004
Maar als jij nu de muziek van Him heel goed vind, wat interesseert jou dat publiek dan? Het gaat toch om de band die op het podium staat te spelen?
pi_16742130
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:00 schreef Sonja27 het volgende:
Maar als jij nu de muziek van Him heel goed vind, wat interesseert jou dat publiek dan? Het gaat toch om de band die op het podium staat te spelen?
Precies ja, ik ga ook heen ( ben 21 en ik schreeuw heus wel eens aan het einde van een liedje en ik klap gezellig mee ) en ik overleef het jongere publiek echt wel.
Ok, dat constante gegil is wel irritant
pi_16742279
Jaah leuk bandje . T komt niet in de buurt van Linkin Park maar toch wel aardig .
  zaterdag 31 januari 2004 @ 17:22:57 #96
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_16744658
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:29 schreef Barf182 het volgende:
O je bedoelt dat je ook de volgende cd weer gaat kopen, die dan precies hetzelfde is, omdat ze van hun platenmaatschappij niet mogen afwijken van de "succes"formule?

Zodat ze jarenlang muziek moeten blijven maken terwijl ze zelf verder willen groeien in hun muziek?

Als je het leuk vind moet je het natuurlijk zelf weten, het is gewoon jammer dat je niet doorhebt dat heel dat The Rasmus 1 grote in elkaar geknutselde truck is om "min of meer" gothic meisjes zonder muziek smaak geld uit de zak te kloppen...

En de verenverkoop een impuls te geven

goh en ik maar denken dat ze al haast meer dan 10 jaar bestaan en nu toevallig 1 klein kutnummertje op top 40 staat goh jee wat n schande zeg

ben in helsinki geweest en daar vinden ze t niet erg alleen de hollanders bannen weer is wat

(kunnen ze echt wat aan doen dat ze in de top 40 terecht komen en dat er duwende trekkende 14-jarige gillende keukenmeiden dan ff langs komen)

ik ben naar t concert geweest gewoon voor de gezelligheid (vond alleen die keukenmeiden niet veel aan ....dames!!!! kill) de band zelf heb goede en diverse nummers laten horen dus............ ze zullen waarschijnlijk nog meer groeien alleen dan uit de hype komen

(heerlijk ff spuien en je mening geven )

zaterdag 31 januari 2004 @ 17:28:17 #97
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_16744806
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:00 schreef Sonja27 het volgende:
gewoon t jonge grut in toom houden elleboogje in gezicht maak ze rustig of de dreiging ervan....... ik ben niet als fan van plan om me overtegeven aan 14 jarige meiden die ze hot vinden omdat hun vrienden dat ook vinden of omdat ze in top 40 staan (thanxx dat HIM daar niet staat)

maar ik ga wel naar HIM en ga vermoedelijk (als ik geld heb) ook weer richting helsinki voor de 2de x met oud en nieuw

zaterdag 31 januari 2004 @ 17:30:44 #98
79220 Barf182
Gesneuvelde Joop
pi_16744869
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:22 schreef pennyroyaltea het volgende:

[..]

(kunnen ze echt wat aan doen dat ze in de top 40 terecht komen en dat er duwende trekkende 14-jarige gillende keukenmeiden dan ff langs komen)

Dat zullen ze wel heeel erg vinden jaah dat ze nu op mogen treden bij Top of the Pops en dergelijke, en veel geld verdienen omdat 14jarige meisjes al hun shit gaan kopen. En ze zullen ook echt de formule van "in the shadows", de single, niet gaan uitmelken om zodoende hun eigen zak te spekken..

Ennuh je mag de muziek gerust leuk vinden hoor.. Heb ik verder niks op tegen (er zijn ook liedjes van Hilary Duff die ik leuk vind (en zelfs niet eens alleen de clip!)) maar ik meldde alleen even hoe ik erover dacht..

Altijd gedacht dat een forum daar voor bedoeld was

HOE NOEM JIJ MIJ?
  zaterdag 31 januari 2004 @ 17:33:16 #99
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_16744924
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:30 schreef Barf182 het volgende:

[..]

Dat zullen ze wel heeel erg vinden jaah dat ze nu op mogen treden bij Top of the Pops en dergelijke, en veel geld verdienen omdat 14jarige meisjes al hun shit gaan kopen. En ze zullen ook echt de formule van "in the shadows", de single, niet gaan uitmelken om zodoende hun eigen zak te spekken..

Ennuh je mag de muziek gerust leuk vinden hoor.. Heb ik verder niks op tegen (er zijn ook liedjes van Hilary Duff die ik leuk vind (en zelfs niet eens alleen de clip!)) maar ik meldde alleen even hoe ik erover dacht..

Altijd gedacht dat een forum daar voor bedoeld was

jah maar tegengas is ook in n forum bedoeld maare wie is hilary duff??
pi_16744987
Heb ze in 2001 gehoord in een kroegje in Finland. Ook hadden ze toen een hit, als ik het me goed herinner f-f-falling of zo iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')