Met een beetje geluk vang je hier nog wel ¤ 75 voorquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:24 schreef WebForce het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit systeem?
.txt bestandje....
Het liefst wil ik de waarde voor elk appart onderdeel weten, want zo kan dit namelijk eventueel los verkopen...
Monitor en printer wil ik zowieso de prijs los van weten...
BvD!
Op marktplaats zag ik iets vergelijkbaars Aangeboden: Pentium 3 / 500 MHz internet PC + Monitor 17" maar ik betwijfel of hij die voor 195 kan verkopen. Ik denk eerder aan 100 - 150.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:36 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ok, hoeveel zou dit nog waard zijn?:
Een pentium 2 of 3 rond de 500mhz. WIndows XP 256 mb geheugen, printertje, 17 inch monitor, toetsenbord, muis enz.?
Ik weet niet of deze reactie hier is toegestaan, maar ik heb 50 euro over voor kast + voeding + moederbord + processor + geheugen + videokaart.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:24 schreef WebForce het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit systeem?
.txt bestandje....
Het liefst wil ik de waarde voor elk appart onderdeel weten, want zo kan dit namelijk eventueel los verkopen...
150quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:32 schreef Antagonist het volgende:
PC:
Pentium 3 700 mhz
256 mb sd ram
20 gig HD
standaard geluidskaartje, Geforce MX 440 videokaart
Win xp staat er nu op en dat werkt perfect.
Ik wil eerst graag de waarde van iemand weten van alle losse onderdelenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:22 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze reactie hier is toegestaan, maar ik heb 50 euro over voor kast + voeding + moederbord + processor + geheugen + videokaart.
(Wil een knutselsysteempje in elkaar zetten om Linux-distributies op uit te proberen en harde schijven, geluidskaarten, netwerkkaarten, cd-rom, dvd-drive, peripherals heb ik allemaal nog wel liggen)
OK:quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:59 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik wil eerst graag de waarde van iemand weten van alle losse onderdelen
sorry over die waterkoeling heb ik heen gelezen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:29 schreef NITR0 het volgende:
¤500 euro vind ik te weinig, alleen de videokaart en de koeling zijn samen al 250 waard.
Het is een goed systeem om mee te gamen en hij is muisstil
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:28 schreef Underdoggy het volgende:
Jeantix rond de 170 denk ik
voor ¤700 kun je deze pc niet samenstellen, ik kwam met de berekening van de nieuw-waarde op ¤900....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:31 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
sorry over die waterkoeling heb ik heen gelezen...
600 inclusief alles dan. Voor 700 euro kan je het al bijna zelf samenstellen
kick.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:50 schreef superheist het volgende:
niet echt oude rommel, maar wat zou een defecte sony mz-n1 (netmd) waard zijn? hij speelt niet af, maar gaat wel aan, dus voor iemand die wil knutselen ofzo? of is dit gewoon helemaal niks meer waard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |