quote:Anders ga je er even serieus op in
Op donderdag 11 september 2003 15:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
En exact dezelfde beweringen doen de Amerikanen. Die hebben de Duitsers verjaagd volgens hun.
De Russen denken er ook zo over.Even kijken, wie ben ik vergeten...
M.a.w. dat neem ik iig niet echt serieus.Daarbij komt dat het wel erg lang geleden is. Waar trek je de grens? Ik kan ook wel over oorlogen beginnen in de 17de eeuw die Nederland heeft gewonnen van Engeland.
chocomel
Over exact 1 uur => WEEKEND!
quote:* Da_Sandman heeft alweer weekend...
Op donderdag 11 september 2003 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
doe mij een biertje.Over exact 1 uur => WEEKEND!
Tot volgende week dinsdag
Ook niks mis mee
quote:nog 45 minuten voor mij
Op donderdag 11 september 2003 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
doe mij een biertje.Over exact 1 uur => WEEKEND!
Zaterdag is mijn dinnetje jarig en we moeten morgen boodschappen doen en de partytent van 6 bij 4 opzetten ![]()
Ze heeft vandaag van der collega's naast kristallen wiskey-karaf+glazen en een kruimeldief ook Ander Hazes - Live in de Arena gehad en die ga ik vanavond ff lekker opzetten en meegalmen
quote:Ik eigenlijk ook, maar 15 minuten pauze heb ik nog!
Op donderdag 11 september 2003 16:19 schreef Doopy-X- het volgende:nog 45 minuten voor mij
quote:Heb hij weer... een goedkope Poolse kopie..
Op donderdag 11 september 2003 16:19 schreef Doopy-X- het volgende:
ook Ander Hazes - Live in de Arena gehad
quote:nee hoor
Op donderdag 11 september 2003 16:23 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heb hij weer... een goedkope Poolse kopie..
Maar wel lekker
Kunnen we Harry niet eens loslaten?
quote:voetbal van oranje is toch kut..?? daar hebben ze wel gelijk in
Op donderdag 11 september 2003 16:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Valt me op dat nu NL verloren heeft er ineens allerlei onnozelaars hun mening "voetbal = kut" in VBL lopen te verkondigen!Kunnen we Harry niet eens loslaten?
quote:Goed punt
Op donderdag 11 september 2003 16:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
voetbal van oranje is toch kut..?? daar hebben ze wel gelijk in
quote:Inderdaad, dat dan weer wel!
Op donderdag 11 september 2003 16:41 schreef Frenkie het volgende:voetbal van oranje is toch kut..?? daar hebben ze wel gelijk in
quote:Weet je wat? Voetbal is kut, we stoppen er gewoon mee! We gaan lekker vrouwen hockey kijken, daar zijn we iig nog oppermachtig
Op donderdag 11 september 2003 16:43 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Inderdaad, dat dan weer wel!
quote:Ik wou het ook al opmerken ja, allemaal van die topics als "Niet meezingen met het Wilhelmus is geen selectie voor NL elftal", "Waarom fluiten tijdens volkslied" etc niveau topics
Op donderdag 11 september 2003 16:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Valt me op dat nu NL verloren heeft er ineens allerlei onnozelaars hun mening "voetbal = kut" in VBL lopen te verkondigen!Kunnen we Harry niet eens loslaten?
(Wat dat betreft is het wel handig als NL zich niet kwalificeert voor Portugal, dan hou je al dat soort mensen hier lekker buiten omdat ze dan toch niet geinteresseerd zijn, en kun je tijdens zo'n toernooi lekker normaal blijven discussieren met mede geinteresseerden.
In het andere geval is elke scheet, wissel, blessure, voetalschoenkeuze, speelstad, gebroken veter, etc. weer aanleiding voor een nitwit om een nieuw schreeuwend topic te openen.
![]()
Forza Napoli! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 11-09-2003 17:02]
En ook nog Formule 1 trouwens!
quote:ok ok, dan gaan we daar weer op focussen....
Op donderdag 11 september 2003 17:09 schreef FrankyMcG het volgende:
En van het weekend weer HCE voetbal.En ook nog Formule 1 trouwens!
quote:Wanneer is er overigens weer vrouwenhockey?
Op donderdag 11 september 2003 17:11 schreef HeatWave het volgende:ok ok, dan gaan we daar weer op focussen....
quote:Geeeeeen idee
Op donderdag 11 september 2003 17:14 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wanneer is er overigens weer vrouwenhockey?
quote:Ik claim Fatima alvast
Op donderdag 11 september 2003 16:56 schreef HeatWave het volgende:[..]
Weet je wat? Voetbal is kut, we stoppen er gewoon mee! We gaan lekker vrouwen hockey kijken, daar zijn we iig nog oppermachtig
.
quote:Daar is wel een remedie voor. Hier melden en alle hools er op wijzen daar niet in te reageren. dan zakt het zo weg.. klaar is kees
Op donderdag 11 september 2003 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Ik wou het ook al opmerken ja, allemaal van die topics als "Niet meezingen met het Wilhelmus is geen selectie voor NL elftal", "Waarom fluiten tijdens volkslied" etc niveau topics
quote:en nog meer, die Kreator denkt ook ineens verstand van voetbal te hebben
Op donderdag 11 september 2003 17:00 schreef DIGGER het volgende:
Als je binnen 1 week Calvobbes, Sunchaser en nog wat mensen met een niveau waarmee ze in een gemiddelde LPF/Buitenlanders discussie niet opvallen binnen haalt, zegt dat wel wat
ghehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |