Nou dacht ik in eerste instantie dat ik misschien een anatomie les nodig heb, maar dit ding is volgens mij echt te groot om het te verwarren met iets wat er normaal hoort te zitten. Tja en dan moet ik toch aan wat minder grappige opties denken eigenlijk. Ik heb iig voor mogen een afspraak gemaakt met de huisarts. Iemand misschien een idee of dit iets onschuldigs kan zijn?
Zit het 'bobbeltje' vast, of kan je het een beetje heen en weer bewegen? En heb je er 'last' van? Voel je het zitten, doet het pijn, of weet je alleen dat het er zit als je ernaar kijkt?
quote:Rot ff op man, TS maakt zich er zorgen over en dan kom je met zoiets
Op donderdag 11 september 2003 13:14 schreef method21 het volgende:
oieoieoieoie ......ik KENDE iemand die had dat ook .....
quote:nooit te beroerd om iemand een hart onder de riem te steken merk ik
Op donderdag 11 september 2003 13:14 schreef method21 het volgende:
oieoieoieoie ......ik KENDE iemand die had dat ook .....
quote:Jah, is altijd ff beter. Grote kans dat het niets is, maar dan ben je ook meteen van die onzekerheid af
Op donderdag 11 september 2003 13:16 schreef clowncloon het volgende:
Tuurlijk kan het onschuldig zijn, opgezwollen talkkliertjes enz maar idd maar wel even naar dok.
maar het beste kun je gewoon niet hier rond blijven lurken en jezelf laten opjutten, gewoon aan je huisarts vragen, het zal heus wel niets ernstigs zijn, je bent pas 30; op die leeftijd zijn dat soort dingen vrij zeldzaam.
quote:Nee kan het niet echt heen en weer bewegen. Ik heb geen pijn of zo. Ik voel nu wel wat maar dat kan ook komen omdat ik heb zitten voelen. Ik ontdekte het doordat ik gisterenavond ineens zoiets had van he wat zit daar nou en dan voel ik dus echt een bobbel zitten. Het is dus niet iets ter grootte van een enorme puist, maar echt groter.
Op donderdag 11 september 2003 13:15 schreef Offy het volgende:
Misschien dat je wat meer info kan geven?Zit het 'bobbeltje' vast, of kan je het een beetje heen en weer bewegen? En heb je er 'last' van? Voel je het zitten, doet het pijn, of weet je alleen dat het er zit als je ernaar kijkt?
quote:28
Op donderdag 11 september 2003 13:17 schreef dr.dunno het volgende:
je bent pas 30
Ok maar bedankt voor de info.
Dan zou het dus een abces kunnen zijn van een vissegraat?
En dan? Moet er zeker geopereerd worden om dat ding te verwijderen (crap).
Nou ja nog altijd beter dan dit natuurlijk.
Maar dat was krachttraining, ik ben nog helemaal niet zo veel afgevallen naar mijn idee. Dus waar komt die bult dan ineens vandaan.
quote:Gewoon even langs de dok, waarschijnlijk niks aan de hand, maar hij kan het ook weghalen voor je.
Op donderdag 11 september 2003 15:05 schreef Najra het volgende:
Ja hoor je wel eens van mensen die aan het afvallen zijn dat ze ineens zo'n vetbult ontdekken. Ik ben nu wel net twee maanden best fanatiek aan het sporten.Maar dat was krachttraining, ik ben nog helemaal niet zo veel afgevallen naar mijn idee. Dus waar komt die bult dan ineens vandaan.
Beetje genante uitkomst eigenlijk.
quote:Ha fijn! En waarom genant? Jij hebt daar toch niet voor geleerd? (Liever voor niets naar de dokter, dan denken dat het wel niets zal zijn en te laat komen...)
Op vrijdag 12 september 2003 10:59 schreef Najra het volgende:
Volgens de dokter is het geirriteerd borstbeen. Door gewichttraining zou het borstbeen geirriteerd zijn geraakt en omdat ik dan ook wat slanker zou zijn geworden valt me dan ineens een bobbel op de zere plek op die er normaal hoort te zitten. Tja zere plek klopt dan niet helemaal, maar mijn anatomische kennis is ook niet om over naar huis te schrijven dus hij zal wel gelijk hebben.Beetje genante uitkomst eigenlijk.
quote:*Helemaal mee eens zijn doet*
Op vrijdag 12 september 2003 11:35 schreef Offy het volgende:[..]
Ha fijn! En waarom genant? Jij hebt daar toch niet voor geleerd? (Liever voor niets naar de dokter, dan denken dat het wel niets zal zijn en te laat komen...)
quote:Ik dacht eigenlijk meer aan een 'hoge liesbreuk'. Ik weet niet of dat kan, maar omdat je wat eerder een stekende pijn hebt, zou daar een scheurtje in je buikspieren kunnen zitten. Wordt het bultje meer zichtbaar/voelbaar als je druk van binnenuit uitoefent? Dus bijv. bij het persen?
Op vrijdag 12 september 2003 10:59 schreef Najra het volgende:
Volgens de dokter is het geirriteerd borstbeen. Door gewichttraining zou het borstbeen geirriteerd zijn geraakt en omdat ik dan ook wat slanker zou zijn geworden valt me dan ineens een bobbel op de zere plek op die er normaal hoort te zitten. Tja zere plek klopt dan niet helemaal, maar mijn anatomische kennis is ook niet om over naar huis te schrijven dus hij zal wel gelijk hebben.Beetje genante uitkomst eigenlijk.
quote:Rot zelf op , als ik voor elke bobbel een topic opende was fok te klein.
Op donderdag 11 september 2003 13:15 schreef E_Motion het volgende:[..]
Rot ff op man, TS maakt zich er zorgen over en dan kom je met zoiets
quote:logisch dat je niet voor elke morning wood een topic opent.
Op vrijdag 12 september 2003 15:18 schreef method21 het volgende:[..]
Rot zelf op , als ik voor elke bobbel een topic opende was fok te klein.
>> Go see the doctor! Maar dat had je zelf ook al bedacht! Succes in ieder geval!
quote:Zo'n grapje kan ik best hebben maar dit slaat helemaal nergens op.
Op vrijdag 12 september 2003 15:18 schreef method21 het volgende:[..]
Rot zelf op , als ik voor elke bobbel een topic opende was fok te klein.
quote:Sorry ...was niet sarcastisch bedoelt ...of wel
Op vrijdag 12 september 2003 16:15 schreef Najra het volgende:[..]
Zo'n grapje kan ik best hebben maar dit slaat helemaal nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |