abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2003 @ 12:36:23 #226
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13285952
Efkes koekeloeren hier. Ongi is weer voorbij, nieuwe baan geaccepteerd en begint a.s. maandag brrrrr, verder weinig nieuws.

Wel nog even het volgende. Als die digitale test van CB doorgaat en een groot succes wordt, dan moeten we binnenkort ons naam veranderen naar Wachten op het Kruisje Bij nader inzien toch niet zo een goed idee omdat het wat dubbelzinnig opgevat kan worden en we dan waarschijnlijk worden gespamd met banale opmerkingen.

Iedereen hier die dat zo nodig heeft een Het is tijd voor goed nieuws dames zodat we weer een beetje vrolijker kunnen mutsen!

Liefs,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 19 september 2003 @ 15:04:02 #227
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_13289576
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Efkes koekeloeren hier. Ongi is weer voorbij, nieuwe baan geaccepteerd en begint a.s. maandag brrrrr, verder weinig nieuws.

Wel nog even het volgende. Als die digitale test van CB doorgaat en een groot succes wordt, dan moeten we binnenkort ons naam veranderen naar Wachten op het Kruisje Bij nader inzien toch niet zo een goed idee omdat het wat dubbelzinnig opgevat kan worden en we dan waarschijnlijk worden gespamd met banale opmerkingen.

Iedereen hier die dat zo nodig heeft een Het is tijd voor goed nieuws dames zodat we weer een beetje vrolijker kunnen mutsen!

Liefs,
Slaapmeisje

Vinnik een goed idee, hiemee doel ik op vrolijker tijden en op de naamsverandering, wachten op het tweede kruisje HIHIHIHI.
Geloof trouwens dat we allemaal zo`n beetje ongesteld zijn, als we nou gewoon allemaal volgende maand zwanger raken dan zijn we ongeveer op dezelfde datum uitgerekend( dit slaat nergens op dit weet ik) en dan kunnen we synchroon-bevallen. Idee of niet
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 19 september 2003 @ 15:08:05 #228
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_13289665
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:52 schreef Jansu het volgende:
Hallo meiden, ik heb het een paar dagen erg druk gehad en haast niet achter de pc gezeten. Mijn vriend heeft woesdag zijn motorrijbewijs gehaald, dus zijn we lekker weg geweeest.
Ik ben gisteren ongi geworden, nou ja.......... ongi.......... Ik had wel buikpijn maar tot nu toe haast geen bloedverlies, zo minimaal zelfs dat ik voor de zekerheid daarnet toch een test heb gedaan. Deze was negatief.... Dus, ik ga dadelijk toch maar eens de gyn bellen voor een afspraak, alhoewel ik ook twijfel om daar toch maar even mee te wachten. Waarom weet ik eigenlijk ook niet...........
Vanaf afgelopen maandag ben ik gestart in mijn nieuwe functie, dus moet ik weer onregelmatig werken en ook weer in het weekend, allemaal weer even wennen dus!
Hoe is het verder met jullie?
Tot later, liefs Jansu.
Jammer van je ongi Jansu, goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn! Mooi dat je ff bent weggeweest, heerlijk letterlijk en figuurlijk uitwaaien op de motor, was ook wel lekker weer voor he?
Hyves!
  vrijdag 19 september 2003 @ 15:11:29 #229
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_13289740
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:07 schreef LadyS het volgende:
nou, de duivels zijn hier gearriveerd
Volgens babybrabbel is mijn volgende NOD 4 november. (met een gemiddelde cyclus van 46 dagen, berekend met 2 cycli)

Als ik van mijn kortste cyclus (40 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 15 oktober en mijn NOD 29 oktober.

Als ik van mijn langste cyclus (52 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 27 oktober en mijn NOD 10 november.

Dus als ik hier naar kijk, zou miijn klusperiode van 14 oktober tot 28 oktober moeten liggen ofzo.
En voor de zekerheid zou ik er dus een periode aan vast moeten plakken denk ik.... dus van 10 tot 31 oktober ofzo

* LadyS vindt het een onzinnig verhaaltje geworden

Voor jou hetzelfde verhaal he LadyS, balen van je ongi. We zullen je wel niet zo veel zien op het forum de komende maand( Loena doelt op de mega lange klusperiode )
Hyves!
  vrijdag 19 september 2003 @ 15:13:24 #230
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_13289792
Jemig ben onderhand wel een serieposter aan het worden gelukkig is het (nog) niet strafbaar. Loena wil ook niemand vergeten in deze voor jullie soms rottige tijden!!!
Hyves!
pi_13293904
synchroon bevallen lijkt mij ook wel wat
je doet je naam wel eer aan, hoor, Loena-tik

Inderdaad een lange klusperiode en dan zal ik er een stuk minder zijn, want dat word het vroeg naar bed om de dag.. hahahaha

* LadyS wordt er een beetje flauw van

pi_13296792
Hihihi, wat een gezellig gekeuvel hier!

Hier geen nieuws, we wachten volgende week maar weer eens af.

Heb nog niet gebeld met het ziekenhuis (beetje schroom...).

pi_13308166

Ik voel me helemaal niet lekker ofzo
Ik heb meer last van mijn buik dan anders en ik voel me gewoon gaar

* LadyS gaat met een kop thee op de bank hangen en wachten tot over een dag of 2/3, dan is het ergste voorbij

kunnen we hier ook niet ons eigen smiley krijgen? eentje die boos om niks is ik heb zin om lekker tegen iedereen uit te vallen en lekker een potje te janken en daar is natuurlijk geen smiley voor

pi_13308331
En ik ben mega-chagerijnig
Sorry hoor!
pi_13308340
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:56 schreef Nausicaa het volgende:
En ik ben mega-chagerijnig
Sorry hoor!
wordt lekker gezellig hier dan
Nog meer chagrijnige mutsen hier?
pi_13308978
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:57 schreef LadyS het volgende:

[..]

wordt lekker gezellig hier dan
Nog meer chagrijnige mutsen hier?

HAHAHAHA, ik ben vrolijk vandaag, maar jullie mogen me best chagrijnig maken hoor!
Ga vanavond voor het eerst sinds MAAAAAAAAAAAAAAAAANDEN weer eens uit, kids bij opa en oma heerlijk hoor! Ga me weer eens onder leeftijdsgenoten voegen. Dat is het enige jammere van "jong" kinderen krijgen, heb niet zoveel vrienden die in hetzelfde schuitje zitten...
Hyves!
  zaterdag 20 september 2003 @ 14:44:01 #237
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_13313139
Hier is mijn NOD alweer gekomen en gegaan... Volgende ligt zo rond de 10 oktober.. Ben even een paar dagen ergens op visite geweest, was wel even lekker Weer een cyclus gehad van maar 24 dagen wat wel een heel klein beetje irri is, maar ja 't kan altijd erger natuurlijk
En ik ben bovenop mijn oor gestoken door een wesp erg pijnlijk... *&^^% wespen
Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_13318734
Het zijn een stelletje mindfuckers bij Clearblue.

Heb 'm net uitgeprobeerd die nieuwe digitale test die een einde moet maken aan alle onzekerheid.
Voor 19 euro krijg je een heel pakketje met digitaal meetding en drie plasstaafjes.
Het resultaat was negatief, ik blij want geen HCG meer in mijn lijf. Trek het staafje eruit, staan er twee blauwe streepjes op, exact hetzelfde zoals op de orginele test

Heb het wel teruggevonden in de gebruiksaanwijzing ("er kunnen 1 of 2 blauwe streepjes op het staafje staan, trek u hier niets van aan" of zoiets).

Kortom: Clearblue digital, de test die het spannend houdt.....

pi_13326892
hai meiden, ik wil jullie eerst succes wensen met de streepjes.
ik heb een vraagje waarom gebruiken jullie allemaal de clear blue??
ik heb nog niemand horen praten over de predictor... of is die in vergelijking minder betrouwbaar?? ik vroeg het me ff af, in ieder geval bedankt...
  † In Memoriam † zondag 21 september 2003 @ 08:29:20 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_13327987
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:37 schreef LadyS het volgende:
kunnen we hier ook niet ons eigen smiley krijgen? eentje die boos om niks is ik heb zin om lekker tegen iedereen uit te vallen en lekker een potje te janken en daar is natuurlijk geen smiley voor
?

komt van www.sgop.nl

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_13328384
quote:
Op zondag 21 september 2003 08:29 schreef moussy het volgende:

[..]

?

komt van www.sgop.nl

Die ie echt grapppig
  zondag 21 september 2003 @ 13:37:06 #242
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_13332638
quote:
Op zondag 21 september 2003 08:29 schreef moussy het volgende:

[..]

[afbeelding] ?

komt van www.sgop.nl

Hij is LEUK!!!!
Hyves!
  † In Memoriam † zondag 21 september 2003 @ 18:46:21 #243
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13340132
quote:
Op zondag 21 september 2003 01:41 schreef Girly het volgende:
hai meiden, ik wil jullie eerst succes wensen met de streepjes.
ik heb een vraagje waarom gebruiken jullie allemaal de clear blue??
ik heb nog niemand horen praten over de predictor... of is die in vergelijking minder betrouwbaar?? ik vroeg het me ff af, in ieder geval bedankt...
Hoi Girly, er zit toch een minimiem verschil tussen de testen. De ene test slaat positief uit bij minder HCG dan de ander. Bij Predictor is nogal eens gebleken dat je daar meer HCG voor nodig hebt in je urine wil de test positief uitslaan. Clear Blue is een hele dure, maar zeer betrouwbare test. Als je overtijd bent kun je ook gewoon een huismerk test kopen van een drogist, die zijn net zo goed alleen stukken goedkoper.

Na dit verhaal geschreven te hebben, nog even mijn eigen conclusie. Ze zijn allemaal klote, omdat ze maar 1 streepje geven

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_13340492
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:46 schreef Slaapmeisje het volgende:

Na dit verhaal geschreven te hebben, nog even mijn eigen conclusie. Ze zijn allemaal klote, omdat ze maar 1 streepje geven

Inderdaad

Owja, deeltje 5 komt eraan (oneven!) maar ik denk niet dat ik de gelukkige ben *trekt sippe pruillip.....

pi_13340541
ok erg bedankt voor de informatie slaapmeisje,

liefs girly

pi_13340807
Heey dames,
Ik lees al een tijdje mee met dit topic en ben zelf nog niet aan kinderen toe, nog even een paar jaartjes wachten.
Waar ik zelf een beetje bang voor zou zijn om zwanger te raken is de bevalling.
Hebben jullie daar geen angst voor ?
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_13343059
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:17 schreef ikikke het volgende:
Nope.
Ten eerste is het ver weg, ten tweede heb ik ervaring, en die was echt helemaal niet slecht. Natuurlijk is het geen picknick, en natuurlijk hoeft een tweede bevalling niet zo voorspoedig te verlopen als de eerste.
Maar goed, als je zwanger wilt raken, dan is dat - afgezien van mijn ervaring - zo'n beetje het laatste waar je 'echt' aan denkt. Het is gewoon zo ver weg.
  zondag 21 september 2003 @ 21:24:57 #248
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_13343967
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:17 schreef ikikke het volgende:
Heey dames,
Ik lees al een tijdje mee met dit topic en ben zelf nog niet aan kinderen toe, nog even een paar jaartjes wachten.
Jawel hoor * Loena-tik- knijpt even haar benen dicht bij de gedachte*
Maar ik heb dan ook twee achtponders op de wereld mogen zetten
Houd mezelf gewoon voor de gek: "De volgende wordt vast een stukkie minder dik"
Nee hoor alle gekheid op een stokkie, het doet veel pijn maar dan heb je ook wat!!!!!!!!!!!!!!
Hyves!
  zondag 21 september 2003 @ 23:36:19 #249
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_13348148
Ach, laat ik als man ook eens wat neerplanten in dit topic

Wij zijn al een tijdje bezig, nu ruim een jaar na de eerste miskraam (na drie maanden ) hadden we besloten om alles maar eens te laten onderzoeken, ik onderzocht, zij onderzocht, moeten morgen terug voor de uitslag..... Alleen..... Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd , gister een test gedaan en..... niks wachtten op 2e streepje, ze stonden er allebei binnen 30 seconden !!! :D:D

Dus, morgen naar Gyneacoloog voor de uitslag van de tests en dan meteen maar even van: "Ehhhh, we hebben getest een zaterdag en het is raak"

Wou het even kwijt en indereen die een tijd wacht en onregelmatige periodes heeft... had mijn vrouwtje ook en toch......

Nu 3 weken onderweg ongeveer, hopen dat het deze keer beter mag gaan allemaa

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_13350004
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Ach, laat ik als man ook eens wat neerplanten in dit topic

Wij zijn al een tijdje bezig, nu ruim een jaar na de eerste miskraam (na drie maanden ) hadden we besloten om alles maar eens te laten onderzoeken, ik onderzocht, zij onderzocht, moeten morgen terug voor de uitslag..... Alleen..... Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd , gister een test gedaan en..... niks wachtten op 2e streepje, ze stonden er allebei binnen 30 seconden !!! :D:D

Dus, morgen naar Gyneacoloog voor de uitslag van de tests en dan meteen maar even van: "Ehhhh, we hebben getest een zaterdag en het is raak"

Wou het even kwijt en indereen die een tijd wacht en onregelmatige periodes heeft... had mijn vrouwtje ook en toch......

Nu 3 weken onderweg ongeveer, hopen dat het deze keer beter mag gaan allemaa

ahhh SUPER , allebei van harte gefeliciteerd, veel succes met deze zwangerschap, geniet er samen van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')