Wel nog even het volgende. Als die digitale test van CB doorgaat en een groot succes wordt, dan moeten we binnenkort ons naam veranderen naar Wachten op het Kruisje
Bij nader inzien toch niet zo een goed idee omdat het wat dubbelzinnig opgevat kan worden en we dan waarschijnlijk worden gespamd met banale opmerkingen.
Iedereen hier die dat zo nodig heeft een
Het is tijd voor goed nieuws dames zodat we weer een beetje vrolijker kunnen mutsen!
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Vinnik een goed idee, hiemee doel ik op vrolijker tijden en op de naamsverandering, wachten op het tweede kruisje
Op vrijdag 19 september 2003 12:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Efkes koekeloeren hier. Ongi is weer voorbij, nieuwe baan geaccepteerd en begint a.s. maandag brrrrr, verder weinig nieuws.Wel nog even het volgende. Als die digitale test van CB doorgaat en een groot succes wordt, dan moeten we binnenkort ons naam veranderen naar Wachten op het Kruisje
Bij nader inzien toch niet zo een goed idee omdat het wat dubbelzinnig opgevat kan worden en we dan waarschijnlijk worden gespamd met banale opmerkingen.
Iedereen hier die dat zo nodig heeft een
Het is tijd voor goed nieuws dames zodat we weer een beetje vrolijker kunnen mutsen!
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Jammer van je ongi Jansu, goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn! Mooi dat je ff bent weggeweest, heerlijk letterlijk en figuurlijk uitwaaien op de motor, was ook wel lekker weer voor he?
Op vrijdag 19 september 2003 09:52 schreef Jansu het volgende:
Hallo meiden, ik heb het een paar dagen erg druk gehad en haast niet achter de pc gezeten. Mijn vriend heeft woesdag zijn motorrijbewijs gehaald, dus zijn we lekker weg geweeest.
Ik ben gisteren ongi geworden, nou ja.......... ongi.......... Ik had wel buikpijn maar tot nu toe haast geen bloedverlies, zo minimaal zelfs dat ik voor de zekerheid daarnet toch een test heb gedaan. Deze was negatief.... Dus, ik ga dadelijk toch maar eens de gyn bellen voor een afspraak, alhoewel ik ook twijfel om daar toch maar even mee te wachten. Waarom weet ik eigenlijk ook niet...........
Vanaf afgelopen maandag ben ik gestart in mijn nieuwe functie, dus moet ik weer onregelmatig werken en ook weer in het weekend, allemaal weer even wennen dus!
Hoe is het verder met jullie?
Tot later, liefs Jansu.
quote:Voor jou hetzelfde verhaal he LadyS, balen van je ongi. We zullen je wel niet zo veel zien op het forum de komende maand( Loena doelt op de mega lange klusperiode
Op vrijdag 19 september 2003 08:07 schreef LadyS het volgende:
nou, de duivels zijn hier gearriveerd
Volgens babybrabbel is mijn volgende NOD 4 november. (met een gemiddelde cyclus van 46 dagen, berekend met 2 cycli)Als ik van mijn kortste cyclus (40 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 15 oktober en mijn NOD 29 oktober.
Als ik van mijn langste cyclus (52 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 27 oktober en mijn NOD 10 november.
Dus als ik hier naar kijk, zou miijn klusperiode van 14 oktober tot 28 oktober moeten liggen ofzo.
En voor de zekerheid zou ik er dus een periode aan vast moeten plakken denk ik.... dus van 10 tot 31 oktober ofzo
* LadyS vindt het een onzinnig verhaaltje geworden
Inderdaad een lange klusperiode
en dan zal ik er een stuk minder zijn, want dat word het vroeg naar bed om de dag.. hahahaha ![]()
* LadyS wordt er een beetje flauw van
Hier geen nieuws, we wachten volgende week maar weer eens af.
Heb nog niet gebeld met het ziekenhuis (beetje schroom...).
Ik voel me helemaal niet lekker ofzo ![]()
Ik heb meer last van mijn buik dan anders en ik voel me gewoon gaar ![]()
* LadyS gaat met een kop thee op de bank hangen en wachten tot over een dag of 2/3, dan is het ergste voorbij ![]()
kunnen we hier ook niet ons eigen smiley krijgen? eentje die boos om niks is
ik heb zin om lekker tegen iedereen uit te vallen en lekker een potje te janken en daar is natuurlijk geen smiley voor
quote:wordt lekker gezellig hier dan
Op zaterdag 20 september 2003 09:56 schreef Nausicaa het volgende:
En ik ben mega-chagerijnig![]()
![]()
Sorry hoor!
quote:HAHAHAHA, ik ben vrolijk vandaag, maar jullie mogen me best chagrijnig maken hoor!
Op zaterdag 20 september 2003 09:57 schreef LadyS het volgende:[..]
wordt lekker gezellig hier dan
![]()
Nog meer chagrijnige mutsen hier?
Heb 'm net uitgeprobeerd die nieuwe digitale test die een einde moet maken aan alle onzekerheid.
Voor 19 euro krijg je een heel pakketje met digitaal meetding en drie plasstaafjes.
Het resultaat was negatief, ik blij want geen HCG meer in mijn lijf. Trek het staafje eruit, staan er twee blauwe streepjes op, exact hetzelfde zoals op de orginele test ![]()
Heb het wel teruggevonden in de gebruiksaanwijzing ("er kunnen 1 of 2 blauwe streepjes op het staafje staan, trek u hier niets van aan" of zoiets).
Kortom: Clearblue digital, de test die het spannend houdt.....
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:37 schreef LadyS het volgende:
kunnen we hier ook niet ons eigen smiley krijgen? eentje die boos om niks isik heb zin om lekker tegen iedereen uit te vallen en lekker een potje te janken en daar is natuurlijk geen smiley voor
komt van www.sgop.nl
quote:
Op zondag 21 september 2003 08:29 schreef moussy het volgende:[..]
?
komt van www.sgop.nl
quote:
Op zondag 21 september 2003 08:29 schreef moussy het volgende:[..]
komt van www.sgop.nl
quote:Hoi Girly, er zit toch een minimiem verschil tussen de testen. De ene test slaat positief uit bij minder HCG dan de ander. Bij Predictor is nogal eens gebleken dat je daar meer HCG voor nodig hebt in je urine wil de test positief uitslaan. Clear Blue is een hele dure, maar zeer betrouwbare test. Als je overtijd bent kun je ook gewoon een huismerk test kopen van een drogist, die zijn net zo goed alleen stukken goedkoper.
Op zondag 21 september 2003 01:41 schreef Girly het volgende:
hai meiden, ik wil jullie eerst succes wensen met de streepjes.
ik heb een vraagje waarom gebruiken jullie allemaal de clear blue??
ik heb nog niemand horen praten over de predictor... of is die in vergelijking minder betrouwbaar?? ik vroeg het me ff af, in ieder geval bedankt...
Na dit verhaal geschreven te hebben, nog even mijn eigen conclusie. Ze zijn allemaal klote, omdat ze maar 1 streepje geven
quote:Inderdaad
Op zondag 21 september 2003 18:46 schreef Slaapmeisje het volgende:Na dit verhaal geschreven te hebben, nog even mijn eigen conclusie. Ze zijn allemaal klote, omdat ze maar 1 streepje geven
![]()
Owja, deeltje 5 komt eraan (oneven!) maar ik denk niet dat ik de gelukkige ben *trekt sippe pruillip.....
quote:Nope.
Op zondag 21 september 2003 19:17 schreef ikikke het volgende:
Waar ik zelf een beetje bang voor zou zijn om zwanger te raken is de bevalling.
Hebben jullie daar geen angst voor ?
quote:Jawel hoor * Loena-tik- knijpt even haar benen dicht bij de gedachte*
Op zondag 21 september 2003 19:17 schreef ikikke het volgende:
Heey dames,
Ik lees al een tijdje mee met dit topic en ben zelf nog niet aan kinderen toe, nog even een paar jaartjes wachten.
Waar ik zelf een beetje bang voor zou zijn om zwanger te raken is de bevalling.
Hebben jullie daar geen angst voor ?
Wij zijn al een tijdje bezig, nu ruim een jaar na de eerste miskraam (na drie maanden
) hadden we besloten om alles maar eens te laten onderzoeken, ik onderzocht, zij onderzocht, moeten morgen terug voor de uitslag..... Alleen..... Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd
, gister een test gedaan en..... niks wachtten op 2e streepje, ze stonden er allebei binnen 30 seconden !!!
:D:D
Dus, morgen naar Gyneacoloog voor de uitslag van de tests en dan meteen maar even van: "Ehhhh, we hebben getest een zaterdag en het is raak"
Wou het even kwijt en indereen die een tijd wacht en onregelmatige periodes heeft... had mijn vrouwtje ook en toch......
Nu 3 weken onderweg ongeveer, hopen dat het deze keer beter mag gaan allemaa
quote:ahhh SUPER
Op zondag 21 september 2003 23:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Ach, laat ik als man ook eens wat neerplanten in dit topicWij zijn al een tijdje bezig, nu ruim een jaar na de eerste miskraam (na drie maanden
) hadden we besloten om alles maar eens te laten onderzoeken, ik onderzocht, zij onderzocht, moeten morgen terug voor de uitslag..... Alleen..... Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd
, gister een test gedaan en..... niks wachtten op 2e streepje, ze stonden er allebei binnen 30 seconden !!!
:D:D
Dus, morgen naar Gyneacoloog voor de uitslag van de tests en dan meteen maar even van: "Ehhhh, we hebben getest een zaterdag en het is raak"
Wou het even kwijt en indereen die een tijd wacht en onregelmatige periodes heeft... had mijn vrouwtje ook en toch......
Nu 3 weken onderweg ongeveer, hopen dat het deze keer beter mag gaan allemaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |