Maar dat "extreem" linkse Volkerd van der graaf liefhebbende tuig is net zo erg........ jullie blaaten wel dat jullie niet discrimineren..... maar jullie discrimineren mensen die (net zoals ik) RECHTS georienteerd zijn!!!
Dus ga eerst ff lekker 10 min. een grote beukeboom knuffelen voordat jullie gaan lopen blaaten dat links zo goed is en dat (extreem) linksen NOOIT discrimineren....
Ik moet van jullie...... RECHTS komt er tenminste eerlijk voor uit dat ze het niet zo blij zijn met b.v. allochtonen of werklozen.....
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 10-09-2003 21:44]
Ik hou van alle mensen maar schijt op iedereen die een ander veroordeelt.
Get a life!
quote:Een beukeboom knuffelen is anders best leuk hoor
Op woensdag 10 september 2003 21:27 schreef BaZje het volgende:
Hej we kunnen wel elke x over Lonsdale, Fred perry, Gabbers en (extreem) Rechts gaan lopen zeiken..........Maar dat "extreem" linkse Volkerd van der graaf liefhebbende tuig is net zo erg........ jullie blaaten wel dat jullie niet discrimineren..... maar jullie discrimineren mensen die (net zoals ik) RECHTS georienteerd zijn!!!
Dus ga eerst ff lekker 10 min. een grote beukeboom knuffelen voordat jullie gaan lopen blaaten dat links zo goed is en dat linksen NOOIT discrimineren....
Ik moet
van jullie...... RECHTS komt er tenminste eerlijk voor uit dat ze het niet zo blij zijn met b.v. allochtonen of werklozen.....
Bomen knuffelen is zwaar ok vind mijn zoontje
mja, met andere woorden: ik houd niet van generalisatie en ik ben het daarom ook zeker niet met jou standpunt eens.
quote:Ik zeg helemaal niet dat alle linksen zo zijn als Volkerd......... waar haal je dat vandaan????
Op woensdag 10 september 2003 21:33 schreef Luxxx het volgende:
als jij denkt dat alle linkse zoals volkert zijn vind ik jou een beetje ziellig.
kheb ook wel n beetje medelijden met je, is er vroeger soms iets gebeurd dat je dwars zat?, wil je erover praten?...mja, met andere woorden: ik houd niet van generalisatie en ik ben het daarom ook zeker niet met jou standpunt eens.
V.
quote:Blaat blaat blaat.......... in welke linkse wei sta jij????
Op woensdag 10 september 2003 21:37 schreef Verbal het volgende:
DJIEZUS, het stikt vandaag wel van de achtergestelde rechtse huilebalken, hè?V.
quote:Dan mag jij een mooie vrouw knuffelen
Op woensdag 10 september 2003 21:37 schreef BAZZA het volgende:
Ik knuffel eigenlijk liever een mooie vrouw
quote:Onderschied maken is discrimineren. zoek maar eens op in het woordenboek.
Op woensdag 10 september 2003 21:33 schreef BaZje het volgende:
Ik discrimineer niet.......... ik maak gewoon een duidelijk onderscheid
jij bent dus net zo slecht als de rest.
quote:Nu heb je het wel over alle linkse mensen.. generalisatie. Je moet er wel bij zetten 'extreem' links.
en dat linksen NOOIT discrimineren....
quote:OMFG
Op woensdag 10 september 2003 21:38 schreef BaZje het volgende:[..]
Blaat blaat blaat.......... in welke linkse wei sta jij????
Jij bent echt hemeltergend sip.
Chapeau, mijn waarde.
V.
quote:Dank
Op woensdag 10 september 2003 21:39 schreef BaZje het volgende:
Dan mag jij een mooie vrouw knuffelen
quote:En in welke linkse stal sta jij geparkeerd?
Op woensdag 10 september 2003 21:39 schreef Sidekick het volgende:
Dubbel
V.
quote:*snif snif*
Op woensdag 10 september 2003 21:37 schreef Verbal het volgende:
DJIEZUS, het stikt vandaag wel van de achtergestelde rechtse huilebalken, hè?V.
yup t ruft naar stink gabbers met hun kale hoofden strak van de pille in hun zeer charmante trainings pakkies van bevongenoemde merken
quote:Stal?
Op woensdag 10 september 2003 21:41 schreef Verbal het volgende:[..]
En in welke linkse stal sta jij geparkeerd?
V.
Ik zit in de spekkoek.
En ik knuffel geen bomen maar papier. Dat kan je overal naartoe nemen.
quote:Ik zie het aan je icon, die stalinistische Kofi met zijn geitenwollen Postcodeloten.
Op woensdag 10 september 2003 21:43 schreef Sidekick het volgende:[..]
Stal?
Ik zit in de spekkoek.
V.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 21:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik merk dat Verbal ook al last heeft van het "Meneer_Aart-syndroom"
V.
quote:Links loopt nu wel weer te blaaten over generalisatie..... maar wat doen ze zelf???
Op woensdag 10 september 2003 21:42 schreef Luxxx het volgende:[..]
*snif snif*
yup t ruft naar stink gabbers met hun kale hoofden strak van de pille in hun zeer charmante trainings pakkies van bevongenoemde merken
stink gabbers met hun kale hoofden strak van de pille --- sorrie maar niet elke gabber is kaal en slikt pillen ---
Ja lust ik er nog wel een paar
Het is niet enkel zwart of wit.
quote:Je hebt een overdosis gehad aan links-bashen, waardoor je niet meer genuanceert je inhoudelijke mening geeft, maar gewoon met grote klewang erop los slaat met opmerkingen die bij desbetreffende alleen maar het gevoel vergroten dat zijn mening over de "linkse knuffelaars die mensen met rechtse meningen proberen demoniseren" een juiste constatering is.
Op woensdag 10 september 2003 21:46 schreef Verbal het volgende:[..]
V.
Iets wat ik voor het eerst bij Meneer_Aart ontdekte.
En een tip: laat je niet gekmaken. Niet de tactieken van je 'tegenstander' overnemen, maar gewoon luchtig ermee omgaan, of een inhoudelijke reactie plaatsen die de zelfbewustheid kan vergroten bij de ander.
quote:Het is ook niet zwart of wit daar heb je gelijk in ....... er is ook wel duidelijk een grijs gedeelte...
Op woensdag 10 september 2003 21:47 schreef Vork het volgende:
Welja, wie links stemt is natuurlijk gelijk extreem links en zal nooit en te nimmer daden van extreem linkse medemensen doen veroordelen zeker?Ja lust ik er nog wel een paar
![]()
Het is niet enkel zwart of wit.
Je hoord mij toch ook niet zeggen dat elke linkse extreem links is..... maar het zijn wel die extreem linksen waar ik zo moet van kotsen.....
Er zijn genoeg linksen waar ik ook goed mee kan opschieten ook met sommige allochtonen kan ik best opschieten....
Maar die extreme gevallen die er tussen zitten work gewoon ziek van....
quote:Waarom heb je het dan in de topictitel en openingspost over links ipv extreem-links?
Op woensdag 10 september 2003 21:53 schreef BaZje het volgende:[..]
Het is ook niet zwart of wit daar heb je gelijk in ....... er is ook wel duidelijk een grijs gedeelte...
Je hoord mij toch ook niet zeggen dat elke linkse extreem links is..... maar het zijn wel die extreem linksen waar ik zo moet van kotsen.....
Er zijn genoeg linksen waar ik ook goed mee kan opschieten ook met sommige allochtonen kan ik best opschieten....
Maar die extreme gevallen die er tussen zitten work gewoon ziek van....
quote:Jah dat was een foutje.......
Op woensdag 10 september 2003 21:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom heb je het dan in de topictitel en openingspost over links ipv extreem-links?
Niet doen! Voor je het weet mag je niet meer posten. En dit moet je zeker niet op de frontpage doen, dan krijg je een -10 of sow. De mods hier zijn (te) links.
En ja, ik weet er alles van, ik mag niet meer posten op de FP om veel minder. Weet eigenlijk niet eens meer wat, maar ik verrot het op m'n knieen te gaan voor bomenknuffelaars.
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 10-09-2003 21:58]
quote:Ik zal ook nooit of te nimmer op mijn knieen gaan voor iemand..... en zeker niet voor een linkse.. ik zeg alleen dat het niet alleen maar zwart wit is..... meer niet
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef Fearlezz het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT!Niet doen! Voor je het weet mag je niet meer posten. En dit moet je zeker niet op de frontpage doen, dan krijg je een -10 of sow. De mods hier zijn (te) links.
En ja, ik weet er alles van, ik mag niet meer posten op de FP om veel minder. Weet eigenlijk niet eens meer wat, maar ik verrot het op m'n knieen te gaan voor bomenknuffelaars.
quote:Niet te hard roepen. Want op het forum heb je geen r@b. Dus...
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT!Niet doen! Voor je het weet mag je niet meer posten. En dit moet je zeker niet op de frontpage doen, dan krijg je een -10 of sow. De mods hier zijn (te) links.
quote:Hoezo krabbel ik terug???? leg mij dat eens uit........
Op woensdag 10 september 2003 21:57 schreef Decoy het volgende:
Hij krabbelt alweer terug.
Ik blijf rechtse gedachten houden hoor....... ik geef alleen aan dat ik in de topic titel extreem er tussen had moeten zetten omdat dat eigenlijk de bedoeling was...
quote:Je kan je eigen sig wel wijzigen.
Op woensdag 10 september 2003 22:01 schreef BaZje het volgende:[..]
Hoezo krabbel ik terug???? leg mij dat eens uit........
Ik blijf rechtse gedachten houden hoor....... ik geef alleen aan dat ik in de topic titel extreen er tussen had moeten hebben omdat dat eigenlijk de bedoeling was...
quote:Echt geloofwaardig kom je niet over.
Ik blijf rechtse gedachten houden hoor....... ik geef alleen aan dat ik in de topic titel extreem er tussen had moeten zetten omdat dat eigenlijk de bedoeling was...
quote:Ga jij ff in een bos schijten jah
Op woensdag 10 september 2003 22:02 schreef gelly het volgende:[..]
Echt geloofwaardig kom je niet over.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
quote:Heb je er zelf teveel dat je ze gaat uitdelen?
Op woensdag 10 september 2003 22:05 schreef BaZje het volgende:[..]
Ga jij ff in een bos schijten jah
quote:Jah....... wil je er nog meer voor al je linkse vriendjes???
Op woensdag 10 september 2003 22:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
Heb je er zelf teveel dat je ze gaat uitdelen?
quote:je begon ongeveer hier:
quote:
quote:Erg grappig, dit topic.
quote:Ik heb ook nooit gezegt dat elke linkse extreem links is........... dus ik krabbel helemaal nix terug
Op woensdag 10 september 2003 22:11 schreef Decoy het volgende:[..]
je begon ongeveer hier:
[..]
quote:Voel je ook eens hoe het voelt om gediscrimineerd te worden heh?
Hej we kunnen wel elke x over Lonsdale, Fred perry, Gabbers en (extreem) Rechts gaan lopen zeiken..........Maar dat "extreem" linkse Volkerd van der graaf liefhebbende tuig is net zo erg........ jullie blaaten wel dat jullie niet discrimineren..... maar jullie discrimineren mensen die (net zoals ik) RECHTS georienteerd zijn!!!
Dus ga eerst ff lekker 10 min. een grote beukeboom knuffelen voordat jullie gaan lopen blaaten dat links zo goed is en dat (extreem) linksen NOOIT discrimineren....
Ik moet
van jullie...... RECHTS komt er tenminste eerlijk voor uit dat ze het niet zo blij zijn met b.v. allochtonen of werklozen.....
Wij discrimineren rechts overigens niet, wij hebben echter alleen een hekel aan mensen die op andere neerkijken, zich meer voelen dan een ander, wat echter ook weleens bij links voorkomt hoor, en mensen die om kortzichtige redenen discrimineren. (Zo zie ik het iig.) Dat zijn over het algemeen de gevoelens jegens rechts vanaf het linkse kamp. Ik kan over het algemeen weinig respect opbrengen voor het rechtse volk, rechtse mensen kunnen dit veelal ook niet tegenover veel anderen, waardoor de verhoudingen "verharden."
quote:En ik heb een hekel aan dat kort achterlijke geblaat van dat linkse tuig zoals jij........
Op woensdag 10 september 2003 22:43 schreef Robinhoed het volgende:[..]
Voel je ook eens hoe het voelt om gediscrimineerd te worden heh?
Rechts discrimineert er in het algemeen lustig op los, en dan gaan zeuren dat het zo erg is dat rechts "gediscrimineerd" wordt door de mensen met linkse gedachten? ha ha, laat me niet lachen, je maakt jezelf behoorlijk belachelijk.Wij discrimineren rechts overigens niet, wij hebben echter alleen een hekel aan mensen die op andere neerkijken, zich meer voelen dan een ander, wat echter ook weleens bij links voorkomt hoor, en mensen die om kortzichtige redenen discrimineren. (Zo zie ik het iig.) Dat zijn over het algemeen de gevoelens jegens rechts vanaf het linkse kamp. Ik kan over het algemeen weinig respect opbrengen voor het rechtse volk, rechtse mensen kunnen dit veelal ook niet tegenover veel anderen, waardoor de verhoudingen "verharden."
Al dat linke geblaat zal nederland nog eens ten gronde richten..... en dan hoop ik dat mensen zoals jij 1 van de eersten zullen zijn die er voor zullen moeten boeten.....
[-- wij hebben echter alleen een hekel aan mensen die op andere neerkijken, zich meer voelen dan een ander, wat echter ook weleens bij links voorkomt hoor --] hier jullie vinden julie zelf toch ook beter dan Rechts...........
welterusten
[Dit bericht is gewijzigd door M.a.r.i.e.k.j.e op 10-09-2003 23:07]
quote:Dan doe je dat toch lekker niet!!!!
Op woensdag 10 september 2003 23:03 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Whehehehe
Jij bent die dude van dit: tiesto homo ???? topic... wheheheDan ga ik hier niet eens op de discussie in.. (Natuulijk voel ik me beter dan jij)
![]()
Je komt toch weer met een of ander links geblaat wat nergens op slaat....... hou dan helemaal je bek dicht in dit topic en post dan ook niet..........
quote:Nou.. Ik zal hier niet meer posten
Op woensdag 10 september 2003 23:07 schreef BaZje het volgende:[..]
Dan doe je dat toch lekker niet!!!!
Je komt toch weer met een of ander links geblaat wat nergens op slaat....... hou dan helemaal je bek dicht in dit topic en post dan ook niet..........
...ps.. Je moet dan ook niet vergeten om ze te gebruiken, he
quote:Jong waar de neuk moet dat nou weer op slaan.......... hoer op met dat gezeik van je.....
Op woensdag 10 september 2003 23:10 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
Nou.. Ik zal hier niet meer posten
Welterusten
en ik hoop dat jij morgen niet vergeet je hersens van je slaapkamerkastje te pakken voordat je een computer aanzet
quote:Is dit een persiflage of meen je het echt?
Ik moet
En ik denk overigens dat alle normale rechtse mensen niet zo blij zullen zijn met het feit dat jij claimt hun gedachten te verwoorden..maar dat zullen ze zelf het beste weten.
quote:Wie zijn "Wij" trouwens, wil je ergens bijhoren?
Op woensdag 10 september 2003 22:59 schreef BaZje het volgende:[..]
blablabla
[-- wij hebben echter alleen een hekel aan mensen die op andere neerkijken, zich meer voelen dan een ander, wat echter ook weleens bij links voorkomt hoor --] hier jullie vinden julie zelf toch ook beter dan Rechts...........![]()
![]()
De gemeenschappelijk deler tussen hippies en gabbers is dit :.
Terwijl jij strak van de pillen gaat gabberen gaan anderen Tree-
Nog wat voorbeelden dat je wat vaker in het bos moet gaan om trees te gaan huggen en minder aan de pillen moet :
Van de andere kant, niet elke boom is er blij mee, dus vraag het hem.
Sommige treehuggers moeten meer eten.
Soms heb je meerdere treehuggers nodig voor het volledig omhelzen van de boom.
Moraal van het verhaal : treehuggen is .
quote:Als ie een pilletje op had gehad had ie van iedereen gehouden, van allochtonen, van werkeloze en had hij dolgraag met bomen geknuffeld
Op donderdag 11 september 2003 03:44 schreef LordOfThePings het volgende:
Duidelijk gebrek aan geknuffel gehad, deze poster. Wellicht ook teveel pillen.
Tip voor de TS, zoek een mooie boom op, sla je armen eromheen en knuffel eens lekker, zal je goed doen
Discriminatie heb ik een broertje dood aan, of iemand een eikel of een trut is ligt aan zijn/haar gedrag, niet aan zijn/haar afkomst.
Iedereen krijgt bij mij een kans, een mens is een mens, of die nu bruin, wit, rood, geel, groen, paars of wat dan ook is.......
quote:Je hebt ook wel gelijk, maar ik ben sowieso een emotioneel poster, zeg maar.
Op woensdag 10 september 2003 21:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je hebt een overdosis gehad aan links-bashen, waardoor je niet meer genuanceert je inhoudelijke mening geeft, maar gewoon met grote klewang erop los slaat met opmerkingen die bij desbetreffende alleen maar het gevoel vergroten dat zijn mening over de "linkse knuffelaars die mensen met rechtse meningen proberen demoniseren" een juiste constatering is.
Iets wat ik voor het eerst bij Meneer_Aart ontdekte.
En een tip: laat je niet gekmaken. Niet de tactieken van je 'tegenstander' overnemen, maar gewoon luchtig ermee omgaan, of een inhoudelijke reactie plaatsen die de zelfbewustheid kan vergroten bij de ander.
V.
quote:bla·ten (onov.ww.)
Op donderdag 11 september 2003 14:48 schreef rthls het volgende:
Ik vraag me al 3 pagina's lang af wat blaten nou eigenlijk is.
V.
Ze zijn allebei net zo triest hoor.
Owja ik ben zogenaamd allochtoon en ik HOU VAN HARDCORE IN JE KONT BOREN. Nah is wel leuk, je stopt mensen teveel in hokjes.Leer dat eens af!
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:53 schreef Darkinforcer het volgende:en ik HOU VAN HARDCORE IN JE KONT BOREN.
quote:Hmm Steef, het zijn idd rare mensen, maar beter een bomenknuffelaar dan een Bush...toch?
Op donderdag 11 september 2003 18:29 schreef Foxxy het volgende:
Ik wil ook even wat met jullie delen over bomenknuffelaars.. Weet je wat leuk is als je je verveelt..?
Zoek ff een plaatselijke eco-winkel op, pak een stoel en ga ervoor zitten, met je gezicht naar de ruit toe. Kan je lekker goed naar binnen kijken. Vervolgens hoef je zelf niks meer te doen, alleen maar kijken. Wat je daar allemaal zietVrouwen met gereformeerde aardappelzakken aan die verwoed door de zakjes zonnebloempitten en ecologisch gefokte wortels graven, veel mensen met linnen draagtasjes
en meer van dat volk.. Je kan natuurlijk ook een boom gaan knuffelen als je je verveelt
quote:Ja dat wel...
Op donderdag 11 september 2003 18:33 schreef Spleed het volgende:[..]
Hmm Steef, het zijn idd rare mensen, maar beter een bomenknuffelaar dan een Bush...toch?
BTW: I've got only one name.... Mrs Kaptein whiehaaa
quote:Ja die moet net zo dood als Bush...
Op donderdag 11 september 2003 18:33 schreef Foxxy het volgende:[..]
Ja dat wel...
BTW: I've got only one name.... Mrs Kaptein whiehaaa
quote:Stil maar kindje, stil maar..... kusje erop
Ik moet
quote:En geitenwollensokkendrager?
Op donderdag 11 september 2003 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:Ik ben de enige rechtse boomknuffelaar in de wereld
quote:Zie je nu wel, bomen knuffelen is gewoon leuk!!!!!!!
Op donderdag 11 september 2003 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:Ik ben de enige rechtse boomknuffelaar in de wereld
Die is extreem t.a.v. allochtonen, maar wel sociaal naar autochtonen. Misschien iets van Partij van de Snelweg!
quote:Ja.
Op donderdag 11 september 2003 20:33 schreef tvlxd het volgende:
Mag ik dan de enige rechts PVDA-stemmer zijn?
Jij bent toch zo'n linkse rakker?
[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 11-09-2003 20:46]
quote:...depends on who you ask...
Op donderdag 11 september 2003 20:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja.
Jij bent toch zo'n linkse rakker?
quote:Van jou weten we het al.
Op donderdag 11 september 2003 20:45 schreef tvlxd het volgende:[..]
...depends on who you ask...
quote:Ik kom er ook eerlijk voor uit dat ik jouw en je topic kut vind.
Op woensdag 10 september 2003 21:27 schreef BaZje het volgende:RECHTS komt er tenminste eerlijk voor uit dat ze het niet zo blij zijn met b.v. allochtonen of werklozen.....
quote:Ik zie
Op donderdag 11 september 2003 20:52 schreef Random_hero het volgende:
[afbeelding]Reltopic!
quote:Wat weten we al van mij?
Op donderdag 11 september 2003 20:47 schreef Globalist het volgende:[..]
Van jou weten we het al.
quote:Dat je een treehugger was.
Op donderdag 11 september 2003 21:18 schreef tvlxd het volgende:[..]
Wat weten we al van mij?
quote:Neuh, ik ben niet zo'n zweverig type, hoor.
Op donderdag 11 september 2003 21:23 schreef Globalist het volgende:[..]
Dat je een treehugger was.
quote:Leuke linkse avatar heb je.
Op donderdag 11 september 2003 21:35 schreef tvlxd het volgende:[..]
Neuh, ik ben niet zo'n zweverig type, hoor.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:04 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Wie zijn "Wij" trouwens, wil je ergens bijhoren?
Op mensen neerkijken, daar maak jij je dus waarschijnlijk niet in je dagelijks leven, maar zelfs in zo`n nutteloos topic schuldig aan....
Dus eerst denken voor je iets plaatst.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:43 schreef Robinhoed het volgende:[..]
Voel je ook eens hoe het voelt om gediscrimineerd te worden heh?
Rechts discrimineert er in het algemeen lustig op los, en dan gaan zeuren dat het zo erg is dat rechts "gediscrimineerd" wordt door de mensen met linkse gedachten? ha ha, laat me niet lachen, je maakt jezelf behoorlijk belachelijk.Wij discrimineren rechts overigens niet, wij hebben echter alleen een hekel aan mensen die op andere neerkijken, zich meer voelen dan een ander, wat echter ook weleens bij links voorkomt hoor, en mensen die om kortzichtige redenen discrimineren. (Zo zie ik het iig.) Dat zijn over het algemeen de gevoelens jegens rechts vanaf het linkse kamp. Ik kan over het algemeen weinig respect opbrengen voor het rechtse volk, rechtse mensen kunnen dit veelal ook niet tegenover veel anderen, waardoor de verhoudingen "verharden."
quote:Moet je doen maakt me geen reet uit jung........
Op donderdag 11 september 2003 20:54 schreef Alcatraz het volgende:[..]
Ik kom er ook eerlijk voor uit dat ik jouw en je topic kut vind.
quote:jij bent niet rechts, jij bent dom en nationalistisch
Ik moetvan jullie...... RECHTS komt er tenminste eerlijk voor uit dat ze het niet zo blij zijn met b.v. allochtonen of werklozen.....
quote:Heb je echt meer dan tweehonderd posts moeten wachten eer je inspiratie genoeg had voor dit meesterstukje der literatuur? Ik doel dan natuurlijk op de openingspost.
Op donderdag 11 september 2003 21:57 schreef BaZje het volgende:[..]
Moet je doen maakt me geen reet uit jung........
Meestal van links, trouwens...
quote:Discriminatie!!
Op donderdag 11 september 2003 22:02 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Meestal van links, trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |