quote:Ik herkende hem
Op dinsdag 16 september 2003 12:56 schreef Lexie het volgende:
<-----
quote:Ze hebben de productie stop gezet omdat ze nog te veel Cubes in warenhuizen hebben staan. Als die op zijn, maken ze weer nieuwe
Op dinsdag 16 september 2003 13:02 schreef Houzer het volgende:
Is het waar dat Nintendo een productiestop heeft ingezet om dat de verkoop zo slecht gaat?
quote:en dat er teveel staan, is een gevolg van dat ze er te weinig verkopen..., of er teveel maken
Op dinsdag 16 september 2003 15:42 schreef BMH het volgende:[..]
Ze hebben de productie stop gezet omdat ze nog te veel Cubes in warenhuizen hebben staan. Als die op zijn, maken ze weer nieuwe
quote:alvast een vooraadje
Op dinsdag 16 september 2003 16:09 schreef flappiewappie het volgende:[..]
en dat er teveel staan, is een gevolg van dat ze er te weinig verkopen..., of er teveel maken
quote:graag
Op dinsdag 16 september 2003 15:19 schreef Evad het volgende:
Hehe mischien stomme vraag maar heeft iemand de nintendo intro? Kbedoel dat die blokjes uitrollen en dan ineens verspringen tot het cube logo? Zoja wil je hem mischien even geven? Dan ben ik je erg dankbaar
want ik verwar me nu altijd met jou
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=389&p=l
dit is geen spam want ik heb er helemaal niks aan als jullie dit kopen, ik kwam het alleen tegen en dacht dat sommige mensen dit misschien wel interessant zouden vinden..
Jammer van die N64 controller
quote:Ik zou er sowieso niet mee lopen, ik heb nog een Fiorentina shirt met het Nintendo logo erop. Maarja, tis toch wel een beetje nerderig
Op dinsdag 16 september 2003 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[afbeelding] Jammer van die N64 controller
quote:Op je been zeker
Op dinsdag 16 september 2003 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een Nintendo tattoo
quote:Linkerschouderblad
Op dinsdag 16 september 2003 23:00 schreef febster het volgende:[..]
Op je been zeker
?
quote:Het schijnt zwaar verslavend te zijn, je begint met een kwartier maar je blijft uren plakken. Lees anders de review op IGN even.
Op woensdag 17 september 2003 09:42 schreef Khadgar het volgende:
Wat voor soort spel is het. Is het zo'n lekker spelletje waar je 'ff een kwartiertje mee kan spelen' of is het een spel waar je uren aan moet besteden?
quote:Ik ben vanaf 16 oktober in Nieuw Zeeland, dus het eerste wat ik koop na de jetlag weggeslapen te hebben is Animal Crossing!
Op woensdag 17 september 2003 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen Animal Crossing kopen? Komt 17 oktober in Australië uit!
quote:En jij stuurt uiteraard naar alle fokkers een exemplaar, he?
Op woensdag 17 september 2003 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:[..]
Ik ben vanaf 16 oktober in Nieuw Zeeland, dus het eerste wat ik koop na de jetlag weggeslapen te hebben is Animal Crossing!
Nu alleen nog een logeeradres vinden waar ze een GameCube hebben...
anders wordt het wachten tot ik terug ben in Nederland (half november).
quote:Puik plan, maar je komt in november weer terug naar NL? Dan moeten alle mensen die m bij jou hebben "besteld"ook zo lang wachten lijkt me, ist dan niet makkelijker en sneller om via dvdcrave te bestellen?
Op woensdag 17 september 2003 11:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Voor iedereen die interesse heeft wil ik best een exemplaar meenemen tegen kostprijs. Ik weet niet hoe de prijzen in de winkel liggen tov DVDCrave etc. maar dat meld ik tegen die tijd wel...
quote:Ik heb het spel al een tijdje. Het is een spel waar je dagelijks even een kwartiertje mee kan spelen, want elke dag zijn er nieuwe dingen te doen/koop. Uren lang speel je dit spel niet want dan ga je je doodvervelen (ik in iedergeval).
Op woensdag 17 september 2003 09:42 schreef Khadgar het volgende:
Wat voor soort spel is het. Is het zo'n lekker spelletje waar je 'ff een kwartiertje mee kan spelen' of is het een spel waar je uren aan moet besteden?
Je hebt een dorpje waar je woont in een klein huisje. Door steeds geld te betalen aan de shopbaas krijg je een steeds groter huisje en je moet proberen je huisje zo mooi mogelijk in te richten met meubels uit de zelfde serie.
Om geld te verdienen kan je klusjes voor andere beesten doen, fruit plukken/planten, insecten vangen, vissen vangen en schelpen verzamelen.
Op alle nationale (in mijn versie Amerikaanse) feestdagen is er een speciale gebeurtenis en krijg je een speciaal item.
Ik vind het spel wel een aanrader, alleen wordt het na een tijdje toch wel heel erg saai. Ook is het een 1 speler spel voor meerdere spelers (3 andere spelers kunnen ook nog in het dorpje wonen, maar er kan maar 1 iemand tegelijkertijd spelen. Je kan wel brieven naar elkaar sturen).
De GBA-link optie is wel leuk uitgewerkt in dit spel.
quote:Ik denk het wel. Ik weet ook niet hoeveel de verzendkosten zijn zowel bij DVDCrave als "bij mij". Ik zoek het gewoon uit als ik daar ben en dan kunnen eventuele geïnteresserden zich melden.
Op woensdag 17 september 2003 13:17 schreef Denni5 het volgende:[..]
Puik plan, maar je komt in november weer terug naar NL? Dan moeten alle mensen die m bij jou hebben "besteld"ook zo lang wachten lijkt me, ist dan niet makkelijker en sneller om via dvdcrave te bestellen?
quote:maybe :/
Op woensdag 17 september 2003 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen Animal Crossing kopen? Komt 17 oktober in Australië uit!
quote:Dat zou wel leuk zijn, ik zal eens kijken of ik op dat moment geld heb voor animal crossing
Op woensdag 17 september 2003 11:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Voor iedereen die interesse heeft wil ik best een exemplaar meenemen tegen kostprijs. Ik weet niet hoe de prijzen in de winkel liggen tov DVDCrave etc. maar dat meld ik tegen die tijd wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |