quote:de persoonlijke aanvallen die ik tegenkom gaan over mijzelf als persoon, en hebben niets met de wetenschap te maken.
niet als ieder argument dat niet in je straatje past als persoonlijke aanval wordt opgemerkt.
quote:er zíjn "aanvallen" bij die direct op de persoon zijn (die keur ik af, ook al kan ik hun gedachten soms wel begrijpen.)
op woensdag 15 oktober 2003 16:49 schreef #ANONIEM het volgende:de persoonlijke aanvallen die ik tegenkom gaan over mijzelf als persoon, en hebben niets met de wetenschap te maken.
en moet schorpioen met zoiets lastig gevallen worden??? hij heeft vast wel iets beters te doen, en sowieso iets leukers.
quote:ik vind het ook als ik heel eerlijk ben een klein beetje kinderachtig om als een schoolkind te gaan zeuren in het feedbacktopic als je argumenten worden aangevallen en je je gelijk niet krijgt. het idee van discussie is dat je met andersdenkenden in contact komt en dus met botsende meningen. als je daar geen zin in hebt, en inhoudelijke kritiek te vaak als persoonlijke aanvallen gaat zien, dan vraag ik me een beetje af wat je hier eigenlijk te zoeken hebt, leen.
op woensdag 15 oktober 2003 20:36 schreef pie.er het volgende:
en moet schorpioen met zoiets lastig gevallen worden??? hij heeft vast wel iets beters te doen, en sowieso iets leukers.
de keren dat er op de man werd gespeeld werd, werd dat ook wel enigszins door jouw houding uitgelokt hoor. als je in wfl komt dan kun je op je klompen aanvoelen dat je argumenten kritisch bekeken worden, en dat je inhoudelijke kritiek krijgt en tegenargumenten. er wordt ook van je verwacht dat je niet alleen je eigen standpunt kan verdedigen, maar ook dat je fair omgaat met kritiek van je discussiepartners. jij hebt een aantal keer vragen en argumenten ontweken, en je vindt het erg moeilijk om je ongelijk toe te geven. je begint meteen met "ik ga dit melden" als men je geen gelijk geeft, want dat is "op de man spelen". als men (wel een beetje terecht) opmerkt dat je kennis over de zaken waar je het over hebt misschien niet helemaal toereikend is of zelfs onjuist, vat je dit meteen als een persoonlijke aanval op, en zit je huilend in het feedbacktopic. met zulk gedrag moet je ook niet vreemd opkijken als daar op den duur irritatie over ontstaat bij de anderen. dit noemt men ook wel: het principe van actie en reactie.
quote:even ter verdediging van de heer #ANONIEM: degene die in het feedbacktopic hier over begon was ik.
op woensdag 15 oktober 2003 23:04 schreef schorpioen het volgende:[..]
...
quote:
op dinsdag 14 oktober 2003 17:54 schreef leonardo1504 het volgende:
flikker ajb een degelijk slot op tijd en oneindigheid .. de discussie en waarom is het heelal oneindig?. het blijkt niet mogelijk te zijn een fatsoenlijke discussie te voeren met de heer #ANONIEM zonder er van beticht te worden niet op argumenten in te gaan, de persoonlijke aanval te kiezen, en alweer niet op argumenten in te gaan. zoals pie.er (maar ook anderen) al hebben laten zien (opsomming van gegeven argumenten) is dit grote flauwekul. deze manier van "discussieren" hoort niet in wfl thuis. het maakt namelijk niet uit wat voor karrevracht aan argumenten je aandraagt, zodra ze niet in de theorieën van #ANONIEM passen zijn het opeens geen argumenten meer maar persoonlijke aanvallen.
quote:leen was eerst:
op donderdag 16 oktober 2003 08:16 schreef leonardo1504 het volgende:[..]
even ter verdediging van de heer #ANONIEM: degene die in het feedbacktopic hier over begon was ik.
quote:
op zondag 5 oktober 2003 12:19 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zou graag een verzoek willen indienen om de reacties van pie.er te zien in het topic het broeikaseffect en tijd en oneindigheid... de discussie. hij leest de tekst niet, bedenkt berekeningen, en zorgt ervoor dat het topic verneukt wordt terwijl het best wel mooie topics zijn. hij spamt gewoon met omzet om mij te irriteren.oordeel zelf maar over de heksenhypothese die hij oppert, terwijl daarvoor een goede discussie gaande was met argumenten die het aannemelijk maakten, en de berekening in het topic over oneindigheid van tijd massa en energie.
quote:om ook maar wat olie op het vuur te gooien : "hij begon!" is natuurlijk ook vrij kinderachtig
op donderdag 16 oktober 2003 09:52 schreef schorpioen het volgende:[..]
leen was eerst:
quote:ja zeg, ga jij je er ook nog eens tegenaan bemoeien!
op donderdag 16 oktober 2003 11:49 schreef mariel het volgende:[..]
om ook maar wat olie op het vuur te gooien : "hij begon!" is natuurlijk ook vrij kinderachtig
quote:en jij klikt!
op donderdag 16 oktober 2003 11:49 schreef mariel het volgende:[..]
om ook maar wat olie op het vuur te gooien : "hij begon!" is natuurlijk ook vrij kinderachtig
quote:@ your service
op donderdag 16 oktober 2003 12:24 schreef schorpioen het volgende:[..]
ja zeg, ga jij je er ook nog eens tegenaan bemoeien!
quote:ah ok, dat had ik niet gezien.
op donderdag 16 oktober 2003 09:52 schreef schorpioen het volgende:[..]
leen was eerst:
[..]
quote:
op vrijdag 17 oktober 2003 19:53 schreef schatje het volgende:
ik mis akkersloot wel een beetje.
start jij ff een akkersloot terug topic ?
quote:
op zaterdag 18 oktober 2003 14:28 schreef #ANONIEM het volgende:
akkersloots ban zit er nu toch wel op?
quote:er staat geen tijd bij. blijkbaar heeft ie nog niet bevredigend kunnen uitleggen wat ie op fok! wil..
op vrijdag 3 oktober 2003 22:46 schreef yvonne het volgende:
akkesloot, bansheeboy en youssef zijn eens even gebanned, ze mogen de fa's per mail eens uitleggen wat ze eigenlijk op fok! willen
gelukkig...
quote:youssef is inmiddels wet terug
op zondag 19 oktober 2003 15:27 schreef lord_vetinari het volgende:[..]
[..]er staat geen tijd bij. blijkbaar heeft ie nog niet bevredigend kunnen uitleggen wat ie op fok! wil..
gelukkig...
quote:jammer van z'n vorige avatar.
op zondag 19 oktober 2003 19:09 schreef schatje het volgende:[..]
youssef is inmiddels wet terug
.
quote:ik weet het niet, anderen hebben de avatar nog wel. maar op de een of andere manier is ie bij mij weggehaald. ze hebben er iig niets over gezegd, maar ik wilde gewoon eens een andere (lieve
op zondag 19 oktober 2003 19:39 schreef viola_holt het volgende:[..]
jammer van z'n vorige avatar.
was zeker één van de eisen van de fas
quote:is samen met youssef unbanned
op vrijdag 17 oktober 2003 19:53 schreef schatje het volgende:
ik mis akkersloot wel een beetje.
[dit bericht is gewijzigd door schorpioen op 19-10-2003 22:33]
quote:welke kant het laat zien is volledig irrelevant. het is off topic hier. dit is het feedbacktopic, en islamdiscussies horen hier niet. punt.
op zondag 19 oktober 2003 22:26 schreef #ANONIEM het volgende:
- edit - dit is geen islam topic.liet misschien wel de andere kant van het verhaal zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |