quote:dogma's van de islamofielen. bedoel je?
op zondag 14 september 2003 19:05 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom is dat topic over die islamofielen eigenlijk weer gesloten?
omdat het vol was!
quote:geacht forumbeheer. willen jullie a.u.b. god deblokkeren ?
op maandag 15 september 2003 10:45 schreef christine het volgende:
god kan nog steeds tegen mensen spreken, hoor
quote:dat kan god zelf wel, hij heeft nl het superuser wachtwoord.
op maandag 15 september 2003 11:24 schreef akkersloot het volgende:[..]
geacht forumbeheer. willen jullie a.u.b. god deblokkeren ?
quote:ik hoop dat hij dat superuser wachtwoord aan mij openbaart
op maandag 15 september 2003 11:55 schreef schorpioen het volgende:
dat kan god zelf wel, hij heeft nl het superuser wachtwoord.
quote:ik snap alleen je ondertitel niet:
op maandag 15 september 2003 19:31 schreef akkersloot het volgende:[..]
ik hoop dat hij dat superuser wachtwoord aan mij openbaart
en als je ook nog eens zegt dat je de laatste profeet bent dat is helemaal slim.
moet dat niet zijn:
en als je ook nog eens zegt dat je de laatste profeet bent is dat helemaal slim.
of
en als je ook nog eens zegt dat je de laatste profeet bent; dat is helemaal slim.
het is mij trouwens nog niet gelukt om een plekje in iemands ondertitel te bemachtigen... gefeliciteerd! klik => bansheeboy
[dit bericht is gewijzigd door mobious op 16-09-2003 16:56]
quote:ik vind dat jij niet echt respectvol met religieuze discussies omgaat
op maandag 15 september 2003 11:24 schreef akkersloot het volgende:
quote:ik vind dat jij niet echt respectvol met religieuze discussies omgaat
[quote]op maandag 15 september 2003 11:24 schreef akkersloot het volgende:
quote:jij zegt toch dat god nog steeds tegen mensen kan spreken
op woensdag 17 september 2003 19:56 schreef akkersloot het volgende:
christine schreef
[..]ik vind dat jij niet echt respectvol met religieuze discussies omgaat
quote:blijkbaar is het niet zomaar een vraagje of dat god alwetend is en gezien er miljoenen mensen gek van worden god de bijbel of koran niet geschreven kan hebben. weinig mensen die dat een wetenschappelijk bewijs noemen dat de bijbel niet goddelijk kan zijn, ik wel.
op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef schorpioen het volgende:
ik ga toch weer verwijzen naar [centraal] god, geloof en de bijbel deel 3 want voor ieder theologisch vraagje een apart topic openen dat schiet niet op. en de argumenten of de insteek van dit topic is verre van nieuw, ze staan ook al in vele andere topics. slot dus.
quote:vraag dus begrijpbare zinnen te gebruiken
op woensdag 17 september 2003 20:02 schreef akkersloot het volgende:
blijkbaar is het niet zomaar een vraagje of dat god alwetend is en gezien er miljoenen mensen gek van worden god de bijbel of koran niet geschreven kan hebben. weinig mensen die dat een wetenschappelijk bewijs noemen dat de bijbel niet goddelijk kan zijn, ik wel.
vraag dus de topic te heropenen
quote:
op woensdag 17 september 2003 13:24 schreef macmeester het volgende:
zolang jij de bijbel en zijn evangeliėn zo letterlijk weet te lezen, doe dan ook geen moeite om het te begrijpen. het is gewoon niet voor jou bedoeld (daar al eens aan gedacht?)
quote:beter had je antwoord kunnen geven op de volgende vragen
op woensdag 17 september 2003 12:04 schreef macmeester het volgende:
vriendelijk verzoek om religiebashend onderwerp god is alwetend en vooruitziend... kritisch te bekijken.
[dit bericht is gewijzigd door schorpioen op 17-09-2003 21:50]
quote:omdat het er is. wat is de zin van een centraal topic als je de andere topics die over precies hetzelfde gaan gewoon openlaat? zoals ik al zei in het fb topic: we proberen hier de geloofsdiscussies een beetje te centraliseren, omdat we anders meerdere topics krijgen met dezelfde of zeer vergelijkbare discussies. dat zou de andere onderwerpen teveel gaan overheersen, dus vandaar de verwijzing naar het centrale topic.
op donderdag 18 september 2003 23:06 schreef waxxer het volgende:
om het kort te houden:slotje omdat iets perse centraal moet
waarom dus?
quote:het was imo een heel andere insteek dan over het geloof in het algemeen, het was met een eigen insteek en een eigen discussierichting. ik zeg maar wat, maar in seksualiteit kun je tig topics openen over masturbatie zonder slotje. masturbatie voor meisjes, masturbatie voor jongens, masturbatie samen, masturbatie inhouden, maar er is geen centraal masturbatietopic.
op donderdag 18 september 2003 23:07 schreef schorpioen het volgende:
er is een slotje op gegaan omdat er anders meerdere topics over hetzelfde lopen. het was een prima stuk op zich, maar om voor elke user die zijn overpeinzingen over religie wil posten een apart topic aan te maken, dat schiet ook niet op. dan zouden er binnen de kortste keren tig religietopics lopen, en zou de filosofie en wetenschapskant volledig weggedrukt worden.verder in wfl feedback deel 3
quote:ik kan het me wel voorstellen dat een centraal topic soms niet helemaal ideaal is, maar aan de andere kant: als jouw topic een 'nieuwe insteek' is dan kan iedereen wel een nieuw topic met zijn eigen insteek over het geloof gaan openen. en dan heb je alleen nog maar geloofstopics met ongeveer dezelfde discussies en verdwijnt de filosofie en wetenschap zowat uit wfl. dat is niet de bedoeling.
op donderdag 18 september 2003 23:18 schreef waxxer het volgende:[..]
het was imo een heel andere insteek dan over het geloof in het algemeen, het was met een eigen insteek en een eigen discussierichting. ik zeg maar wat, maar in seksualiteit kun je tig topics openen over masturbatie zonder slotje. masturbatie voor meisjes, masturbatie voor jongens, masturbatie samen, masturbatie inhouden, maar er is geen centraal masturbatietopic.
f&f: topic over mais, topic over tarwe, topic over haver, maar geen centraal gewassen-topic. omdat mijn post een discussie an sich is, zou ik hem eigenlijk best graag weer open willen zien als dat kan
de voorbeelden die je aanhaalt zijn ook niet echt vergelijkbaar omdat ik nog nooit ellenlange flameachtige discussies zonder eind over tarwe, haver, of masturbatie gezien heb... discussies over geloof daarentegen lopen in veel gevallen uit op hetzelfde: de eeuwige discussie "bestaat god of niet". dus vandaar het centrale topic voor algemene geloofsdiscussies, eentje waar ook jouw topic wel onder geschaard kan worden...
quote:jammer ook omdat in dat topic vier moslims mee discussieerden. is vrij zelfzaam op wfl.
op donderdag 18 september 2003 21:34 schreef akkersloot het volgende:
zucht. waarom moet [moslim] een vers uit de koran nu weer op slot?
wacht bijvoorbeeld nog op antwoord waarom ik als "ongelovige" verderf zou brengen.
sommige -wetenschappers(?)- en hun argumenten
het gat van #ANONIEM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |