abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13076563
en hier weer verder, met alle klachten, suggesties, problemen met slotjes of andere vragen/verzoeken mbt wfl.

wfl feedback deel 2

Unox, the worst operating system.
pi_13164281
waarom is dat topic over die islamofielen eigenlijk weer gesloten?
pi_13164789
quote:
op zondag 14 september 2003 19:05 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom is dat topic over die islamofielen eigenlijk weer gesloten?
dogma's van de islamofielen. bedoel je?

omdat het vol was!

maandag 15 september 2003 @ 11:24:07 #4
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13176363
quote:
op maandag 15 september 2003 10:45 schreef christine het volgende:
god kan nog steeds tegen mensen spreken, hoor
geacht forumbeheer. willen jullie a.u.b. god deblokkeren ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_13176956
quote:
op maandag 15 september 2003 11:24 schreef akkersloot het volgende:

[..]

dat kan god zelf wel, hij heeft nl het superuser wachtwoord.
  maandag 15 september 2003 @ 19:31:06 #6
60090 Akkersloot
pi_13188698
quote:
op maandag 15 september 2003 11:55 schreef schorpioen het volgende:
dat kan god zelf wel, hij heeft nl het superuser wachtwoord.
ik hoop dat hij dat superuser wachtwoord aan mij openbaart
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_13203011
quote:
op maandag 15 september 2003 19:31 schreef akkersloot het volgende:

[..]

ik hoop dat hij dat superuser wachtwoord aan mij openbaart

ik snap alleen je ondertitel niet:

en als je ook nog eens zegt dat je de laatste profeet bent dat is helemaal slim.

moet dat niet zijn:
en als je ook nog eens zegt dat je de laatste profeet bent is dat helemaal slim.

of

en als je ook nog eens zegt dat je de laatste profeet bent; dat is helemaal slim.

het is mij trouwens nog niet gelukt om een plekje in iemands ondertitel te bemachtigen... gefeliciteerd! klik => bansheeboy

[dit bericht is gewijzigd door mobious op 16-09-2003 16:56]

En weer een stukje onzinnige proza.
  woensdag 17 september 2003 @ 12:04:17 #8
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_13232224
vriendelijk verzoek om religiebashend onderwerp god is alwetend en vooruitziend... kritisch te bekijken.
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  woensdag 17 september 2003 @ 13:53:52 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13234826
quote:
op maandag 15 september 2003 11:24 schreef akkersloot het volgende:
ik vind dat jij niet echt respectvol met religieuze discussies omgaat
  woensdag 17 september 2003 @ 19:56:32 #10
60090 Akkersloot
pi_13244418
christine schreef
quote:
[quote]op maandag 15 september 2003 11:24 schreef akkersloot het volgende:
[/quote]
jij zegt toch dat god nog steeds tegen mensen kan spreken
  woensdag 17 september 2003 @ 19:59:57 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13244540
quote:
op woensdag 17 september 2003 19:56 schreef akkersloot het volgende:
christine schreef
[..]

jij zegt toch dat god nog steeds tegen mensen kan spreken
[/quote]
ja, en dat gaat dus over de god die voor mij de basis vormt van mijn leven en datgene waar ik in geloof. kennelijk weet jij geen respect op te brengen voor mensen die ergens in geloven.
  woensdag 17 september 2003 @ 20:02:31 #12
60090 Akkersloot
pi_13244618
quote:
op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef schorpioen het volgende:
ik ga toch weer verwijzen naar [centraal] god, geloof en de bijbel deel 3 want voor ieder theologisch vraagje een apart topic openen dat schiet niet op. en de argumenten of de insteek van dit topic is verre van nieuw, ze staan ook al in vele andere topics. slot dus.
blijkbaar is het niet zomaar een vraagje of dat god alwetend is en gezien er miljoenen mensen gek van worden god de bijbel of koran niet geschreven kan hebben. weinig mensen die dat een wetenschappelijk bewijs noemen dat de bijbel niet goddelijk kan zijn, ik wel.
vraag dus de topic te heropenen
  woensdag 17 september 2003 @ 20:06:45 #13
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13244745
quote:
op woensdag 17 september 2003 20:02 schreef akkersloot het volgende:
blijkbaar is het niet zomaar een vraagje of dat god alwetend is en gezien er miljoenen mensen gek van worden god de bijbel of koran niet geschreven kan hebben. weinig mensen die dat een wetenschappelijk bewijs noemen dat de bijbel niet goddelijk kan zijn, ik wel.
vraag dus de topic te heropenen
vraag dus begrijpbare zinnen te gebruiken
  woensdag 17 september 2003 @ 20:24:52 #14
60090 Akkersloot
pi_13245290
moeten we dit ook al normaal gaan vinden. hier zegt iemand ronduit dat een goddelijk boek niet voor mij bedoeld zou zijn.
quote:
op woensdag 17 september 2003 13:24 schreef macmeester het volgende:
zolang jij de bijbel en zijn evangeliėn zo letterlijk weet te lezen, doe dan ook geen moeite om het te begrijpen. het is gewoon niet voor jou bedoeld (daar al eens aan gedacht?)
  woensdag 17 september 2003 @ 20:28:19 #15
60090 Akkersloot
pi_13245419
quote:
op woensdag 17 september 2003 12:04 schreef macmeester het volgende:
vriendelijk verzoek om religiebashend onderwerp god is alwetend en vooruitziend... kritisch te bekijken.
beter had je antwoord kunnen geven op de volgende vragen
1. is god alwetend ?
2. had god dus niet moeten weten dat miljoenen mensen hartstikke gek zouden worden van de bijbel c.q. koran ?
3. is het feit dat miljoenen mensen hartstikke gek worden (daarmee bedoel ik natuurlijk niet alleen gelovend, maar dat die mensen andere mensen gaan vermoorden) van de bijbel c.q. koran dan dus geen wetenschappelijk bewijs dat de bijbel en de koran niet goddelijk kunnen zijn ?
  woensdag 17 september 2003 @ 20:41:37 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13245832
je kunt ook op elke korrel zout een slak leggen
  woensdag 17 september 2003 @ 21:38:01 #17
60090 Akkersloot
pi_13247709
- edit - volgende keer ga ik wissen.

[dit bericht is gewijzigd door schorpioen op 17-09-2003 21:50]

pi_13248220
nu is het afgelopen. dit is het feedback topic, niet een topic waar je gesloten topics kan voortzetten!
  donderdag 18 september 2003 @ 21:34:48 #19
60090 Akkersloot
pi_13274431
zucht. waarom moet [moslim] een vers uit de koran nu weer op slot?
wacht bijvoorbeeld nog op antwoord waarom ik als "ongelovige" verderf zou brengen.
pi_13277114
om het kort te houden:

slotje omdat iets perse centraal moet

waarom dus?

pi_13277487
quote:
op donderdag 18 september 2003 23:06 schreef waxxer het volgende:
om het kort te houden:

slotje omdat iets perse centraal moet

waarom dus?

omdat het er is. wat is de zin van een centraal topic als je de andere topics die over precies hetzelfde gaan gewoon openlaat? zoals ik al zei in het fb topic: we proberen hier de geloofsdiscussies een beetje te centraliseren, omdat we anders meerdere topics krijgen met dezelfde of zeer vergelijkbare discussies. dat zou de andere onderwerpen teveel gaan overheersen, dus vandaar de verwijzing naar het centrale topic.
pi_13277511
quote:
op donderdag 18 september 2003 23:07 schreef schorpioen het volgende:
er is een slotje op gegaan omdat er anders meerdere topics over hetzelfde lopen. het was een prima stuk op zich, maar om voor elke user die zijn overpeinzingen over religie wil posten een apart topic aan te maken, dat schiet ook niet op. dan zouden er binnen de kortste keren tig religietopics lopen, en zou de filosofie en wetenschapskant volledig weggedrukt worden.

verder in wfl feedback deel 3

het was imo een heel andere insteek dan over het geloof in het algemeen, het was met een eigen insteek en een eigen discussierichting. ik zeg maar wat, maar in seksualiteit kun je tig topics openen over masturbatie zonder slotje. masturbatie voor meisjes, masturbatie voor jongens, masturbatie samen, masturbatie inhouden, maar er is geen centraal masturbatietopic.
f&f: topic over mais, topic over tarwe, topic over haver, maar geen centraal gewassen-topic. omdat mijn post een discussie an sich is, zou ik hem eigenlijk best graag weer open willen zien als dat kan
pi_13277885
quote:
op donderdag 18 september 2003 23:18 schreef waxxer het volgende:

[..]

het was imo een heel andere insteek dan over het geloof in het algemeen, het was met een eigen insteek en een eigen discussierichting. ik zeg maar wat, maar in seksualiteit kun je tig topics openen over masturbatie zonder slotje. masturbatie voor meisjes, masturbatie voor jongens, masturbatie samen, masturbatie inhouden, maar er is geen centraal masturbatietopic.
f&f: topic over mais, topic over tarwe, topic over haver, maar geen centraal gewassen-topic. omdat mijn post een discussie an sich is, zou ik hem eigenlijk best graag weer open willen zien als dat kan

ik kan het me wel voorstellen dat een centraal topic soms niet helemaal ideaal is, maar aan de andere kant: als jouw topic een 'nieuwe insteek' is dan kan iedereen wel een nieuw topic met zijn eigen insteek over het geloof gaan openen. en dan heb je alleen nog maar geloofstopics met ongeveer dezelfde discussies en verdwijnt de filosofie en wetenschap zowat uit wfl. dat is niet de bedoeling.

de voorbeelden die je aanhaalt zijn ook niet echt vergelijkbaar omdat ik nog nooit ellenlange flameachtige discussies zonder eind over tarwe, haver, of masturbatie gezien heb... discussies over geloof daarentegen lopen in veel gevallen uit op hetzelfde: de eeuwige discussie "bestaat god of niet". dus vandaar het centrale topic voor algemene geloofsdiscussies, eentje waar ook jouw topic wel onder geschaard kan worden...

vrijdag 19 september 2003 @ 06:18:38 #24
60090 Akkersloot
pi_13280638
quote:
op donderdag 18 september 2003 21:34 schreef akkersloot het volgende:
zucht. waarom moet [moslim] een vers uit de koran nu weer op slot?
wacht bijvoorbeeld nog op antwoord waarom ik als "ongelovige" verderf zou brengen.
jammer ook omdat in dat topic vier moslims mee discussieerden. is vrij zelfzaam op wfl.
  vrijdag 19 september 2003 @ 14:53:36 #25
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_13289299
zou de policy aangepast kunnen worden zodat dit soort moddergooitopics weg kan?

sommige -wetenschappers(?)- en hun argumenten
het gat van #ANONIEM

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')