quote:He vriend, ik heb nooit gezegd dat het een hersenziekte is. Ik zie het wel als een ziekte en een hersenafwijking, maar daar staan vele onderzoeken van doktoren achter...
Op zaterdag 27 september 2003 20:22 schreef sp3c het volgende:[..]
ik vraag ook niet om een ban, ik vraag enkel of je opmerkingen waarin meneer homosexualiteit als een hersenziekte bestempelt kunt verwijderen.
quote:Lees eens die 1000-den topics waar de moslims worden beledigd, waarom kom je daar niet voor op ???
totaal belachelijk en kwetsend voor diegenen hier op het forum die daadwerkelijk homo zijn ... ik weet niet meer wie maar er waren er eerst een aantal.
quote:Prima, dat mag je denken uiteraard. Jij hebt wel meer denkbeelden die niet stroken met de realiteit, wat dat betreft kan dit er ook nog wel bij. Maar beperk je gebabbel dan tot topics waar het werkelijk gaat om de vraag of homofilie een ziekte is. Idem voor je beweringen over Aids en homo's. Totaal offtopic en helemaal niet relevant.
Op zaterdag 27 september 2003 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:He vriend, ik heb nooit gezegd dat het een hersenziekte is. Ik zie het wel als een ziekte en een hersenafwijking, maar daar staan vele onderzoeken van doktoren achter...
quote:Robh, dat ben ik eerlijk gezegd niet met je eens. Van alles wat ik zeg of opsom in topics is maar 3 a 4% off-topic, en dat gebruik ik dan vaak om mijn visie of mening kracht bij te zetten...
Op zaterdag 27 september 2003 20:44 schreef robh het volgende:[..]
Prima, dat mag je denken uiteraard. Jij hebt wel meer denkbeelden die niet stroken met de realiteit, wat dat betreft kan dit er ook nog wel bij. Maar beperk je gebabbel dan tot topics waar het werkelijk gaat om de vraag of homofilie een ziekte is. Idem voor je beweringen over Aids en homo's. Totaal offtopic en helemaal niet relevant.
quote:dus omdat moslims beledigd worden moet jij homo's beledigen, als je buurman te hard rijd steel jij ergens anders een auto? Je zit dus eigenlijk gewoon een beetje homo's te etteren omdat andere mensen moslims zitten te etteren ... flamebait noemt men dat en ik vind het kinderachtig
Op zaterdag 27 september 2003 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
He vriend, ik heb nooit gezegd dat het een hersenziekte is. Ik zie het wel als een ziekte en een hersenafwijking, maar daar staan vele onderzoeken van doktoren achter...
[..]Lees eens die 1000-den topics waar de moslims worden beledigd, waarom kom je daar niet voor op ???
trouwens ik ben vaak genoeg voor moslims opgekomen als het te gek werd dus dat is ook een totaal onzinnig argument maar dat zijn we inmiddels ook wel van je gewend.
maar goed, ik kan me voorstellen dat die opmerkingen kwetsend en ronduit discriminerend zijn en ik zou graag zien dat ze verwijderd werden
quote:Je laxeert er anders behoorlijk op los hoor. Ik lees soms dingen van je die een poedel van wederzijds formaat niet zouden misstaan...
Op zaterdag 27 september 2003 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Robh, dat ben ik eerlijk gezegd niet met je eens. Van alles wat ik zeg of opsom in topics is maar 3 a 4% off-topic, en dat gebruik ik dan vaak om mijn visie of mening kracht bij te zetten...
quote:Dat laat ik aan de oplettende lezer over:
En dat mijn denkbeelden niet met de realiteit strookt is een grapje neem ik aan
quote:
Misschien dat de betreffende leerlingen zitten met wrok vanwege het feit dat zij nu altijd worden geconfronteerd met ziektes als AIDS etc. die uit het homo-isme zijn ontstaan en dus te danken hebben aan dit soort leraren. Misschien zijn dit de logische gevolgen daarvan...
quote:Ja, maar dat AIDS een gevolg is van homo-isme is onzin. Iedereen weet dat de CIA erachter zit. Kijk maar in TRU
Op zaterdag 27 september 2003 21:35 schreef Coone het volgende:
Ergens is het ook wel weer goed dat het Fokforum op deze manier een afspiegeling van de samenleving. Veel jongeren schijnen op een BansheeBoy achtige manier over homoseksualiteit te praten. Prima om daar ook hiermee geconfronteerd te worden - maar probeer ook af en toe constructief te zijn in de discussie. Dat je homoseksualiteit een ziekelijke afwijking vind, dat is in 1 zin wel gezegd.
quote:Bansheeboy opmerking ? Ergens in de topic over het pesten van homofiele leraarkrachten denk ik.
Misschien dat de betreffende leerlingen zitten met wrok vanwege het feit dat zij nu altijd worden geconfronteerd met ziektes als AIDS etc. die uit het homo-isme zijn ontstaan en dus te danken hebben aan dit soort leraren. Misschien zijn dit de logische gevolgen daarvan...
quote:Had de CIA dan anders geen besmettelijke ziekte voor moslims gemaakt
Op zaterdag 27 september 2003 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar dat AIDS een gevolg is van homo-isme is onzin. Iedereen weet dat de CIA erachter zit. Kijk maar in TRU
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 27-09-2003 21:46]
quote:Waar zie jij in zijn opmerking het woord 'moslim' of 'islam' staan? Je vooroordelen schijnen door je hemd heen, vriend.
Op zaterdag 27 september 2003 21:43 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Bansheeboy opmerking ? Ergens in de topic over het pesten van homofiele leraarkrachten denk ik.
Bansheeboy laxeert alweer. Want moslims doen toch niet aan sex met ongelovigen dus kunnen dus toch ook geen aids krijgen ?
quote:Ho rustig maar. Misschien was het dan Youssef die in elke post het over elke moslim dit en elke moslim dat heeft. Sorry. Overigens ben jij de gene die met het idee rond loopt dat ik een of andere gevaarlijke godsdienst aanhang. Vooroordeel dus.
Op zaterdag 27 september 2003 21:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:[Op zaterdag 27 september 2003 21:43 schreef Akkersloot het volgende:
Bansheeboy opmerking ? Ergens in de topic over het pesten van homofiele leraarkrachten denk ik.
Bansheeboy laxeert alweer. Want moslims doen toch niet aan sex met ongelovigen dus kunnen dus toch ook geen aids krijgen ?]Waar zie jij in zijn opmerking het woord 'moslim' of 'islam' staan? Je vooroordelen schijnen door je hemd heen, vriend.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 21:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil niet eens weten wat je gelooft, maar gezien je post-geschiedenis heb ik zo mijn vermoedens...Leef lekker verder in je beperkte denkwereldje.
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:13 schreef BansheeBoy het volgende: [Op zondag 28 september 2003 16:49 schreef Akkersloot het volgende:
Nee ik heb het over wat ik in de koran zelf lees. Zoals het vers 5:33 "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden is dat ze gedood moeten worden". Zoiets verwacht ik meer in Mein Kampf dan in een boek van God.]Ja, dat geloof ik best, zowiezo alles wat jij post riekt naar de stijl van wijlen Adolfje. En wat alle fokkers ook erg aan je vinden is dat jij meer respect hebt voor Adolf Hitler dan voor de profeet Mohammed vzmh...
Jij hebt vast een gesigneerd exemplaar van mein kampf in je boekenkast
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 28-09-2003 17:26]
quote:Ik heb het hier geplaatst omdat er hier over Bansheeboy werd gesproken. Het was onder FWL. (voortaan zal ik dat direkt vermelden) maar Wat is de islam precies ? deel 2 moest ik nog even apart copieren.
Op zondag 28 september 2003 17:24 schreef robh het volgende:
Akkersloot, waar-o-waar en in welk topic was dit?
quote:Als je problemen hebt met posts in WFL dan kun je dat beter in het Feedback-topic aldaar melden. Ik kan hier verder niets mee.
Op zondag 28 september 2003 17:28 schreef Akkersloot het volgende:Ik heb het hier geplaatst omdat er hier over Bansheeboy werd gesproken. Het was onder FWL. (voortaan zal ik dat direkt vermelden) maar Wat is de islam precies ? deel 2 moest ik nog even apart copieren.
quote:Wat doe je dan in hemelsnaam in het FB topic van Oog?
Op zondag 28 september 2003 17:28 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Ik heb het hier geplaatst omdat er hier over Bansheeboy werd gesproken. Het was onder FWL. (voortaan zal ik dat direkt vermelden) maar Wat is de islam precies ? deel 2 moest ik nog even apart copieren.
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:28 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb het hier geplaatst omdat er hier over Bansheeboy werd gesproken.
Is GoldaM ook niet gewoon een kloon in het rijtje: arafat, Baruchgoldstein en arielsharon? En om die reden in dit topic ongewenst?
De inhoudsloze propopaganda stront druipt iig rijkelijk over het beeldscherm...
[centraal topic] Israël/Palestina discussie # 37
De topicreeks "Gelukkig hebben we de foto's nog" is bedoeld om leuke, grappige en originele commentaren bij nieuwsfoto's te geven. Die topics zijn geen vrijplaats om je haat, laster en intolerantie (nog) eens luidkeels te verkondigen.
Het begint daar op het moment de spuigaten uit te lopen met niet grappige foto's en nog minder grappige teksten. Houd het een beetje leuk daar, of blijf gewoon weg.
quote:Je mag een facist geen facist noemen?
Op zondag 28 september 2003 20:04 schreef Coone het volgende:
Kunnen jullie even kijken naar hetd Edward Said - topic waar veel off-topic wordt gegaan en onsmakelijke opmerkingen over een 'facist' staan.
* sp3c hides
quote:Echt verziekt nu, misschien een slotje? Dan heeft BAZZA zijn zin
Op zondag 28 september 2003 20:04 schreef Coone het volgende:
Kunnen jullie even kijken naar hetd Edward Said - topic waar veel off-topic wordt gegaan en onsmakelijke opmerkingen over een 'facist' staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |