quote:Thnx!
Op woensdag 24 september 2003 14:06 schreef freako het volgende:
Amerikaanse taferelen in Den HaagLeefbaar Den Haag maakt het niet echt leefbaar
Beetje dubbel denk ik, topic past volgens mij ook beter in POL dan in OOG.
is een beetje dubbel, in POL loopt Verweij-Jonker: "Integratie op schema" al
quote:Dank u
Op donderdag 25 september 2003 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
nederlanders jaloers op migranten?is een beetje dubbel, in POL loopt Verweij-Jonker: "Integratie op schema" al
Beetje overdreven, om daar met de slotjes-tengels aan te gaan zitten. Grappig om die foto te zien, zeker voor wie de achtergrond kent van de concurrentiestrijd tussen Spits en Metro.
Maar goed.. schijnt lekker te zijn, slotjes zetten.
quote:Het staat je compleet vrij om het in het daarvoorbedoelde topic in Onzin te posten.
Op donderdag 25 september 2003 17:47 schreef Gert het volgende:
Leuke foto in de spits vandaagBeetje overdreven, om daar met de slotjes-tengels aan te gaan zitten. Grappig om die foto te zien, zeker voor wie de achtergrond kent van de concurrentiestrijd tussen Spits en Metro.
Maar goed.. schijnt lekker te zijn, slotjes zetten.
ik weet niet of het normaal is dat er zo gul met vooroordelen mag worden gestrooid, maar BansheeBoy's gedrag is vrij walgelijk te noemen.
Wederom veroordeling tot steniging
en mocht je daar het woordje Amerikaan voor Marrokaan of Islamiet vervangen dan zat er al lang en breed een slotje op en minimaal drie waarschuwingen.
oh wacht, domme ik, het zijn Amerikanen, die mag je discrimineren, demonizeren en daar mogen doodleuk grove leugens over verteld worden, ik zal het onthouden de volgende keer als er weer een moslim-topic loopt.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 25-09-2003 17:55]
quote:Ik ben ook niet blij met de idioterie die BansheeBoy op het forum plaatst.
Op donderdag 25 september 2003 17:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Homoleraren vooral gehinderd op vmbo-scholenik weet niet of het normaal is dat er zo gul met vooroordelen mag worden gestrooid, maar BansheeBoy's gedrag is vrij walgelijk te noemen.
quote:
Wederom veroordeling tot stenigingen mocht je daar het woordje Amerikaan voor Marrokaan of Islamiet vervangen dan zat er al lang en breed een slotje op en minimaal drie waarschuwingen.
oh wacht, domme ik, het zijn Amerikanen, die mag je discrimineren, demonizeren en daar mogen doodleuk grove leugens over verteld worden, ik zal het onthouden de volgende keer als er weer een moslim-topic loopt.
Welke post(s) bedoel je?
quote:Waar lees je dan anti-Amerikanisme in terug
Op donderdag 25 september 2003 17:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wederom veroordeling tot stenigingen mocht je daar het woordje Amerikaan voor Marrokaan of Islamiet vervangen dan zat er al lang en breed een slotje op en minimaal drie waarschuwingen.
quote:Not to mention the fact that America's judical system is dragged into a discussion about the deathpenalty in Nigeria according to Islamic Law. But it doesn't matter, do with it what you like, I'll just remember it next time there is a discussion about America, where I can bad-mouth the islamic world to my heart's content.
Het lijkt me nog veel achterlijker dat je de doodsstraf krijgt omdat je zwart bent en je niet alle in de wet opgenomen rechten te horen hebt gekregen. Of dat je ter dood gebracht wordt in een maatschappij vol electronica en wetenschap, terwijl ze er drie dagen later achterkomen dat je het niet gedaan had.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
well you know last I checked this was a blattant, filthy heathen lie:Een hele hoop geblaat
De cola zit over m'n toetsenbord
quote:so with this you are giving me, and countless others, the permission to tell blattant lies about other nationalities and cultures, regardless of what those nationalities and cultures are?
Op donderdag 25 september 2003 18:18 schreef robh het volgende:
Dit ga je toch niet menen Kugari?
quote:Dit vind ik nou echt weer jammer. Eindelijk doe ik mijn best om te posten in de stijl zoals iedereen doet, en mijn vriend Robh noemt het "idoterie" ???
Op donderdag 25 september 2003 17:54 schreef robh het volgende:[..]
Ik ben ook niet blij met de idioterie die BansheeBoy op het forum plaatst.
[..]
quote:Trist Kugari, men da De ser setningen som De det visesr til har ingenting med gjøre det MOT. Diskusjonen er om død-straffen, uansett landet som det utfører i. Det er ikke løgner som forteller men det er en mening. Om De ikke ser forskjellen da det er Deres egent problem.
Op donderdag 25 september 2003 18:23 schreef Kugari-Ken het volgende:so with this you are giving me, and countless others, the permission to tell blattant lies about other nationalities and cultures, regardless of what those nationalities and cultures are?
Det er ikke en carte blanche
quote:ja und ich bin auch ein berliner wer das auch nicht gewusst hätte
Op donderdag 25 september 2003 18:58 schreef robh het volgende:[..]
Trist Kugari, men da De ser setningen som De det visesr til har ingenting med gjøre det MOT. Diskusjonen er om død-straffen, uansett landet som det utfører i. Det er ikke løgner som forteller men det er en mening. Om De ikke ser forskjellen da det er Deres egent problem.
Det er ikke en carte blanche
Suri-suri-shichao ka na
Nan nimo shiranai ubu-nashoujo ni
quote:Goed punt.
Op donderdag 25 september 2003 19:51 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
[afbeelding]
quote:ja idd vooral op de 5de regel van onder geeft hij goed zijn emoties over zijn homosexuele geaardheid weer enzo
Op donderdag 25 september 2003 19:53 schreef sizzler het volgende:[..]
Goed punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |