abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13075019
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mooi. Vraag je zelf je ban aan, of moet ik het voor je doen?
Of ik een ban voor je aanvraag?

Je beloofde ooit de zaak uit te praten, heb je nooit gedaan, ben je nooit op terug gekomen. Je beschuldigt mij maar klakkeloos van van alles en laat de andere users dapper doorflamen (daarmee praat ik mijn eigen gedrag niet goed).

En verder moet je doen wat je nodig acht.
Case closed.

pi_13075254
Ongeluk Coentunnel van Rotterdam naar Breda

Zou die titel veranderd kunnen worden in Drechttunnel? BVD!

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  woensdag 10 september 2003 @ 17:56:40 #28
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13075382
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:51 schreef Grayburn het volgende:
Ongeluk Drechttunnel van Rotterdam naar Breda

Zou die titel veranderd kunnen worden in Drechttunnel? BVD!

AUB
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13075402
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:56 schreef robh het volgende:

[..]

AUB

VD
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  woensdag 10 september 2003 @ 18:13:34 #30
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13075716
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben rechtse users een probleem met mij. Oog is nogal rechts georienteerd, dat kan niemand ontkennen, dus zo onlogisch is het niet.

volgens mij is Jernaut hierboven niet echt rechts, van RobH weet ik het wel zeker dat ie niet rechts is, toch zijn ook zei niet te spreken over jouw manier van posten...

Dus de onschuldige linkse hippie uithangen die door de gemene rechtse users aangevallen wordt gaat niet op.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 10 september 2003 @ 18:14:34 #31
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13075736
Oh ja, als ik dit zo allemaal lees; SCH tot over... een tijdje

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13079488
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Jij hebt een bepaald beeld van hoe een user zich moet gedragen. Zolang ik me aan de policy houd, en dat doe ik - is er niets aan de hand. Ik vind veel van jouw posts ook niet erg netjes. Erg veel geduld heb je niet, je bent licht ontvlambaar en als je nu mee wilt zoeken naar een oplossing dan moet je dat zelf weten maar dan blijft het probleem toch lekker bestaan.
[..]

Onzin - dat kun je niet aantonen omdat het niet waar is. Pure beeldvorming. Bovendien ben jij er voor verantwoordelijk dus laat je het ook uit de hand lopen.

Je maakt het jezelf zo moeilijk, iemand gelijk geven is jou totaal vreemd.In plaats daarvan kom je met de meest stomme argumenten.
pi_13088659
Ey euh, handen af van SCH en zijn bijdrages! Je moet er toch niet aan denken dat dat geleuter van al die anderen die tegen hem zijn hier de zaak elke dag domineren zonder een beetje tegengas van hem.

Als hij eruit moet hier dan moeten iedereen die zich hier aan hem ergeren er ook maar uit. Want ik zie geen verschil in benadering van diegene die hier roomser dan paus pretenderen te zijn en hem eruit willen flikkeren. Als je het niet eens bent met hem is dat nog geen reden voor bans. Verschil van mening heet dat. Als je je daaraan ergert reageer er dan niet op.

Kollosale Anus Klontering.
  donderdag 11 september 2003 @ 10:13:16 #34
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_13088832
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:01 schreef k_a_k het volgende:
Ey euh, handen af van SCH en zijn bijdrages! Je moet er toch niet aan denken dat dat geleuter van al die anderen die tegen hem zijn hier de zaak elke dag domineren zonder een beetje tegengas van hem.

Als hij eruit moet hier dan moeten iedereen die zich hier aan hem ergeren er ook maar uit. Want ik zie geen verschil in benadering van diegene die hier roomser dan paus pretenderen te zijn en hem eruit willen flikkeren. Als je het niet eens bent met hem is dat nog geen reden voor bans. Verschil van mening heet dat. Als je je daaraan ergert reageer er dan niet op.

* Eensch is
Anderen in de "discussie" zijn net zo schuldig als SCH.
pi_13089699
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:01 schreef k_a_k het volgende:
Als je het niet eens bent met hem is dat nog geen reden voor bans. Verschil van mening heet dat. Als je je daaraan ergert reageer er dan niet op.
Daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat om de persoonlijke aanvallen, regelrechte leugens over wat mensen zeggen, mensen woorden in de mond leggen en onvermogen om aannames te staven met iets anders dan "dat weet toch iedereen ".

DAAR gaat het om. Dat soort gedrag is gewoon funest voor elke discussie, en heeft geen drol te maken met het al dan niet met hem eens zijn. En het verschuilen achter "Jamaar, je bent het niet met me eens en daarom accepteer je m'n uitspraken niet." is al helemaal van een misselijkmakend niveau.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13090075
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat om de persoonlijke aanvallen, regelrechte leugens over wat mensen zeggen, mensen woorden in de mond leggen en onvermogen om aannames te staven met iets anders dan "dat weet toch iedereen ".

Ik zie anderen totnutoe hem toch net zo vaak eerst voor lul zetten en voor dom uitmaken. Veel provocatie heen en weer. Meestal ook van meerdere kanten. En kan zeker niet altijd zeggen dat hij erom vraagt.
quote:
DAAR gaat het om. Dat soort gedrag is gewoon funest voor elke discussie
Het is pas funest voor discussie's als je hier mensen gaat wegjagen, want er gaat niks boven een levendige discussie.
quote:
, en heeft geen drol te maken met het al dan niet met hem eens zijn. En het verschuilen achter "Jamaar, je bent het niet met me eens en daarom accepteer je m'n uitspraken niet." is al helemaal van een misselijkmakend niveau.
Ik heb een aantal discussie's bekeken maar snap werkelijk niet waar sommigen zich zo over opwinden met hem, inclusief jou. Ligt denk ik wel degelijk ook een hoop aan jullie zelf, en dat jullie in de discussie's lijnrecht tegenover hem staan omdat jullie over allerlei dingen anders denken.
pi_13090195
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:13 schreef k_a_k het volgende:
Het is pas funest voor discussie's als je hier mensen gaat wegjagen, want er gaat niks boven een levendige discussie.
Nog 1 keer:
Mensen woorden in de mond leggen, regelrechte leugens over wat mensen zeggen een boude beweringen doen maar ze met niets anders dan "dat weet iedereen" 'onderbouwen' heeft niets te maken met discussieren. Dat is trollen, zaniken, drammen en zieken.

En daar zit ik, en velen met mij, hier dan ook niet op te wachten. Ergo, dat dient te stoppen. Goedschiks of kwaadschiks.

pi_13090721
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Nog 1 keer:
Mensen woorden in de mond leggen, regelrechte leugens over wat mensen zeggen een boude beweringen doen maar ze met niets anders dan "dat weet iedereen" 'onderbouwen' heeft niets te maken met discussieren. Dat is trollen, zaniken, drammen en zieken.

Naja, dan heb je duidelijk een heel andere mening over wat drammen, zieken en trollen is dan mij zie ik. Misschien kan hij het wel niet altijd goed onderbouwen.

En een 'dat weet iedereen' uitspraak als aanleiding nemen iemand eruit te kicken Gaat wel erg ver. Er wordt m.i. wat snel naar 'trollen, zieken' gegrepen als modjes zijnde.

Dit soort lage tolerantie niveau's maakt discussie's dood en houdt het veel te saai en steriel hier. Ik heb die 2 discussie's die jij hier aanhaalt van milieu terrorisme en die sluiershit even gevolgd, en ben het vooral in die laatste totaal niet met hem eens, maar ik zie toch echt in die discussie meerdere trolgrage posters richting hem klieren dus er zijn wat mij betreft ook meerdere schuld. Is hij trouwens Farzin?

donderdag 11 september 2003 @ 11:59:28 #39
16625 robh
pi_13091393
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:35 schreef k_a_k het volgende:

Naja, dan heb je duidelijk een heel andere mening over wat drammen, zieken en trollen is dan mij zie ik. Misschien kan hij het wel niet altijd goed onderbouwen.

En een 'dat weet iedereen' uitspraak als aanleiding nemen iemand eruit te kicken Gaat wel erg ver. Er wordt m.i. wat snel naar 'trollen, zieken' gegrepen als modjes zijnde.

Dit soort lage tolerantie niveau's maakt discussie's dood en houdt het veel te saai en steriel hier. Ik heb die 2 discussie's die jij hier aanhaalt van milieu terrorisme en die sluiershit even gevolgd, en ben het vooral in die laatste totaal niet met hem eens, maar ik zie toch echt in die discussie meerdere trolgrage posters richting hem klieren dus er zijn wat mij betreft ook meerdere schuld. Is hij trouwens Farzin?

Ga eens een middag posts van [betreffend individu] lezen.

Kom dan terug, en biedt gelijk maar je excuses aan

Of hij Farzin is gaan we jou natuurlijk niet aan je neus hangen

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13096298
Man (21) in A'dam beroofd en verkracht.

Kan iemand daar alsjeblíéft die kortzinnige kutposts weghalen van mensen die denken dat verkrachting iets grappigs is??

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_13096391
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:39 schreef imago het volgende:
Man (21) in A'dam beroofd en verkracht.

Kan iemand daar alsjeblíéft die kortzinnige kutposts weghalen van mensen die denken dat verkrachting iets grappigs is??

Je bent me net voor.
  donderdag 11 september 2003 @ 15:49:49 #42
16625 robh
pi_13096600
Ik heb 2 reacties verwijderd, maar voor de rest zie ik geen kortzinnige kutposts?

Welke posts bedoel je?

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13121081
Klacht@robh : aansteller met te laag gehalte aan zelfkritiek?

Weg-editen. Meteen ook je eigen belediging dan maar weg editen?

pi_13123104
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 15:46 schreef k_a_k het volgende:
Klacht@robh : aansteller met te laag gehalte aan zelfkritiek?

Weg-editen. Meteen ook je eigen belediging dan maar weg editen?

pi_13123463
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Naja, vooruit dan. Gaat eigenlijk nergens over dit, maar omdat het wat structureler voorkomt toch maar weer aankaarten. Ik maakte een opmerking dat ie zelf ook het goeie voorbeeld moet geven, wordt meteen weggeedit. Slappe hap.

Gaat over dit topic/deze opmerking Man maakt 11-jarig meisje zwanger

quote:
Op vrijdag 12 september 2003 14:48 schreef robh het volgende:

Je overteft jezelf weer eens qua domme uitspraken BSB.

Als je niks zinnigs te melden hebt druk dan niet op "invoeren"

Zal best dat je die reactie van die gozert niet al te snugger vind, ik kan hem zelf overigens wel redelijk vatten en er zit best een kern van waarheid in, maar als jullie zelf hierboven in dit topic het hebben over "trollen" lijkt me dit soort opmerkingen wel een goed voorbeeld daarvan.

Vandaar de opmerking dat ie zelf het goede voorbeeld moet geven, of reageer er gewoon niet op dan. Dat mijn opmerking daarop dan weer meteen weggeedit wordt en allerlei andere crap wel blijft staan vind ik dus zwak en hypocriet. Het was geen klacht, het was een opmerking tussendoor die in dat topic hoorde, maar meteen weer wegediten omdat meneer waarschijnlijk even niet tegen kritiek kon.

Oftewel : had dat lekker laten staan, en sta niet zo op jullie strepen bij alles, of edit die troll ook weg. Want als ik diezelfde opmerking tegen een user zou maken, dat ie zelf het goede voorbeeld moet geven, dan blijft die ook gewoon staan. Logisch. Maar omdat het nu gericht is tegen een mod is het meteen Feedback-voer.

Chill-pil nemen ofzo.

pi_13123615
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:18 schreef k_a_k het volgende:

Vandaar de opmerking dat ie zelf het goede voorbeeld moet geven, of reageer er gewoon niet op dan. Dat mijn opmerking daarop dan weer meteen weggeedit wordt en allerlei andere crap wel blijft staan vind ik dus zwak en hypocriet. Het was geen klacht, het was een opmerking tussendoor die in dat topic hoorde, maar meteen weer wegediten omdat meneer waarschijnlijk even niet tegen kritiek kon.

robh is 1 van de moderators van dit forum, en kan dus indien hij dat nodig vindt iemand ergens op wijzen. Het kan zijn dat dit in een topic gebeurt,en dat hij daarmee zelf feitelijk een offtopic post plaatst. Soit, het zei zo, maar dat is geen excuus voor en ander om dat dan ook maar te doen.
quote:
Oftewel : had dat lekker laten staan, en sta niet zo op jullie strepen bij alles, of edit die troll ook weg.
Nee, want je post was offtopic. Zijn post is een moderator melding, geen troll.
quote:
Want als ik diezelfde opmerking tegen een user zou maken, dat ie zelf het goede voorbeeld moet geven, dan blijft die ook gewoon staan. Logisch.
Dat ligt er aan. Als je nummer 25 benr die zoiets meent te moeten melden gaat je post ook gewoon de bittenbak in.
quote:
Maar omdat het nu gericht is tegen een mod is het meteen Feedback-voer.
*Jij* bent degene die er 'FB-voer' van maakt hoor.
quote:
Chill-pil nemen ofzo.
Geef het goede voorbeeld maar .
pi_13124044
Mooie gast ben jij zeg. Jij lult je ook overal onderuit he? Je moet advocaat worden.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

robh is 1 van de moderators van dit forum, en kan dus indien hij dat nodig vindt iemand ergens op wijzen. Het kan zijn dat dit in een topic gebeurt,en dat hij daarmee zelf feitelijk een offtopic post plaatst. Soit, het zei zo, maar dat is geen excuus voor en ander om dat dan ook maar te doen.

Dit is natuurlijk strikt volgens de regels wel correct, maar het aantal voorbeelden waarin jullie wel gewoon in dat topic kort reageren of opmerkingen richting jullie zelf "gedogen" zijn natuurlijk niet aan te slepen, dus het blijft wat hypocriet. Die opmerking van hem zou een zeikerige FP-mod een -0 overbodig of -2 flaimebait geven. Een goeie mod zou beide laten staan, en +1 geven. Omdat die reactie van die gozer gewoon zijn mening is. Als je het dom vind argumenteer je met hem waarom. Ga eens in op of dit een troll opmerking is of niet. Want iemands opmerkingen dom noemen koop je natuurlijk niks voor.
quote:
Nee, want je post was offtopic. Zijn post is een moderator melding, geen troll.
Mooie kutmelding dan zeg. Ik vind hem overbodig. En als ik die gozer was zou ik pissig worden op hem. Ik zou hem denk opzoeken en inelkaar slaan.
quote:
Dat ligt er aan. Als je nummer 25 benr die zoiets meent te moeten melden gaat je post ook gewoon de bittenbak in.
Duidelijk, maar was ik nummer 25 die tegen hem zei dattie zelf het goeie voorbeeld moet geven...? Nee. Staanlaten die hap dus.
quote:
*Jij* bent degene die er 'FB-voer' van maakt hoor.
Correctie : hij stuurt mij hierheen.
quote:
Geef het goede voorbeeld maar .
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:52:23 #48
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13124072
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:50 schreef k_a_k het volgende:
Mooie gast ben jij zeg. Jij lult je ook overal onderuit he? Je moet advocaat worden.
[..]

Dit is natuurlijk strikt volgens de regels wel correct, maar het aantal voorbeelden waarin jullie wel gewoon in dat topic kort reageren of opmerkingen richting jullie zelf "gedogen" zijn natuurlijk niet aan te slepen, dus het blijft wat hypocriet. Die opmerking van hem zou een zeikerige FP-mod een -0 overbodig of -2 flaimebait geven. Een goeie mod zou beide laten staan, en +1 geven. Omdat die reactie van die gozer gewoon zijn mening is. Als je het dom vind argumenteer je met hem waarom. Ga eens in op of dit een troll opmerking is of niet. Want iemands opmerkingen dom noemen koop je natuurlijk niks voor.

Quod licet Iovi, non licet bovi, zei mijn oude leraar Latijn dan...

oftewel: Wat Jupiter is toegestaan, is niet aan de os toegestaan.

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_13124176
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:52 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Quod licet Iovi, non licet bovi, zei mijn oude leraar Latijn dan...

oftewel: Wat Jupiter is toegestaan, is niet aan de os toegestaan.

Grappig en meteen handig dat jij je meldt, want jij bent wel een voorbeeld bij uitstek wat betreft 'regelmatig flamende mods' die zich af en toe niet al te best kunnen beheersen.

Maar wat je dus zegt, mijn latijn is niet wat het geweest is, is dat alle dieren gelijk, maar sommige dieren (mods) zijn gelijker dan anderen en dus kunnen ze zich als varkens gedragen...

vrijdag 12 september 2003 @ 17:59:27 #50
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13124198
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:58 schreef k_a_k het volgende:

[..]

Grappig en meteen handig dat jij je meldt, want jij bent wel een voorbeeld bij uitstek wat betreft 'regelmatig flamende mods' die zich af en toe niet al te best kunnen beheersen.

Kom maar...
quote:
Maar wat je dus zegt, mijn latijn is niet wat het geweest is, is dat alle dieren gelijk, maar sommige dieren (mods) zijn gelijker dan anderen en dus kunnen ze zich als varkens gedragen...
Nee. Zie Gurgeh's post. Dat wordt ermee bedoeld.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')