abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2003 @ 15:01:29 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13070920
Hier verder
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13071018
Feedback heeft natuurlijk weinig met 'lief doen' te maken he?

Niet-onderbouwde beschuldigingen, doodverwensingen, ge-troll.
Hoort niet thuis op een discussieforum.

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 10-09-2003 15:11]

woensdag 10 september 2003 @ 15:12:39 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13071168
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Feedback heeft natuurlijk weinig met 'lief doen' te maken he?

Niet-onderbouwde beschuldigingen, doodverwensingen, ge-troll.
Hoort niet thuis op een discussieforum.

Volgens mij is Feedback bedoeld om dingen aan te kaarten op een forum, niet om naar elkaar te gaan flamen en zo...
[..]
pi_13071216
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:12 schreef MikeyMo het volgende:

Volgens mij is Feedback bedoeld om dingen aan te kaarten op een forum, niet om naar elkaar te gaan flamen en zo...

Dan kan toch het wangedrag van users aangekaart worden?
Flamen is iets anders.
  woensdag 10 september 2003 @ 15:20:19 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13071340
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan kan toch het wangedrag van users aangekaart worden?
Flamen is iets anders.

volgens mij kun je wangedrag beter via mail aankaarten om flames te vermijden
[..]
pi_13071389
* Bookmarkpost *, het vorige deel was toch wel erg vermakelijk om te lezen.
pi_13072478
DennisMoore - kijk ook eens naar je eigen postgedrag. Dat zal een stuk schelen. En dat bedoel ik niet trollerig of flamerig of wat dan ook, zolang jij bewust blijft uitlokken en op de persoon blijft spelen, daag je me uit. En ik heb allang tabak van dat gedoe.

Jij legt de bal eenzijdig bij mij, volgens mij niet terecht. Ik zal mijn verantwoordelijkheid nemen, maar het moet wel van twee kanten komen.

Okay?

Liever zou ik je dit mailen - maar dat wil je liever niet, dus het risico is dat iedereen zich hier weer mee gaat bemoeien. Jij hebt de pest aan mij, ik vind jou geen prettig persoon - laten we de rest daar niet meer mee vermoeien.

pi_13072920
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:07 schreef SCH het volgende:

DennisMoore - kijk ook eens naar je eigen postgedrag. Dat zal een stuk schelen. En dat bedoel ik niet trollerig of flamerig of wat dan ook, zolang jij bewust blijft uitlokken en op de persoon blijft spelen, daag je me uit. En ik heb allang tabak van dat gedoe.

Dit staat helemaal los van mijn 'post-gedrag'. Wanneer ik zou flamen, of zou trollen, of iemand dood zou wensen, dan kan een mod mij daarop aanspreken.
quote:
Jij legt de bal eenzijdig bij mij, volgens mij niet terecht. Ik zal mijn verantwoordelijkheid nemen, maar het moet wel van twee kanten komen.
Nogmaals, dit gaat al lang niet meer over jouw gedrag naar mij toe. Gescheld, negeren van argumenten, mij herhaaldelijk voor racist uitmaken, etc. Dit gedrag vertoon je ook richting andere users. Dus er is geen 'van twee kanten'.
quote:
Liever zou ik je dit mailen - maar dat wil je liever niet, dus het risico is dat iedereen zich hier weer mee gaat bemoeien. Jij hebt de pest aan mij, ik vind jou geen prettig persoon - laten we de rest daar niet meer mee vermoeien.
Het gaat, zoals gezegd, veel verder dan een evt. 'conflict' tussen jou en mij. En nee, ik heb inderdaad geen zin meer in slijmerige mailtjes aan mij waarin je opniéuw beterschap belooft.

Dit gaat gewoon over m.i. herhaaldelijk wangedrag van een user op een discussieforum.
M'goed, da's aan de mods om daarover te oordelen. Ik kaart slechts aan wat ik zie, feedback.

pi_13073069
Nou ja, dan zien jullie het zelf ook eens. Graag of niet Wel jammer!
pi_13073222
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:30 schreef SCH het volgende:
Nou ja, dan zien jullie het zelf ook eens.
'het'? Als je met 'het' bedoelt dat jij je handen weer wast in onschuld, je weer doet alsof het allemaal aan anderen ligt, en dat jij de grote vermoorde onschuld bent, dan ja..
quote:
Graag of niet
liever niet.
quote:
Wel jammer!
Inderdaad.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13073504
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

'het'? Als je met 'het' bedoelt dat jij je handen weer wast in onschuld, je weer doet alsof het allemaal aan anderen ligt, en dat jij de grote vermoorde onschuld bent, dan ja..
[..]

liever niet.
[..]

Inderdaad.

Je bent dus niet bereid naar een oplossing te zoeken?
En nee, ik speel niet de vermoorde onschuld - nooit gedaan ook. Ik wil graag leuk discussieren, ik laat me teveel opfokken door iemand als DennisMoore, en hij blijkbaar door mij. Daar wil ik graag vanaf maar als hij dat niet wil, en als jij dat ook niet wil........ Het is onzinnig om te doen, alsof het allemaal aan mij alleen ligt. Waar users kijven, hebben users schuld.
pi_13073623
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent dus niet bereid naar een oplossing te zoeken.

Oh jawel, maar ik heb lang genoeg geduld getoond. Er is o.a. jou nu zo vaak gevraagd je gedrag aan te passen, dat het voor mij echt einde oefening is.
quote:
En nee, ik speel niet de vermoorde onschuld - nooit gedaan ook. Ik wil graag leuk discussieren, ik laat me teveel opfokken door iemand als DennisMoore, en hij blijkbaar door mij. Daar wil ik graag vanaf maar als hij dat niet wil, en als jij dat ook niet wil........ Het is onzinnig om te doen, alsof het allemaal aan mij alleen ligt. Waar users kijven, hebben users schuld.
Maar het is wel heel toevallig dat bij zowat elk topic dat uit de hand loopt er één user steeds weer deel uitmaakt van het probleem.
pi_13073794
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Oh jawel, maar ik heb lang genoeg geduld getoond. Er is o.a. jou nu zo vaak gevraagd je gedrag aan te passen, dat het voor mij echt einde oefening is.

Valt wel mee hoor. Jij hebt een bepaald beeld van hoe een user zich moet gedragen. Zolang ik me aan de policy houd, en dat doe ik - is er niets aan de hand. Ik vind veel van jouw posts ook niet erg netjes. Erg veel geduld heb je niet, je bent licht ontvlambaar en als je nu mee wilt zoeken naar een oplossing dan moet je dat zelf weten maar dan blijft het probleem toch lekker bestaan.
quote:
Maar het is wel heel toevallig dat bij zowat elk topic dat uit de hand loopt er één user steeds weer deel uitmaakt van het probleem.
Onzin - dat kun je niet aantonen omdat het niet waar is. Pure beeldvorming. Bovendien ben jij er voor verantwoordelijk dus laat je het ook uit de hand lopen.
pi_13074124
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Jij hebt een bepaald beeld van hoe een user zich moet gedragen. Zolang ik me aan de policy houd, en dat doe ik - is er niets aan de hand.

Je valt mensen op persoonlijke grond aan, en dat is niet volgens de policy. Daar ben je nu al meerdere keren op gewezen, en ik constateer geen enkele verbetering in je gedrag.
quote:
Ik vind veel van jouw posts ook niet erg netjes. Erg veel geduld heb je niet, je bent licht ontvlambaar en als je nu mee wilt zoeken naar een oplossing dan moet je dat zelf weten maar dan blijft het probleem toch lekker bestaan.
Inderdaad. terwijl we maar blijven praten met je blijft het probleem bestaan. Dat blijkt al een paar maanden.
quote:
Onzin - dat kun je niet aantonen omdat het niet waar is. Pure beeldvorming.
Milieu Terrorisme
Universiteiten verbieden sluier

De twee topics van vandaag en gisteren waar de irritaties de spuigaten uitliepen. En wie speelt er de hoofdrol?

quote:
Bovendien ben jij er voor verantwoordelijk dus laat je het ook uit de hand lopen.
Ge-lul. JIJ bent verantwoordelijk voor JOUW posts, niet ik.
  woensdag 10 september 2003 @ 17:11:34 #15
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13074208
quote:
Onzin - dat kun je niet aantonen omdat het niet waar is. Pure beeldvorming.
Ach ga toch weg, het maakt niet eens uit of het DennisMoore is, milagro, Jeukaanmenaat, JMG, robh of ik... het is elke keer ellende. De enige overeenkomstige factor in die situaties dat het misloopt ben jij.
  woensdag 10 september 2003 @ 17:15:38 #16
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13074322
quote:

Valt wel mee hoor. Jij hebt een bepaald beeld van hoe een user zich moet gedragen. Zolang ik me aan de policy houd, en dat doe ik - is er niets aan de hand. Ik vind veel van jouw posts ook niet erg netjes. Erg veel geduld heb je niet, je bent licht ontvlambaar en als je nu mee wilt zoeken naar een oplossing dan moet je dat zelf weten maar dan blijft het probleem toch lekker bestaan.

Het probleem wordt uiteindelijk wel opgelost hoor, hetzij goedschiks hetzij kwaadschiks. Daar hoef je niet aan te twijfelen.

We zijn nu 4 OOG/POL bans en een berg mailtjes verder en dan praat JIJ over geduld?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13074388
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je valt mensen op persoonlijke grond aan, en dat is niet volgens de policy. Daar ben je nu al meerdere keren op gewezen, en ik constateer geen enkele verbetering in je gedrag.
Dat oordeel is nogal mod gebonden. In OOG gaat het niet zo lekker - hoe lossen we dat op. Mij op dingen wijzen maar niet luisteren naar wat ik te zeggen heb, is geen gezond uitgangspunt.

Maar hoezo val ik mensen op persoonlijke grond aan? Wat een aantijging, waar baseer je die op. En als dat gebeurt, is dat dan niet meestal een reactie op vergelijkend gedrag. De aanvallen op mij ontgaan je?

quote:
Inderdaad. terwijl we maar blijven praten met je blijft het probleem bestaan. Dat blijkt al een paar maanden.
Wie praat er met me dan? Jij niet in ieder geval.
quote:
De twee topics van vandaag en gisteren waar de irritaties de spuigaten uitliepen. En wie speelt er de hoofdrol?
Jeukaanmenaat, DennisMoore, SCH, JMG enz.
quote:
Ge-lul. JIJ bent verantwoordelijk voor JOUW posts, niet ik.
Jazeker, die verantwoordelijkheid neem ik van harte. Jij bent verantwoordelijk voor de grote lijnen van de topics.

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 10-09-2003 17:23]

pi_13074428
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:11 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ach ga toch weg, het maakt niet eens uit of het DennisMoore is, milagro, Jeukaanmenaat, JMG, robh of ik... het is elke keer ellende. De enige overeenkomstige factor in die situaties dat het misloopt ben jij.

Blijkbaar hebben rechtse users een probleem met mij. Oog is nogal rechts georienteerd, dat kan niemand ontkennen, dus zo onlogisch is het niet.
pi_13074512
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:20 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar hebben rechtse users een probleem met mij.
Het ligt dus weer aan een ander.

[Dit bericht is gewijzigd door What op 10-09-2003 17:32]

woensdag 10 september 2003 @ 17:24:19 #20
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_13074525
Ik wil niet storen maar ik denk dat robh wel even iets belangrijkers te doen heeft SCH!

Robh, kan je effe kijken in dit topic?

Er wordt gesporken van een onterechte topickick maar daar ben ik het niet mee eens, aangezien het moment toch steeds dichterbij komt.

quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:19 schreef Mr.J het volgende:
Onnodige topickick niet?
Dit topic dus: Meteoriet op ramkoers aarde 2019
  woensdag 10 september 2003 @ 17:28:04 #21
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13074614
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:20 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar hebben rechtse users een probleem met mij.
Schatje heeft er ook nogal eens genoeg van. Niet bepaald een rechts persoon dunkt me. Bovendien gaat het met andere users WEL goed.
pi_13074696
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:18 schreef SCH het volgende:
Maar hoezo val ik mensen op persoonlijke grond aan? Wat een aantijging, waar baseer je die op.
Op je eigen posts van vandaag bijvoorbeeld:
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:16 schreef SCH het volgende:

Dat jij geen principes hebt, was al wel duidelijk hoor.

En hier,
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:19 schreef SCH het volgende:

Een hokje van 4 bij 4 met tweeduizend andere CDJA-ers en dan de kachel op 40 graden. Oeps, net leefden ze nog.

Of ga je nu ontkennen dat je dit zelf getypt hebt?
quote:
En als dat gebeurt, is dat dan niet meestal een reactie op vergelijkend gedrag. De aanvallen op mij ontgaan je?
Dat iemand het niet met je eens is, is geen aanval. Ook al vat jij dat doorgaans wel zo op, en begin je vervolgens te schelden, woorden te verdraaien of mensen van van alles te betichten.
quote:
Jazeker, die verantwoordelijkheid neem ik van harte.
Mooi. Vraag je zelf je ban aan, of moet ik het voor je doen?
quote:
Jij bent verantwoordelijk voor de grote lijnen van de topics.
Ja, schuif de verantwoordelijkheid maar weer af. het is altijd iemand anders z'n schuld.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 10-09-2003 20:57]

woensdag 10 september 2003 @ 17:31:51 #23
16625 robh
pi_13074718
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:24 schreef Leonardo1504 het volgende:
Ik wil niet storen maar ik denk dat robh wel even iets belangrijkers te doen heeft SCH!

Robh, kan je effe kijken in dit topic?

Er wordt gesporken van een onterechte topickick maar daar ben ik het niet mee eens, aangezien het moment toch steeds dichterbij komt.
[..]

Dit topic dus: Meteoriet op ramkoers aarde 2019

Echt een zinnige bijdrage is het niet. Volgens mij is het gevaar zelfs geweken naar ik mij meen te herinneren...

Maar stond er vorige week/ 2 week geleden ook niet zo'n topic ergens op FOK?

Ik laat het wel open.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 10 september 2003 @ 17:33:01 #24
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_13074751
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:31 schreef robh het volgende:

[..]

Echt een zinnige bijdrage is het niet. Volgens mij is het gevaar zelfs geweken naar ik mij meen te herinneren...

Maar stond er vorige week/ 2 week geleden ook niet zo'n topic ergens op FOK?

Ik laat het wel open.

Wat ga je er heerlijk serieus op in
  woensdag 10 september 2003 @ 17:33:47 #25
16625 robh
pi_13074776
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:33 schreef Leonardo1504 het volgende:

Wat ga je er heerlijk serieus op in

Lul
Vol gas met Burdy!