quote:Nee hoor, jij niet
Op woensdag 10 september 2003 14:58 schreef Napalmmm het volgende:[..]
dan nog niet zou ik me laten verkrachten
quote:Volkomen mee eens, dat zei ik ook al. Wat maakt sekse nou uit; verkracht worden is een van de ergste dingen die een mens kan overkomen. En domme opmerkingen als 'ik zou me niet laten verkrachten', mogen van mij ook wel achterwege gelaten worden. niemand 'laat' zich verkrachten. Daarom heet het ook 'verkrachten'.
Op woensdag 10 september 2003 14:56 schreef clowntje het volgende:[..]
Na een avondje stappen ben je nogal moe en nogal dronken. Over het algemeen heb je dan niet meer veel in te brengen tegen een één of andere neger die zegt een pistool te hebben....
Wat vreselijk stom al die lacherige reacties. Als het over een vrouw was gegaan en er zouden dit soort "leuke" reacties worden gepost dan zou dat meteen verwijdert worden. Persoonlijk vind ik dit dus écht niet kunnen...
quote:Lache man...
Op woensdag 10 september 2003 14:45 schreef Maichel het volgende:
Hmz....verkrachten....neger....Slachtoffer loopt nu krom
en kan niet meer zitten
V.
quote:laat maar ook, ik neem alles terug.
Op woensdag 10 september 2003 15:01 schreef Debs het volgende:[..]
Nee hoor, jij niet
[Dit bericht is gewijzigd door Napalmmm op 10-09-2003 15:07]
quote:oh jee..is het niet politiek correct dit te melden? dat het om een neger gaat?
Op woensdag 10 september 2003 14:49 schreef Posdnous het volgende:[..]
Interessant feitje.
quote:Echte salad tosser.
Op woensdag 10 september 2003 14:58 schreef Napalmmm het volgende:[..]
dan nog niet zou ik me laten verkrachten
quote:Hmmmm.. wellicht beroofd terwijl-ie op de Wallen aan het wandelen was??? En een smoesje voor z'n vrouw thuis?
Op woensdag 10 september 2003 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan het nu in godsnaam niet opvallen dat iemand een pistool in je rug drukt en je daarmee naar de Dam toe leidt en daarna weer terug naar een hotel, daar een kamer boekt en je vervolgens mee naar boven neemt, dit alles zonder dat iemand dat ziet?
quote:Gaat het hier om het geven van een signalement dan?
Op woensdag 10 september 2003 15:55 schreef err het volgende:[..]
oh jee..is het niet politiek correct dit te melden? dat het om een neger gaat?
Is natuurlijk ook niet relevant he, bij het geven van een signalement van de nog voortvluchtige dader.
Een beschrijving lijkt me iets ruimer dan het maken van een heel groot deel van de Nederlandse bevolking als verdachte..........
quote:"But the gimp is sleeping"
Op woensdag 10 september 2003 14:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
'Bring out the gimp'
quote:Nee jij zou je gewoon laten nemen?
Nee hoor, jij niet
Geen idee wat ik trouwens zou doen in zo'n situatie. Denk dat ik liever de gok neem om overhoop geknald bij de vechtpartij dan braaf te bukken en die gast z'n gang laat gaan.
Of hij knalt je half overhoop en neemt je alsnog...
In dat theoretische geval ben ik bereid 8 jaar te zitten voor moord. Want zoiets tast je eer zo erg aan, dat er gerede kans is dat je je laat leiden door wraakgevoelens.
quote:Lol, en dan word je gegangbanged in de gevanis 8 jaar lang.
Op donderdag 11 september 2003 13:55 schreef Mr.J het volgende:[..]
In dat theoretische geval ben ik bereid 8 jaar te zitten voor moord. Want zoiets tast je eer zo erg aan, dat er gerede kans is dat je je laat leiden door wraakgevoelens.
quote:Shit, niet aan gedacht...
Op donderdag 11 september 2003 14:51 schreef Choller het volgende:[..]
Lol, en dan word je gegangbanged in de gevanis 8 jaar lang.
quote:pf jij wel dan ?
Nee hoor, jij niet
lekker zon lul in je reet.
ik zou me zeker niet laten verkrachten door een gozer, ik word nog liever doodgeschoten dan dat ik verder leef met het idee dat je van achter bent geramd.
en sowieso is er nog de kans dat je overleeft.
quote:Zou ik ook niet doen hoor, maar na het lezen van dit bericht zou ik dat wel doen.
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Met een blaffer op je gericht doet 99% niet zoveel trouwens behalve netjes luisteren hoor....
quote:Wat vind je er precies zo ongeloofwaardig aan.
Op woensdag 10 september 2003 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Ongeloofwaardig verhaal, met dat kamer boeken in een hotel op 't Damrak enzo..
Ik hoop voor die jongen maar dat de politie niet zo gereageerd heeft.
Het is een raar verhaal maar juist rare verhalen blijken vaak waar te zijn. Het zal wel serieus onderzocht worden en dan merken we het wel. Als het waar is, is het afschuwelijk. En een valse aangifte heeft ook weer gevolgen. Vooralsnog zie ik geen reden om er aan te twijfelen.
Waarom doen sommigen hier zo stoer over een verkrachting? Bid maar dat het je niet overkomt.
quote:Exact
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Met een blaffer op je gericht doet 99% niet zoveel trouwens behalve netjes luisteren hoor....
Was er dan helemaal niemand in de buurt ??? Vonden ze het niet verdacht in het hotel ???
quote:Wat moet er verdacht geweest zijn?
Op donderdag 11 september 2003 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit verhaal is zo sterk dat zelf sterke koffie er bij verbleekt !!! Hoe kan een situatie zolang door blijven gaan zonder dat er iemand in grijpt ????Was er dan helemaal niemand in de buurt ??? Vonden ze het niet verdacht in het hotel ???
Kamers voor een korte tijd huren is nogal gebruikelijk hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |