quote:Je was weg
Op maandag 29 september 2003 12:39 schreef MuadDib het volgende:
Hoi lieve MuziekvriendjesDrie weken zonder jullie is toch wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang...
quote:Hij verstopt ze alsof het paaseieren zijn.
Op maandag 29 september 2003 14:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Dwerg, als katten de dieren die ze gevangen hebben niet opeten, dan is dat niet omdat ze ze willen bewaren voor later. Dat is juist bedoeld als cadeautje voor 'hun' mensen.
quote:WB, MuadDib!
Op maandag 29 september 2003 12:39 schreef MuadDib het volgende:
Hoi lieve MuziekvriendjesDrie weken zonder jullie is toch wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang...
En zeg Sebbo, krijg jij elke week een verzoekplaat op Fok!Radio, of wat is dat?
quote:Nee, de eerste had ik afgedwongen, de tweede omdat ze John Zorn niet konden draaien en morgen omdat ze hem dan wel kunnen draaien. Of zoiets.
Op maandag 29 september 2003 19:22 schreef Jane het volgende:
En zeg Sebbo, krijg jij elke week een verzoekplaat op Fok!Radio, of wat is dat?
quote:Slaan !
Op maandag 29 september 2003 22:53 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, de eerste had ik afgedwongen, de tweede omdat ze John Zorn niet konden draaien en morgen omdat ze hem dan wel kunnen draaien. Of zoiets.
quote:
Ozzy Osbourne schrijft Broadway-musicalLOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse rockster Ozzy Osbourne werkt volgens de Amerikaanse muziekzender MTV aan een Broadway-musical. Het stuk is gebaseerd op het verhaal van de Russische monnik Raspoetin.
De 'Prince of Darkness' Osbourne heeft al een aantal nummers klaar. Hij wil de muziek opnemen in een studio die momenteel in zijn huis wordt gebouwd. Een woordvoerder van Osbourne zei dat nadere details binnenkort bekend worden gemaakt.
Raspoetin wist door zich voor te doen als profeet en wonderdoener door te dringen tot het hof van Nicolaas II, de laatste tsaar van Rusland. Hij had met name via de tsarina een enorme invloed op de politiek. In 1916 werd hij vermoord.
Sharon Osbourne, echtgenote en manager van de zanger, liet alleen weten dat de muziek niet via een bestaande platenmaatschappij zal worden uitgebracht. ,,We houden niet van platenlabels", aldus Sharon. Ozzy en zijn dochter Kelly hebben onlangs besloten te breken met platenmaatschappij Sony.
Slaap lekker Muziek!
quote:dat zal ik dan ook met m'n 10.000ste post doen
Op dinsdag 30 september 2003 00:24 schreef Jane het volgende:
Mijn 10.000ste post gebruik ik om jullie allemaal welterusten te wensen.Slaap lekker Muziek!
![]()
Ook gefeliciteerd (gecondoleerd?) met deze mijlpaal he!
ff onder FdB hoor. Ik heb nu zo'n mooi rond getal,
quote:Maar goed dat het zo'n vrolijk deuntje is
Op maandag 29 september 2003 23:59 schreef Zander het volgende:
Goed, we kunnen morgen dus allemaal genieten van de integrale uitzending van JZ's Leng T'che van dik 35 minuten. Een unicum voor de Nederlandse radio!
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:52 schreef Zander het volgende:
Vergeleken met Jim of Jamai kan Hind nog best goed zingen. Mijn smaak is het (uiteraard) niet, maar zij is wel van de weinige Idols-deelnemers met echt talent, in plaats van alleen maar een knap snoetje of een grappige bril.
quote:Wel zonder bronvermelding!
AD: Henna-pop van Hind is houdbaar
Door Nico Heemelaar
..
Jongens met een leuk koppie of grappig brilletje verkopen nu eenmaal beter bij het trendpubliek dat grotendeels uit tienermeisjes bestaat.
Wel jammer dat ze dan juist weer zo'n onbenullig postje moeten citeren in plaats van mijn epistels over John Coltrane.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:25 schreef Zander het volgende:
Wel jammer dat ze dan juist weer zo'n onbenullig postje moeten citeren in plaats van mijn epistels over John Coltrane.
dag muziek trouwens
quote:Ja hoor, daar is 'ie dan...
Op maandag 29 september 2003 12:46 schreef Seborik het volgende:
Hij had het beloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |