quote:Die foto komt van een serie foto's die ik in een tijdsbestek van amper een minuut heb gemaakt.
Op zondag 14 september 2003 19:12 schreef spookie het volgende:[..]
Dat vlekje in de rechter kant zou nog wel eens de warmte van je vinger kunnen zijn
quote:trek gewoon een vierkant er omheen in paint
Op zondag 14 september 2003 19:16 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik zou wel in paint haar en dat uiltje duidelijk willen maken door ze te omlijnen, zodat je ziet wat ik bedoel, maar ik teken met dat programma als een kind van 1.
.
.
Als jullie me niet uitlachen, wil ik het wel proberen.
.
Die vrouw kijkt trouwens wat nors en ze heeft een diepe frons in haar voorhoofd.
quote:Lieve schat ik geloof heel veel dingen maar het kan best de warmte van je vinger zijn dat weet je niet
Op zondag 14 september 2003 19:19 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Die foto komt van een serie foto's die ik in een tijdsbestek van amper een minuut heb gemaakt.
Lijkt me dus erg onwaarschijnlijk.
quote:Lens verschuift voorbij mn vinger als ik een foto neem.
Op zondag 14 september 2003 19:25 schreef spookie het volgende:[..]
Lieve schat ik geloof heel veel dingen maar het kan best de warmte van je vinger zijn dat weet je niet
Maar het zal wel.
quote:Hahaha oke als je het maar leuk hebt gehad
Op zondag 14 september 2003 19:33 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Lens verschuift voorbij mn vinger als ik een foto neem.
En mn handen waren niet echt warm midden in de nacht.Maar het zal wel.
quote:K, dat heb ik eerst maar eens geprobeerd. Je moet wel even de grote versie aanklikken, want bij het automatisch verkleinen, verdwijnen de vierkantjes om de 1 of andere reden.
Op zondag 14 september 2003 19:23 schreef mvt het volgende:[..]
trek gewoon een vierkant er omheen in paint
Bovenste, kleine vierkantje = uiltje. (Zit naar rechts te kijken)
Onderste, grote vierkant = vrouw. (Kijkt over haar rechterschouder in de camera, ietwat nors en met een diepe frons in haar voorhoofd. De vrouw heeft lang, donker haar tot over haar schouder.)
Nu vliegen opeens de orbs om de oren en ik zie nog steeds niet echt de contouren van een uil. Wel zie ik nu dat het 1 grote rookwolk is. Als je het als rookwolk ziet doet dat rechteroor me weer verdacht veel aan een orb denken.
quote:Eeuwig zonde! Dat wilde ik eigenlijk de wereld niet onthouden.
Op zondag 14 september 2003 18:34 schreef Mashi het volgende:
Lynx666.. censuur!
Toch leuk dat we allemaal toch ongeveer dezelfde ervaringen hebben gehad, zonder het van elkaar geweten te hebben (Er werd op het moment zelf niets over gezegd). We hebben elkaar iig niet gek lopen maken.
je ziet in die vlek wat je wil zien, vertrouw niet op je foto's, dat werkt niet, een flits doet teveel met een filmpje en lens, er is ooit zo'n boek uitgebracht met 30000+ foto's van 'geesten en verschijningen' en voor alle foto's kon een oorzaak gevonden worden, net als die Orbs, daar was een hele mooie simpele reden voor...kan de naam van het boek en onderzoek niet zo 1 2 3 vinden, maar als ik het weet zal ik met naam en isbn nr hier neerzetten....
quote:Ik wilde net zeggen.. Het is net zoals met wolken, als je lang genoeg kijkt, zie je er vanzelf wat in. Ik zie er een vrouw in met een grote hoed en een lachend gezicht. Wat zegt dat volgens de psychologie??
Op zondag 14 september 2003 19:50 schreef Mr_Opel het volgende:
Tot zover heeft mijn fantasie mij geschonken: 1 hond, 1 monnik, 1 vrouw, en een vlek (toen was me fantasie op..)je ziet in die vlek wat je wil zien, vertrouw niet op je foto's, dat werkt niet, een flits doet teveel met een filmpje en lens, er is ooit zo'n boek uitgebracht met 30000+ foto's van 'geesten en verschijningen' en voor alle foto's kon een oorzaak gevonden worden, net als die Orbs, daar was een hele mooie simpele reden voor...kan de naam van het boek en onderzoek niet zo 1 2 3 vinden, maar als ik het weet zal ik met naam en isbn nr hier neerzetten....
quote:Euh.. Lynx? Vriend? Mag ik een kopietje?
Op zondag 14 september 2003 19:47 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Eeuwig zonde! Dat wilde ik eigenlijk de wereld niet onthouden.
.
Nouja, dan kijk ik er wel alleen naar.
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:35 schreef MUUS het volgende:
Bovenste, kleine vierkantje = uiltje. (Zit naar rechts te kijken)
Onderste, grote vierkant = vrouw. (Kijkt over haar rechterschouder in de camera, ietwat nors en met een diepe frons in haar voorhoofd. De vrouw heeft lang, donker haar tot over haar schouder.)
quote:Was het maar zo, want we hadden best zonder dat groepje irri-kindjes kunnen leven.
Op zondag 14 september 2003 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Niemand toegetreden tot de wereld van het spirituele (met andere woorden... in het gat geflikkerd en verzopen)?
Maar er is helemaal geen water/drijfzand oid in het gat meer en verzuipen gaat dan vrij moeilijk.
.
quote:Ik wou al zeggen.. die kotertjes had ik er met liefde ingepleurd...
Op zondag 14 september 2003 20:17 schreef MUUS het volgende:[..]
Was het maar zo, want we hadden best zonder dat groepje irri-kindjes kunnen leven.
.
Maar er is helemaal geen water/drijfzand oid in het gat meer en verzuipen gaat dan vrij moeilijk.
.
quote:zet je monitor maar absurb veel lichter
Op zondag 14 september 2003 20:16 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
![]()
kan je ze even bijtekenen op de foto, dan wordt het misschien duidelijker
quote:Hier was ik al bang voor.
Op zondag 14 september 2003 20:16 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
![]()
kan je ze even bijtekenen op de foto, dan wordt het misschien duidelijker
Uitlachen = ban.
.
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:21 schreef MUUS het volgende:
Uitlachen = ban..
ik zie het nog steeds niet, alleen de lijnen van jouw tekening om wat rook
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:24 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
Maar zie je het nu wel?
quote:heb nog even naar het origineel gekeken met jouw tekening in gedachten en ja, dan zie ik wat je bedoelt ! maar goed, het menselijk brein heeft een voorkeur voor het herkennen van vormen, zo ook in rook die zich van geen kwaad bewust is !
Op zondag 14 september 2003 20:25 schreef MUUS het volgende:[..]
.
.
Maar zie je het nu wel?
quote:En daar heb jij weer helemaal gelijk in.
Op zondag 14 september 2003 20:27 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
heb nog even naar het origineel gekeken met jouw tekening in gedachten en ja, dan zie ik wat je bedoelt ! maar goed, het menselijk brein heeft een voorkeur voor het herkennen van vormen, zo ook in rook die zich van geen kwaad bewust is !
Het is alleen wel grappig om te lezen wat iedereen er in ziet.
.
quote:Volgens mij is het een Fuser voor een Phaser 550
Op zondag 14 september 2003 20:30 schreef MUUS het volgende:[..]
En daar heb jij weer helemaal gelijk in.
.
Het is alleen wel grappig om te lezen wat iedereen er in ziet.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |