abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13160002
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:28 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

minstens !

Als je dan toch actie wil dan zou ik ervoor gaan zelf te gaan zweven.

ja hè Yvonne.. mijn poepie is schattig hihihi

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_13160038
quote:
Op zondag 14 september 2003 05:30 schreef chris het volgende:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/IMGP132722.jpg

Spook?
[..]

Laten we even het weerbericht erbij pakken:
[..]

juistem.

Er was geen mist, het was heel helder.

Het enige vocht ( damp) dat maanlicht op zou kunnen vangen zou je adem kunnen zijn.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_13160281
Volgende keer wil ik ook een kijkje nemen beneden in 't gat zelf.

Zelf had ik veel activiteit gevoeld wat aan de linkerkant en in de verte rechts. Ook toen ik even naar achteren liep voelde ik meer aanwezigheid. Maar negatief was het idd niet. Ik voelde me niet belaagd ofzo.

pi_13160515
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:27 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Hmm, mn andere fotootjes weer maar ff checken dan. Thnx

PS. Viperdesign: Welke camera heb je voor die opnames gebruikt?

Pentax Optio 330GS.
pi_13160611
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:24 schreef Viola_Holt het volgende:
het gevoel dat het druk was...met hoeveel man waren jullie ?
15 geloof ik. Maar dat was het niet.
Silicium en ik kwamen wat later, maar tijdens de wandeling naar het Solse Gat had ik vaak het gevoel dat ik aangekeken werd en eenmaal bij het gat aangekomen voelde ik me niet alleen. (Afgezien van de fokkers en de kutkoters)
pi_13160725
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:01 schreef Viperdesign het volgende:

tijdens de wandeling naar het Solse Gat had ik vaak het gevoel dat ik aangekeken werd en eenmaal bij het gat aangekomen voelde ik me niet alleen.

Wat voelde je dan ? Hoe voelde je dat ?
fokschaap
pi_13160860
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:06 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Een soort van koude tocht. soms van verschillende kanten tegelijk , dan weer van achter , dan weer van voor. Dan weer een lange tijd van één kant. Plotseling kippevel toen het nog niet koud was. En soms gewoon een vlaag van warmte terwijl je barst van de kou.

Te samen met het gevoel als of er iemand meekijkt of je aanstaard. Zoals je dat ook hebt als een mens je aanstaard.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 14 september 2003 @ 16:17:57 #183
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13160953
Het was echt een hele speciale avond.
De maan was (bijna) vol en vreselijk veel sterren fonkelden aan een wolkenloze hemel, het bos geurde heerlijk. Het was prachtig - en dat was dan alleen nog maar de wandeling naar het gat toe!

Het gat zelf was veranderd (dit is de derde keer dat ik er was): bosbeheer zal wel bezig zijn geweest gezien de omgewoelde grond en de bordjes "beschermd gebied - niet betreden". [omdat het donker was hebben wij deze bordjes natuurlijk niet kunnen lezen... ]. En het was druk! Ik had me nog maar net op de koude grond geïnstalleerd, of ik had het gevoel dat er contact gezocht werd en dat is eigenlijk de hele avond zo gebleven.

Dit jaar heb ik voor het eerst de stoute schoenen aangetrokken en ben met Iteejer en Muus het hele gat rond gegaan, en ook naar beneden. Het is echt heel vreemd als je van bovenaf het gat in kijkt en een duidelijke nevel ziet hangen (scepticus: grondmist...) maar als je beneden staat is het gewoon kraak helder!!

Het gat was veranderd, zei ik net. Voorgaande keren heb ik altijd het gevoel gehad dat "de aktiviteit" van rechts kwam, terwijl het dit keer veel duidelijker van links kwam. Maar dat zou ook heel goed zo kunnen zijn omdat het dit keer veel "drukker" was dan voorgaande jaren.

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_13160975
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:06 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Wat LD zegt. Met het verschil dat ik geen vlaagen van warmte heb gevoeld. En ik voelde gewoon dat er meer was dan die 15 fokkers.
Erg vreemd.
pi_13161268
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:13 schreef Lord Dreamer het volgende:

Een soort van koude tocht. soms van verschillende kanten tegelijk , dan weer van achter , dan weer van voor. Dan weer een lange tijd van één kant. Plotseling kippevel toen het nog niet koud was. En soms gewoon een vlaag van warmte terwijl je barst van de kou.

Hoe weet je dat deze symptomen aangeven dat je niet alleen bent ?
quote:
Te samen met het gevoel als of er iemand meekijkt of je aanstaard. Zoals je dat ook hebt als een mens je aanstaard.
Tja, ik denk dat je vaker aangestaard wordt dan je zelf opmerkt. Je koppelt er pas een voorgevoel aan zodra je door terug te kijken denkt dat je terugkijkt omdat je een voorgevoel had !

Maar goed, da's mijn mening. Ik heb dan ook weinig (lees geen) ervaring met entiteiten o.i.d.

fokschaap
  zondag 14 september 2003 @ 16:42:21 #186
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_13161394
Ik had eigenlijk meer het gevoel dat er achter ons wat was, en vanuit het gat zelf - maar dat aangekeken-worden gevoel dat had ik eigenlijk alleen op de weg naar het gat, en toen we er eenmaal waren. Op de weg terug eigenlijk niks meer van gemerkt.

Wat me wel opviel trouwens was de lichtval van de maan op het gat zelf, alles er omheen was ontiegelijk verlicht door de maan, maar het gat zelf was gewoon helemaal zwart, alsof 't licht opzuigt ofzo.

From the ashes...
pi_13161565
Ik vond het iig een aparte ervaring, zo 's nachts in het bos zitten. Het is wel een indrukwekkende plek. Wat me opviel was dat het bijna helemaal windstil was, en dus geen bladgeritsel, maar dat er af en toe rare tocht opstak, uit het gat. Maar ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik de aanwezigheid van andere entiteiten dan de fokkers heb gevoeld. Terwijl ik wel alert ben gebleven. Maar misschien dat ik er gewoon niet gevoelig voor ben...
Unox, the worst operating system.
pi_13161740
Muus heeft geloof ik nog even met een videocamera gespeeld..

Is dat nog iets geworden behalve een zwart beeld of je voeten ?

En Iteejer had geloof ik ook een fototoestel bij zich ?

Sir Winston Churchill
pi_13161808
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:04 schreef Mirage het volgende:
Klopt.. maar ik denk dat hij nog niet wakker is
pi_13161906
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:04 schreef Mirage het volgende:
Muus heeft geloof ik nog even met een videocamera gespeeld..

Is dat nog iets geworden behalve een zwart beeld of je voeten ?

Yep klopt, maar mijn filmpje is niet echt iets bijzonders geworden. Dat zag ik op dat moment al. Ik had wel nightvision aanstaan, maar als ik de camera op het gat richtte, was het gewoon een zwart beeld (behalve vaag de contouren van een boom). Te ver weg dus blijkbaar.
Alles om ons heen kwam mooi op beeld (bladeren op de grond, bomen en schoenen, very Blair Witch-achtig ), maar helaas was het gat zelf te ver weg. Toen ik aan het wandelen was, heb ik geen beelden gemaakt, omdat het eigenlijk gewoon vergeten was dat ik met dat ding liep te leuren.

Ik heb wel 1 ding op beeld waarvan ik niet weet wat het nou is en dat ene zag ik al meteen toen ik het filmde. Het is een heel sterk lichtpuntje wat 1x knippert en het is geen ster, want daarvoor zat ik op dat moment te laag te filmen. (Ik had de camera ongeveer recht op de bomen tegenover ons gericht).

Ik ga het volgende keer gewoon weer proberen en dan wil ik ook beneden filmen. Niet eens perse om iets spannends op beeld te krijgen, hoor, maar het Solse Gat is iets heel bijzonders voor mij en ik wilde graag een stukje "mee naar huis nemen".

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_13162054
Ow, ik weet weer waar die boerderij staat waar ik he tover had (Yvonne).

Tussen Wesepe en Raalte staat klooster/abdij Sion.
Daar vlakbij staat een boerderij waar vroeger een Monnik is vermoord.
In het weiland staat een wit kruis ( met koetjes etc eromheen )
Het kruis is meerdere! malen weggehaald en iedere keer gebeurden er dan de meest vreemde en in dit geval zelfs angstaanjagende dingen.
Serviesgoed zweefde en werd stuk gemaakt..
Deuren klapperden etc...

Jammer genoeg wonen er mensen in de woning.

edit: De boerderij heet trouwens de Eikelhof

Sir Winston Churchill
  zondag 14 september 2003 @ 18:34:30 #192
67434 Mashi
Gek op olijfjes
pi_13163693
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:42 schreef Xitami het volgende:
Ik had eigenlijk meer het gevoel dat er achter ons wat was, en vanuit het gat zelf - maar dat aangekeken-worden gevoel dat had ik eigenlijk alleen op de weg naar het gat, en toen we er eenmaal waren. Op de weg terug eigenlijk niks meer van gemerkt.
Ja, hier ben ik het mee eens. Ik vroeg me op een gegeven moment af waarom we in vredesnaam vooruit keken, terwijl het achter ons was. Ik voelde niets geen kou of iets dergelijks, maar ik had wel het gevoel dat er veel achter ons was. En inderdaad op de heenweg vanaf die splitsing.. tot de plek waar we gingen zitten.

In het begin had ik tintelingen in mijn gezicht. Maar ja, ik bedacht me dat dit misschien ook door de frisse boslucht en energie van het bos kon komen.

quote:
Op zondag 14 september 2003 17:11 schreef MUUS het volgende:

Ik heb wel 1 ding op beeld waarvan ik niet weet wat het nou is en dat ene zag ik al meteen toen ik het filmde. Het is een heel sterk lichtpuntje wat 1x knippert en het is geen ster, want daarvoor zat ik op dat moment te laag te filmen. (Ik had de camera ongeveer recht op de bomen tegenover ons gericht).

Dat heb ik dus ook gezien. En dat was inderdaad bij de bomen aan de overzijde van het gat, iets links van het midden. Ik vroeg me af wat het was en of ik het wel goed gezien had. Kennelijk wel, als het ook op film staat...

Voor de rest vond ik de sfeer erg aangenaam in het bos, terwijl ik had verwacht dat het meer dreigend zou zijn. Ook die koude luchtstroom heb ik niet gevoeld. Misschien had ik teveel verwacht. Ik was graag een schim tegengekomen..

Toch was het een gezellig tripje en ik heb erg gelachen. Xitami heb je je woorden al weer teruggevonden? Lynx666.. censuur! En Miss aszz ..
Yvonne de mijne is ontdooid inmiddels en de jouwe?!

Spring, spring, spring.. blij blij...
pi_13164006
Maar hebben jullie nou echt geesten gezien of alleen gevoeld?
oops ohh my ...
pi_13164110
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:49 schreef spookie het volgende:
Maar hebben jullie nou echt geesten gezien of alleen gevoeld?
Ze zaten aan de overkant te kaarten maar we durfden niet te vragen of we mee mochten doen.
pi_13164191
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:55 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ze zaten aan de overkant te kaarten maar we durfden niet te vragen of we mee mochten doen.

He wat jammer nou

En nou even serieus...

oops ohh my ...
  zondag 14 september 2003 @ 19:01:13 #196
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_13164210
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:34 schreef Mashi het volgende:

[..]

Toch was het een gezellig tripje en ik heb erg gelachen. Xitami heb je je woorden al weer teruggevonden? Lynx666.. censuur! En Miss aszz ..
Yvonne de mijne is ontdooid inmiddels en de jouwe?!

Nee, ze zijn nog steeds weg Ik denk dat je ze meegenomen hebt

Kwil ze terug!

[edit: smilies own me.. argh!]

From the ashes...
pi_13164265
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:00 schreef spookie het volgende:

[..]

He wat jammer nou

En nou even serieus...

Dit zou je een geesteverschijning kunnen noemen.

En natuurlijk de nodige orb's en ik dacht af en toe iets te zien bewegen. Soort schaduw.

pi_13164394
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:17 schreef Mirage het volgende:

Dan is het ook nog zo dat het wel lijkt of er een vrouw in de foto te zien is.
Bij het gezicht zie je aan de linkerkant een oor ( haar rechter ). Haar gezicht draait een beetje schuin naar rechts.

Tis net alsof ze een uil linksboven haar heeft! (Een uil van de zijkant gezien).

Als ik de vrouw zie waar jij haar ziet tenminste. .

Oi!
pi_13164412
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:04 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dit zou je een geesteverschijning kunnen noemen.

En natuurlijk de nodige orb's en ik dacht af en toe iets te zien bewegen. Soort schaduw.

Dat vlekje in de rechter kant zou nog wel eens de warmte van je vinger kunnen zijn en die bolletje stja wat zou ik daar opzeggen
oops ohh my ...
pi_13164515
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:11 schreef MUUS het volgende:

[..]

Tis net alsof ze een uil linksboven haar heeft! (Een uil van de zijkant gezien).

Als ik de vrouw zie waar jij haar ziet tenminste. .

Ik zou wel in paint haar en dat uiltje duidelijk willen maken door ze te omlijnen, zodat je ziet wat ik bedoel, maar ik teken met dat programma als een kind van 1. . .

Als jullie me niet uitlachen, wil ik het wel proberen. .

Die vrouw kijkt trouwens wat nors en ze heeft een diepe frons in haar voorhoofd.

Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')