Heb hem half wakker gemaakt, om het nummer van zn ouders gevraagd, gebeld en z'n vader kwam hem een kwartiertje later halen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 14-09-2003 04:55]
quote:Had met Vodafone 2 streepjes
Op zondag 14 september 2003 02:46 schreef Bastard het volgende:
In het bos heb je weinig ontvangst.. als je er echt heen wil moet je gewoon op die parkeerplaats zijn naast de A1.
quote:Echter, ik belde voor 21u en kon pas flink na 21u aanwezig zijn .
Op zondag 14 september 2003 02:46 schreef Bastard het volgende:
In het bos heb je weinig ontvangst.. als je er echt heen wil moet je gewoon op die parkeerplaats zijn naast de A1.
Bedankt Xitami, voor de rit!
Weltrusten allen. ![]()
Iemand nog wat soep?

De eerste, de beste foto. Wie kan me uitleggen wat de verschijning rechts is? Ik rook niet, ik stond daar alleen en het is niet mn adem.
En de rest...

Poging tot het maken van een foto van de Opel
quote:Slaap ze
Op zondag 14 september 2003 03:49 schreef Mashi het volgende:Welterusten...
suikerjunkie...
Spook?
quote:Laten we even het weerbericht erbij pakken:
De eerste, de beste foto. Wie kan me uitleggen wat de verschijning rechts is? Ik rook niet, ik stond daar alleen en het is niet mn adem.
quote:juistem.
ZONNIGE ZONDAG
Er staat een dag met veel zon op het programma. Eerst komt lokaal nevel of mist voor. Als deze verdwenen zijn wordt de zon hooguit gehinderd door hoge sluierbewolking. De dag start wel koud.
[Dit bericht is gewijzigd door chris op 14-09-2003 07:16]
Het was best interessant, en het was allemaal goed(tm) maar dat krijg je natuurlijk met goed gezelschap. Alleen uiteindelijk een beetje boel koud, maar goed - dat was ook wel te verwachten.
Nu ga ik eerst maar eens een potje
.. en dan nog wat
.. en dan morgen weer vrolijk rondstuiteren ![]()
Oh, ja, en we zijn een beetje overvallen door een kudde wilde kindertjes die een of ander verjaardagsfeestje hadden en om 10 uur ofzo met luid kabaal even naar het gat kwamen. Ik denk dat iedereen het er zo'n beetje unaniem over eens was om een wedstrijdje kindergooien te gaan houden...
Maar dat was eigenlijk het enige wat niet zo goed was ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Xitami op 14-09-2003 05:56]
Leuke meet,
leuke groep mensen,
erg koud, brrr,
we zijn een sekte ![]()
volle maan is oke voor mensen met nachtblindheid,
goedwerkende zaklampen trouwens ook,
ik ben niet in het gat gelazerd,
LD hield m'n handje vast ![]()
kroegen in de omtrek zijn niet te vinden,
alles is daar potdicht,
Putten is afgeladen met kroegen,
allemaal dicht ![]()
iets te eten is er al helemaaaaal niet,
en bewakingsdienst, bewoners, EN politie komen in Putten meteen op je af als je snachts op straat loopt ![]()
Viperdesign en z'n meisje zijn top!!
Hij rijdt haske hard met die brommer,
Mirage heeft een poepie van een man,
de ronde van nederland is weer veilig achter de rug met dank aan iteejer,
volgende keer graag weer in juli, brrrrrrrr, m'n kont is nog steeds bevroren ![]()
Ik ben benieuwd naar de orb foto's,
o, en Harrie, je trui hebben we niet gevonden.
quote:Vind je het gek?? -> overval nertsenfokkerij
Op zondag 14 september 2003 09:32 schreef yvonne het volgende:
en bewakingsdienst, bewoners, EN politie komen in Putten meteen op je af als je snachts op straat loopt
quote:
Op zondag 14 september 2003 09:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Vind je het gek?? -> overval nertsenfokkerij

Dit was overigens niet de raarste foto
*kijkt naar Mashi*
quote:Hmm, mn andere fotootjes weer maar ff checken dan.
Op zondag 14 september 2003 12:18 schreef yvonne het volgende:
Als je hem met grijstinten maakt, heb je meer "gevangen"
PS. Viperdesign: Welke camera heb je voor die opnames gebruikt?
[Dit bericht is gewijzigd door Lynx666 op 14-09-2003 12:42]
Jammer, mvt, dat het niet gelukt is.
. Iteejer's telefoon was idd van slag, want LD had 'm ook al geprobeerd te bellen en dat lukte ook niet.
.
Viperdesign, wat lief dat je die jongen zijn vader ff hebt gebeld!
.
Het was me het nachtje wel.
.
quote:Open? Om 2 uur 's nachts? In dat gat? In die uithoek rijdt de politie nog op schapen en iedereen moet 's ochtend vroeg in de kerk zitten.
Op zondag 14 september 2003 13:12 schreef mvt het volgende:
Ja, ga vooral nog meer foto's plaatsen, dan vind ik het helemaal kut dat ik niet kon komen. En waren de cafe en het cafetaria in dat plaatsje waar die lange weg begon niet open toen jullie terug kwamen?? (lang leve de CD-Foongids)
quote:zelfs het wapen van Lutjebroek is dan nog open, net als de lokale schapenvleesboer
Op zondag 14 september 2003 13:15 schreef MUUS het volgende:[..]
Open? Om 2 uur 's nachts? In dat gat? In die uithoek rijdt de politie nog op schapen en iedereen moet 's ochtend vroeg in de kerk zitten.
.
De foto's met de orbs was te verwachten, het was druk , en dat was direct te merken. en met druk bedoel ik niet de aanwezige personen, of die groep kiddo's die kwam etteren.
Daarna was het trouwens eventjes wat rustiger tot het moment dat het weer begon. allen vanaf waar wij zaten was het nu wat drukker in mijn beleving aan de linkerkant dan aan de rechter kan.
Voor de rest een erg goede avond, wel koud en erg helder. En geen mist in het bos. de foto's met de nevel is "anders" het is geen grondnevel of mist
Iets eerder op de avond een periode en een poosje na twaalven begon het opnieuw.
Dat het meer links dan rechts was.. dat heb ik niet zo gemerkt. Ik heb meer gelet op de activiteit die aan de rechterzijde en ACHTER ons was.
Op een gegeven moment voelde ik me bijna "belaagd ", overigens niet negatief.
Het was meer alsof je een puppy was die op het kleuterplein wordt losgelaten ![]()
Ik heb toen gepoogd mijn husby enigzins wakker/ allert te sjorren, maar hij snurkte al zachtjes ![]()
De lichtjes die her en der tevoorschijn komen vond ik ook erg interessant.
Ik heb het dit keer niet gedaan, maar de volgende keer wil ik toch eens naar beneden lopen als er weer wat duidelijk te zien zijn. Toch eens onderzoeken wat er veranderd als je iets dichterbij komt. ( met alle respect natuurlijk
)
De foto die Yvonne gesoept heeft.
De "rook" die er te zien is, is zeker geen sigarettenrook of mist.
Hoogstens de maan die op het ademvocht weerkaatst, maar links boven is ook iets en je ademt niet in 2 delen.
Dan is het ook nog zo dat het wel lijkt of er een vrouw in de foto te zien is.
Bij het gezicht zie je aan de linkerkant een oor ( haar rechter ). Haar gezicht draait een beetje schuin naar rechts.
het gevoel dat het druk was...met hoeveel man waren jullie ? ![]()
en die orbs, is dat niet gewoon vocht wat uit de bomen valt en waarop wat licht weerkaatst ?
en die rook, tja...het zal ook geen geest zijn die een sigaretje opsteekt lijkt me.
quote:Wat voor beeld heb jij van het solsegat dan ?
Op zondag 14 september 2003 15:24 schreef Viola_Holt het volgende:
het klinkt nou niet alsof jullie vanalles hebben meegemaakt.het gevoel dat het druk was...met hoeveel man waren jullie ?
en die orbs, is dat niet gewoon vocht wat uit de bomen valt en waarop wat licht weerkaatst ?
en die rook, tja...het zal ook geen geest zijn die een sigaretje opsteekt lijkt me.
Dat je rugzak er gaat zweven ?
quote:minstens !
Op zondag 14 september 2003 15:26 schreef Mirage het volgende:[..]
Wat voor beeld heb jij van het solsegat dan ?
Dat je rugzak er gaat zweven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |