quote:Mjah, dat las ik inderdaad later ook. Ik zal het er wel even met hem over hebben. Hij woont een paar blokken verderop!
Op vrijdag 12 september 2003 00:45 schreef MUUS het volgende:[..]
Lees even verder : Bhorka kan misschien niet mee i.v.m. werk.
swetzz en ET.?
Evil ?
Klopt dit lijstje nog?
Ravenous en Mashi wij zijn twee newbies, maar willen ook graag komen. Ik moet alleen nog oppas hebben, maar ben druk aan het zoeken. Als het gaat lukken komen wij zeker, okee?
quote:Daar is de telefoon voor uitgevonden, idioot
Op vrijdag 12 september 2003 03:12 schreef Pacstah het volgende:[..]
Mjah, dat las ik inderdaad later ook. Ik zal het er wel even met hem over hebben. Hij woont een paar blokken verderop!
Bovendien ken ik em ook buiten Fok! om, dus ik spreek em vast wel binnenkort.
Tis treurig, maar ik weet nog niet zeker of ik meekan, het hangt van collega's af, en van een systeem wat niet helemaal plezierig werkt... Morgen weet ik het pas, laatste moment dus ![]()
Misschien moet ik maar gewoon afzeggen
Mijn afscheidsfeestje is van zaterdag op zondag...
lijkt me niet verstandig om dronken om 0400 op te komen dagen...
Wel jammer...
Zit met een behoorlijke verkoudheid waardoor ik veel last van mn astma heb, en het dus nie zie zitten om een stuk door het bos te lopen en vooral midden in de nacht terug te moeten rijden....
quote:Wees welkom..
Op vrijdag 12 september 2003 09:06 schreef Ravenous het volgende:
Ravenous en Mashi wij zijn twee newbies, maar willen ook graag komen. Ik moet alleen nog oppas hebben, maar ben druk aan het zoeken. Als het gaat lukken komen wij zeker, okee?
en weet iedereen waar (parkeerplaats tolnegen aan de A1, richting apeldoorn, dus de zuidkant van de snelweg) ?
weet iedereen dat het aardig af kan koelen, dat dus warme kleding wel zo slim is..?
ja?
mooi
quote:Is er een herkenningspunt daar? Benzinestation? Of is de naam aangegeven? Zuid is in de richting van? En hoe laat daar? 20:30 uur?
Op vrijdag 12 september 2003 20:27 schreef iteejer het volgende:
komen de bovenstaande vraagteken-fokkers nog?en weet iedereen waar (parkeerplaats tolnegen aan de A1, richting apeldoorn, dus de zuidkant van de snelweg) ?
weet iedereen dat het aardig af kan koelen, dat dus warme kleding wel zo slim is..?
ja?
mooi
Ravenous en ik komen dus.. ze heeft nog oppas kunnen regelen! ![]()
We hebben er zin in!
quote:Jammer
Op vrijdag 12 september 2003 18:27 schreef Evil het volgende:
Helaas moet ik afmelden....Zit met een behoorlijke verkoudheid waardoor ik veel last van mn astma heb, en het dus nie zie zitten om een stuk door het bos te lopen en vooral midden in de nacht terug te moeten rijden....
![]()
quote:Het is een parkeerplek, geheten Tolnegen,
Op vrijdag 12 september 2003 21:41 schreef Mashi het volgende:[..]
Is er een herkenningspunt daar? Benzinestation? Of is de naam aangegeven? Zuid is in de richting van? En hoe laat daar? 20:30 uur?
Ravenous en ik komen dus.. ze heeft nog oppas kunnen regelen!
We hebben er zin in!
quote:O bordje Tolnegen. Wij komen uit de richting van Amersfoort. Nou ja, als ik het niet kan vinden staan we op station Putten om 2100 uur. Maar gaat vast wel lukken..
Op donderdag 11 september 2003 08:49 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Mits je uit de richting Amersfoort komt
![]()
kom je vanuit de riching Apeldoorn dan werk het niet zo
maar dat is wel duidelijk
quote:Gaat helemaal goedkomen! Maare.. 2030 uur?
Op vrijdag 12 september 2003 21:43 schreef yvonne het volgende:[..]
Het is een parkeerplek, geheten Tolnegen,
aan de overkant is een SC restaurant.
quote:21:00 is de tijd ongeveer
Op vrijdag 12 september 2003 21:49 schreef Mashi het volgende:[..]
Gaat helemaal goedkomen! Maare.. 2030 uur?
Neem wat te drinken mee en eventueel wat te eten. (En gooi je afval in de afvalbak of houdt het lekker in je zak!) Trek wat warms aan en doe makkelijke schoenen aan. Je kunt een zaklamp meenemen, maar ik loop liever in het donker.
.
Oh, en misschien zijn papieren zakdoekjes ook geen gek idee, voor het geval je moet plassen in het bos.
.
Je wordt heel snel koud wanneer je broek nat is.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 23:33 schreef Mirage het volgende:
en vergeet de vuilniszak niet om op te zitten.Je wordt heel snel koud wanneer je broek nat is.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 23:26 schreef MUUS het volgende:Oh, en misschien zijn papieren zakdoekjes ook geen gek idee, voor het geval je moet plassen in het bos.
.
quote:een 2e vuilniszak is ook vrij handzaan, 3 gaten er in en je hebt een regenjas
Op vrijdag 12 september 2003 23:53 schreef Xitami het volgende:
En misschien iets van een paraplu ofzo als je het niet ziet zitten om nat te regenen... als het regent
Tevens eventueel handig om te weten : Yvonne, heb je nog hetzelfde mobiele nummer wat je op de grote onzinmeet in mrCoCo's had??
quote:Als je richting Utrecht/Amsterdam/Den Haag/Rotterdam/Leiden kan je eventueel wel met mij en Lynx en dingie meerijden
Op zaterdag 13 september 2003 00:38 schreef mvt het volgende:
Ik bendenk me nu net pas dat ik niet op een trein terug kan springen. En aangezien Evil ook niet gaat (die me eventueel thuis kon brengen) ben ik dus eigenlijk op zoek naar een slaapplaats.Tevens eventueel handig om te weten : Yvonne, heb je nog hetzelfde mobiele nummer wat je op de grote onzinmeet in mrCoCo's had??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |