quote:De twee voorgaande keren vetrokken we rond 2100 naar het bos, als het later wordt zit je ook op de heenweg al int donker nl.
Op woensdag 10 september 2003 13:04 schreef Mirage het volgende:
tijdstip dat er naar het bos wordt getrokken ?edit: ik en mijn man ( Oversight ) denken dat we rond 21.33/ 22.03 op station Putten kunnen zijn.
Wie is er bereid om ons op dit tijdstip nog op te halen ? ...
Maar iets anders: hoe doen jullie dat op de terugweg? Een laatste trein zul je zeker mislopen, en het lijkt me nou niet dat jij in een conditie bent om een hele nacht door te halen. Zeker niet in kou en regen.
Heb je al iets geregeld voor de terugreis?
damnz..
Naja andere x misschien wel...
quote:Ik heb 3 lampen. 1 groot "vloedlicht", 1 lamp van mijn GBA die ik los kan koppelen en veel licht oplevert en 1 oude Cateye fietslamp die erg goed is.
Op donderdag 11 september 2003 06:52 schreef yvonne het volgende:Dan ben ik dus nachtblind op de heen weg EN terug weg
quote:Heenweg kan ook Zeist zijn, hangt er vanaf waar we 's avonds gaan eten (ouders + broers + zusje). Grootebroek ligt vlak naast Enkhuizen.
Op donderdag 11 september 2003 09:54 schreef Bhorka het volgende:
Op de heenweg lijkt Breukelen mij een beter idee. En terug.. Grootebroek, waar ligt dat ookalweer
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 11-09-2003 22:21]
quote:Dat staat al gedurende meerdere topics genoemd, mag toch wel bekend verondersteld worden voor iemand die elders zoveel kritiek had op het bezoeken van die plek..?
Op donderdag 11 september 2003 17:28 schreef I_m_m_0 het volgende:
hmmm.... wat gaan jullie dan doen?
swetzz en ET.?
Evil ?
Klopt dit lijstje nog?
Ik stel voor om af te spreken om 2100 bij parkeerplaats Tolnegen aan de A1, nabij Stroe. Weet iedereen dit te vinden. Heeft iedereen vervoer?
quote:Wat mij betreft wel. Het meetingpoint vind ik iets minder.
Op donderdag 11 september 2003 17:46 schreef iteejer het volgende:
Ik stel voor om af te spreken om 2100 bij parkeerplaats Tolnegen aan de A1, nabij Stroe. Weet iedereen dit te vinden. Heeft iedereen vervoer?
quote:Dan kunnen wij beter afspreken in Garderen denk ik? Ben je daar bekend? Met die scooter ga je toch niet het bos in he..?
Op donderdag 11 september 2003 17:57 schreef Viperdesign het volgende:
Wat mij betreft wel. Het meetingpoint vind ik iets minder.
Aangezien ik ervanuit ga dat ik morgenochtend niet mn rijbewijs haal kom ik op de scooter. En daarmee mag ik niet op de A1.
Glaasje draai meeting ofzo.. ?
quote:gratis advies:
Op donderdag 11 september 2003 21:00 schreef I_m_m_0 het volgende:
Maar gaan jullie dan de hele nacht aan die plomp liggen? Of gaat er ook nog wat spiritueels gebeuren?Glaasje draai meeting ofzo.. ?
ffe lezen !
Zo lang is dit topic niet en hier staat alles wel in.
quote:Door het bos wandelen richting Solse Gat en daar gewoon het sfeertje proeven, zeg maar.
Op donderdag 11 september 2003 21:00 schreef I_m_m_0 het volgende:
Maar gaan jullie dan de hele nacht aan die plomp liggen? Of gaat er ook nog wat spiritueels gebeuren?
quote:Neen, zeer zeker niet.
Glaasje draai meeting ofzo.. ?
quote:Jup,
Op donderdag 11 september 2003 10:25 schreef iteejer het volgende:[..]
De twee voorgaande keren vetrokken we rond 2100 naar het bos, als het later wordt zit je ook op de heenweg al int donker nl.
Kun je niet ietsje eerder in Putten zijn? Of is dat echt onmogelijk? Ik wil je er graag bij hebben, en ben ook nieuwsgierig naar Oversight, jullie ophalen moet in principe kunnen. Maar om die tijd wordt het wel lastig, zeker omdat ik bij de 'reisleiding' hoor....Maar iets anders: hoe doen jullie dat op de terugweg? Een laatste trein zul je zeker mislopen, en het lijkt me nou niet dat jij in een conditie bent om een hele nacht door te halen. Zeker niet in kou en regen.
Heb je al iets geregeld voor de terugreis?
het lukt wel om er iets eerder te zijn.
20.33 komt er ook een trein aan in Putten ( dit is toch dichtsbijzijnde station ?) en die kunnen we redden.
Alles is opgelost met de oppas ( was ffe afwachten wat de exacte tijd zou zijn ).
De terugreis zit er diezelfde nacht inderdaad niet in.
Wij gaan dus een nachtje door.
En ja dat trek ik wel
( lief dat je aan me denkt ! )
Wakker blijf ik zowieso wel en ik heb een hele dikke en lange jas aan.
Warm genoeg dus ![]()
Ik wil gewoon wel eens terug naar het " gat " en het is een mooie gelegenheid om weer eens een lange nacht bij mijn mannetje te zijn (zonder dat hij opgeroepen kan worden
).
Hij heeft dan geloof ik 27 dagen zonder weekend/ vrije dagen gewerkt.
Zaterdagnacht is ie van mij !
quote:Utreg -> Amersfoort.. geloof ik.. toch? TOCH?!
Op donderdag 11 september 2003 08:49 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Mits je uit de richting Amersfoort komt
![]()
kom je vanuit de riching Apeldoorn dan werk het niet zo
maar dat is wel duidelijk
Utrecht in ieder geval
quote:Utrecht amersfoort en dan de A1 richting Apeldoorn volgen
Op donderdag 11 september 2003 21:11 schreef Xitami het volgende:[..]
Utreg -> Amersfoort.. geloof ik.. toch? TOCH?!
Utrecht in ieder geval
quote:mooi:)) dan pik ik jullie rond die tijd daar wel op
Op donderdag 11 september 2003 21:08 schreef Mirage het volgende:[..]
Jup,
het lukt wel om er iets eerder te zijn.
20.33 komt er ook een trein aan in Putten ( dit is toch dichtsbijzijnde station ?) en die kunnen we redden.
Alles is opgelost met de oppas ( was ffe afwachten wat de exacte tijd zou zijn ).De terugreis zit er diezelfde nacht inderdaad niet in.
Wij gaan dus een nachtje door.
En ja dat trek ik wel![]()
( lief dat je aan me denkt ! )Wakker blijf ik zowieso wel en ik heb een hele dikke en lange jas aan.
Warm genoeg dus
Ik wil gewoon wel eens terug naar het " gat " en het is een mooie gelegenheid om weer eens een lange nacht bij mijn mannetje te zijn (zonder dat hij opgeroepen kan worden).
Hij heeft dan geloof ik 27 dagen zonder weekend/ vrije dagen gewerkt.
Zaterdagnacht is ie van mij !
Storingsdienst, ik had geruild, maar diegene die het over zou nemen heeft afgezegd
quote:gsm werkt er wel hoor
Op donderdag 11 september 2003 21:38 schreef Bhorka het volgende:
Hmmm.. ik moet nog even wat regelen voor mn werk.. (of zit er een telefoonaansluiting ergens in dat gat?)
Storingsdienst, ik had geruild, maar diegene die het over zou nemen heeft afgezegd
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:13 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Utrecht amersfoort en dan de A1 richting Apeldoorn volgen
Dus niet Naar Amsterdam
Duh
Dan lukt het wel, moet je bij die wegtoko nog dokken om te parkeren? Dan weet ik n.l. of ik kleingeld mee moet gaan nemen enzo
quote:GSM wel.. maar laptop niet
Op donderdag 11 september 2003 22:19 schreef iteejer het volgende:[..]
gsm werkt er wel hoor
quote:Nee, is gewoon een snelweg-parkeerplaats. En we blijven daar ook niet staan, we gaan van daaruit per auto naar het betreffende bos.
Op donderdag 11 september 2003 22:37 schreef Xitami het volgende:
Duh![]()
Dan lukt het wel, moet je bij die wegtoko nog dokken om te parkeren? Dan weet ik n.l. of ik kleingeld mee moet gaan nemen enzo
quote:Aha. DAT wist ik niet dat Bhorka ook mee zou gaan. Dat verhoogt mijn kansen om erbij aanwezig te zijn, aangezien de reden dat ik evt niet zou kunnen, een verhuis-spektakel met zelfde persoon is!
Op woensdag 10 september 2003 09:47 schreef Bhorka het volgende:
Over vervoer gesproken.. Ik kan best half nederland afcrossen om mensen op te halen, geen enkel probleem meeMits routebeschrijvingen worden gegeven natuurlijk
quote:Lees even verder : Bhorka kan misschien niet mee i.v.m. werk.
Op vrijdag 12 september 2003 00:43 schreef Pacstah het volgende:[..]
Aha. DAT wist ik niet dat Bhorka ook mee zou gaan. Dat verhoogt mijn kansen om erbij aanwezig te zijn, aangezien de reden dat ik evt niet zou kunnen, een verhuis-spektakel met zelfde persoon is!
Kan ik dan misschien met Bhorka meerijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |