abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13089032
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:04 schreef Mirage het volgende:
tijdstip dat er naar het bos wordt getrokken ?

edit: ik en mijn man ( Oversight ) denken dat we rond 21.33/ 22.03 op station Putten kunnen zijn.
Wie is er bereid om ons op dit tijdstip nog op te halen ? ...

De twee voorgaande keren vetrokken we rond 2100 naar het bos, als het later wordt zit je ook op de heenweg al int donker nl.
Kun je niet ietsje eerder in Putten zijn? Of is dat echt onmogelijk? Ik wil je er graag bij hebben, en ben ook nieuwsgierig naar Oversight, jullie ophalen moet in principe kunnen. Maar om die tijd wordt het wel lastig, zeker omdat ik bij de 'reisleiding' hoor....

Maar iets anders: hoe doen jullie dat op de terugweg? Een laatste trein zul je zeker mislopen, en het lijkt me nou niet dat jij in een conditie bent om een hele nacht door te halen. Zeker niet in kou en regen.
Heb je al iets geregeld voor de terugreis?

pi_13089799
Jeej kan dus niet mee.. heb al wat anders..

damnz..

Naja andere x misschien wel...

Back from tha rootz...
  donderdag 11 september 2003 @ 17:28:18 #28
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_13099301
hmmm.... wat gaan jullie dan doen?
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
  donderdag 11 september 2003 @ 17:29:54 #29
17061 mvt
blame Canada
pi_13099341
quote:
Op donderdag 11 september 2003 06:52 schreef yvonne het volgende:

Dan ben ik dus nachtblind op de heen weg EN terug weg

Ik heb 3 lampen. 1 groot "vloedlicht", 1 lamp van mijn GBA die ik los kan koppelen en veel licht oplevert en 1 oude Cateye fietslamp die erg goed is.
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 11 september 2003 @ 17:31:06 #30
17061 mvt
blame Canada
pi_13099370
quote:
Op donderdag 11 september 2003 09:54 schreef Bhorka het volgende:
Op de heenweg lijkt Breukelen mij een beter idee. En terug.. Grootebroek, waar ligt dat ookalweer
Heenweg kan ook Zeist zijn, hangt er vanaf waar we 's avonds gaan eten (ouders + broers + zusje). Grootebroek ligt vlak naast Enkhuizen.

[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 11-09-2003 22:21]

We were to understand there would be pie and punch?
pi_13099664
quote:
Op donderdag 11 september 2003 17:28 schreef I_m_m_0 het volgende:
hmmm.... wat gaan jullie dan doen?
Dat staat al gedurende meerdere topics genoemd, mag toch wel bekend verondersteld worden voor iemand die elders zoveel kritiek had op het bezoeken van die plek..?
De bedoeling is om het Solse Gat te ervaren, gecombineerd met een groepje Truth-ers dat elkaar nou wel es wil ontmoeten (voor zover ze dat al niet doen ) . Het Solse Gat staat dus centraal, en NIET de persoonlijke mening van wie dan ook.
Dit is dus geen zuip-en-lal meet!
pi_13099709
Wie gaan er mee?
Iteejer
Yvonne
Lord Dreamer
Phoenixx
Tha_BlonT
Schorpioen
mvt
Bhorka
purplerose
Viperdesign
Lynx666
Mirage
cyberbull
Xitami
waarschijnlijk, maar moeten gewoon komen
MUUS
ChOas

swetzz en ET.?
Evil ?

Klopt dit lijstje nog?

Ik stel voor om af te spreken om 2100 bij parkeerplaats Tolnegen aan de A1, nabij Stroe. Weet iedereen dit te vinden. Heeft iedereen vervoer?

pi_13099976
quote:
Op donderdag 11 september 2003 17:46 schreef iteejer het volgende:
Ik stel voor om af te spreken om 2100 bij parkeerplaats Tolnegen aan de A1, nabij Stroe. Weet iedereen dit te vinden. Heeft iedereen vervoer?
Wat mij betreft wel. Het meetingpoint vind ik iets minder.
Aangezien ik ervanuit ga dat ik morgenochtend niet mn rijbewijs haal kom ik op de scooter. En daarmee mag ik niet op de A1.
pi_13100469
quote:
Op donderdag 11 september 2003 17:57 schreef Viperdesign het volgende:
Wat mij betreft wel. Het meetingpoint vind ik iets minder.
Aangezien ik ervanuit ga dat ik morgenochtend niet mn rijbewijs haal kom ik op de scooter. En daarmee mag ik niet op de A1.
Dan kunnen wij beter afspreken in Garderen denk ik? Ben je daar bekend? Met die scooter ga je toch niet het bos in he..?
pi_13100553
Ben waarschijnlijk verhinderd, maar doe me best alsnog
  donderdag 11 september 2003 @ 21:00:03 #36
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_13104214
Maar gaan jullie dan de hele nacht aan die plomp liggen? Of gaat er ook nog wat spiritueels gebeuren?

Glaasje draai meeting ofzo.. ?

Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_13104277
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:00 schreef I_m_m_0 het volgende:
Maar gaan jullie dan de hele nacht aan die plomp liggen? Of gaat er ook nog wat spiritueels gebeuren?

gratis advies:

ffe lezen !
Zo lang is dit topic niet en hier staat alles wel in.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_13104307
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:00 schreef I_m_m_0 het volgende:
Door het bos wandelen richting Solse Gat en daar gewoon het sfeertje proeven, zeg maar. .
quote:
Neen, zeer zeker niet.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_13104495
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:25 schreef iteejer het volgende:

[..]

De twee voorgaande keren vetrokken we rond 2100 naar het bos, als het later wordt zit je ook op de heenweg al int donker nl.
Kun je niet ietsje eerder in Putten zijn? Of is dat echt onmogelijk? Ik wil je er graag bij hebben, en ben ook nieuwsgierig naar Oversight, jullie ophalen moet in principe kunnen. Maar om die tijd wordt het wel lastig, zeker omdat ik bij de 'reisleiding' hoor....

Maar iets anders: hoe doen jullie dat op de terugweg? Een laatste trein zul je zeker mislopen, en het lijkt me nou niet dat jij in een conditie bent om een hele nacht door te halen. Zeker niet in kou en regen.
Heb je al iets geregeld voor de terugreis?

Jup,

het lukt wel om er iets eerder te zijn.
20.33 komt er ook een trein aan in Putten ( dit is toch dichtsbijzijnde station ?) en die kunnen we redden.
Alles is opgelost met de oppas ( was ffe afwachten wat de exacte tijd zou zijn ).

De terugreis zit er diezelfde nacht inderdaad niet in.
Wij gaan dus een nachtje door.
En ja dat trek ik wel
( lief dat je aan me denkt ! )

Wakker blijf ik zowieso wel en ik heb een hele dikke en lange jas aan.
Warm genoeg dus

Ik wil gewoon wel eens terug naar het " gat " en het is een mooie gelegenheid om weer eens een lange nacht bij mijn mannetje te zijn (zonder dat hij opgeroepen kan worden ).
Hij heeft dan geloof ik 27 dagen zonder weekend/ vrije dagen gewerkt.
Zaterdagnacht is ie van mij !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_13104603
quote:
Op donderdag 11 september 2003 08:49 schreef Lord_Dreamer het volgende:

[..]

Mits je uit de richting Amersfoort komt kom je vanuit de riching Apeldoorn dan werk het niet zo maar dat is wel duidelijk

Utreg -> Amersfoort.. geloof ik.. toch? TOCH?!

Utrecht in ieder geval

From the ashes...
pi_13104644
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:11 schreef Xitami het volgende:

[..]

Utreg -> Amersfoort.. geloof ik.. toch? TOCH?!

Utrecht in ieder geval

Utrecht amersfoort en dan de A1 richting Apeldoorn volgen Dus niet Naar Amsterdam
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_13105092
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

Jup,

het lukt wel om er iets eerder te zijn.
20.33 komt er ook een trein aan in Putten ( dit is toch dichtsbijzijnde station ?) en die kunnen we redden.
Alles is opgelost met de oppas ( was ffe afwachten wat de exacte tijd zou zijn ).

De terugreis zit er diezelfde nacht inderdaad niet in.
Wij gaan dus een nachtje door.
En ja dat trek ik wel
( lief dat je aan me denkt ! )

Wakker blijf ik zowieso wel en ik heb een hele dikke en lange jas aan.
Warm genoeg dus

Ik wil gewoon wel eens terug naar het " gat " en het is een mooie gelegenheid om weer eens een lange nacht bij mijn mannetje te zijn (zonder dat hij opgeroepen kan worden ).
Hij heeft dan geloof ik 27 dagen zonder weekend/ vrije dagen gewerkt.
Zaterdagnacht is ie van mij !

mooi:)) dan pik ik jullie rond die tijd daar wel op )
  donderdag 11 september 2003 @ 21:38:32 #43
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_13105358
Hmmm.. ik moet nog even wat regelen voor mn werk.. (of zit er een telefoonaansluiting ergens in dat gat? )

Storingsdienst, ik had geruild, maar diegene die het over zou nemen heeft afgezegd

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_13106715
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:38 schreef Bhorka het volgende:
Hmmm.. ik moet nog even wat regelen voor mn werk.. (of zit er een telefoonaansluiting ergens in dat gat? )

Storingsdienst, ik had geruild, maar diegene die het over zou nemen heeft afgezegd

gsm werkt er wel hoor
pi_13107275
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:13 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Utrecht amersfoort en dan de A1 richting Apeldoorn volgen Dus niet Naar Amsterdam

Duh

Dan lukt het wel, moet je bij die wegtoko nog dokken om te parkeren? Dan weet ik n.l. of ik kleingeld mee moet gaan nemen enzo

From the ashes...
  donderdag 11 september 2003 @ 22:43:38 #46
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_13107451
quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:19 schreef iteejer het volgende:

[..]

gsm werkt er wel hoor

GSM wel.. maar laptop niet
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_13107599
quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:37 schreef Xitami het volgende:
Duh

Dan lukt het wel, moet je bij die wegtoko nog dokken om te parkeren? Dan weet ik n.l. of ik kleingeld mee moet gaan nemen enzo

Nee, is gewoon een snelweg-parkeerplaats. En we blijven daar ook niet staan, we gaan van daaruit per auto naar het betreffende bos.
Dus ook al kom je vanaf Apeldoorn, rij dan ff door tot de afslag NA sStroe, (Voorthuizen, meen ik) , ga daar de weg af, en gelijk er weer op richting Apeldoorn. Dus weer terug. En stop dan op parkeerplaats Tolnegen, nét voor de afslag Stroe
pi_13108665
Updeet : Swets en E.T. gaan niet mee. Iets i.v.m Swets z'n verjaardag enzo. Kutsmoes. .
Oi!
  vrijdag 12 september 2003 @ 00:43:26 #49
53099 Pacstah
Gek op dolfijnen
pi_13110129
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:47 schreef Bhorka het volgende:
Over vervoer gesproken.. Ik kan best half nederland afcrossen om mensen op te halen, geen enkel probleem mee

Mits routebeschrijvingen worden gegeven natuurlijk

Aha. DAT wist ik niet dat Bhorka ook mee zou gaan. Dat verhoogt mijn kansen om erbij aanwezig te zijn, aangezien de reden dat ik evt niet zou kunnen, een verhuis-spektakel met zelfde persoon is!
Kan ik dan misschien met Bhorka meerijden?
As 't net kin sa't moat, dan moat it mar sa it kin | www.pacstah.nl
pi_13110154
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 00:43 schreef Pacstah het volgende:

[..]

Aha. DAT wist ik niet dat Bhorka ook mee zou gaan. Dat verhoogt mijn kansen om erbij aanwezig te zijn, aangezien de reden dat ik evt niet zou kunnen, een verhuis-spektakel met zelfde persoon is!
Kan ik dan misschien met Bhorka meerijden?

Lees even verder : Bhorka kan misschien niet mee i.v.m. werk.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')