PS geen moraalridders svp, dit is een serieuze vraag.
[Dit bericht is gewijzigd door Schrikkie op 09-09-2003 14:02]
quote:En de tweede zou dan zijn, de volgende keer met een vrouw erbij schatje?
Op dinsdag 9 september 2003 14:01 schreef jack_daniel het volgende:
Wil je het zelf ook met een man er bij is de eerste vraag dan.
[ontopic]
Als jij het niet erg vind zou ik zeggen: doen!
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 09-09-2003 14:03]
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:02 schreef kingmob het volgende:
Als jij dat ook wel wat vind, wat is dan precies het probleem?
of snap ik je vraag verkeerd?
quote:le-zen
Op dinsdag 9 september 2003 14:01 schreef devlinmr het volgende:
Zijn er hier medefokkers met ervaring?
on topic:
kijk samen wie een geschikt persoon lijkt en vraag het hem
quote:Uiteraard
Op dinsdag 9 september 2003 14:03 schreef vosss het volgende:[..]
En de tweede zou dan zijn, de volgende keer met een vrouw erbij schatje?
[ontopic]
Als jij het niet erg vind zou ik zeggen: doen!
Voor wat hoort wat!
maarree als je dan toch wil doen bedenk je dan wel dat als zij er een 2e man bij wil, wat moet je dan denken? is er niks bijzonders meer aan de eigen relatie? want wat is de motivatie? is de sex met jou alleen niet genoeg?
p.s. stop er anders eerst een "speeltje" bij
[Dit bericht is gewijzigd door madmatt op 09-09-2003 14:06]
Kzou er nog ff over nadenken..
Dan heb je meer zekerheid dat er geen achteraf gezeik komt.
quote:motivatie is het uitleven van een fantasie. heeft niks te maken met ons 1:1 sexleven.
Op dinsdag 9 september 2003 14:05 schreef madmatt het volgende:
persoonlijk zou ik het nix vinden......maarree als je dan toch wil doen bedenk je dan wel dat als zij er een 2e man bij wil, wat moet je dan denken? is er niks bijzonders meer aan de eigen relatie? want wat is de motivatie? is de sex met jou alleen niet genoeg?
Maar als je het allebei wil, vooral doen!!
Tip: zoek een tegenpool van jezelf uit. Dan is jaloezie sowieso beter te vermijden
quote:dus volgens haar zou het dan eenmalig zijn? en wat nou als het haar zo bevalt dat ze het vaker wil dan "eens"? wat moet jij er dan van denken?
Op dinsdag 9 september 2003 14:07 schreef devlinmr het volgende:[..]
motivatie is het uitleven van een fantasie. heeft niks te maken met ons 1:1 sexleven.
quote:een foto kun je wel vinden op fok. haar usernaam is assia
Op dinsdag 9 september 2003 14:06 schreef lurf_doctor het volgende:
Wellicht foto van je vriendin posten, in de grote fok-gemeenschap is er vast wel iemand te vinden (howel de moraalridders steeds meer de overhand dreigen te krijgen)
edit beviel de parenclub niet??
konden jullie je daar geen geschikte vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door harrie1 op 09-09-2003 14:15]
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:03 schreef K3 het volgende:[..]
[..]le-zen
quote:Daar had hij ervaring voor nodig. Maar ik wist dus niet wat hij precies met zoiets bedoeld, jij wel? als de vraag, "zijn er fokkers met ervaring" was geweest was het nogal een saai topic vol met ja's en nee's geweest.
Op zich lijkt mij dit ook wel wat, maar hoe pak je zoiets aan.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 09-09-2003 14:17]
Ik zelf heb eenmaal meegedaan aan een trio met een andere man en een vrouw. De betreffende vrouw was inderdaad mijn vriendin niet, ik kan dus niets zeggen over hoe de ervaring is als het je eigen vriendin is.
Ikzelf vond het een erg spannende ervaring, zeker voor herhaling vatbaar :p
Of ik het ook met m`n eigen vriendin zou doen? Moeilijk te zeggen, zeker omdat ik nu single ben..Zoals ik net al zei; je bent zeker van je relatie en wil gewoon eens wat anders, waarom niet?
maarjah is eigenlijk ook niet belangerijk, ik denk alleen wel dat als je je relatie hoog inschat en belangerijk vind je er goed over na moet denken en ook de consequenties moet inrekenen. het is niet zomaar iets, en weet wel, dat als die "persoon" waarmee je het dan gaat doen ook wel eens een affectie kan opbouwen jegens jouw vriendin.
quote:blijkbaar niet gelukt daar?
Op vrijdag 20 juni 2003 14:05 schreef assia het volgende:
En anders gaan jullie naar de parenclub. Hebben wij ook gedaan.
quote:Je gebruikt je eigen gedachte als feit.
Op dinsdag 9 september 2003 14:15 schreef Copycat het volgende:
Grappig... als de vriendin van TS een triootje wil met een andere vrouw erbij zouden alle (veel) mannen hier al kwijlend roepen: Go for it.
Nu de vriendin van TS er een tweede man bij wil betrekken komen opeens woorden als jaloezie en vreemdgaan bovendrijven.
Dubbele moraal, anyone?
edit: GEEN foto's van anderen plaatsen ongevraagd.. Foto's zijn alleen toegestaan als ze iets toevoegen aan de discussie en dat is hier NIET het geval (dit geldt ook voor links)
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 09-09-2003 19:27]
quote:Parenclub is wel gelukt, maar alleen met z'n 2en.
Op dinsdag 9 september 2003 14:18 schreef harrie1 het volgende:[..]
blijkbaar niet gelukt daar?
of ze wil vaker
hoe dan ook ik zie het probleem niet
als ze dat willen waarom niet?
mannen genoeg hoor
je mag me msnnen hoor
ik heb nog wel een paar tips liggen
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:21 schreef devlinmr het volgende:[..]
Parenclub is wel gelukt, maar alleen met z'n 2en.
dus meld ik me maar aan
quote:reken er dan maar niet op dude
Op dinsdag 9 september 2003 14:24 schreef ZHo3Rd het volgende:
ik probeer nu al 1,5 jaar me eige GF over tehalen , helaas ........ no suc6
dus meld ik me maar aan
offtopic welke club ben je geweest?
quote:die in maarssenbroek, ben de naam ff kwijt.
Op dinsdag 9 september 2003 14:26 schreef harrie1 het volgende:
nou kijk eens bij de sex advertenties in de sex boekjes?
de chat die ik eerder aangaf
ga een keer met ons mee naar de club
(wel een stukkie rijden hoor)offtopic welke club ben je geweest?
quote:Ik etaleer mijn eigen mening niet, maar constateer iets, iets wat ik als feit beschouw.
Op dinsdag 9 september 2003 14:20 schreef kingmob het volgende:[..]
Je gebruikt je eigen gedachte als feit.
Wijs mij het topic aan waar de mensen die nu de woorden jaloezie etc. in de mond nemen, bij een vrouw erbij een ander toontje zingen.
Pas dan kun je spreken over een dubbele moraal.
Ik zie die verwarring constant, probeer meningen en feiten nu eens goed te scheiden.
Kijk de topics over triootjes er maar op na (sorry, ben te lui om ze te gaan opsnorren...)
Als het een vvm verhaal is: hulde, geil en go for it. Is het een mmv verhaal dan zijn de meningen ineens een stuk minder vooruitstrevend.
Mocht ik een loos uurtje hebben, zal ik de topics met alle liefde voor je opzoeken...
quote:maarssenbroek
Op dinsdag 9 september 2003 14:27 schreef devlinmr het volgende:[..]
die in maarssenbroek, ben de naam ff kwijt.
Beviel echter niet zo. Liever gewoon thuis.
quote:Amourrette, ja da klopt. we zullen 'ns kijken bij chatgirl.
Op dinsdag 9 september 2003 14:32 schreef harrie1 het volgende:
uit mijn hoofd
Amourette
tja dat verbaast me dan niets dat het niet lukt
fun4-2 is ook niets
tja ik hoop dat je iets aan mijn tips had
en jullie kunnen altijd een x mee
email me maar als je wil
harrie1111@hotmail.com
Gewoon een goede vriend van je.. meeste mannen willen best even neuken..
Als je meer info wil moet je me maar ff een berichtje sturen...
quote:Je begrijpt niet wat ik bedoel. Je trekt de conclusie van de dubbele moraal, welke incorrect is. Ik denk dat je gelijk heb qua inhoud van de topics. Je zult alleen zien dat er andere users posten in die topics, terwijl jij, aangezien je men hier beticht van een dubbele moraal, denkt dat het dezelfde zijn.
Op dinsdag 9 september 2003 14:29 schreef Copycat het volgende:[..]
Ik etaleer mijn eigen mening niet, maar constateer iets, iets wat ik als feit beschouw.
Kijk de topics over triootjes er maar op na (sorry, ben te lui om ze te gaan opsnorren...)
Als het een vvm verhaal is: hulde, geil en go for it. Is het een mmv verhaal dan zijn de meningen ineens een stuk minder vooruitstrevend.
Mocht ik een loos uurtje hebben, zal ik de topics met alle liefde voor je opzoeken...
[ontopic] Mij lijken advertenties de beste oplossing, of je moet toevallig iemand kennen die graag wil. Het is alleen de vraag of je graag zo'n advertentie wilt plaatsen. Ik zou dat niet willen iniedergeval.
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Je trekt de conclusie van de dubbele moraal, welke incorrect is. Ik denk dat je gelijk heb qua inhoud van de topics. Je zult alleen zien dat er andere users posten in die topics, terwijl jij, aangezien je men hier beticht van een dubbele moraal, denkt dat het dezelfde zijn.
Dat terwijl ik er vrij zeker van bent dat je van geen enkele van de posters hier, je een post in een vvm topic kan herrineren.
[..]
Ging iets mis met quoten..
Okay, nu heb ik 'm... Ja, dan kan ik niet anders dan je gelijk geven... Fuck... daar heb ik altijd zo'n hekel aan...
On topic:
Zou het niet zo snel in mijn vriendenkring gaan zoeken, lijkt me toch dat daar redelijk wat risico's aan verbonden zijn. Kun je elkaar (vrienden, dus) nadien nog wel recht in de ogen aankijken... dat moet je jezelf wel afvragen, denk ik. Ik zou voor een total stranger gaan. Misschien een idee om er een versierspel tijdens het stappen van te maken...
quote:In mijn vriendenkring willen we inderdaad niet kijken. Misschien dat een strenge selectie via internet de oplossing biedt.
Op dinsdag 9 september 2003 14:51 schreef piere het volgende:
als ik jullie was zou ik contact met iemand (of meerderen) via internet zoeken en even kijken of het allemaal wel klikt voor je met een vreemde in zee gaat en het dan zwaar tegenvalt. andere optie is natuurlijk een bekende maar dat lijkt mij niet zo okay omdat je kans hebt dat de vriendschap daardoor een flinke deuk kan oplopen...
gevonden:
edit: GEEN foto's van anderen plaatsen ongevraagd.. Foto's zijn alleen toegestaan als ze iets toevoegen aan de discussie en dat is hier NIET het geval
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 09-09-2003 19:25]
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:04 schreef NietGroen het volgende:
ik zou mijn vriendin voor geen goudwillen delenon topic:
kijk samen wie een geschikt persoon lijkt en vraag het hem
quote:idd, precies wat ik dacht...
Grappig... als de vriendin van TS een triootje wil met een andere vrouw erbij zouden alle (veel) mannen hier al kwijlend roepen: Go for it.
Nu de vriendin van TS er een tweede man bij wil betrekken komen opeens woorden als jaloezie en vreemdgaan bovendrijven.
Dubbele moraal, anyone?
quote:Rugridders dan?
PS geen moraalridders svp, dit is een serieuze vraag.
quote:OMFG wat een bullshit
Dubbele moraal, anyone?
Alsof vanuit het oogpunt van de man een trio met een vent erbij hetzelfde is eigenlijk als een trio met een 2e vrouw ;D
quote:Grappig dat je precies het tegenovergestelde van wat er staat leest...
Op woensdag 10 september 2003 08:30 schreef KingCold het volgende:[..]
OMFG wat een bullshit
Alsof vanuit het oogpunt van de man een trio met een vent erbij hetzelfde is eigenlijk als een trio met een 2e vrouw ;D
quote:Ikzou me niet echt zorgen maken om zijn smoelwerk maar meer om dat andere werkje daar beneden
Op dinsdag 9 september 2003 16:02 schreef CIXX het volgende:[..]
daarnaast : ik hoef as ik mn vriendin neuk nou niet echt in een smoelwerk van een andere gast te kijken ofzo
en ervaring heb ik ook neit nee...maar ik weet wel wat wat ik heb gehoord dat gelukt is....een tip is eigenlijk alleen om het zo klinisch en steriel en zakelijk mogelijk te houden. Dus vraag een vriend v.e. vriend v.e. vriend ofzo. Of laat je vriendin iemand oppikken in een club oid laat haar zoenen met iemand anders en kijken hoe dat voelt.
Tis trouwens 1 v.d. grootste fantasieen van een vrouw schijnt he...seks met een vreemde.
Maar als ze een man erbij wil dan zou ik er ook wel over na moeten denken. Het lijkt me wel dat een man daarna ook wel meer wil terwijl het voor je zelf mischien maar eenmalig is. Het kan zijn dat het voor je vriendin een grote fantasie is en dat je die toch een keer wil uitvoeren.
quote:Ik denk dat ze vast al wel wat in gedachten heeft
Op dinsdag 9 september 2003 14:04 schreef devlinmr het volgende:
Jaloers, nee zolang ik er maar bij ben en bovendien ben ik erg zeker over onze relatie.
vraag is meer hoe je zoiets aanpakt, waar vind je iemand enz.
En ja, iemand zoeken die je niet kent is idd het beste denk ik. Geen problemen achteraf enzo.
Hoelang zijn jullie eigenlijk al samen?
quote:en wat vindt je vriendin daar van
Op woensdag 10 september 2003 11:49 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper_74 is nog steeds beschikbaar, en volstrekt anoniemhet mooie van het inet. Ik w8t nog steeds
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:51 schreef klaus_beyer het volgende:
verassend en neem 2 vrienden mee
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:51 schreef klaus_beyer het volgende:
Wees origineel, verassend en neem 2 vrienden mee en dan helemaal kapot naaien die vriendin van jou!
quote:swingerschat, moet je je voor inschrijven(er word gecontroleerd of je daadwerkelijk een stel bent), alleen voor stellen(en gratis)...
Op dinsdag 9 september 2003 17:45 schreef oncrea het volgende:
Inderdaad via chatgirl
maar laat me ff weten wanneer je daar chat
maak anders een profiel daar aan en geef me de naam
tja nadeel bij chatgirl
veel fakers veel triest volk
en wat about een stelletje???
Leuke chat met profielen enzo erbij....
Wil je een man erbij, dat is heeeeeeeeeeeeel simpel.
Zet een advertentie op 1 van de 1000den datingssite's, vraag om reactie's met foto(zeg erbij dat foto's van alleen een penis niet ok zijn ) en je hebt binnen een paar dagen een gigantische berg met mannen die wel willen.
Beschrijf goed wat je zoekt, leeftijd, punten die je belangerijk vind, praat daar maar eens over, zet erbij dat mensen die niet aan dat profiel(vooral leeftijd ) doen niet hoeven te reageren.
Geloof me, binnen een week na plaatsing heb je zo 100 mannen om uit te kiezen, laten er daarvan max een stuk of 10 interresant zijn
Dan begint het uitzoeken, als je dat tot een aantal hebt teruggebracht dan ga je contact leggen met die personen.
Tip, spreek niet thuis af, eerst even op neutraal terrein, stel je voor dat het een kwal eerste klas is, die wil je niet gelijk in je huis hebben.
Een hotelkamertje is een goed idee, ook eerst op neutraal terrein afspreken....
Parenclub werkt goed, lekker veilig, leuke omgeving die de zin erin ook goed doet.
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 10-09-2003 21:21]
quote:Viper heeft volgens zijn profiel een vriendin, Ben benieuwd wat zij hiervan vindt
Op woensdag 10 september 2003 11:49 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper_74 is nog steeds beschikbaar, en volstrekt anoniemhet mooie van het inet. Ik w8t nog steeds
quote:* Viper_74 profiel loopt een jaartje achter dan volgens mij.
Op donderdag 11 september 2003 08:13 schreef devlinmr het volgende:[..]
Viper heeft volgens zijn profiel een vriendin, Ben benieuwd wat zij hiervan vindt
Die vrindin uit me profiel is al bij wijle en tijden gevlucht
* Viper_74 is dus gewoon single, geen gezeur en geen gezeik.
Trio...
P.S. voor de moraalridders, ik ook.
quote:swingerschat???
Op woensdag 10 september 2003 21:15 schreef erodome het volgende:[..]
swingerschat, moet je je voor inschrijven(er word gecontroleerd of je daadwerkelijk een stel bent), alleen voor stellen(en gratis)...
Leuke chat met profielen enzo erbij....
Wil je een man erbij, dat is heeeeeeeeeeeeel simpel.
Zet een advertentie op 1 van de 1000den datingssite's, vraag om reactie's met foto(zeg erbij dat foto's van alleen een penis niet ok zijn
) en je hebt binnen een paar dagen een gigantische berg met mannen die wel willen.
Beschrijf goed wat je zoekt, leeftijd, punten die je belangerijk vind, praat daar maar eens over, zet erbij dat mensen die niet aan dat profiel(vooral leeftijd) doen niet hoeven te reageren.
Geloof me, binnen een week na plaatsing heb je zo 100 mannen om uit te kiezen, laten er daarvan max een stuk of 10 interresant zijn
Dan begint het uitzoeken, als je dat tot een aantal hebt teruggebracht dan ga je contact leggen met die personen.
Tip, spreek niet thuis af, eerst even op neutraal terrein, stel je voor dat het een kwal eerste klas is, die wil je niet gelijk in je huis hebben.
Een hotelkamertje is een goed idee, ook eerst op neutraal terrein afspreken....Parenclub werkt goed, lekker veilig, leuke omgeving die de zin erin ook goed doet.
quote:Dan vraag ik me toch af, van wie zou ze meer genoten hebben?
Op maandag 15 september 2003 09:48 schreef devlinmr het volgende:
Nou, dit weekend is het dan gebeurd. Iemand gevonden die bij ons in de buurt woont. Vriendin, met masker op en vastgebonden op bed, verrast.
Zonder in details te treden, ze heeft er ontzettend van genoten.P.S. voor de moraalridders, ik ook.
Nja anyway, cool man! Wast voor herhaling vatbaar of n one time experience? Zijn er ondertussen ook al plannen voor n mvv trio of dat nog nie?
[Dit bericht is gewijzigd door Untouchables op 16-09-2003 00:25]
quote:Inmiddels staat de site op een blijvende url(ze moesten hals over de kop verhuizen en we hebben ze toen maar even tijdelijk op sexliefhebber gezet).
Op maandag 15 september 2003 23:15 schreef oncrea het volgende:[..]
swingerschat???
geef de juiste url eens
De juiste url is..... www.stellenchat.net
Voor deze chat moet je je dus wel registreren, het is gratis, maar er word gecontroleerd of je daadwerkelijk een stel bent om zo fakers te verkomen en alleenstaande mannen te verkomen(op gewone sexchats zijn alleenstaande mannen vaak erg vervelend).
quote:Haha
Dubbele moraal, anyone?
quote:Ze heeft niet meer genoten van de een of de ander, maar van de totale ervaring.
Dan vraag ik me toch af, van wie zou ze meer genoten hebben?
Van jou, omdat jij toch dr vriend bent waar ze van houdt (ga ik van uit)
of van die andere jongen/man, omdat dat weer s n nieuwe sensatie is?
Want zal ongetwijfeld bepaalde vergelijkingen hebben gemaakt.Nja anyway, cool man! Wast voor herhaling vatbaar of n one time experience? Zijn er ondertussen ook al plannen voor n mvv trio of dat nog nie?
Maar goed, ik zal er geen discussie van maken!
quote:Daar ging me kans
Op maandag 15 september 2003 09:48 schreef devlinmr het volgende:
Nou, dit weekend is het dan gebeurd. Iemand gevonden die bij ons in de buurt woont. Vriendin, met masker op en vastgebonden op bed, verrast.
Zonder in details te treden, ze heeft er ontzettend van genoten.P.S. voor de moraalridders, ik ook.
Bummer.
quote:Belangrijkste is dat ik er geen problemen mee heb zoals het nu is gelopen.
Op dinsdag 16 september 2003 14:07 schreef Untouchables het volgende:
Ok dan, toch vind ik t n beetje dubbel klinken hoor, zij is sneller jaloers..
Ja maar ondertussen zichzelf toch door iemand anders laten nemen, maar andersom niet, want dan is ze jaloers..Maar goed, ik zal er geen discussie van maken!
quote:Inderdaad!
Op dinsdag 16 september 2003 14:13 schreef devlinmr het volgende:[..]
Belangrijkste is dat ik er geen problemen mee heb zoals het nu is gelopen.
Vraag je eerst maar eens af , waarom er überhaupt een derde aan te pas moet komen
Dan vraagje af ,wat deze inbreuk op het intiemste wat er tussen twee mensen bestaat , voor gevolgen zal hebben in het dagenlijks leven.
Dan vraag je je af , wat er gaat gebeuren , wanneer je zeit , dat je vrouw/Vriendin haar beheofte an het stillen is ZONDER aan jouw behoeftes te denken.
sex is en blijft een spanned spel tussen twee mesen. Bij 3 mensen wordt het geperverteerd en kan van intimiteit geen sprake meer zijn. Bij tenminste 2 van de drie kunnen er onderling geen gelukshormonen worden vrijgezet.
Ik waag te voorspellen dat dit soort debiliteiten voor 99% in frustratie zullen eindigen.
quote:dank je we gaan ons aamelden
Op dinsdag 16 september 2003 09:54 schreef erodome het volgende:[..]
Inmiddels staat de site op een blijvende url(ze moesten hals over de kop verhuizen en we hebben ze toen maar even tijdelijk op sexliefhebber gezet).
De juiste url is..... www.stellenchat.net
Voor deze chat moet je je dus wel registreren, het is gratis, maar er word gecontroleerd of je daadwerkelijk een stel bent om zo fakers te verkomen en alleenstaande mannen te verkomen(op gewone sexchats zijn alleenstaande mannen vaak erg vervelend).
quote:Oude lul
Op dinsdag 16 september 2003 14:52 schreef CANARIS het volgende:
Laat mij nau een oude lul zijn , maar ik voorspel elke relatie na een trio een spoedig eindeVraag je eerst maar eens af , waarom er überhaupt een derde aan te pas moet komen
Dan vraagje af ,wat deze inbreuk op het intiemste wat er tussen twee mensen bestaat , voor gevolgen zal hebben in het dagenlijks leven.
Dan vraag je je af , wat er gaat gebeuren , wanneer je zeit , dat je vrouw/Vriendin haar beheofte an het stillen is ZONDER aan jouw behoeftes te denken.
sex is en blijft een spanned spel tussen twee mesen. Bij 3 mensen wordt het geperverteerd en kan van intimiteit geen sprake meer zijn. Bij tenminste 2 van de drie kunnen er onderling geen gelukshormonen worden vrijgezet.
Ik waag te voorspellen dat dit soort debiliteiten voor 99% in frustratie zullen eindigen.
dit is ook gewoon lust en als je daar samen of met z'n 3en van kan genieten dan moet je dat doen. Zoniet dan niet.
quote:Hey ouwe lul
Laat mij nou een oude lul zijn ,
Jammer dat je dit debiliteiten noemt! Leven en laten leven zou ik zeggen. Ik kan me best voorstellen wat TS meemaakt wij vonden het de eerste keer ook te gek en spannend en dat vinden we nog steeds.
En nee we zijn niet gefrustreert
quote:Ik neem dus aan dat je bi bent...
Mijn vriendin wil een trio met een 2e man erbij. Op zich lijkt mij dit ook wel wat, maar hoe pak je zoiets aan. Zijn er hier medefokkers met ervaring?PS geen moraalridders svp, dit is een serieuze vraag.
quote:Ik denk dat zijn vriendin geen 180 kilo weegt, maar zich wel wast. Ik denk dat het dus een helaas voor je is
Op dinsdag 9 september 2003 14:11 schreef harrie1 het volgende:als je vriendin niet 180 kilo weegt of zich niet wast
wil ik me wel aanmelden
Just kidding.....
quote:Huh????
Op dinsdag 16 september 2003 18:37 schreef WebVoice het volgende:[..]
Ik neem dus aan dat je bi bent...
Het feit dat zij dat wil en hij er open voor staat wil toch niet meteen zeggen dat hij die andere man aanraakt, toch?
quote:In het hoofd van de gemiddelde puistekop van 16 hier op Fok! wel.
Op donderdag 13 november 2003 09:32 schreef WhiteTwin het volgende:[..]
Huh????
Het feit dat zij dat wil en hij er open voor staat wil toch niet meteen zeggen dat hij die andere man aanraakt, toch?
(ik denk dat ze teveel gedownloade filmpjes hebben bekeken om ooit nog een normaal beeld van sex te kunnen krijgen.)
Even ontopic nog, mogen we weten wat er zich precies heeft afgespeeld? Je hoeft niet in details te treden maar ik vraag me af wat dan de fantasie is geweest van je vriendin.
quote:Ach dat doe ik ook wel eens met alleen mijn vriend
dat je vrouw/Vriendin haar beheofte an het stillen is ZONDER aan jouw behoeftes te denken.
quote:Geloof me, met z'n 2 kan dat ook wel eens voorkomen
Bij 3 mensen wordt het geperverteerd en kan van intimiteit geen sprake meer zijn.
Hoe moet ik me zo'n trio van mmv voorstellen ?
Gaat dat zoals in de XXX-films, of zit dat dan heel anders ?
Ben gewoon erg nieuwsgierig, hoeft natuurlijk niet te antwoorden als dat te persoonlijk is...
quote:Het gaat zoals je het zelf wil....
Op donderdag 13 november 2003 11:28 schreef Veeltedruk het volgende:
Heb het zo'n beetje zitten meelezen..
Wat ik me nou afvraag(niet dat ik met hetzelfde probleem zit, vriendin is bi, wil dus wel mvv uitproberen)..Hoe moet ik me zo'n trio van mmv voorstellen ?
Gaat dat zoals in de XXX-films, of zit dat dan heel anders ?Ben gewoon erg nieuwsgierig, hoeft natuurlijk niet te antwoorden als dat te persoonlijk is...
Tja, vaag antwoord
Bij ons betekend het dat we het echt met zijn 3-en doen, 2 mannen die tegelijkertijd mij verwennen.
Voorspel is een stuk langer als in films, lekker elkaar opgeilen en verwennen.
Wel word er veel geneukt en gepijpt tegelijkertijd, dp-tje is ons ook niet vreemd(alhoewel dat lang niet altijd gebeurt).
Je kan het zo invullen dat je het allebei(alledrie) naar je zin hebt, hoe je dat invult is persoonlijk en ligt zelfs nog aan de situatie(hoe je voelt, waar je trek in hebt enzo).
quote:Het gaat gewoon over een keer sex. Ze gaan niet met z'n 3en een huis kopen of een kind opvoeden ofzo.
quote:TS zei toch dat het hem wel wat leek? Als je eerlijk wil zijn over je fantasie zul je het risico moeten nemen dat de ander die behoefte niet deelt en niet begrijpt. Als je allebei gaat invullen voor de ander wat die wel of niet leuk zal vinden kom je er nooit achter dat die fantasie mogelijk is binnen je relatie. TS kon zich er in dit geval wel in vinden.
quote:humz zou er zo me twijfels over hebben klinkt meer zo of ze geen genoeg aan jou heeft
Mijn vriendin wil een trio met een 2e man erbij. Op zich lijkt mij dit ook wel wat, maar hoe pak je zoiets aan. Zijn er hier medefokkers met ervaring?PS geen moraalridders svp, dit is een serieuze vraag.
Ik zou trouwens bij God niet weten hoe je zoiets zou moeten aanpakken hoor. Ik denk wel dat je zoiets NIET moet doen met een goede bekende. Vraag iemand waarvan je weet dat ie daar wel voor in is, maar die een stukje verder woont ofzo en die je toch zelden ziet.
[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 14-11-2003 15:40]
quote:Lekker juist, jummy jummy, 2 mannen om mij te verwennen, zo heb ik het graag
Op vrijdag 14 november 2003 21:09 schreef KingCold het volgende:
Met een VENT erbij
quote:En ik.
Op vrijdag 14 november 2003 23:32 schreef JRC het volgende:
Mijn vriendin wil der juist een Meissie bijDat vind ik toch een wat betere ged8e
quote:Yeah dude!!!!
Op vrijdag 14 november 2003 23:32 schreef JRC het volgende:
Mijn vriendin wil der juist een Meissie bijDat vind ik toch een wat betere ged8e
quote:Wat een nonses dat dat egoistisch is, geloof me in een trio m/v/m zonder dat de mannen bi zijn komen de mannen prima aan hun trekken, meestal zijn ze eerder moe als ik
Op maandag 17 november 2003 22:25 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
Ach jah...ik vraag me dus af waarom ze een 2e man wil. Ik zelf (vrouw) zou juist liever een vrouw erbij willen hebben. Weet je HOE egoistisch het anders is? Je wilt toch je vriend een beetje verwennen? Enne...vrouwen weten het beste de goede plekjes te vinden
Mijn man vind het iig ontzettend leuk om te doen, met 2 mannen mij verwennen, daar komt hij dan ook zelf mee dat hij dat weereens wil.
En lang niet elke vrouw kent alle goede plekjes hoor....
Het is allebei anders, ik vind zowel m/v/m als v/m/v ontzettend lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |