quote:Klinkt goed! Ik hoor echt hem snel binnen te krijgen.
Op dinsdag 16 september 2003 22:30 schreef BMH het volgende:
ik heb em vandaag weer 2 uur gespeeld. OMG hij word steeds beter. Vandaag heb ik 3 nieuwe personages bij mijn clan gekregen. Je kunt van iedere personages echt alles!! veranderen. zoals hun Job (dief, soldaat, magiër enz). Hierdoor kunnen ze andere wapens dragen, en andere spreuken uitvoeren. Daarnaast kun je in alles levels up gaan: Clan, karakter zelf, bepaalde eigenschappen enz.Elk gevecht heeft regels (de ene keer mag je geen pijl en boog gebruiken, of ice aanvallen). Als je deze overtreed krijg je een gele kaart, gevolgd door een rode, waardoor je in de gevangenis komt. Ook krijg je JP punten als je iemand killed of juist goede acties uitvoert. Deze JP punten kun je opsparen voor zuper Combo's.
De levelmap kun je helemaal zelf in richten, doordat je steeds plaatsen (pionen) op willekeurige gaten kunt prikken. Ook zijn er clan gevechten (ook via GBA link). Daarnaast zijn er meer dan 300!!! missies. ZUPER GAME!
Zelda begint beetje te vervelen, is een heel leuk spel hoor, maar al die Dungeons beginnen een beetje op elkaar te lijken.
quote:*oei*, dan is de kans groot dat hij straks bij mij ook in de brievenbus ligt! Alhoewel, naar Limburg duurt het altijd een dag langer.
Op donderdag 18 september 2003 12:40 schreef Zooi het volgende:
Hier is hij net geariveerd. Zal hem even opstarten om snel wat eerste indrukken te verkrijgen.
quote:Er valt volgens mij weinig te spoileren in dit spel Roytje.
Op donderdag 18 september 2003 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok. Ik ben nu weg uit dit topic
Sfeer is goed, graphics zijn uitstekend, verhaal lijkt me erg leuk.
Dit weekend eens even rustig voor gaan zitten.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
YEAH! Mijn vriendin belt net, hij is aangekomen!
Eerste indrukken: geweldige graphics, leuke muziek en een goede menustructuur.
Niks tegen turn based vechten, maar dit is een beetje TE.., 1 gevecht duurt eeuwen..
quote:dit is niet dezelfde game hoor. Dit is een compleet nieuwe game.
Op donderdag 18 september 2003 19:24 schreef Wunk het volgende:
Ik heb 'em op de PSX gespeeld, en tactics vind ik dus ECHT geen hol aan he..Niks tegen turn based vechten, maar dit is een beetje TE.., 1 gevecht duurt eeuwen..
En de gevechten duren nu tussen de 5 en 20 min of zo.
quote:Het is geweldig! En volgens mij heb ik alleen nog maar aan de bovenkant gekrabt.
Op donderdag 18 september 2003 20:27 schreef Lexie het volgende:
Het begint al echt te kriebelen als ik de reacties hier lees.
quote:Downloaden...
Op donderdag 18 september 2003 20:38 schreef Nitro_YE het volgende:
ik ga hem ff downloaden en als ik hem cool vindt koop ik hem wel, maar eerst ff testen. Ik heb er iig vertrouwen in dat ie wel cool is.
Hopelijk meen je wat je zegt, dus dat je hem ook koopt.
Maar goed, ik ben nog maar net begonnen. Ik ben nu in mijn eerste shop om wat spullen te kopen. Enige nadeel hierbij is dat je niet ziet eenvoudig kunt zien welke veranderingen een bepaald item met zich meebrengen. Je moet de stats voor en na het equipen onthouden en met elkaar vergelijken.
quote:Van de Something Awful forums:
Op vrijdag 19 september 2003 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even wat indrukken nu ik het spel wat langer heb kunnen spelen (vanochtend een uurtje in de trein). Het geheel lijkt overweldigend, maar gelukkig begin je langzaam en krijg je veel tips van je eerste teammate, de moogle Montblanc (is dat geen merk pen?). Graphics zijn gewoon erg goed en de effecten van spreuken zijn mooi weergegeven. Over het geluid kan ik niks zeggen aangezien ik mijn koptelefoon vergeten ben!Ook is het toch iedere keer weer knap hoe Square op een schijnbare eenvoudige wijze alle karakters een eigen persoonlijkheid meegeeft. Ik ben na één uurtje spelen in elk geval al meer met ze begaan dan met de characters in Golden Sun na 20+ uur spelen.
Maar goed, ik ben nog maar net begonnen. Ik ben nu in mijn eerste shop om wat spullen te kopen. Enige nadeel hierbij is dat je niet ziet eenvoudig kunt zien welke veranderingen een bepaald item met zich meebrengen. Je moet de stats voor en na het equipen onthouden en met elkaar vergelijken.
quote:Heb het spel ook gister binnen gehad. Die laws maken het af en toe wel pittig. Vocht tegen een andere clan en toen werd mij verboden om het "fight" commando te gebruiken. Laat ik nou net twee soldiers, een archer, een monk, een priest en een black mage hebben in mijn team. Die twee soldiers en de archer waren gelijk dus helemaal waardeloos en die priest had geen attack magic. Het gevecht koste me dus wel wat tijd
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Necro-tron came out of the closet to say:
I'm loving the game so far, despite the Neverending Story type storyline. Only problem I have is the equipment menu. I can't look at stat improvement before I equip weapon, I have to equip it and unequip it with a compare and contrast method. That shit sucks.
--------------------------------------------------------------------------------hold start when you are equipping, i think its been said already
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 11:21 schreef Pirate_Jim het volgende:
Van de Something Awful forums:
quote:Zover ben ik nog niet, maar ik ga mijn team zo diverse mogelijk maken.
Heb het spel ook gister binnen gehad. Die laws maken het af en toe wel pittig. Vocht tegen een andere clan en toen werd mij verboden om het "fight" commando te gebruiken. Laat ik nou net twee soldiers, een archer, een monk, een priest en een black mage hebben in mijn team. Die twee soldiers en de archer waren gelijk dus helemaal waardeloos en die priest had geen attack magic. Het gevecht koste me dus wel wat tijd
Wil eerst GS 1 en 2 uithebben
Anders blijven die ook maar liggen ![]()
Ik heb hem dus nog niet
Terwijl die wel in de winkel stond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |