Tong is niet de baas hier, dus wat let je om ze hier te posten als jij dat zelf wil.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb trouwens een foto met een lachende van Gaal, maar ik mag van Tong geen foto's meer posten waar ik zelf opsta.
Wat betekent dat? heb geen idee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:24 schreef SCH het volgende:
OSN
Ik kijk er naar uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat wordt leuk als ie bij Nederland - Rusland zit bij SBS 6![]()
schitterend toch, vooral toen die gast zei dat dit waarschijnlijk de enige prijs van het seizoen zou zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Die agressie die van hem afstraalde toen ze aan kwamen zetten met de Loden Leeuw voor meest irritante reclamespot.. !!net een bulldog klaar voor de aanval
Geniale opmerking was dat van die gozerquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
schitterend toch, vooral toen die gast zei dat dit waarschijnlijk de enige prijs van het seizoen zou zijn
al denk ik wel dat AZ de beker wint dit jaar
stond ook gewoon voor het hek hoorquote:
misschien zijn wij nou zo dom?quote:Maar waarom Louis zo stond te schuimbekken... hij snapt toch zelf ook wel dat het kutreclames zijn
haai haaaaaiiiquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
dan kun je die reclame toch wel irritant vinden?
Omdat veel mensen niet verder lijken te kijken dan alleen de negatieve kanten van Van Gaal. Dat is kortzichtig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het valt me op dat ik van Gaal altijd verdedig als mensen hem afzeiken. Waarom zou dat zijn?
Misschien zit er wel een hele zachte liefaardige man achter die arrogante chagrijnige rare God-wannabe, maar die zien de mensen niet. Het is zijn eigen fout dat hij na al die jaren niet ontspannen en normaal zichzelf kan presenteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het valt me op dat ik van Gaal altijd verdedig als mensen hem afzeiken. Waarom zou dat zijn?
Gister bij De Wereld Draait Door was ik eens blij met Jan Mulder, die riep: "jullie kennen hem niet!"
Misschien, maar het is en blijft kortzichtig dat iedereen massaal over Van Gaal heen valt in het 'Van Basten' verhaal. Terwijl je nauwelijks iemand hoort over wat hij nou precies gezegd heeft. Dat viel namelijk allemaal wel mee en sneed nog hout ook! Dat de generatie 88 van suiker blijkt kan Van Gaal niks aan doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een hele zachte liefaardige man achter die arrogante chagrijnige rare God-wannabe, maar die zien de mensen niet. Het is zijn eigen fout dat hij na al die jaren niet ontspannen en normaal zichzelf kan presenteren.
Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef Bayswater het volgende:
Mijn mening:
Ik wil AZ-bezoekers uitroepen tot de meest trieste "supporters" van Nederland. Geen geluid maken, bij een overwinning voor tijd weggaan ivm verkeersopstoppingen en een matig bezoek bij uitwedstrijden.
Voetbalkwis # 195 Als het klopt zuigt het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh shit, verkeerde topic. Voetbalquiz zat al vol.
Zijn wisselbeleid van afgelopen weekend tegen PSV bewijst dat Van Gaal een tacticus van topklasse is. Maar tact heeft-ie niet. In het voetbal telt het resultaat, dus als je punten pakt maakt het niet uit wat je verder allemaal doet of zegt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Koning Louis balanceert wel op de dunne lijn tussen karikatuur en wereldcoach. Hij moet voorzichtig zijn af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |