abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45404564
Jack van Gelder heeft er ook een handje van. Alleen is het slijmgehalte een stuk hoger.
Houd van een lijntje.
pi_45405093
"Ik ben alleen tegen jou boos omdat je over het algemeen steeds een andere analyse hebt als ik"

Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:37:52 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45405676
Die Louis, hij wordt steeds lachwekkender.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45405839
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dit gesprek was niet eens een interview, maar een discussie. Maar hij doet het wel vaker (en hij is niet de enige), dat je in de vragen al hoort, wat de verslaggever er van vindt. Terwijl ik het helemaal niet zo relevant vind, wat de verslaggever er van vindt.
Dan krijg je dus gesprekken met vragen als: hoe ging het, wat vond u evan, bent u tevreden?
pi_45406161
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan krijg je dus gesprekken met vragen als: hoe ging het, wat vond u evan, bent u tevreden?
Ja goed, daar heb je een punt. Dit is natuurlijk wel leuke radio, maar helemaal correct vind ik het niet.

Erger trouwens, vind ik journalisten die er een merkbare voorkeur op nahouden, wat je vooral op de televisie ziet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45406559
Zoals?
Houd van een lijntje.
pi_45406712
Bijvoorbeeld, bij De Wedstrijden als Barcelona verloren heeft, is Tan wat minder enthousiast dan wanneer ze gewonnen hebben.

Of die hele periode vorig jaar toen er elke week werd geklaagd over Chelsea/Mourinho in Studio Voetbal. Of Barbera Barend die een merkbare voorkeur heeft voor Ajax bij Voetbal Insite.

Ik lig er verder niet wakker van hoor, maar vind het soms wat ergelijk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45407090
Dat over chelsea heeft waarschijnlijk weinig met de club zelf te maken, maar meer met de trainer. Barbara kun je toch niet serieus nemen
Houd van een lijntje.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:29:19 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45407407
Wat is er mis met 'gewone' vragen? Laat het maar lekker objectief zijn.
pi_45408610
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:29 schreef twi het volgende:
Wat is er mis met 'gewone' vragen? Laat het maar lekker objectief zijn.
Dan kan je ook jouw moeder sturen
Journalisten mogen best een mening hebben hoor.
pi_45408637
Straks praat Louis alleen nog met Edward van Cuilenborg, maar dat is natuurlijk wel de beste sportjournalist van Nederland en omstreken

Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_45408900
De beste journalist die bij de NOS loopt is wat mij betreft Joep Schreuder. Maar daar zal Louis het waarschijnlijk niet mee eens zijn.
Houd van een lijntje.
pi_45408932
Volgens Louis bestaan er geen goede journalisten, laat staan betere of beste
pi_45409004
Jack van Gelder zal wel het meest in de buurt komen met z'n geslijm.
Houd van een lijntje.
pi_45413629
Ik weet nou echt niet wat ik hier nou van moet vinden. Van Gaal: kinderachtig of groot gelijk?
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:50:12 #216
80382 manny
30 is best veel
pi_45413812
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Jack van Gelder zal wel het meest in de buurt komen met z'n geslijm.
ik kan me wel een interview herinneren, waarin ook Jack er van langs kreeg. Kreeg je van die zinnen zoals: Nee Jack, zoals ik net al zei: dat komt dus niet door het systeem van de Italianen, maar door de taktiek van de Italianen.

En dan op dat toontje van "ben jij nou zo dom, of ik nou zo..."
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:07:23 #217
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45414457
Aanvaring met Frits Barend al langs gekomen?

Frits: "Jij hebt ook niet hoog gevoetbald"
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:08:29 #218
54636 Eb
Le Big Mac
pi_45416579
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aanvaring met Frits Barend al langs gekomen?

Frits: "Jij hebt ook niet hoog gevoetbald"
Louis kan gewoon niet tegen zijn verlies. Na die wedstrijd tegen Roda JC waren voor AZ de druiven bijzonder zuur. Speelden een klasse beter de hele wedstrijd en pakken toch nietmeer dan 1 punt. Dan gaat Louis zich afreageren. Het journaille is dan een voor de hand liggend slachtoffer. Je kan natuurlijk zeggen dat Louis dat inmiddels door moet hebben; anderzijds getuigt het van de juiste menselijke emotie om gewoon zwaar de ziekte in te hebben en dat uit te leven. Daar moet je als journalist dan ook maar begrip voor hebben.
pi_45417619
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef Eb het volgende:

[..]

Louis kan gewoon niet tegen zijn verlies. Na die wedstrijd tegen Roda JC waren voor AZ de druiven bijzonder zuur. Speelden een klasse beter de hele wedstrijd en pakken toch nietmeer dan 1 punt. Dan gaat Louis zich afreageren. Het journaille is dan een voor de hand liggend slachtoffer. Je kan natuurlijk zeggen dat Louis dat inmiddels door moet hebben; anderzijds getuigt het van de juiste menselijke emotie om gewoon zwaar de ziekte in te hebben en dat uit te leven. Daar moet je als journalist dan ook maar begrip voor hebben.
Tuurlijk mag je emotioneel zjin maar hij is ook professional - hij moet maar eens in de leer gaan bij mensen als Jansz en Foppe de Haan.
pi_45420207
Geweldig toch?

Ik ben juist dankbaar voor spraakmakende coaches. Met 18 Foeke Boys, Erwin Koemans en Gert-Jan Verbeeks zou het maar een saaie competitie zijn.
Van Gaal is gewoon vermakelijk. Wat mij betreft komt Co Adriaanse vandaag ook nog terug naar Nederland om een club te coachen.
Kleurrijke coaches.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45420361
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Kleurrijke coaches.
Ik vind dit vrij saai eigenlijk, onder kleurrijk versta ik iets heel anders.
pi_45420615
Ik ook, dit is gewoon bijzonder respectloos gedrag.
That's all folks!
pi_45420863
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Kleurrijke coaches.
Hoe durf je een dorge strontknikker als Van Gaal kleurrijk te noemen ?

Maar jongens daar is ie weer!

Hij blijft zo geweldig.......

Maar ik vind het zo hypocriet van menneer van Gaal dat hij eist dat dit fragment niet meer wordt uitgezonden op de radio, terwijl je Sinouh recht voor de camera's van Talpa schoffeert. Werkelijk waar triest
pi_45420939
Barry Hughes was een kleurrijke coach. Wat Van Gaal betreft, ben ik het helemaal met Vaduz eens.
pi_45421076
Tuurlijk is Van Gaal af en toe enorm kinderachtig. Maar, eerlijk is eerlijk, dat is toch gewoon vermakelijk om te zien?
Ik heb echt meerdere keren dubbel gelegen om dat interview met Houtkamp.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45421134
Het is geen stijl, maar v. Gaal kan toch niet meer stuk bij mij.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45421588
Houtkamp is natuurlijk wel al jaren een enorme irritante domme oetlul. Dus net zoals het altijd heerlijk was als een kneus als Frits Barend op zijn kloten kreeg van Louis, is het dat ook als een Andy Houtkamp fors op zijn nummer gezet wordt. Ik heb daar geen moeite mee, dit mag zelfs veel vaker gebeuren bij allerlei verslaggevers die denken het uitgevonden te hebben. De manier waarop is niet altijd even chique en volwassen, maar dat kan mij niet boeien. Verslaggevers als Ten Napel, Leo Oldenburger, Houtkamp en Koerd Westerhof zijn 10 keer irritanter en ergerlijker over 90 minuten voetbal dan van Gaal in 10 jaar kan zijn. Go get em Louis.
pi_45421607
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Het is geen stijl, maar v. Gaal kan toch niet meer stuk bij mij.
Dat is een contradictie in terminis
pi_45421895
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:22 schreef Edenoniphobic het volgende:
Houtkamp is natuurlijk wel al jaren een enorme irritante domme oetlul. Dus net zoals het altijd heerlijk was als een kneus als Frits Barend op zijn kloten kreeg van Louis, is het dat ook als een Andy Houtkamp fors op zijn nummer gezet wordt. Ik heb daar geen moeite mee, dit mag zelfs veel vaker gebeuren bij allerlei verslaggevers die denken het uitgevonden te hebben. De manier waarop is niet altijd even chique en volwassen, maar dat kan mij niet boeien. Verslaggevers als Ten Napel, Leo Oldenburger, Houtkamp en Koerd Westerhof zijn 10 keer irritanter en ergerlijker over 90 minuten voetbal dan van Gaal in 10 jaar kan zijn. Go get em Louis.
En geen Bert Maalderink noemen
Houd van een lijntje.
pi_45422157
Louis lol
pi_45422498
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

En geen Bert Maalderink noemen
Die doet geen wedstrijdverslag bij mijn weten, ik had het echt over radio/tv commentators die superirritant zijn en dan na afloop ook nog eens domme vragen gaan stellen in interviews.

Maar Maalderink hoort idd wel in hetzelfde rijtje irritante mensen, zie hem alleen pas opduiken bij persconferentie's of andere voetbalitems. En dat is al teveel.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:53:51 #232
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45422760
Wat was nou de verklaring voor die scene met Sinouh?

Het rare is: AZ speelt onder van Gaal weergaloos goed, ze staan ook hoog en toch kun je zo 10 incidenten opnoemen waar hij weer zijn gefrustreerde zelf niet in de hand heeft.

Ik vind van Gaal persoonlijk een hele goede trainer en het lijkt me ook een hele aardige en betrouwbare man, maar deze kant van hem valt toch het meest op.
pi_45423485
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat was nou de verklaring voor die scene met Sinouh?
Dat ie nooit feliciteert als men gelijkspeelt of verliest, alleen bij winst. Daar zit ongetwijfeld weer een Louiiaanse filofosie achter.

Denk dat hij een ietwat gespleten persoonlijkheid is, met een kort lontje. Je hoort de meeste voetballers met hem weglopen wegens zijn menselijke kant in de dagelijkse omgang, echt een vaderfiguur, maar zodra de camera's aan gaan of de microfoons voor zijn mond schuiven, kruipt ie toch in die over-beschermende rol als AZ-Protector, waarbij ie bijna alle vragen als terreuraanslagen en obstakels ziet om zijn grote missie te beletten met AZ.

Hij is extreem scherp op teamprocessen, en alles wat in de media komt doet afbreuk aan zijn serene harmonieuze huisje dat ie probeert te bouwen bij AZ met zijn selectie. Snap beide kanten wel, want journalisten doen ook maar hun werk, maar met dat trollerige gedoe van een aantal vragen ze er soms echt om.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:36:22 #234
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45424241
Mooi gezegd, Edeni, is weinig onwaars in te ontdekken lijkt me. Aan het einde van dit topic hebben we de 'het orakel van Avenhorn' (waarom niet bj FOK!s mooiste bijnamen?) wel zo'n beetje ontleed, denk ik.
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:03:36 #235
54636 Eb
Le Big Mac
pi_45429677
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:14 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Dat ie nooit feliciteert als men gelijkspeelt of verliest, alleen bij winst. Daar zit ongetwijfeld weer een Louiiaanse filofosie achter.
Dat was de slinger die hij eraan gaf ja, maar de werkelijkheid was natuurlijk anders. Hij had zich geergrd aan het feit dat Sinouh geblesseerd was uitgevallen.
Sinouh begon die wedstrijd (UEFA cup meen ik) al met een blessure, en kreeg op enig moment de bal voor zijn kwetsbare been, die hij besloot weg te trappen. Gevolg: krak. En toen moest die 17-jarige acne knul in de goal gaan staan en maakte de tegenstander gelijk.

Van Gaal was boos dat AZ de wedstrijd niet won. Maar waar moet hij heen met zijn woede? Zichzelf bekritiseren staat niet in zijn woordenboek. Dus de schuld maar geven aan Sinouh dat hij die bal niet had mogen trappen met zijn kwetsbare been. En dan aan het eind van de wedstrijd je keeper geen hand geven omdat 'ik nooit handen schud als er niet gewonnen wordt'. Kijk, dat is natuurlijk gewoon een hele laffe en lage actie. Bovendien kenmerkend voor iemand die zichzelf niet kent.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:22:53 #236
54636 Eb
Le Big Mac
pi_45439267
Louis van Gaal dreigt zijn lidmaatschap van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) op te zeggen. De AZ-coach, oprichter, erevoorzitter en ambassadeur van de trainersvakbond, voelt zich door het bestuur van de CBV onheus behandeld.

De leiding van de CBV vroeg Van Gaal onlangs in een brief zijn excuses te maken voor enkele kritische uitlatingen over bondscoach Marco van Basten. Dat weigert de AZ-trainer pertinent. Hij vindt het epistel van de CBV, inclusief de toonzetting, volstrekt ongepast.

Jan Reker, directeur van de CBV, noemt het dreigende vertrek van Van Gaal triest en spijtig. "We gaan met Louis praten. Het is belangrijk dat hij bij de CBV betrokken blijft", vertelt CBV-preses Foppe de Haan.

In een gesprek op korte termijn, waarbij ook CBV-voorzitter Foppe de Haan aanwezig zal zijn, wil Reker proberen Van Gaal voor de CBV te behouden. Voor de bestuursvergadering van komende maandag moet er duidelijkheid zijn, liet de CBV-directeur woensdag weten.

Bron: nu.nl
pi_45441570
Van Gaal op ramkoers
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:28:25 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45441573
Van Gaal is boos, dat wordt weer lachen!

Foppe de Haan begeeft zich ook op glad ijs, hij werkt samen met van Basten.
pi_45443392
Kan die Van Gaal niet emigreren? Dat hij vaak gelijk heeft, is nog niet eens zo erg. Maar dat hij altijd zijn gelijk moet halen, stuit me steeds meer tegen de borst.
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:57:36 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45444841
Van Gaal heeft gelijk, net als De Haan.

De generatie 88 is erg bezig de generatie te worden die van suikergoed blijkt.
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:10:10 #241
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45445170
Van suikergoed.. dat is toch als je niet in de regen durt te lopen?
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:12:16 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45445237
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van suikergoed.. dat is toch als je niet in de regen durt te lopen?
Precies en in dit geval uiteraard als metafoor bedoelt.
pi_45446827
Met rechtlijnige mensen is het lastig perziken plukken

(uit: Het Grote SCH-citaten boek)
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:12:29 #244
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45447025
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht..

(uit "Stanley tellin' you how to be manly'')
pi_45447095
Die is wel toepasselijk ja
Houd van een lijntje.
pi_45447192
Al resultaat van het gesprek bekend?
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:21:27 #247
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45447346
'Het was een zeer vriendelijk gesprek'

Check vi.nl voor meer onzin.
pi_45544081
Bij het AZ-journaal op RTV-NH komt Van Gaal overigens wel symphatiek over
  maandag 22 januari 2007 @ 15:59:30 #249
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45581789
Is 'ie nu weer in genade aangenomen door Reker en Foppe 'jeans' de Haan?
  maandag 22 januari 2007 @ 16:00:03 #250
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45581810
Ik heb trouwens een foto met een lachende van Gaal, maar ik mag van Tong geen foto's meer posten waar ik zelf opsta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')