Dan krijg je dus gesprekken met vragen als: hoe ging het, wat vond u evan, bent u tevreden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dit gesprek was niet eens een interview, maar een discussie. Maar hij doet het wel vaker (en hij is niet de enige), dat je in de vragen al hoort, wat de verslaggever er van vindt. Terwijl ik het helemaal niet zo relevant vind, wat de verslaggever er van vindt.
Ja goed, daar heb je een punt. Dit is natuurlijk wel leuke radio, maar helemaal correct vind ik het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan krijg je dus gesprekken met vragen als: hoe ging het, wat vond u evan, bent u tevreden?
Dan kan je ook jouw moeder sturenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:29 schreef twi het volgende:
Wat is er mis met 'gewone' vragen? Laat het maar lekker objectief zijn.
ik kan me wel een interview herinneren, waarin ook Jack er van langs kreeg. Kreeg je van die zinnen zoals: Nee Jack, zoals ik net al zei: dat komt dus niet door het systeem van de Italianen, maar door de taktiek van de Italianen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Jack van Gelder zal wel het meest in de buurt komen met z'n geslijm.
Louis kan gewoon niet tegen zijn verlies. Na die wedstrijd tegen Roda JC waren voor AZ de druiven bijzonder zuur. Speelden een klasse beter de hele wedstrijd en pakken toch nietmeer dan 1 punt. Dan gaat Louis zich afreageren. Het journaille is dan een voor de hand liggend slachtoffer. Je kan natuurlijk zeggen dat Louis dat inmiddels door moet hebben; anderzijds getuigt het van de juiste menselijke emotie om gewoon zwaar de ziekte in te hebben en dat uit te leven. Daar moet je als journalist dan ook maar begrip voor hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aanvaring met Frits Barend al langs gekomen?
Frits: "Jij hebt ook niet hoog gevoetbald"
Tuurlijk mag je emotioneel zjin maar hij is ook professional - hij moet maar eens in de leer gaan bij mensen als Jansz en Foppe de Haan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef Eb het volgende:
[..]
Louis kan gewoon niet tegen zijn verlies. Na die wedstrijd tegen Roda JC waren voor AZ de druiven bijzonder zuur. Speelden een klasse beter de hele wedstrijd en pakken toch nietmeer dan 1 punt. Dan gaat Louis zich afreageren. Het journaille is dan een voor de hand liggend slachtoffer. Je kan natuurlijk zeggen dat Louis dat inmiddels door moet hebben; anderzijds getuigt het van de juiste menselijke emotie om gewoon zwaar de ziekte in te hebben en dat uit te leven. Daar moet je als journalist dan ook maar begrip voor hebben.
quote:
Dat is een contradictie in terminisquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Het is geen stijl, maar v. Gaal kan toch niet meer stuk bij mij.
En geen Bert Maalderink noemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:22 schreef Edenoniphobic het volgende:
Houtkamp is natuurlijk wel al jaren een enorme irritante domme oetlul. Dus net zoals het altijd heerlijk was als een kneus als Frits Barend op zijn kloten kreeg van Louis, is het dat ook als een Andy Houtkamp fors op zijn nummer gezet wordt. Ik heb daar geen moeite mee, dit mag zelfs veel vaker gebeuren bij allerlei verslaggevers die denken het uitgevonden te hebben. De manier waarop is niet altijd even chique en volwassen, maar dat kan mij niet boeien. Verslaggevers als Ten Napel, Leo Oldenburger, Houtkamp en Koerd Westerhof zijn 10 keer irritanter en ergerlijker over 90 minuten voetbal dan van Gaal in 10 jaar kan zijn. Go get em Louis.
Die doet geen wedstrijdverslag bij mijn weten, ik had het echt over radio/tv commentators die superirritant zijn en dan na afloop ook nog eens domme vragen gaan stellen in interviews.quote:
Dat ie nooit feliciteert als men gelijkspeelt of verliest, alleen bij winst. Daar zit ongetwijfeld weer een Louiiaanse filofosie achter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat was nou de verklaring voor die scene met Sinouh?
Dat was de slinger die hij eraan gaf ja, maar de werkelijkheid was natuurlijk anders. Hij had zich geergrd aan het feit dat Sinouh geblesseerd was uitgevallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dat ie nooit feliciteert als men gelijkspeelt of verliest, alleen bij winst. Daar zit ongetwijfeld weer een Louiiaanse filofosie achter.
Precies en in dit geval uiteraard als metafoor bedoelt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van suikergoed.. dat is toch als je niet in de regen durt te lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |