het zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
hij krijg het voormekaar om het hele geval op mijn bed te hijsen.
quote:Bleef 'ie letterlijk plakken of vond 'ie het wel leuk daar?
Op maandag 8 september 2003 22:55 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Vroeger is mijn goudvis Sjors over de rand van zijn bak heengesprongen.
Dat vond ik een hele prestatie, maar dat ie daar bleef plakken op de vensterbank vond ik wat minder.
En nu ik er zo over nadenk, mijn hond is tamelijk gewoontjes..
quote:onverwachts?
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef erikkll het volgende:
mijn goudvis die een half potje visvoer in 3 minuten opat? en daarna helaas onverwachts overleed
en ja, hier laten we gerust alles open als we weg zijn , ook een rotgewoonte tot t mis gaat.
quote:Je had op zijn minst zijn maag kunnen leegzuigen met een rietje van een pakje joppy ofzo
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef erikkll het volgende:
mijn goudvis die een half potje visvoer in 3 minuten opat? en daarna helaas onverwachts overleed
maargoed, hij leeft nog steeds
quote:Wat zit erin, Quick & Brite
Op maandag 8 september 2003 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Zegt dit genoeg?
quote:hehe, iedere 'normale' kat is doodsbang voor die dingen
Zegt dit genoeg?
quote:Knappe kat die zoiets 's nachts in elkaar prutst
Op maandag 8 september 2003 22:54 schreef tonja het volgende:
Die van mij krijg het voormekaar om dit zelfgemaakte kattenspeeltje op mijn bed te leggen. Liefst om een uur of 4 's nachtshet zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
Mag ik een handtekening?
quote:ja, knijp eens op die plantenspuit-trekker, wat doet ze dan?
Zegt dit genoeg?
quote:redelijk vreemd idd.
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Patron het volgende:
mijn hond had de gewoonte om paardebloemen, alleen de knop, te eten als ik hem uitliet
quote:Ze drinkt er uit
Op maandag 8 september 2003 23:05 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
ja, knijp eens op die plantenspuit-trekker, wat doet ze dan?
katten moeten normaal niks van die dingen hebben
laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...
quote:je hebt iets niet helemaal goed begrepen geloof ik.
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Lexie het volgende:[..]
Knappe kat die zoiets 's nachts in elkaar prutst
.
Mag ik een handtekening?
quote:nou, oke dan. niet zo heel erg. maar het had toch gekund dat ie het overleefde?toch?
Op maandag 8 september 2003 23:00 schreef texelonia het volgende:[..]
onverwachts?
![]()
quote:grappig, behalve dat honden voor zover ik weet geen TV kunnen kijken
Op maandag 8 september 2003 23:07 schreef pimmeke het volgende:
Onze hond die gaat bij dieren op tv enorm te keer. eerst springt hij enorm hard tegen het scherm. en daarna gaat hij achter de tv kijken of daar soms wat te vinden is...laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...
me schildpad is ontploft in de fontein van onze vijver, hij had zich ingegraven in de wollen filter.. .
en me tekkel: van het tuinhuisje gesprongen toen ie achter een kat aanzat.hij was via een stuk dakstrook dat tot vlak boven de grond doorlopt het dak opgewandeld en toen aan de achterkant in de bosjes gesprongen..
we laten m nu controleren door de dierenarts, omdat bij tekkels de rug best belangrijk is als het om kwetsuren gaat..
quote:hihi
Onze hond die gaat bij dieren op tv enorm te keer. eerst springt hij enorm hard tegen het scherm. en daarna gaat hij achter de tv kijken of daar soms wat te vinden is...laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...
hoewel ik vermoed dat dat niet persoonlijk bedoeld was vond ik het toch wel errug grappig.
als er vogels op tv zijn, en ik richt zijn kop op de buis, dan blijft ie meestal ook wel gefacineerd zitten kijken. bij mensen doorgaans niet.
waarschijnlijk heeft ie iets toch iets met/tegen martijn krabbe
[Dit bericht is gewijzigd door tonja op 08-09-2003 23:31]
Een van onze katten vroeger wilde altijd persé kijken als je de wc ging doortrekken, dat vond hij echt super interessant al dat water dat zomaar ergens vandaan kwam en zomaar ergens verdween. De takkeherrie die erbij hoorde vond hij kennelijk niet erg.
Dat was dezelfde kat die helemaal gek was van eucalyptus. Die lag ook wel eens op zijn rug te pitten, met alle pootjes in de lucht. Maar dan ook gewoon midden op straat ofzo. Kennisen van mij hebben een dochter van die kat en die doet precies hetzelfde
Een andere kat van ons zat altijd aan kaarsvlammetjes te snuffelen. Dan rook je opeens zo'n haren brandlucht en dan was het weer zover; weg snorharen
Een dwerghamster van ons kon op de hoogste kasten klimmen (klemmen tussen de muur en de kast en lopen maar). Dan ging ze over de rand zitten kijken van 'zal ik me nu maar naar beneden laten vallen?'
Ze klom ook altijd in de verwarmingspijp, net zolang tot het speelgoedbeest tegen het plafond aan liep en dan in paniek raakte, zodat je haar weer eens in allerijl moest gaan redden.
Tja en mijn 2 kittens.. die rennen rondjes achter hun staart aan, springen overal tegenaan en flikkeren dan naar beneden, springt niet gewoon op schoot maar klimt met nagels in je broek rustig naar boven.
Andere kat flikkert van de trap af zodra je tegen hem gaat kletsen als die daar toevallig ligt, of je aait hem helemaal dolle pret dan laat hij zich zo omvallen. Zelfde kat gooit telefoons in een vaas water, nouja gooit.. hij tikt telefoons eerder in een vaas of springt zomaar op je rug als je nietsvermoedend langs loopt.
quote:hihi
Op maandag 8 september 2003 23:29 schreef BlackOrchid het volgende:
Mijn konijnen springen met een aanloopje tegen de muur omhoog omstebeurten.Tja en mijn 2 kittens.. die rennen rondjes achter hun staart aan, springen overal tegenaan en flikkeren dan naar beneden, springt niet gewoon op schoot maar klimt met nagels in je broek rustig naar boven.
Andere kat flikkert van de trap af zodra je tegen hem gaat kletsen als die daar toevallig ligt, of je aait hem helemaal dolle pret dan laat hij zich zo omvallen. Zelfde kat gooit telefoons in een vaas water, nouja gooit.. hij tikt telefoons eerder in een vaas of springt zomaar op je rug als je nietsvermoedend langs loopt.
waarschuw je je gasten wel vantevoren?
quote:Mijn hond (rottweiler) stuift altijd naar de TV als er een hond of kat op TV is. Dan blaft ie een keer en staat ie snuifend met zijn neus tegen het scherm, totdat de beest weer uit beeld is.
Op maandag 8 september 2003 23:10 schreef Joachim het volgende:[..]
grappig, behalve dat honden voor zover ik weet geen TV kunnen kijken
Zit in de manier waarop hun ogen werken
quote:Mijn hond snapt juist geen reet van TV's of TFT's.
quote:Onze hond kijkt toch wel duidelijk tv.. Vooral dierenprogramma's en voetbal..
Op maandag 8 september 2003 23:10 schreef Joachim het volgende:
grappig, behalve dat honden voor zover ik weet geen TV kunnen kijkenZit in de manier waarop hun ogen werken
Bij dierenprogramma's staat ze tegen het kastje waar de tv op staat aan en wordt ze helemaal wild. En bij andere programma's gaat ze of op schoot zitten, of op de grond voor de tv of op de stoel die het dichtste bij de tv staat..
En ik had een pot knippers op het randje van een trapsgat staan, toen vond de kat het nodig heen en weer te springen over het trapsgat en dan tig keer achter elkaar. Totdat 's nachts een keer de kat zich vergiste en vervolgens een stortvloed knikkers over twee verdiepingen uitgespreid werd. Werkelijk iedereen zat rechtop in bed.
Dus die ging lekker bovenop de kop van de kat zitten, beetje nestje bouwen enzo. Die kat enorm sjaggie kijken de hele tijd
Die parkiet ging ook een keer op de staart van die kat zitten en zat daar toen lekker een beetje in slaap te dommelen. Kat weer totaal pissig natuurlijk maar wist dat ie niks mocht doen heheh
quote:Goeie plek voor een pot knikkers overigens
Op dinsdag 9 september 2003 12:01 schreef Heron_Ymus het volgende:
En ik had een pot knippers op het randje van een trapsgat staan
quote:Hij stond daar al vijf jaar of zo.. totdat die kat
Op dinsdag 9 september 2003 13:10 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Goeie plek voor een pot knikkers overigens
quote:...Vijf jaar te wachten totdat iemand hem per ongeluk om zou trappen om vervolgens de trap af te lazeren en zijn/haar nek te breken
Op dinsdag 9 september 2003 13:14 schreef Heron_Ymus het volgende:
Hij stond daar al vijf jaar of zo.. totdat die kat
Gelukkig was het de kat maar
Ik neem aan dat je hem wel weer netjes hebt teruggezet met alle knikkers erin?
quote:én ketting én hok? Of bedoel je geen kennel?
Op dinsdag 9 september 2003 13:11 schreef ekiLskooL het volgende:
Onze hond gaat bij onweer altijd rondjes lopen in zn hok op die manier dat de ketting om hem heen gaat en ik de volgende dag een hond kan bevrijden
quote:onze hond mocht ons graag van de bank duwen als ie vond dat ie meer ruimte nodig had, volgens doet die boxer dat ook als ie de kans krijgt!?
Op dinsdag 9 september 2003 19:28 schreef Wunk het volgende:
Die van mij is een kei om 's avonds de stoel in beslag te nemen...
Maar hij mag nu niet meer op de bank als wij er op zitten, als pup is het heel aandoenlijk, maar een 27 kilo wegende boxer is toch minder
quote:weet je zeker dat ie nog leeft
quote:Sjessis, wat een houding!
Hij lijkt wel alle moeite te doen om het hele zitvlak te bezetten
doet me erg denken aan mijn kat trouwens, die gaat ook altijd zitten waar ik altijd zit. keb een zeer ruime hoekbank waar 6 mensen op passen, maar die kat zit altijd waar ik zit.
lieve klerelijers
[edit] wat houdt ie kuis, zijn handje voor zijn kruis [/edit]
quote:Heheheh, goed nestmateriaal natuurlijk
Op dinsdag 9 september 2003 20:49 schreef deepthroat het volgende:
mijn ratten mogen trouwens graag mijn lange vloei jatten en ergens verstoppen waar ik er niet bij kan, zojuist was het weer raak, ik wilde 'm nog tegenhouden maar hij was te snel
Hij loopt ook altijd om je heen in de badkamer en komt kijken als je de douche instapt enzo. Ook gaat hij altijd bovenop mijn toetsenbord zitten als ik erachter zit te werken of languit op het bureau liggen zodat ik niks meer kan doen.
En net als met die hond, als hij bij je op bed ligt doet hij er alles aan om jou weg te duwen zodat hij maar een ruimer plekje heeft om te liggen.
Mijn ratje liet ik altijd in de kamer loslopen. Maar dan rende hij altijd terug naar zijn hok. Die stond op een laag krukje en dan klom hij via de pot met voer op de truk en dan tegen zijn kooi op en ging hij op het 'dak' eens rustig rond zitten kijken. Als hij het zat was klom hij via het deurtje naar binnen.
quote:Haha wel een slimme goudvis! Vissen de katten hem er teminste niet uit.
Op dinsdag 9 september 2003 01:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Oh ja, een goudvis van ons vroeger was het geloer van een van onze katten zat en splashte haar met zijn staartvinnen vol in het gezicht. Die kat vloog totaal overdonder een meter weg. Alles was kletsnat.
quote:Nou ze verstoppen het meestal achter een kast die in mijn kamer staat en vervolgens gaan ze die vloeitjes uit elkaar scheuren en opeten. Het pakje is te lang om mee de kooi in te nemen
Op woensdag 10 september 2003 12:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Heheheh, goed nestmateriaal natuurlijk
quote:Die katten van ons waren ook nooit gek op uit hun eigen bakje drinken (of eten wat dat betreft). Ze dronken veel liever uit het aquarium altijd
Op woensdag 10 september 2003 14:44 schreef Wendy_Dutch het volgende:
Mijn kat weigend om gewoon uit zijn drink- bakje te drinken, ookal is het vers water. Dan loopt hij om je heen te draaien en aandacht te trekken en dan rent hij naar boven naar de wasbak in de badkamer. Springt hij erin en moet je de kraan stukje open zetten zodat hij daar water kan likken.
quote:Onze hamster was uit z'n hok geklommen en sprong in een keer op het toetsenbord van m'n laptop
Hij loopt ook altijd om je heen in de badkamer en komt kijken als je de douche instapt enzo. Ook gaat hij altijd bovenop mijn toetsenbord zitten als ik erachter zit te werken of languit op het bureau liggen zodat ik niks meer kan doen.
quote:Opeten ook nog
Op woensdag 10 september 2003 15:52 schreef deepthroat het volgende:
Nou ze verstoppen het meestal achter een kast die in mijn kamer staat en vervolgens gaan ze die vloeitjes uit elkaar scheuren en opeten. Het pakje is te lang om mee de kooi in te nemen
Wij hadden onze hamster los in de kamer lopen en die ging dan altijd op dezelfde plek achter de bank liggen pitten.
Op een gegeven moment trek ik de bank weg en zie ik allemaal soort vulling om die hamster heen liggen. Shit denk ik, die heeft de bank gesloopt ofzo.
Bleek dat het allemaal hele keurige servet propjes waren. Geen idee waar ze die vandaan had.
Totdat ik een poosje daarna geritsel hoorde en zag dat ze fanatiek stukjes uit een servet die onder een tafelpoot zat (tegen vlekken) aan het scheuren was. Die propte ze allemaal in haar wangen, rende dan achter de bank om vervolgens al die propjes weer uit haar wangen te halen
quote:*miaaaauw* lekker wijf *miaaaauw*
Op woensdag 10 september 2003 14:32 schreef Twiggy het volgende:
Een van m'n poezen komt op de douchdeuren zitten als ik onder de douche sta...
*miaaaauw* wanneer stopt iemand deze vloek die op me rust *miaaaauw*
Oftwel... wie weet is het wel een vent in een kattelichaam
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:54 schreef tonja het volgende:
Die van mij krijg het voormekaar om dit zelfgemaakte kattenspeeltje op mijn bed te leggen. Liefst om een uur of 4 's nachtshet zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
Wat de douche betreft, op het moment dat de kraan aan gaat sprint er 1 (zwarte kat) welke trap dan ook op / af, en gaat op de wasmachine liggen wachten tot ik klaar ben. De ander verstopt zich in het handdoeken kastje...op het moment dat ik de douche uitstap...wham! 2 katten die als een gek de douchebak leeg gaan likken...bizar. Dacht: misschien wel het warme water...bakje warm water elke ochtend klaar zetten...neuhj...halen de meneren hun neusjes voor op. Ben wel benieuwd wat dat nou is, met die douche!
Kep trouwens 1 zwarte kat, met nogal wat mensen-manieren. Ben ook wel benieuwd of dat zwarte-kat-eigen is...heb er nog 2 ontmoet, ook met rare eigenschappen die niet echt bij hun kat-zijn horen.
Iemand wat leuke rariteiten over zwarte katten?
Die van mij gaat op een kussen liggen naast mij, met 1 of 2 poten op mijn schouder/borst. Op de bank gaat ie zo hoog mogelijk op mijn borst zitten, om mijn kin lief te hebben...duh...tv kijken is dan onmogelijk.
Ook plotseling in je nek springen en je haren likken schijnt erg 'in' te zijn.
Ooit 1 van jullie wel eens geprobeerd mee te knorren en kopjes te geven??? DOEN! ga je dr helemaal bij horen! Je komt alleen helaas niet meer van ze af. Of meehelpen spinnetjes te vangen...met zun drietjes. Gaat goed.
hehe
Tja, heb soms gewoon even niets te doen
Volgens MIJ komt het omdat er een smaakje aan zit.., een vaas, aquarium, vijver, douchebak is voor een kat natuurlijk veel smakelijker als een dagelijks schoongemaakte drinkbak met kraanwater
Da's mijn theorie dan.., mijn kat komt altijd de badkamer insprinten als je er net onder vandaan komt, om vervolgens je benen droog te gaan likken..
Geef je een stukje vlees direct van je bord is het helemaal super, leg je het in hun etensbak dan is de lol er vaak al vanaf.
Kattenbrood is niet zo echt interessant, tenzij je ze een voor een met de hand geeft, dan zijn het schijnbaar opeens snoepjes.
* Hij gaat op zijn kont zitten, voorpoten omhoog en balanceren maar....en dit kan ie echt uren volhouden !
* Hij vind het schijnbaar ook heel normaal, waarschijnlijk mannenkwaaltje, dat hij meer plaats mag hebben in bed.
Met als gevolg dat ik op de rand lig en hij parmantig de rest van het bed in beslag neemt
* De tv is niet veilig voor hem, vliegt 'm aan zodra er iets van dieren ofzo opkomt.
* Voordat hij een grote boodschap doet draait hij eerst minstens 20 x om zijn eigen as heen.....
* Tijdens douchen likt ie netjes het water wat naast de bak valt op...hoef dus nooit te dweilen
* Als de wekker gaat vind ie het nodig, als ik binnen 5 seconden nog niet uit bed ben om me gezellig wakker te likken...tja zo kan ik me wel nooit verslapen toch ?
Ik geloof dat dit het zo ongeveer was...genoeg ?
Maar al met al...ik zou hem niet meer kunnen missen !
quote:Die van mij likt de waterstraal uit de kraan. Maar dat is toch gewoon schoon water, net zoals in zijn bak?
Op donderdag 11 september 2003 11:19 schreef Wunk het volgende:
Katten drinken altijd overal uit behalve uit hun drinkbak..Volgens MIJ komt het omdat er een smaakje aan zit.., een vaas, aquarium, vijver, douchebak is voor een kat natuurlijk veel smakelijker als een dagelijks schoongemaakte drinkbak met kraanwater
Da's mijn theorie dan.., mijn kat komt altijd de badkamer insprinten als je er net onder vandaan komt, om vervolgens je benen droog te gaan likken..
Raaaaaaaare kat!
Die mafkees van mij gaat op je gezicht liggen als je ligt te slapen.
En hij loopt steeds van mijn papyrus-plant te eten!
quote:Ja, dat schreef ik eerder ook over een kat van ons, die lag dan soms ook nog met zijn tong uit z'n bek, alsof ie uit de lucht was komen vallen ofzo
Op donderdag 11 september 2003 20:43 schreef brighton het volgende:
Één van onze katten ligt bijna elke dag op zijn rug, met z'n pootjes in de lucht. Ziet er echt idioot uit, maar hij vind het schijnbaar fijn
Ze was ook als de dood voor vogels. Als ze binnen zat dan was het altijd door het raam mauwen naar de vogeltjes op het erf maar zodra ze buiten was en een vogel zag dan vloog ze meteen weer naar binnen.
Een teckel die niet uit zijn bak wenste te eten, maar aan tafel brood gevoerd wilde worden met een vork.
Dezelfde teckel die het konijn (zat aan een riempje in de tuin) mee uit wandelen nam.
Een kat die alleen van mijn vader slagroom wil hebben. Geeft iemand anders het, gaat ie even later naar mijn vader om slagroom bedelen.
Een papegaai die mijn poezen uti zit te dagen met een uitgevallen veer: hij zit ermee te spelen op zo'n manier dat het uiteinde net uit de kooi steekt. Mijn poezen komen dan steeds dichterbij, tot ze de veer kunnen pakken. Dan trekt de papegaai de veer snel terug.
Papegaai tegen de poezen: Kom dan, kom dan! En dan zijn ze er: Moven joh!
[Dit bericht is gewijzigd door Martijn_77 op 14-09-2003 12:39]
blondje, konijn, eet beschuitjes met aarbeien(nou ja alleen de aardbeien) netjes van een bordje dat op de tafel staat, en zij op de grond.
bliksem kan als blondje haar achterna zit 1,20 mtr hoog springen om vervolgens bovenop de ren te blijven zitten, en lekker aan de magieplant te eten, verder kan ze dood liggen( op de rug met 4 poten de lucht in), verder krijgt ze het voor elkaar om de radio aan te zetten,
rommeke is niet zo speciaal, die pist alleen maar de da onder als ie onderzocht word.
quote:iets dergelijks doet m'n poes ook. Die gaat recht voor de TV zitten tijdens een pool-wedstrijd. Als de ballen de pocket in gaan is zij ze kwijt en zoekt ze overal naar die ballen.
Ze snapt er niets van
Hij kan ook op commando gaan liggen. Laatst riep ik voor de grap "lig!" terwijl hij al op de grond lag. Ging hij weer staan en meteen weer liggen.
En hij vindt het grappig om kleren (bij voorkeur met mensen-geur eraan) van stoelen of van het wasrek te trekken en erop te gaan liggen. Hij kijkt je heel trots aan, vooral als hij een tijdje bezig is geweest omdat ze met wasknijpers vast zaten.
Ik zit gewoon ontzettend te lachen om al deze verhalen.
Wij hebben zelf 2 honden (een labrador en een boomertje) en nog een kater. Hier gebeurt dus ook altijd wat, maar er schiet me dus nu ff niets speciaals te binnen. Tot afgelopen zondag hadden wij ook nog een puppy van de boomer rondlopen (1 van de 5 die wat langer bleef logeren) en die had dus wel wat met de kat. Dan kwam de kat binnen en sprong de pup er dwars bovenop. Gevolg; Kat laat zich op de grond vallen en geeft zich gewonnen. Dan liggen ze even een beetje te rommelen en dan heeft de kat er genoeg van en loopt aan. Dan springt de pup er achter aan en dan..ja nu komt het...begint ze in de ballen van de kat te happen...die zorgt dan dat ie zo snel mogelijk ergens op springt!
Ach ja, als een siamees aandacht wil dan krijgt ie aandacht. Of misschien snurkte ik wel
quote:Haha
Op donderdag 18 september 2003 17:34 schreef lily het volgende:
Jaren geleden zat ik met mijn broer in zijn woonkamer tv te kijken.
Op een gegeven moment komt zijn kat met een enorme rotvaart van buiten naar binnen rennen, rent met dezelfde vaart tegen de tv waardoor hij de tv uitzette, en rent vervolgens weer terug naar buiten ons met stomheid geslagen achterlatend...
Die is goed! Hier moest ik in mijn eentje (ik moet het wel heel leuk vinden wil ik er met geluid om kunnen lachen als er geen anderen bij zijn) dus even heel hard om lachen
Maar wat ze gisteren deed was echt waanzinnig, jammer dat ik het niet vanaf het begin heb gezien. Ze hing met alleen haar voorpootjes aan de daktralies en klom zo achteruit als een commando, echt een debiel gezicht. Waarna ze natuurlijk naar beneden lazerde
Haar favoriete spel is vogelzaadjes verzamelen, als ze wakker en helemaal hyper is dan maakt ze duidelijk dat ze dat spelletje graag wil doen. Je strooit dus vogelzaadjes door het hele hok, waarna ze enorm fanatiek overal die dingen gaat zoeken en allemaal in haar wangen propt
Met het schoonmaken van het hok lag er wel een theekop vol aan zaadjes in haar nest (misschien heeft ze door dat het winter wordt).
M'n moeder had vroeger een grondeekhoorn. Had ze een keer een bos bloemen gehad, de volgende dag was het een bos stelen De Eekhoorn was op de lamp geklommen en had naar die bloemen zitten hengelen en ze allemaal opgegeten. Wel heel gevaarlijk want ze had zo in die enorm diepe vaas kunnen vallen.
Ze lag vaak genoeg opeens hopeloos in de gieter te spartelen
Sindsdien gaat ze regelmatig aan de haal met allerlei kwasten. Boterkwastje, kwasten die klaar liggen om mee te gaan verven, noem maar op.
En sinds deze week hebben beide dames iets met blaadjes. Ze kunnen naar buiten via mijn slaapkamer-raam en het ziet er tegenwoordig aan het eind van de dag uit alsof er een herfststorm in mijn slaapkamer heeft gewoed. Helaas pakken ze niet alleen droge blaadjes maar ook van die gore natte dingen uit dakgoten.
als ie eten krijgt (weet ie precies, is nml na ons eigen avondeten) en baasje loopt naar de kast om brokken te pakken, begint ie helemaal op en neer te springen (voor achter voor achter, snappie) maar ook rondjes draaien tegelijkertijd (met zijn achterpoten als 'as'). Ziet er niet uit!
De kat van mijn vriend is gek op water, probeert mee te douchen als je de badkamer deur openlaat...
Het konijn dat ik nu heb ligt altijd, als ze los mag lopen in de kamer, in haar mandje onder de tafel in de zomer laat ik haar altijd uit in de tuin aan haar kattenriempje, en het is een gewoonte om altijd als ze in mijn slaapkamer mag spelen op mijn bed te springen en daar te gaan pissen
oja, en als ik een biscuitje voor der neus hou om haar te plagen pakt ze hem altijd af
Laatst stond meneer op het aanrecht uit de bak met sla te vreten terwijl de kip er gewoon naast stond...
Die gekke hamster hier hing net weer een paar keer aan haar voorpoten aan het dak van de kooi, dat beest is gestoord
quote:
Op zondag 14 september 2003 10:52 schreef Wilgje het volgende:
Wij hebben altijd rare dieren gehad.Een teckel die niet uit zijn bak wenste te eten, maar aan tafel brood gevoerd wilde worden met een vork.
Wel zielig voor haar! Maar nu is ze dat allang vergeten! Duhh....
quote:ah gossie, wat sneu
Op donderdag 2 oktober 2003 20:33 schreef DJ_Vamp het volgende:
Onze hond had een keer pups gekregen! En wij zijn zo'n familie die alles opneemt(verjaardagen enz.) dus ook de geboorte van de pups!
Toen de pups waren verkocht gingen we naar de opname kijken en onze hond miste de pups nogal. Toen ze opeens de geluiden van de videoband hoorde kwam ze supersnel en superblij naar de bak(waar de pups geboren waren) gerend, toen ze daar kwam zag ze niks! Toen hoorde de geluidjes weer en ging zo met zo'n scheve kop naar het scherm staren!Wel zielig voor haar! Maar nu is ze dat allang vergeten! Duhh....
Die van mij liet zich vannacht met zijn elleboogje in mijn oog vallen. Hoezo lomp?. Keb nu een klein rood plekje op mijn oog, doet best zeer.
Toen ik hem geschrokken en dus niet al te zachtzinnig van me af duwde, heeft ie een uur naar me zitten brullen. Gelukkig waren de buren niet thuis.
Zeer assertief beestje
quote:Tja, het is altijd uitkijken met loslopende wandelende takken in huis.
Op vrijdag 12 december 2003 16:48 schreef tonja het volgende:
*kick*Die van mij liet zich vannacht met zijn elleboogje in mijn oog vallen. Hoezo lomp?. Keb nu een klein rood plekje op mijn oog, doet best zeer.
Toen ik hem geschrokken en dus niet al te zachtzinnig van me af duwde, heeft ie een uur naar me zitten brullen. Gelukkig waren de buren niet thuis.
Zeer assertief beestje
quote:*proest*
Op vrijdag 12 december 2003 17:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Wij hebben twee banken met op elke bank twee kussentjes. Mijn hond gaat altijd op een bank liggen, op het kleinste kussentje. We leggen áltijd die kussens bij elkaar, maar elke keer ligt het weer anders. Ik dacht eerst dat mijn broertje het deed, maar nu blijkt dat die hond het doet. Hij pakt het grotere kussen en brengt hem naar de andere bank waar er ook twee liggen en werpt hem op de stapel... hij is wel erg intelligent
... ik vind mijn hond eng...
Die kat van mij heeft nog steeds de pest in. Ben net even de deur uit geweest, dat mocht blijkbaar niet want het luchtalarm (zo klinkt het beest) gaat weer af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |