abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2003 @ 22:54:45 #1
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_13035859
Die van mij krijg het voormekaar om dit zelfgemaakte kattenspeeltje op mijn bed te leggen. Liefst om een uur of 4 's nachts

het zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
hij krijg het voormekaar om het hele geval op mijn bed te hijsen.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_13035897
Vroeger is mijn goudvis Sjors over de rand van zijn bak heengesprongen.
Dat vond ik een hele prestatie, maar dat ie daar bleef plakken op de vensterbank vond ik wat minder.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_13035973
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:55 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Vroeger is mijn goudvis Sjors over de rand van zijn bak heengesprongen.
Dat vond ik een hele prestatie, maar dat ie daar bleef plakken op de vensterbank vond ik wat minder.
Bleef 'ie letterlijk plakken of vond 'ie het wel leuk daar?

En nu ik er zo over nadenk, mijn hond is tamelijk gewoontjes..

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_13036006
mijn hond is zo blind hij rent tegen de schuifdeur aan
046
Dank aan Yeahinho
pi_13036019
mijn goudvis die een half potje visvoer in 3 minuten opat? en daarna helaas onverwachts overleed
pi_13036068
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef erikkll het volgende:
mijn goudvis die een half potje visvoer in 3 minuten opat? en daarna helaas onverwachts overleed
onverwachts?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_13036081
Mijn herdershond had de rotgewoonte om uit ieder openstaand raam te springen , als wij niet thuis waren, ook vanaf de 2e verdieping........
en dan lag hij doodleuk in de voortuin te wachten.
nooit niks aan overgehouden gelukkig...

en ja, hier laten we gerust alles open als we weg zijn , ook een rotgewoonte tot t mis gaat.

De Puta Madre
pi_13036094
Zegt dit genoeg?

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_13036139
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef erikkll het volgende:
Je had op zijn minst zijn maag kunnen leegzuigen met een rietje van een pakje joppy ofzo
Mijn huisdieren doen niet zoveel aparts, behalve dat ze 's middags op de oprit liggen te wachten tot er iemand thuis komt, het zijn 2 katten.
pi_13036143
ons konijn ging altijd rondjes om je benen rennen als je door de kamer liep. Geheid dat je hem dus eens in de zoveeltijd perongeluk een rotschop gaf

maargoed, hij leeft nog steeds

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_13036159
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Zegt dit genoeg?

[afbeelding]

Wat zit erin, Quick & Brite
pi_13036167
quote:
Zegt dit genoeg?

[afbeelding]

Nee.
  maandag 8 september 2003 @ 23:04:08 #13
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_13036212
mijn hond had de gewoonte om paardebloemen, alleen de knop, te eten als ik hem uitliet
  maandag 8 september 2003 @ 23:04:30 #14
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_13036235
quote:
Zegt dit genoeg?

[afbeelding]

hehe, iedere 'normale' kat is doodsbang voor die dingen
pi_13036260
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:54 schreef tonja het volgende:
Die van mij krijg het voormekaar om dit zelfgemaakte kattenspeeltje op mijn bed te leggen. Liefst om een uur of 4 's nachts

[afbeelding]

het zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
hij krijg het voormekaar om het hele geval op mijn bed te hijsen.

Knappe kat die zoiets 's nachts in elkaar prutst .

Mag ik een handtekening?

pi_13036269
quote:
Zegt dit genoeg?

[afbeelding]

ja, knijp eens op die plantenspuit-trekker, wat doet ze dan?
katten moeten normaal niks van die dingen hebben
De Puta Madre
  maandag 8 september 2003 @ 23:05:45 #17
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_13036303
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Patron het volgende:
mijn hond had de gewoonte om paardebloemen, alleen de knop, te eten als ik hem uitliet
redelijk vreemd idd.
pi_13036364
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:05 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

ja, knijp eens op die plantenspuit-trekker, wat doet ze dan?
katten moeten normaal niks van die dingen hebben

Ze drinkt er uit
Ze gaat ook gerust een kwartier naast dat ding zitten wachten en je aankijken van: komt er nog wat van??!!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_13036366
Onze hond die gaat bij dieren op tv enorm te keer. eerst springt hij enorm hard tegen het scherm. en daarna gaat hij achter de tv kijken of daar soms wat te vinden is...

laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...

<deze sig. is verwijderd door een admin>
  maandag 8 september 2003 @ 23:07:32 #20
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_13036377
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Lexie het volgende:

[..]

Knappe kat die zoiets 's nachts in elkaar prutst .

Mag ik een handtekening?

je hebt iets niet helemaal goed begrepen geloof ik.
pi_13036391
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

onverwachts?

nou, oke dan. niet zo heel erg. maar het had toch gekund dat ie het overleefde?toch?
pi_13036481
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:07 schreef pimmeke het volgende:
Onze hond die gaat bij dieren op tv enorm te keer. eerst springt hij enorm hard tegen het scherm. en daarna gaat hij achter de tv kijken of daar soms wat te vinden is...

laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...

grappig, behalve dat honden voor zover ik weet geen TV kunnen kijken Zit in de manier waarop hun ogen werken
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  maandag 8 september 2003 @ 23:10:37 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13036500
ehm: ontploffen

me schildpad is ontploft in de fontein van onze vijver, hij had zich ingegraven in de wollen filter.. .

en me tekkel: van het tuinhuisje gesprongen toen ie achter een kat aanzat.hij was via een stuk dakstrook dat tot vlak boven de grond doorlopt het dak opgewandeld en toen aan de achterkant in de bosjes gesprongen..
we laten m nu controleren door de dierenarts, omdat bij tekkels de rug best belangrijk is als het om kwetsuren gaat..

put
your
clothes
on!
  maandag 8 september 2003 @ 23:10:46 #24
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_13036503
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:07 schreef pimmeke het volgende:

hihi die van mij, een kat, zat laatst naar martijn krabbe te grommen.

hoewel ik vermoed dat dat niet persoonlijk bedoeld was vond ik het toch wel errug grappig.

als er vogels op tv zijn, en ik richt zijn kop op de buis, dan blijft ie meestal ook wel gefacineerd zitten kijken. bij mensen doorgaans niet.
waarschijnlijk heeft ie iets toch iets met/tegen martijn krabbe

[Dit bericht is gewijzigd door tonja op 08-09-2003 23:31]

pi_13036829
Wahahaha, meesterlijk topic dit, die kop van die kat en die hond die tegen die neger op TV aanspringt, ik kom niet meer bij

Een van onze katten vroeger wilde altijd persé kijken als je de wc ging doortrekken, dat vond hij echt super interessant al dat water dat zomaar ergens vandaan kwam en zomaar ergens verdween. De takkeherrie die erbij hoorde vond hij kennelijk niet erg.

Dat was dezelfde kat die helemaal gek was van eucalyptus. Die lag ook wel eens op zijn rug te pitten, met alle pootjes in de lucht. Maar dan ook gewoon midden op straat ofzo. Kennisen van mij hebben een dochter van die kat en die doet precies hetzelfde

Een andere kat van ons zat altijd aan kaarsvlammetjes te snuffelen. Dan rook je opeens zo'n haren brandlucht en dan was het weer zover; weg snorharen

Een dwerghamster van ons kon op de hoogste kasten klimmen (klemmen tussen de muur en de kast en lopen maar). Dan ging ze over de rand zitten kijken van 'zal ik me nu maar naar beneden laten vallen?'

Ze klom ook altijd in de verwarmingspijp, net zolang tot het speelgoedbeest tegen het plafond aan liep en dan in paniek raakte, zodat je haar weer eens in allerijl moest gaan redden.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')