het zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
hij krijg het voormekaar om het hele geval op mijn bed te hijsen.
quote:Bleef 'ie letterlijk plakken of vond 'ie het wel leuk daar?
Op maandag 8 september 2003 22:55 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Vroeger is mijn goudvis Sjors over de rand van zijn bak heengesprongen.
Dat vond ik een hele prestatie, maar dat ie daar bleef plakken op de vensterbank vond ik wat minder.
En nu ik er zo over nadenk, mijn hond is tamelijk gewoontjes..
quote:onverwachts?
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef erikkll het volgende:
mijn goudvis die een half potje visvoer in 3 minuten opat? en daarna helaas onverwachts overleed
en ja, hier laten we gerust alles open als we weg zijn , ook een rotgewoonte tot t mis gaat.
quote:Je had op zijn minst zijn maag kunnen leegzuigen met een rietje van een pakje joppy ofzo
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef erikkll het volgende:
mijn goudvis die een half potje visvoer in 3 minuten opat? en daarna helaas onverwachts overleed
maargoed, hij leeft nog steeds
quote:Wat zit erin, Quick & Brite
Op maandag 8 september 2003 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Zegt dit genoeg?
quote:hehe, iedere 'normale' kat is doodsbang voor die dingen
Zegt dit genoeg?
quote:Knappe kat die zoiets 's nachts in elkaar prutst
Op maandag 8 september 2003 22:54 schreef tonja het volgende:
Die van mij krijg het voormekaar om dit zelfgemaakte kattenspeeltje op mijn bed te leggen. Liefst om een uur of 4 's nachtshet zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
hij krijg het voormekaar om het hele geval op mijn bed te hijsen.
Mag ik een handtekening?
quote:ja, knijp eens op die plantenspuit-trekker, wat doet ze dan?
Zegt dit genoeg?
quote:redelijk vreemd idd.
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Patron het volgende:
mijn hond had de gewoonte om paardebloemen, alleen de knop, te eten als ik hem uitliet
quote:Ze drinkt er uit
Op maandag 8 september 2003 23:05 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
ja, knijp eens op die plantenspuit-trekker, wat doet ze dan?
katten moeten normaal niks van die dingen hebben
laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...
quote:je hebt iets niet helemaal goed begrepen geloof ik.
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Lexie het volgende:[..]
Knappe kat die zoiets 's nachts in elkaar prutst
.
Mag ik een handtekening?
quote:nou, oke dan. niet zo heel erg. maar het had toch gekund dat ie het overleefde?toch?
Op maandag 8 september 2003 23:00 schreef texelonia het volgende:[..]
onverwachts?
![]()
quote:grappig, behalve dat honden voor zover ik weet geen TV kunnen kijken
Op maandag 8 september 2003 23:07 schreef pimmeke het volgende:
Onze hond die gaat bij dieren op tv enorm te keer. eerst springt hij enorm hard tegen het scherm. en daarna gaat hij achter de tv kijken of daar soms wat te vinden is...laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...
me schildpad is ontploft in de fontein van onze vijver, hij had zich ingegraven in de wollen filter.. .
en me tekkel: van het tuinhuisje gesprongen toen ie achter een kat aanzat.hij was via een stuk dakstrook dat tot vlak boven de grond doorlopt het dak opgewandeld en toen aan de achterkant in de bosjes gesprongen..
we laten m nu controleren door de dierenarts, omdat bij tekkels de rug best belangrijk is als het om kwetsuren gaat..
quote:hihi
Op maandag 8 september 2003 23:07 schreef pimmeke het volgende:
Onze hond die gaat bij dieren op tv enorm te keer. eerst springt hij enorm hard tegen het scherm. en daarna gaat hij achter de tv kijken of daar soms wat te vinden is...laatst deed hij het ook bij een neger op tv, dat vond ik persoonlijk dan weer wat minder...
hoewel ik vermoed dat dat niet persoonlijk bedoeld was vond ik het toch wel errug grappig.
als er vogels op tv zijn, en ik richt zijn kop op de buis, dan blijft ie meestal ook wel gefacineerd zitten kijken. bij mensen doorgaans niet.
waarschijnlijk heeft ie iets toch iets met/tegen martijn krabbe
[Dit bericht is gewijzigd door tonja op 08-09-2003 23:31]
Een van onze katten vroeger wilde altijd persé kijken als je de wc ging doortrekken, dat vond hij echt super interessant al dat water dat zomaar ergens vandaan kwam en zomaar ergens verdween. De takkeherrie die erbij hoorde vond hij kennelijk niet erg.
Dat was dezelfde kat die helemaal gek was van eucalyptus. Die lag ook wel eens op zijn rug te pitten, met alle pootjes in de lucht. Maar dan ook gewoon midden op straat ofzo. Kennisen van mij hebben een dochter van die kat en die doet precies hetzelfde
Een andere kat van ons zat altijd aan kaarsvlammetjes te snuffelen. Dan rook je opeens zo'n haren brandlucht en dan was het weer zover; weg snorharen
Een dwerghamster van ons kon op de hoogste kasten klimmen (klemmen tussen de muur en de kast en lopen maar). Dan ging ze over de rand zitten kijken van 'zal ik me nu maar naar beneden laten vallen?'
Ze klom ook altijd in de verwarmingspijp, net zolang tot het speelgoedbeest tegen het plafond aan liep en dan in paniek raakte, zodat je haar weer eens in allerijl moest gaan redden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |