quote:Ohwjee.
DEN HAAG Prinses Máxima is opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag, zo meldt het NOS-Journaal. De verwachting is dat zij vandaag nog zal bevallen. Of het een natuurlijke bevalling wordt of een keizersnede, is nog onduidelijk.Máxima kwam op 09.10 uur per auto aan bij het ziekenhuis. Ook kroonprins Willem-Alexander is in het ziekenhuis aanwezig. Als het kind geboren is, komt de Rijksvoorlichtingsdienst met een communiqué. Later zal een digitale foto van het kind worden gepubliceerd.
De geboorte wordt aangekondigd met 101 saluutschoten in de steden Den Haag, Den Helder, Willemstad en Oranjestad.
quote:
Naar verwachting zal zij vandaag nog bevallen.
quote:
Update 12.08
In tegenstelling tot wat eerder werd verwacht, zal de baby van Máxima en Willem-Alexander waarschijnlijk op natuurlijke wijze worden geboren.Het feit dat Máxima in het Bronovo-ziekenhuis is opgenomen, is geruststellend. Als er complicaties bij de zwangerschap zouden zijn, was ze waarschijnlijk in het academisch ziekenhuis in Leiden opgenomen.
quote:Nee.
Op zondag 7 december 2003 14:35 schreef UniversalNation het volgende:
als ze vandag bevalt, krijgen we dan moirgen vrij?
quote:sjips....
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:32 schreef Ole het volgende:
6 december. jongen..
quote:Heel goed! Heb je nog ergens een tijd gezegd?
Op zondag 7 december 2003 15:34 schreef Ole het volgende:[..]
sjips....
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:59 schreef Ole het volgende:
Volgens mij heb ik op de radio gehoord dat ze zondag gaat bevallen..Of zal ik het gedroomd hebben
![]()
quote:
Op zondag 7 december 2003 15:35 schreef Ole het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
*twilight-zone muziekje opzet*
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:57 schreef -CRASH- het volgende:
[afbeelding]
|
|